quote:Op maandag 21 november 2011 21:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik mag jou ook niet, maar jij hebt ook nog geen permban.
Ja ik ga zo een topic openen in R&Pquote:Op maandag 21 november 2011 21:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]jij mag mij wel, een beetje wel, geef maar toe.
Oke...jammer. Maar nu kan ik wel genieten van de geweldige TT's van Ajacied422quote:Op maandag 21 november 2011 21:48 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Is volgens mij ongeschreven afgeschaft sinds de 'nieuw deel'-knop.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik ga zo een topic openen in R&P [ afbeelding ]
Mist wederom? Begin dan gewoon niet.quote:Op maandag 21 november 2011 21:49 schreef Caland het volgende:
Sparta - Emmen trouwens na een kwartiertje afgelast.
KNVB!
Stond niemand beneden om te filmen als het misging .. helaas.quote:
Ja, precies.quote:Op maandag 21 november 2011 21:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mist wederom? Begin dan gewoon niet.
iddquote:Op maandag 21 november 2011 21:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mist wederom? Begin dan gewoon niet.
Dan zou het niet op internet staan.quote:Op maandag 21 november 2011 21:51 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Stond niemand beneden om te filmen als het misging .. helaas.
Was wel tof geweest om te kijken hoe hij reageerde als hij met zijn knieën of schenen op de rankt klapte
Beter gewoon met z'n muil vol op de rand.quote:Op maandag 21 november 2011 21:51 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Stond niemand beneden om te filmen als het misging .. helaas.
Was wel tof geweest om te kijken hoe hij reageerde als hij met zijn knieën of schenen op de rankt klapte
Dude, fail videos.. ooit van gehoord?quote:Op maandag 21 november 2011 21:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan zou het niet op internet staan.
Jawel, maar wanneer iemand dood gaat?quote:Op maandag 21 november 2011 21:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dude, fail videos.. ooit van gehoord?
Ken je trouwens niet dat filmpje 'face split'? Dat is het zelfde.. waar het wel fout gaat.
Ja preciesquote:Op maandag 21 november 2011 21:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
iddspelers + supporters dikke 2 uur onderweg
Gedateerd.quote:Op maandag 21 november 2011 21:53 schreef marcodej het volgende:
Zijn er meer mensen die LAF gaan kijken vanwege Keje?
MotorGP was tijd terug nog zo'n filmpje waar hij dood was, en op liveleak een vuurpeleton die afghanen afschoot, en die face split dude is ook dood gegaan op de operatie tafel of 2 dagen later.quote:Op maandag 21 november 2011 21:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jawel, maar wanneer iemand dood gaat?
Is al maanden geleden opgenomen. weinig nuttigs dus,quote:Op maandag 21 november 2011 21:53 schreef marcodej het volgende:
Zijn er meer mensen die LAF gaan kijken vanwege Keje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |