quote:Op donderdag 24 november 2011 22:52 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het is FoK!
Lekker belangrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Wat denk je zelfquote:
oja je date gaat niet doorquote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja nu wel een beetjeEn dat meisje komt langs zaterdag.
Gewoon lekker eten, wijntje, kaarsjes en een leuke film, dan zien we wel verder
jij bent ook een viezerd dat je de ex van je fokmattie wil viespeukquote:
Daar gaat mijn kans op anale sexquote:Op donderdag 24 november 2011 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oja je date gaat niet door
ze komt al hierheen
groetjes je date en mij
Ik denk wel dat ik heel wat langer nodig hebquote:
gelukkig heb je je huisgenoot nogquote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar gaat mijn kans op anale sex
Ik haal m'n voorbinddildoquote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar gaat mijn kans op anale sex
Dat is toch standaard tegenwoordig? Ik zie het om me heen niet anders. Relatie uit en binnen een paar dagen woont er iemand anders bij in. Ik snap t niet maar blijkbaar is dat normaal.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou al?
het is net uit
wat schattig die puberliefde
en beetje ghb erbij en jullie hebben een trioquote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
Over een paar jaar zitten Stephan, Faye en ik aan het bier en lachen om deze situatie.
Ik heb der volgens mij altijd al gewild.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij bent ook een viezerd dat je de ex van je fokmattie wil viespeuk
Dan ben ik nog van de oude stempel, denk ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is toch standaard tegenwoordig? Ik zie het om me heen niet anders. Relatie uit en binnen een paar dagen woont er iemand anders bij in. Ik snap t niet maar blijkbaar is dat normaal.
lekkere vriend ben jijquote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb der volgens mij altijd al gewild.
ik ookquote:Op donderdag 24 november 2011 22:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan ben ik nog van de oude stempel, denk ik.
Nicequote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja nu wel een beetjeEn dat meisje komt langs zaterdag.
Gewoon lekker eten, wijntje, kaarsjes en een leuke film, dan zien we wel verder
Ik ook. Ik heb altijd een langere tijd nodig gehad voor ik überhaupt aan relaties wilde gaan denken. En nu ben ik helemaal een cynicus gewordenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan ben ik nog van de oude stempel, denk ik.
Hij maakte het uit hoor.quote:
Kattenvrouwtje in wording.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb altijd een langere tijd nodig gehad voor ik überhaupt aan relaties wilde gaan denken. En nu ben ik helemaal een cynicus geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |