Ja, dat is echt waar ik nu mee bezig ben! Wil jequote:Op donderdag 24 november 2011 22:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha meteen een nieuwe neukertje scoren
Omdat ze dat niet durft, ze is niet hard genoeg maar geloof me, het is de harde waarheidquote:Op donderdag 24 november 2011 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, steven, mono, wat ik niet begrijp heh, waarom kon ze dat niet gewoon rechtstreeks zeggen?
ik voel me aangesprokenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook want ik snap dat niet. Het zijn vooral de vrouwen hier die in no time een ander hebben. Ze kunnen blijkbaar heel makkelijk van de ene overstappen op de ander..
en ditquote:
Ik ook hoor. Wat nergens op slaat want er zit minstens een half jaar tussen mijn relatiesquote:
Ik denk dat hij met "hier" bij hem in de buurt bedoelde en niet hier op Fok!.quote:
niemand ik ben heel liefquote:Op donderdag 24 november 2011 22:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Loooooooooolielalieloooola![]()
![]()
Waar gaan de roddels vandaag over? Is er alweer ruzie in het topic? Wie jagen we nu weg?
Als je een hart hebt, ben je eerlijk tegen mensen.quote:
Crack moet naatje niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:58 schreef PriemGirl het volgende:
Ik volg het nietWie licht me in !!
Nee joh, ben al gedouchtquote:Op donderdag 24 november 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is echt waar ik nu mee bezig ben! Wil je?
die ookal niet?quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:58 schreef PriemGirl het volgende:
Ik volg het nietWie licht me in !!
Zo werken gevoelens niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je een hart hebt, ben je eerlijk tegen mensen.
Wie, wat?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, steven, mono, wat ik niet begrijp heh, waarom kon ze dat niet gewoon rechtstreeks zeggen?
flipsels is een vrouw en vrouwen zijn niet hard genoeg omdat zwakkere geslachtquote:Op donderdag 24 november 2011 22:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mja, als je een hart hebt kan je dit toch gerust tegen iemand zeggen, of niet dan?
naatje doet faye toch, of is dat uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |