Je bent een tof jochie, maar je moet gewoon wat rustiger aan doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, zelfs de friendzone lukt me niet, dat idee.
Ik probeerde het niet te forceren...quote:Op donderdag 24 november 2011 22:49 schreef Monopoly het volgende:
Je loopt te hard van stapel naat. Neem van mij aan ( De hosselkoning ) : Dingen moet je niet forceren. Ze gaan zoals ze gaan.
Neem het van hem aan. Hij is de echte de hosselkoning. True story.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:49 schreef Monopoly het volgende:
Je loopt te hard van stapel naat. Neem van mij aan ( De hosselkoning ) : Dingen moet je niet forceren. Ze gaan zoals ze gaan.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ijs
Ik heb ook verdriet, rij je even een rondje door Nederland
Lola doet een rondje nederlandquote:Op donderdag 24 november 2011 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Woon je toevallig bij mij om de hoek? Ik lust ook wel chocolade. Het enige comfortfood dat ik heb ik mandarijnen. En die heb ik al zo veel op vandaag.
Ik play nooitquote:
Lief van jequote:Op donderdag 24 november 2011 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt he? als ik om de hoek woonde kwam ik je knuffelen
en een bak ijs brengen ofzo
of chocola
De beste vrienden zijn homo-vrienden. Dat is echt zo. Ik had er een, nu niet meerquote:Op donderdag 24 november 2011 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Snap ik. Niet dat ik denk dat je mij per se nodig hebt, maar mocht je een homo (onderscheidende factor) willen om tegenaan te zeiken dan weet je me wel te vinden
.
daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op donderdag 24 november 2011 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik probeerde het niet te forceren...
Als je gek bent op iemand loop je toch niet keihard te flirten met anderen? Of ben ik nu een ouderwetse lulquote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan ook nog steeds als je een relatie hebt he
zij?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik play nooitMeestal zij ik bij het stappen al gewoon dat ik geen "vriendje" wou zijn. Gewoon vrienden geen probleem.
Ik wil zijn ex, maar zij ex wil iemand anders.quote:
Ai.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik play nooitMeestal zij ik bij het stappen al gewoon dat ik geen "vriendje" wou zijn. Gewoon vrienden geen probleem.
Als jij het ijs meebrengt welquote:Op donderdag 24 november 2011 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Lola doet een rondje nederland
betalen jullie de benzine ?
Je was toch ook verliefdquote:Op donderdag 24 november 2011 22:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nou al?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil zijn ex, maar zij ex wil iemand anders.
Neem jij Fok zo serieus?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je gek bent op iemand loop je toch niet keihard te flirten met anderen? Of ben ik nu een ouderwetse lul
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lief van je. Maar m'n vriendin komt binnenkort langs en morgen ga ik de hele dag weg met de paarden, dus gedachten ergens anders. Komt wel goed
.
Heerlijk heh.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou al?
het is net uit
wat schattig die puberliefde
Ja nu wel een beetjequote:
Dat laatste denk ik ook altijd een beetje als het zo snel gaat.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou al?
het is net uit
Ja in 5 dagen al, goed he.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou al?
het is net uit
Het is FoK!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat koop ik dan terplekke wel in de supermarkt anders smelt hetquote:
lief he?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou al?
het is net uit
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:52 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het is FoK!
inb4 trollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:52 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het is FoK!
Lekker belangrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Wat denk je zelfquote:
oja je date gaat niet doorquote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja nu wel een beetjeEn dat meisje komt langs zaterdag.
Gewoon lekker eten, wijntje, kaarsjes en een leuke film, dan zien we wel verder
jij bent ook een viezerd dat je de ex van je fokmattie wil viespeukquote:
Daar gaat mijn kans op anale sexquote:Op donderdag 24 november 2011 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oja je date gaat niet door
ze komt al hierheen
groetjes je date en mij
Ik denk wel dat ik heel wat langer nodig hebquote:
gelukkig heb je je huisgenoot nogquote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar gaat mijn kans op anale sex
Ik haal m'n voorbinddildoquote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar gaat mijn kans op anale sex
Dat is toch standaard tegenwoordig? Ik zie het om me heen niet anders. Relatie uit en binnen een paar dagen woont er iemand anders bij in. Ik snap t niet maar blijkbaar is dat normaal.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou al?
het is net uit
en beetje ghb erbij en jullie hebben een trioquote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
Over een paar jaar zitten Stephan, Faye en ik aan het bier en lachen om deze situatie.
Ik heb der volgens mij altijd al gewild.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij bent ook een viezerd dat je de ex van je fokmattie wil viespeuk
Dan ben ik nog van de oude stempel, denk ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is toch standaard tegenwoordig? Ik zie het om me heen niet anders. Relatie uit en binnen een paar dagen woont er iemand anders bij in. Ik snap t niet maar blijkbaar is dat normaal.
lekkere vriend ben jijquote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb der volgens mij altijd al gewild.
ik ookquote:Op donderdag 24 november 2011 22:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan ben ik nog van de oude stempel, denk ik.
Nicequote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja nu wel een beetjeEn dat meisje komt langs zaterdag.
Gewoon lekker eten, wijntje, kaarsjes en een leuke film, dan zien we wel verder
Ik ook. Ik heb altijd een langere tijd nodig gehad voor ik überhaupt aan relaties wilde gaan denken. En nu ben ik helemaal een cynicus gewordenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan ben ik nog van de oude stempel, denk ik.
Hij maakte het uit hoor.quote:
Kattenvrouwtje in wording.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb altijd een langere tijd nodig gehad voor ik überhaupt aan relaties wilde gaan denken. En nu ben ik helemaal een cynicus geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |