nee ik maakte een geintje met dat sorry sorry ik heb mij vergistquote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
Word ik hier nou kneiterhard getrolld en ben ik erin getrapt?
[..]
de mijne ookquote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef PriemGirl het volgende:
Even ter info: mijn relatie is nog steeds super !
Ik denk; ik strooi even wat positiefs relatienieuws rond
Dus.....
Jou vertrouw ik natuurlijk welquote:Op donderdag 24 november 2011 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou dan hoef ik ook niet meer met ijs te komen
Is dat positief?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef PriemGirl het volgende:
Even ter info: mijn relatie is nog steeds super !
Ik denk; ik strooi even wat positiefs relatienieuws rond
Dus.....
Daarom. Er zijn ook genoeg mannen die de grootste klootzakken zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach de ene griet is de andere niet. Moet je loslaten zulke dingen, heb je uiteindelijk alleen jezelf mee.
Ik volg het niet meer.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee ik maakte een geintje met dat sorry sorry ik heb mij vergist
Jong ik sta al een kwartier nakend in de douche op je te wachten !quote:Op donderdag 24 november 2011 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de mijne ook
alleen ik kom echt wat te kortPriemmie?
Ik niet aan mannen. Ik vind t veul te leuk om een vrouw te laten genieten en om te spelen met tetten en t poesje.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik begin gewoon niet aan vrouwen.
Als je maar wel je haar lang houd.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef Samzz het volgende:
Ik ga de komende tijd veranderen in een rasechte cynicus die niet meer gelooft in relaties en mannen stom vindt. Wacht maar af.
gewoon niet meer aan denkenquote:
Ja dat weet ik, maar dat is niet zo gemakkelijkquote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee daar moet je achter komen en er voor open staan
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik niet aan mannen. Ik vind t veul te leuk om een vrouw te laten genieten en om te spelen met tetten en t poesje.![]()
Homo's staan gelukkig niet in de vuurliniequote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef Samzz het volgende:
Ik ga de komende tijd veranderen in een rasechte cynicus die niet meer gelooft in relaties en mannen stom vindt. Wacht maar af.
En dan na 3 weken straalverliefd worden op de eerste de beste boer van de manege zekerquote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef Samzz het volgende:
Ik word cynisch, geen stekelteefquote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Als je maar wel je haar lang houd.
Teveel.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Er zijn ook genoeg mannen die de grootste klootzakken zijn.
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dan na 3 weken straalverliefd worden op de eerste de beste boer van de manege zeker
Gat-ver-dam-mequote:Op donderdag 24 november 2011 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik niet aan mannen. Ik vind t veul te leuk om een vrouw te laten genieten en om te spelen met tetten en t poesje.![]()
Wanneer gaan we ons samen bezatten en schelden op de liefde?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig ken je me heel goedquote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dan na 3 weken straalverliefd worden op de eerste de beste boer van de manege zeker
Vrouwen, ben er helemaal klaar mee!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik begin gewoon niet aan vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |