quote:Op maandag 21 november 2011 21:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik mag jou ook niet, maar jij hebt ook nog geen permban.
Ja ik ga zo een topic openen in R&Pquote:Op maandag 21 november 2011 21:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]jij mag mij wel, een beetje wel, geef maar toe.
Oke...jammer. Maar nu kan ik wel genieten van de geweldige TT's van Ajacied422quote:Op maandag 21 november 2011 21:48 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Is volgens mij ongeschreven afgeschaft sinds de 'nieuw deel'-knop.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik ga zo een topic openen in R&P [ afbeelding ]
Mist wederom? Begin dan gewoon niet.quote:Op maandag 21 november 2011 21:49 schreef Caland het volgende:
Sparta - Emmen trouwens na een kwartiertje afgelast.
KNVB!
Stond niemand beneden om te filmen als het misging .. helaas.quote:
Ja, precies.quote:Op maandag 21 november 2011 21:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mist wederom? Begin dan gewoon niet.
iddquote:Op maandag 21 november 2011 21:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mist wederom? Begin dan gewoon niet.
Dan zou het niet op internet staan.quote:Op maandag 21 november 2011 21:51 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Stond niemand beneden om te filmen als het misging .. helaas.
Was wel tof geweest om te kijken hoe hij reageerde als hij met zijn knieën of schenen op de rankt klapte
Beter gewoon met z'n muil vol op de rand.quote:Op maandag 21 november 2011 21:51 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Stond niemand beneden om te filmen als het misging .. helaas.
Was wel tof geweest om te kijken hoe hij reageerde als hij met zijn knieën of schenen op de rankt klapte
Dude, fail videos.. ooit van gehoord?quote:Op maandag 21 november 2011 21:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan zou het niet op internet staan.
Jawel, maar wanneer iemand dood gaat?quote:Op maandag 21 november 2011 21:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dude, fail videos.. ooit van gehoord?
Ken je trouwens niet dat filmpje 'face split'? Dat is het zelfde.. waar het wel fout gaat.
Ja preciesquote:Op maandag 21 november 2011 21:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
iddspelers + supporters dikke 2 uur onderweg
Gedateerd.quote:Op maandag 21 november 2011 21:53 schreef marcodej het volgende:
Zijn er meer mensen die LAF gaan kijken vanwege Keje?
MotorGP was tijd terug nog zo'n filmpje waar hij dood was, en op liveleak een vuurpeleton die afghanen afschoot, en die face split dude is ook dood gegaan op de operatie tafel of 2 dagen later.quote:Op maandag 21 november 2011 21:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jawel, maar wanneer iemand dood gaat?
Is al maanden geleden opgenomen. weinig nuttigs dus,quote:Op maandag 21 november 2011 21:53 schreef marcodej het volgende:
Zijn er meer mensen die LAF gaan kijken vanwege Keje?
Tuurlijk is het een zondagsschot, soms gaat tie het stadion uit, soms gaat tie in de winkelhaak.quote:
Ja. Ik snap er ook geen fuck van. Zag vanmiddag al nog nauwelijks 50 meter vooruit. En het wordt er niet beter opquote:Op maandag 21 november 2011 21:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dit wist je gewoon echt zo lang vantevoren..
Nee, sew you dan.quote:Op maandag 21 november 2011 21:56 schreef Geo3kant het volgende:
Ik zal over dit onderwerp maar niet trollenzal niet gewaardeerd worden.
Hoor je nooit iddquote:Op maandag 21 november 2011 21:57 schreef Geo3kant het volgende:
Mooie volksclub, dat dat nog ooit over Utrecht gezegd wordt
Van Persie als hij praatquote:Op maandag 21 november 2011 21:58 schreef ZuidGrens het volgende:
Van Persie bij Arsenal![]()
Van Persie bij Oranje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eens. Die jongen heeft echt een spraakgebrek...weet ook niet wie of wat hij probeert na te doenquote:Op maandag 21 november 2011 21:58 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Van Persie als hij praatMisschien kan die wel normaal Engels?
Laatste 3 kwartier gingen inderdaad snel.quote:Op maandag 21 november 2011 22:01 schreef GGMM het volgende:
De tijd vliegt als je zo'n enorme topshow bekijkt.
Eerste uur, mwa.. weer dat ajax gezever.quote:Op maandag 21 november 2011 22:02 schreef tong80 het volgende:
Ik heb genoten vanavond.
Jullie ?
Weet alleen nog steeds niet wat die man met uitvallend haar er deed.
Die zit er in ieder geval niet vanwege zijn kwaliteiten als interviewer. Mijn god.quote:Op maandag 21 november 2011 22:03 schreef BB-King het volgende:
Nee hé, Life after football met Blinker.
Die zit er gewoon omdat het een neger is.
Eerst nog Pownews.quote:Op maandag 21 november 2011 22:03 schreef Caland het volgende:
Krijgt het Johan 'ik leg veldjes aan dus ik mag dat zeggen' Cruijff vs. Davids verhaal nog een staartje bij P&W dit keer?
Jaap de Groot zit daar.quote:Op maandag 21 november 2011 22:03 schreef Caland het volgende:
Krijgt het Johan 'ik leg veldjes aan dus ik mag dat zeggen' Cruijff vs. Davids verhaal nog een staartje bij P&W dit keer?
Tenenkrommend.quote:Op maandag 21 november 2011 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zit er in ieder geval niet vanwege zijn kwaliteiten als interviewer. Mijn god.![]()
marokkanen.quote:Op maandag 21 november 2011 21:59 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Eens. Die jongen heeft echt een spraakgebrek...weet ook niet wie of wat hij probeert na te doen
Nee, het is ook geen Marokkaans accent...quote:
Nou, imo wel. Misschien niet fullblown maar het neigt er behoorlijk naar.quote:Op maandag 21 november 2011 22:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nee, het is ook geen Marokkaans accent...
Weet iemand trouwens hoe dat nummer heette wat Danny Vera in het begin speelde?
Hij staat er nu tussen!quote:Op maandag 21 november 2011 22:48 schreef Adames het volgende:
[..]
zie het zelfs niet meer op de website, zou eigenlijk om 22:17 er op komen
Kleine 60 denk ik.quote:Op maandag 21 november 2011 22:50 schreef De_kromme het volgende:
Hoeveel procent Ajax was het vandaag? Twijfel om terug te kijken.
Van 20:30 tot 21:05 zoiets.quote:Op maandag 21 november 2011 22:50 schreef De_kromme het volgende:
Hoeveel procent Ajax was het vandaag? Twijfel om terug te kijken.
Lol...quote:Op maandag 21 november 2011 22:52 schreef pberends het volgende:
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)8f16a4de8a1ee16c.mp4
quote:
Ben je voor Cruijf?quote:
Checkquote:Op maandag 21 november 2011 23:00 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ben je voor Cruijf?
Ben je voor Derksen?
Ben je voor darten?
Dan ja.
Dit klinkt nogal ambigu...quote:Op maandag 21 november 2011 23:06 schreef msnk het volgende:
[..]
Een dikke 10 al was het maar vanwege de Grote Johan zijn betoog
Whyżquote:
Hij was vrij duidelijk hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 23:40 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik ben de herhaling nu al 27 minuten aan het terugkijken, WANNEER STOPT DEZE TOTAAL ONBEGRIJPELIJKE MONOLOOG? Wat een slap geouwehoer.
Thanksquote:Op maandag 21 november 2011 22:52 schreef pberends het volgende:
Uitzending Voetbal International van maandag 21 november 2011:
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)8f16a4de8a1ee16c.mp4
Met dank aan SigaarSnor uiteraard.
Niet voor PSV adepts.quote:
Eerste 3 kwartier gaat het uitsluitend over Ajaxquote:
Das toch mooi na een gelijkspel en al die problemenquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eerste 3 kwartier gaat het uitsluitend over Ajax
Als je een beetje bent ingelezen in de zaak is het anders niet zo onduidelijk hoor. Je moet alleen wel een beetje basiskennis hebben van de verhoudingen RVC - bestuur - hoofdtrainer - jeugdopleiding en de omstandigheden van de zaak.quote:Op maandag 21 november 2011 23:40 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik ben de herhaling nu al 27 minuten aan het terugkijken, WANNEER STOPT DEZE TOTAAL ONBEGRIJPELIJKE MONOLOOG? Wat een slap geouwehoer.
En daarna over Cruijffquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eerste 3 kwartier gaat het uitsluitend over Ajax
Kledingboer. http://www.derksenenderksen.nlquote:Op dinsdag 22 november 2011 03:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
"MET DANK AAN
derksen & derksen"
Nice.quote:
Hoezo echt? Gaan ze nep kijkcijfers uitgeven dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:28 schreef Trekrecord het volgende:
Als dat echt de kijkcijfers zijn dan is dat een record ja
Ik heb genoten. 45 minuten over Ajax betekent chaos daar. dat is altijd genietenquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:54 schreef Jivis het volgende:
Ik kon die moppentappende Cruijf wel waarderen. Volgensmij heb ik hem als NOS analyticus nog nooit grapjes horen maken.
Inderdaad. Ik heb genoten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:54 schreef Jivis het volgende:
Ik kon die moppentappende Cruijf wel waarderen. Volgensmij heb ik hem als NOS analyticus nog nooit grapjes horen maken.
Een debuteerende Cruijff, een terugkerende Gijp en met Boskamp aan de bar lijkt me wel een leuk verjaardagscadeau voor Genee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:23 schreef roepdeman het volgende:
3x een geweldige aflevering achter mekaar! VI krijgt dit jaar nog 1+ miljoen kijkers als zodra Van der Gijp er ook weer bij is!
Ben jij ook wel eens positief over VI zonder Dijkstra/ hoe die gozer ook heet uit dat programma met het concept van Have got news for you.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:46 schreef pberends het volgende:
Het was gisteren idd wel sneu dat het niveau gewoon na beneden ging nadat het 50 minuten over Ajax was gegaan.
Cruijff had inderdaad geen moeite om zich aan te passen aan het winnende format van VI.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:54 schreef Jivis het volgende:
Boskamp en Cruijff naast elkaar aan tafel lijkt me ook wel fascinerend, dat Boskamp 'm af en toe een lel geeft. Al lijkt me die samenstelling voor Genee vrij lastig, Johan, Johan en Johan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een debuteerende Cruijff, een terugkerende Gijp en met Boskamp aan de bar lijkt me wel een leuk verjaardagscadeau voor Genee.
Deed ie erg leuk inderdaad.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:49 schreef BB-King het volgende:
[..]
Cruijff had inderdaad geen moeite om zich aan te passen aan het winnende format van VI.
'Meneer Cruijff, Jan en Johan' kan hij dan zeggen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Boskamp en Cruijff naast elkaar aan tafel lijkt me ook wel fascinerend, dat Boskamp 'm af en toe een lel geeft. Al lijkt me die samenstelling voor Genee vrij lastig, Johan, Johan en Johan.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:31 schreef DrDentz het volgende:
Ook al zijn herkenbare quotes erin. Wat een commerciële hoer. Alsof Evert ten Napel zich zou verkopen aan die maatschappij en roept 'Goeie genade wat zijn ze hier goedkoop, wat een dot van een kans om over te stappen, jawel!'
Het is inderdaad op een discutabele manier gebruik maken van je positie. Dit gaat niet alleen meer over ordinair je zakken vullen, maar je eigen autoriteit misbruiken om iets te promoten tegen een zak geld. Dit is wel degelijk een andere zaak dan die eerdere reclames die Johan wel eens deed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:31 schreef DrDentz het volgende:
Ook al zijn herkenbare quotes erin. Wat een commerciële hoer. Alsof Evert ten Napel zich zou verkopen aan die maatschappij en roept 'Goeie genade wat zijn ze hier goedkoop, wat een dot van een kans om over te stappen, jawel!'
Ja, ik kan geen gifje maken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:48 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand geen gifje maken van die klapman?
quote:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Nieuwe Feyenoord magazine verschenen.
Het nieuwe Feyenoord Magazine zal deze week op de mat vallen bij alle leden van Het Legioen. Het clubmagazine is daarnaast in de winkel verkrijgbaar. In het vijfde nummer van de vijfde jaargang is onder meer een groot interview te lezen met Stefan de Vrij. De verdediger, die momenteel herstellende is van een enkelblessure, vertelt over zijn zelf gekozen kwaliteiten en valkuilen.
Verder is er in het clubmagazine plek voor het derde deel uit de serie waarin spelers voor één dan een zelf gekozen beroep uitoefenen, met deze keer Diego Biseswar als kok. In het Interview van de maand komt televisiedeskundige én Feyenoord-supporter Bert van der Veer aan het woord.
Daarnaast deze maand in Feyenoord Magazine: een achtergrondverhaal over het gebruik van data-analyse bij Feyenoord, een reportage over de metersgrote muurschildering van Coen Moulijn, alles over het Grote Feyenoord Sinterklaas Spektakel 2011, een verslag van een dag met oud- Feyenoorder John de Wolf die de lekkerste gehaktbal van Nederland bekend mocht maken en het verhaal van de 10-jarige Michel die de grote wens had om voor één dag profvoetballer bij Feyenoord te zijn. Uiteraard is er verder plaats voor vaste rubrieken Vakkie en Het Legioen, naast columns van Jan Boskamp, Gerard Meijer en Vincent Bijlo.
Genee heeft VI een grote dienst bewezen doordat zuurpruim Van Hanegem er niet meer komtquote:Op woensdag 23 november 2011 17:37 schreef Evertjan het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=117962
Johan Derksen mist Willem van Hanegem
quote:Op woensdag 23 november 2011 17:37 schreef Evertjan het volgende:
Derksenquote:Maar wat ik wel heel onrechtvaardig vind: ik heb mij 25 jaar het apezuur geschreven zonder dat iemand mij serieus nam.
Dit idd.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Genee heeft VI een grote dienst bewezen doordat zuurpruim Van Hanegem er niet meer komt![]()
.
Het is kontlikkerij die we niet van Derksen gewend zijn.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:48 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Dit idd.
Willem is een zure man geworden. Iemand waar niks fatsoendelijks meer uitkomt.
En zo erg was het toen ook weer niet. Alleen vind Willem het blijkbaar normaal om geen pers te woord te staan als hij coach is van een eredivisie club. En via een gat probeert te vluchtten.
Hier had derksen ook over geschreven , maar nu bagataliseerde hij het omdat Willem naast hem zat.
Bullshitquote:Op woensdag 23 november 2011 19:13 schreef DrDentz het volgende:
Genee is geen piepel manager, zorgt er voor dat ze bijna nooit meer leuke gasten krijgen. Van Hanegem boos, Kraay Sr. boos, Gijpie depressief..
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:13 schreef DrDentz het volgende:
Genee is geen piepel manager, zorgt er voor dat ze bijna nooit meer leuke gasten krijgen. Van Hanegem boos, Kraay Sr. boos, Gijpie depressief..
Alsof je die anno 2011 nog in VI zou willen hebben. Wat een flauwekul.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:15 schreef DrDentz het volgende:
De oude Kraay bedoel ik. Die is ook verjaagd door troll Genee.
Jan Joost en Jakhals Kutlul kunnen af en toe best. Maar Jan Joost komt er iets te vaak.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:16 schreef DrDentz het volgende:
Zijn wel mensen die een belangrijke rol gespeeld hebben in het Nederlandse voetbal. Maar ik begrijp dat jij liever Jan Joost van Gangelen en jakhals kutlul wilt zien..
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 23 november 2011 19:23 schreef Seam het volgende:
Erik wil ik ook wel eens terugzien, geeft tenminste wat tegengas en past goed bij de sfeer van het programma itt Barbara 'alles komt goed' Barends of Jan Joost 'kijk mij eens in het sportjournalisme beland zijn' van Gangelen.
Ook die mensen van clubs zijn te kut voor woorden, lekker hun clubje promoten en geen enkele kritiek durven te geven op andere clubs of zelf kritiek over hun eigen club willen ontvangen
Valt ook wel mee. En hij geeft lekker tegengas aan Derksen en is ook ad rem. Ik vind hem wel een vermakelijke gast, maar goed, hij komt toch niet meer.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:58 schreef Caland het volgende:
DiekstraDie mongol kan het alleen over Twente hebben.
Was het maar 50.000 euro? Pff, om daarvoor VI ongeloofwaardig te maken....quote:Op woensdag 23 november 2011 18:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Je zou denken dat 25 jaar schrijven wel iets belangrijker is dan 50.000 euro vangen.
No shit?quote:Op donderdag 24 november 2011 06:08 schreef FireFox1 het volgende:
Nieuw kijkcijfer record VI
2028
VOETBAL INTERNATIONAL
6,0 13,1 913.000
Is vanwege de Ajax perikelen natuurlijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 06:08 schreef FireFox1 het volgende:
Nieuw kijkcijfer record VI
2028
VOETBAL INTERNATIONAL
6,0 13,1 913.000
Bronquote:Johan Derksen vindt het jammer dat Willem van Hanegem door een ruzie in de uitzending niet meer te gast wil zijn in Voetbal International. Dat zegt de analist in Mikro Gids. Presentator Wilfred Genee rakelde in mei een ruzie op tussen Derksen en Van Hanegem. De grootste misstap ooit in VI, volgens Derksen. “Het vervelendste incident was toen Van Hanegem na lange tijd weer eens was aangeschoven en onze belangrijke presentator allerlei oude koeien uit de sloot ging halen.“
Onnodig, vindt Derksen het. “Wilfred heeft de vrijheid te vragen wat hij wil, maar het resultaat was wel dat Willem boos werd en niet meer wil terugkomen. Jammer, want ik had hem er nog graag bij gehad.”
Het meest emotionele moment ooit in VI, kan Derksen niet benoemen. “Nou, je hoeft niet bang te zijn dat ik in huilen uitbarst op tv. Maar wat ik wel heel onrechtvaardig vind: ik heb mij 25 jaar het apezuur geschreven zonder dat iemand mij serieus nam. Nu zit ik in een praatprogrammaatje op tv en voor je het weet heb je een Televizier-Ring.”
quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 17:37 schreef Evertjan het volgende:
Vooral blijven doen Genee, als voetballers zal Van Hanegem vast een grootheid zijn geweest maar als persoon kan hij onmogelijk verder van mij afstaan.quote:
En toch krijg ik jeuk van Jan-Joost van Gangelen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef Heufd het volgende:
Ik vond van Gangelen maandag eigenlijk wel goed. Had veel kennis van zaken en kon goede dingen aanhalen om over door te praten.
Hoe haal jij dat uit dit berichtquote:Op donderdag 24 november 2011 11:00 schreef Symer het volgende:
Sowieso, als je als presentator je zo belangrijk waant en zo de focus op jezelf legt dat bepaalde gasten vanwege jou niet meer willen komen begrijp je de rol van presentator niet.
Je vergeet Wilco, man!quote:Op woensdag 23 november 2011 19:57 schreef ZuidGrens het volgende:
Bazengasten vind ik Boskamp, Heertje, Schelvis, en Diekstra. Jan Everse viel me ook aardig mee de afgelopen keren.
Hebben wij het over hetzelfde bericht dat voor driekwart over de presentator gaat? Iemand die het gesprek in goede banen moet leiden en niet zelf de ster van de show moet willen zijn?quote:Op donderdag 24 november 2011 11:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe haal jij dat uit dit bericht? Er staat letterlijk dat Van Hanegem zelf niet meer wil komen. Overigens moet je voor de humor van Van Hanegem waarschijnlijk uit Rotterdam komen om het te waarderen. Ik word sowieso moe van Rotterdamse humor namelijk.
Dit. Alleen maar mooi dat Genee hem weggejaagd heeft.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:03 schreef Mike het volgende:
Van Hanegem heeft zelden wat toegevoegd aan VI. Hij reageert onverschillig of vijandig op elke vraag en heeft nooit wat te melden.
Als voetballer een grootheid, maar tegenwoordig een knorrige vervelende vent, die ook niet goed weet hoe je je normaal gedraagt (getuige z'n blamage bij Utrecht).
En dit, ja.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:48 schreef Stofje het volgende:
Wilfreds rol is veel meer dan die van presentator. Als daar iemand had gezeten die het gesprek slechts zou leiden, zou VI echt veel minder interessant zijn. Wilfred brengt heel veel humor in het programma, houdt er fantastisch vaart in, zuigt waar nodig, lokt uit als het inkakt en laat andere gasten juist gloriëren. Zijn rol wordt onderschat door sommigen, jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |