SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal mij niks verbazen als er rellen zijn zaterdag en zondag★★★
Verkeerde land jij!quote:
Nee, wat Cruijff wil is zijn plannen uitgevoerd zien worden en Ajax weer top zien voetballen. Itt types als jij.quote:Op zondag 20 november 2011 16:09 schreef PLAE@ het volgende:
Hij legt jullie nog even uit dat Cruijff helemaal niet zat te wachten op die officiele functie. Wat Cruijf wil is de baas zijn zonder echt verantwoordelijk te zijn.
Ook een spetterende betoog.quote:Op zondag 20 november 2011 16:10 schreef PLAE@ het volgende:
Uit Davids komt helaas al jaren alleen maar poep.
Dan heb je niet al zijn posts gelezen, want hij trollde als een bezetene.quote:Op zondag 20 november 2011 16:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Verkeerde land jij!
Nee man, ik ben ook pro Cruijff. Maar het is nou niet heel erg trollen wat die gast doet. Beetje overdreven reacties daar op
ahaquote:Op zondag 20 november 2011 16:10 schreef Helpmefok het volgende:
Al die mafkezen die zeggen dat Cruijff de jeugdopleiding heeft opgezet voor de successen van Van Gaal hebben een punt, maar het is toch écht Van Gaal die de bekers gewonnen heeft, NIET Cruijff.
Sukkels.
Wat wil ik dan jochie?quote:Op zondag 20 november 2011 16:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee, wat Cruijff wil is zijn plannen uitgevoerd zien worden en Ajax weer top zien voetballen. Itt types als jij.
Je bent gewoon niks gewent jij.quote:Op zondag 20 november 2011 16:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Dan heb je niet al zijn posts gelezen, want hij trollde als een bezetene.
Ban!quote:Op zondag 20 november 2011 16:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij bent ook niet zo slim. Kan je niks aan toen.
Het zijn in de eerste plaats de spelers die de bekers gewonnen hebben.quote:Op zondag 20 november 2011 16:10 schreef Helpmefok het volgende:
Al die mafkezen die zeggen dat Cruijff de jeugdopleiding heeft opgezet voor de successen van Van Gaal hebben een punt, maar het is toch écht Van Gaal die de bekers gewonnen heeft, NIET Cruijff.
Sukkels.
Mwoah, ten Have is toch van een andere orde.quote:Op zondag 20 november 2011 16:10 schreef Scorpie het volgende:
Ten Have is vd Boog 2, een nieuw kankergezwel dat zo snel mogelijk op moet rotten.
bestuurs kneuzen die het beleid uitstippelen aan de hand van TIPS waar al 15 jaar NIKS uitkomt.quote:
Doe niet zo blij.quote:Op zondag 20 november 2011 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je weet het wel. Ga lekker ergens anders trollen
Echt hé. Waarom mag jij je mening niet hebben?quote:
BAN BAN BAN.quote:Op zondag 20 november 2011 16:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je weet dat een banaanvraag een ban oplevert? Ook voor mods.
Jij gelooft echt niet dat ik meer Ajacied ben dan de meeste tt-supportertjes hier he...quote:Op zondag 20 november 2011 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je weet het wel. Ga lekker ergens anders trollen
quote:Op zondag 20 november 2011 16:11 schreef Ritmo het volgende:
Is dit tiefus-gezeur na vandaag klaar? Heel Nederland ergert zich de tiefus aan dat kinderachtige gekloot bij jullie, wat door de media elke dag opgepakt moet worden.
12 december gaat dit weer verder.quote:Op zondag 20 november 2011 16:11 schreef Ritmo het volgende:
Is dit tiefus-gezeur na vandaag klaar? Heel Nederland ergert zich de tiefus aan dat kinderachtige gekloot bij jullie, wat door de media elke dag opgepakt moet worden.
?quote:
Neequote:Op zondag 20 november 2011 16:11 schreef Ritmo het volgende:
Occupy Hilversum, wat kunnen wij er aan doen?quote:Op zondag 20 november 2011 16:11 schreef Ritmo het volgende:
Dat zeg ik, die vent is gestoord en moet uit Ajax gedonderd worden.quote:Op zondag 20 november 2011 16:11 schreef Gramulanion het volgende:
Been jr: 'Ten Have heeft excuses aangeboden voor niet sjieke wijze van handelen, maar vertelde dat het doel de middelen heiligde.'
Nee, dit was pas ronde 1. Tussenstand JC 1:0 Suits.quote:Op zondag 20 november 2011 16:11 schreef Ritmo het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2011 16:12 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Jij gelooft echt niet dat ik meer Ajacied ben dan de meeste tt-supportertjes hier he...
Echt héquote:Op zondag 20 november 2011 16:11 schreef Ritmo het volgende:
Niet, vanavond om 10 uur, morgen om 20:30. Overmorgen op NOS etc etc.quote:Op zondag 20 november 2011 16:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
12 december gaat dit weer verder.
Als niet Ajaxfan is dit toch prachtig.quote:Op zondag 20 november 2011 16:11 schreef Ritmo het volgende:
Is dit tiefus-gezeur na vandaag klaar? Heel Nederland ergert zich de tering aan dat kinderachtige gekloot bij jullie, wat door de media elke dag opgepakt moet worden.
Daarom post je in het Ajax topic.quote:Op zondag 20 november 2011 16:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt héBen het ook zat die kampertjes uit Amsterdam.
Hij heeft ook een uur gehad om zich voor te bereiden. Cruijff kwam direct.quote:Op zondag 20 november 2011 16:12 schreef Jojoortje het volgende:
Steven lijkt wel zeker van z'n zaak hoor
Jezelfd ajacied noemen en vervolgens tegen JC zijn en voor een paar kneuzenquote:Op zondag 20 november 2011 16:12 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Jij gelooft echt niet dat ik meer Ajacied ben dan de meeste tt-supportertjes hier he...
Jep, hij draait het prachtig.quote:Op zondag 20 november 2011 16:12 schreef Buitendam het volgende:
Hij blijft maar hameren op het duo van Gaal - Cruijff, ik denk dat ie daar nog behoorlijk hoge ogen mee kan gooien. Ten Have mag God op zijn blote knieën bedanken dat van Gaal heeft toegezegd. Want hier kan hij mee pronken en zijn welwillendheid laten zien.
Contradictio in terminis.quote:Op zondag 20 november 2011 16:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt héBen het ook zat die kampertjes uit Amsterdam.
Dit.quote:Op zondag 20 november 2011 16:12 schreef De_kromme het volgende:
Als iedereen Cruijff zijn zin blijft geven is het snel afgelopen. Bizar dat al die simpele zielen zich achter Cruijff scharen terwijl hij een schreeuwlelijk is en alleen vanaf de zijkant kritiek heeft. Als hij dan iets moet gaan doen zegt hij: "Nu is het verder aan Ajax".
Er waren idd een paar supporters die johan cruijff steunden, maar echt veel waren het er niet in de arena gister.quote:
lange zijden maakt niemand geen reet uitquote:Op zondag 20 november 2011 16:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er waren idd een paar supporters die johan cruijff steunden, maar echt veel waren het er niet in de arena gister.
Wat doe je hier nog dan? "kanker (enge-ziekte)" dan op.quote:Op zondag 20 november 2011 16:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit.
Fucking.
Dit.
Maar ik vind het best, laat Ajax maar compleet naar de *enge-ziekte* gaan.
Nee, Coronel bang. Dus Coronel weg. Dus Cruijff gaat winnen en de RvC kan opkankerenquote:Op zondag 20 november 2011 16:14 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
korte samenvattimg anyone? cruijf uit rvc dus alle jeugdtrainers weg.
quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 16:15 schreef Smoofie het volgende:
Wie wil mailen naar Ten Have ?
Wie wil bellen?
Alles in de aanbieding.
Dat is inderdaad alles behalve toeval geweest. Hele slimme zet van Ten Have. En maar blijven presenteren als de grootste trainer van Ajax ooit. Zieltjes winnen, en hij doet het prima.quote:Op zondag 20 november 2011 16:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar goed, dat zo'n bedrijfsfiguur als Ten Have niet snapt dat de visies van Cruijff en van Gaal lijnrecht tegenover elkaar staan en daardoor nooit samen kunnen werken was ook wel te verwachten.
Coronel heeft gewoon een hele logische beslissing genomen. Maargoed, ik ben er zo 1 uit het zuiden, ik heb geen interne rancune tegen welke ajacied dan ookquote:Op zondag 20 november 2011 16:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee, Coronel bang. Dus Coronel weg. Dus Cruijff gaat winnen en de RvC kan opkankeren
Volgens mij trapt er hier niemand in.quote:Op zondag 20 november 2011 16:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is inderdaad alles behalve toeval geweest. Hele slimme zet van Ten Have. En maar blijven presenteren als de grootste trainer van Ajax ooit. Zieltjes winnen, en hij doet het prima.
Is ook niet helemaal terecht Van Gaal was een hele goede trainer maar Michels was toch de allergrootste lijkt mequote:Op zondag 20 november 2011 16:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is inderdaad alles behalve toeval geweest. Hele slimme zet van Ten Have. En maar blijven presenteren als de grootste trainer van Ajax ooit. Zieltjes winnen, en hij doet het prima.
ON GE LO FE LIJK, ik sta hier nu in de Arenaquote:Op zondag 20 november 2011 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan Alberto Stegeman ook inhuren voor Red mijn Ajax.
quote:Op zondag 20 november 2011 16:18 schreef PLAE@ het volgende:
Meerderheid van de aanhang heeft dan ook het iq van een garnaal. Eerlijk is eerlijk.
Dat haal ik ook wel weer een beetje uit die blinde steun aan Cruijff.
quote:Op zondag 20 november 2011 16:18 schreef PLAE@ het volgende:
Meerderheid van de aanhang heeft dan ook het iq van een garnaal. Eerlijk is eerlijk.
quote:Op zondag 20 november 2011 16:12 schreef De_kromme het volgende:
Als iedereen Cruijff zijn zin blijft geven is het snel afgelopen. Bizar dat al die simpele zielen zich achter Cruijff scharen terwijl hij een schreeuwlelijk is en alleen vanaf de zijkant kritiek heeft. Als hij dan iets moet gaan doen zegt hij: "Nu is het verder aan Ajax".
Zeer simpel volk die hem onvoorwaardelijk steunen, maar goed dat is mijn mening natuurlijk.
Dat dit kan in Nederland...quote:Op zondag 20 november 2011 16:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ON GE LO FE LIJK, ik sta hier nu in de Arena
Wat is deze.quote:Op zondag 20 november 2011 16:18 schreef PLAE@ het volgende:
ik heb mij vermomd als journalist en kon zo doorlopen naar de persconferentie!!! DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op zondag 20 november 2011 16:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ON GE LO FE LIJK, ik sta hier nu in de Arena
Als lid van de RvC, wat Cruijff is, hoef je ook niet samen te werken. Dan moet je alleen toezicht houden. Cruijff is lid van de RvC maar iedereen, waaronder hijzelf, denkt dat ie AD of TD isquote:Op zondag 20 november 2011 16:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar goed, dat zo'n bedrijfsfiguur als Ten Have niet snapt dat de visies van Cruijff en van Gaal lijnrecht tegenover elkaar staan en daardoor nooit samen kunnen werken was ook wel te verwachten.
Je kent de filosofie van Cruijff en van Gaal niet eens man. Je weet nergens wat van af.quote:Op zondag 20 november 2011 16:18 schreef PLAE@ het volgende:
Want? Je steunt niet alleen Cruijff maar indirect ook een Swarts, Jonk en Bergkamp. Zij zijn Ajax. Niet Ten Have, Romer:') enz.quote:Op zondag 20 november 2011 16:18 schreef PLAE@ het volgende:
ja maar plae@ is een groter Ajacied dan wie dan ook, dat weet je toch?quote:Op zondag 20 november 2011 16:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Want? Je steunt niet alleen Cruijff maar indirect ook een Swarts, Jonk en Bergkamp. Zij zijn Ajax. Niet Ten Have, Romer:') enz.
Noem dan eens één trainer die zoveel gepresteerd heeft als Gaal?quote:Op zondag 20 november 2011 16:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En waarom kon van Gaal zoveel presteren? Juist, omdat Cruijff zo'n goede jeugdopleiding+spelersgroep had neergezet.quote:Op zondag 20 november 2011 16:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Noem dan eens één trainer die zoveel gepresteerd heeft als Gaal?
..quote:Op zondag 20 november 2011 16:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat heb jij man?quote:Op zondag 20 november 2011 16:18 schreef PLAE@ het volgende:
Dat al die neusjes dit serieus gelovenquote:Op zondag 20 november 2011 16:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wie heeft Barcelona ook alweer naar de top geholpen, Cruijff toch?
Als je in de RvC zit dan doet je filosofie er niet toe. Laten we het zo zeggen, als je in de RvC zit dan kan je uit hoofde van je functie niet de lijnen uitzetten CQ de filosofie bepalen. De filosofie van de AD of TD is het enige dat telt.quote:Op zondag 20 november 2011 16:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je kent de filosofie van Cruijff en van Gaal niet eens man. Je weet nergens wat van af.
Reageer dan eens inhoudelijk op m'n Swart-verhaal? Wat klopt er niet aan?quote:Op zondag 20 november 2011 16:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon aan het trollen, dat moet wel
want?quote:Op zondag 20 november 2011 16:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat al die neusjes dit serieus geloven
Jij was de enige die dat ontkende, maar heel ongewoon is het niet. De gemiddelde anti Cruijff Ajacied komt niet verder dan 'Ja maar hij kwam met Ling'quote:Op zondag 20 november 2011 16:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon aan het trollen, dat moet wel
Het punt is dat je samen wat afspreekt 4 maanden geleden. Dat je onderdeel bent als technische staf op de toekomst van die afspraken. Het is niet alleen JC maar ook Bergkamp, jonk, etc etcquote:Op zondag 20 november 2011 16:21 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Het valt mij dan ook tegen van Jonk en Bergkamp. Swarts mag vandaag van mij nog de pijp uitgaan. Die man verdient al jaren z'n centen over de rug van Ajax. Die hadden ze allang moet verbannen van de Toekomst. Laat 'm zich lekker tot z'n Championslounge beperken.
En natuurlijk zijn die namen die je noemt meer Ajax.
Reageer jij dan inhoudelijk?quote:Op zondag 20 november 2011 16:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Reageer dan eens inhoudelijk op m'n Swart-verhaal? Wat klopt er niet aan?
Slaap lekker he. om 7 uurquote:Op zondag 20 november 2011 16:24 schreef PLAE@ het volgende:
Ik kan het niet hard maken in een rechtzaal...dus laten we het maar niet teveel hebben over de man die Playstations geeft aan jeugdspelertjes om 'm bij hem in de stal te krijgen.....
Die worden voorgedragen aan de ledenraad en dan benoemdquote:Op zondag 20 november 2011 16:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe wordt het nieuwe bestuur gevormd?
Iets met een doodsverwensing...quote:Op zondag 20 november 2011 16:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dat klopt gedeeltelijk. Maar je kunt niet doen alsof de overige 4 moedwillig al die tijd buiten Cruijff om hebben gewerkt. Dat komt natuurlijk ook ergens vandaan.quote:Op zondag 20 november 2011 16:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het punt is dat je samen wat afspreekt 4 maanden geleden. Dat je onderdeel bent als technische staf op de toekomst van die afspraken. Het is niet alleen JC maar ook Bergkamp, jonk, etc etc
Wat nog moest gebeuren was een AD benoemen. Dat ging niet helemaal soepel maar dan achter de rug van mensen om je zin gaan halen is onbeschoft op elke manier en los van welke namen het zijn.
Dan kom je je afspraken gewoon niet na.
De RVC moet de richting van de club..de ledenraad dus uitvoeren en controleren. De richting was Cruijff en Louis staat daar lijnrecht tegenover. Maar dat is een andere discussie.quote:Op zondag 20 november 2011 16:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je in de RvC zit dan doet je filosofie er niet toe. Laten we het zo zeggen, als je in de RvC zit dan kan je uit hoofde van je functie niet de lijnen uitzetten CQ de filosofie bepalen. De filosofie van de AD of TD is het enige dat telt.
Okee, dus kans is groot dat ze pro-Cruijff zijnquote:Op zondag 20 november 2011 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die worden voorgedragen aan de ledenraad en dan benoemd
Daar zal je wel aan kunnen zien welke kant het op gaatquote:Op zondag 20 november 2011 16:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Okee, dus kans is groot dat ze pro-Cruijff zijn
Ze hebben het beste met zichzelf voor. Ze hebben totaal geen liefde voor Ajax.quote:Op zondag 20 november 2011 16:25 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dat klopt gedeeltelijk. Maar je kunt niet doen alsof de overige 4 moedwillig al die tijd buiten Cruijff om hebben gewerkt. Dat komt natuurlijk ook ergens vandaan.
Komt dat doordat ze niet het beste met Ajax voorhebben? Nee natuurlijk niet.
Nee, Mis, mis en nog eens mis. Zoals wel vaker het geval bij je.quote:Op zondag 20 november 2011 16:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je in de RvC zit dan doet je filosofie er niet toe. Laten we het zo zeggen, als je in de RvC zit dan kan je uit hoofde van je functie niet de lijnen uitzetten CQ de filosofie bepalen. De filosofie van de AD of TD is het enige dat telt.
Het blijft een Ajax icoon, dan gaat wensen dat hij de pijp uit gaat wel een beetje ver...quote:Op zondag 20 november 2011 16:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Trollen beschermen.quote:Op zondag 20 november 2011 16:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Reageer eens op de persoonlijke aanvallen op De_Kromme en PLAE@? Neem ze in bescherming? Dit is namelijk echt belachelijk.
PLAE komt met een doodsverwensing hoor?quote:Op zondag 20 november 2011 16:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Reageer eens op de persoonlijke aanvallen op De_Kromme en PLAE@? Neem ze in bescherming? Dit is namelijk echt belachelijk.
Jouw posts zijn belachelijk.quote:Op zondag 20 november 2011 16:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee uiteindelijk zal Cruijff deze oorlog wel winnen maar Ajax zal er door verliezen.quote:Op zondag 20 november 2011 16:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat heb jij man?
Cruijff heeft in de 80' een jeugdopleiding opgezet waar in de de 90' de vruchten van kon worden geplukt. Van Gaal en Adriaanse veranderde deze jeugdopleiding begin jaren 90' naar de visie van Van Gaal. Sindsdien is het allemaal prut. Op een paar spelers na.
Dit is het punt. Wat snap je hier niet aan? Waarom wil jij Ten Have? Cruijff heeft toch steeds gezegd dat hij de JEUGD wilt doen? Wil jij dat Overmars, stam, Jonk, Bergkamp en Ronald de Boer straks weggaan omdat de visie van Cruijff niet meer wordt gesteund? Wat Van Gaal ook niet zal doen, want hij weet het beter. WAT SNAP JIJ NIET?!? De mensen die denken dat ze slim zijn en voor Van Gaal kiezen zijn juist de mensen die het niet snappen.
Het punt is dat je een nieuwe TD/AD aanstelt terwijl iemand zich al de functie van TD vervult. Johan moet zich als RvC lid gewoon bezighouden met toezicht houden, wat een RvC hoort te doen. De dagelijkse gang van zaken en het langetermijn beleid zijn in handen van de TD en AD.quote:Op zondag 20 november 2011 16:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het punt is dat je samen wat afspreekt 4 maanden geleden. Dat je onderdeel bent als technische staf op de toekomst van die afspraken. Het is niet alleen JC maar ook Bergkamp, jonk, etc etc
Wat nog moest gebeuren was een AD benoemen. Dat ging niet helemaal soepel maar dan achter de rug van mensen om je zin gaan halen is onbeschoft op elke manier en los van welke namen het zijn.
Dan kom je je afspraken gewoon niet na.
Dit meen je niet. Schaam jezelf diep.quote:Op zondag 20 november 2011 16:28 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Nee uiteindelijk zal Cruijff deze oorlog wel winnen maar Ajax zal er door verliezen.
Overigens vind ik de jeugdopleiding vanaf 95 geen prut. Er was ruimte voor verbetering maar mensen maken er wel een erg somber verhaal van. De nieuwe visie is prima.
Binnen 4 maanden? Nee, ik ga er niet in mee. Ik vond de hele benoeming van Davids in elk geval al een aanfluiting in een RVC maar dat is een andere discussie misschien.quote:Op zondag 20 november 2011 16:25 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dat klopt gedeeltelijk. Maar je kunt niet doen alsof de overige 4 moedwillig al die tijd buiten Cruijff om hebben gewerkt. Dat komt natuurlijk ook ergens vandaan.
Komt dat doordat ze niet het beste met Ajax voorhebben? Nee natuurlijk niet.
De nieuwe visie is prima, namelijk die van Cruijff. Maar PLAE@ is wel anti Cruijff.quote:Op zondag 20 november 2011 16:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit meen je niet. Schaam jezelf diep.
Vanaf 95 zijn er maar drie spelers die op topniveau zijn doorgebroken. Veel te weinig.quote:Op zondag 20 november 2011 16:28 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Nee uiteindelijk zal Cruijff deze oorlog wel winnen maar Ajax zal er door verliezen.
Overigens vind ik de jeugdopleiding vanaf 95 geen prut. Er was ruimte voor verbetering maar mensen maken er wel een erg somber verhaal van. De nieuwe visie is prima.
Nee joh, je vergeet Tom de Mul, Donald, Sarpong, Martina etc. etc.quote:Op zondag 20 november 2011 16:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vanaf 95 zijn er maar drie spelers die op topniveau zijn doorgebroken. Veel te weinig.
Trabelsiquote:Op zondag 20 november 2011 16:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee joh, je vergeet Tom de Mul, Donald, Sarpong, Martina etc. etc.
Hier sluit ik me enigzins bij aanquote:Op zondag 20 november 2011 16:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Binnen 4 maanden? Nee, ik ga er niet in mee. Ik vond de hele benoeming van Davids in elk geval al een aanfluiting in een RVC maar dat is een andere discussie misschien.
Dus 100% oneens met hun werkwijze. Achter iemand zijn rug om is nooit een optie. Dan overleg je en als je er niet uitkomt stap je naar de ledenraad en laat je aan hun de keuze.
Nu achter de rug om zonder mandaat is express een bom neerleggen.
Waar van Gaal graag aan meewerkt vanwege persoonlijke conflicten met de uitgesloten personen.
Gek he!quote:Op zondag 20 november 2011 16:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De nieuwe visie is prima, namelijk die van Cruijff. Maar PLAE@ is wel anti Cruijff.
De club heeft bepaald dat er geen TD komt in het nieuwe model.quote:Op zondag 20 november 2011 16:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het punt is dat je een nieuwe TD/AD aanstelt terwijl iemand zich al de functie van TD vervult. Johan moet zich als RvC lid gewoon bezighouden met toezicht houden, wat een RvC hoort te doen. De dagelijkse gang van zaken en het langetermijn beleid zijn in handen van de TD en AD.
Wil Johan zich toch met het technische beleid bemoeien? Prima, hij kan altijd een open sollicitatie als TD insturen!
Cruijff heeft Barcelona toch aardig neergezet in 2003 he? Die zijn nu opeens de beste club van de wereld en hebben de beste jeugdopleiding.quote:Op zondag 20 november 2011 16:31 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Gek he!
Hij mag best wat grote lijnen uitzetten. Daarna moet hij verantwoordelijkheid nemen of weer een tijdje uit beeld verdwijnen. Cruijff is net zoiets als Wiegel voor de VVD. Het kan heel handig zijn maar ook erg tegen je werken.
Ja maar nu hebben we toch maar liefst 0 spelers in jong Oranje, is ook een prestatie toch? Maar geen probleem joh, PLEA@ vind dat het goed gaat.quote:Op zondag 20 november 2011 16:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
De nieuwe opleiding vanaf 95', die alle technische, goede, spelers wegstuurde? En alleen die fysiek sterke, voetballende slechte spelers overhoudt?
Meer zijn er ook niet. Maar dat is voldoende voor PLAE@.quote:Op zondag 20 november 2011 16:33 schreef Breekfast het volgende:
Kan iemand mij spelers noemen uit de jeugdopleiding die de laatste 10 jaar zijn doorgebroken en echte Europese topspelers zijn geworden? Ik kan me alleen Sneijder en Van der Vaart bedenken eigenlijk
ja dat is het.quote:Op zondag 20 november 2011 16:33 schreef Breekfast het volgende:
Kan iemand mij spelers noemen uit de jeugdopleiding die de laatste 10 jaar zijn doorgebroken en echte Europese topspelers zijn geworden? Ik kan me alleen Sneijder en Van der Vaart bedenken eigenlijk
Steekie is ook een topperquote:Op zondag 20 november 2011 16:33 schreef Breekfast het volgende:
Ik kan best een stuk meegaan in je verhaal.quote:Op zondag 20 november 2011 16:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Binnen 4 maanden? Nee, ik ga er niet in mee. Ik vond de hele benoeming van Davids in elk geval al een aanfluiting in een RVC maar dat is een andere discussie misschien.
Dus 100% oneens met hun werkwijze. Achter iemand zijn rug om is nooit een optie. Dan overleg je en als je er niet uitkomt stap je naar de ledenraad en laat je aan hun de keuze.
Nu achter de rug om zonder mandaat is express een bom neerleggen.
Waar van Gaal graag aan meewerkt vanwege persoonlijke conflicten met de uitgesloten personen.
Hiddinkquote:Op zondag 20 november 2011 16:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De Jong en Steek kan je nog zeggen.quote:Op zondag 20 november 2011 16:33 schreef Breekfast het volgende:
Dit is een kul hypothese aangezien duidelijke argumenten aan te voeren zijn waarom van Gaal niet geschikt is als AD.quote:Op zondag 20 november 2011 16:34 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik kan best een stuk meegaan in je verhaal.
Zal ik uitleggen waarom ik nooit volledig achter Cruijff zal staan.
Stel dat van Gaal de juiste man zou zijn voor Ajax als algemeen directeur (even buiten hoe het nu gegaan is). Zou Cruijff daar dan achter kunnen staan. Los van hun onderlinge relatie?
Het antwoord op die vraag is nee. En dat vind ik erg. JC vindt zichzelf puntje bij paaltje groter dan de club.
Ze hebben ook niet dezelfde visie, dus je hebt er geen kut aan als ze samen bij een club zitten.quote:Op zondag 20 november 2011 16:34 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Stel dat van Gaal de juiste man zou zijn voor Ajax als algemeen directeur (even buiten hoe het nu gegaan is). Zou Cruijff daar dan achter kunnen staan. Los van hun onderlinge relatie?
Het antwoord op die vraag is nee. En dat vind ik erg. JC vindt zichzelf puntje bij paaltje groter dan de club.
En dar hebben ze dus nu al grotendeels op poten gezet met redenen!quote:Op zondag 20 november 2011 16:33 schreef Breekfast het volgende:
Wat doet Johan Cruijff dan? Die zit nu als TD bij ajax, in een duofunctie met Frank de Boer.quote:Op zondag 20 november 2011 16:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
De club heeft bepaald dat er geen TD komt in het nieuwe model.
Wat is daar nou zo lastig aan om te begrijpen?
De supporters hebben helemaal niets te zeggen bij ajax! De RvC bepaalt wie de nieuwe AD wordt en of het nu 3 tegen 2 is, 4 tegen 1 of 5 tegen 0 maakt wettelijk gezien geen flikker uit! Als club en supporters heb je dan ook de plank misgeslagen, want je spreekt dit blijkbaar af maar je verzuimt in de statuten van ajax vast te leggen dat een AD met unanieme stemming aangenomen meot worden.quote:De RVC is verantwoordelijk voor het aanstellen van de directieleden.
Wat is daar nou zo lastig aan te begrijpen?
Dus geen TD wel een AD met mandaat van alle 5 de leden van het RvC! Niet 2, niet 3 en ook niet 4 maar alle 5 zoals de club en dus de supporters dat hebben bepaald 4 maanden geleden.
Waar blijft jouw antwoord op de vraag waarom Cruijff Barca niet heeft neergezet als de club die het op heden is?quote:Op zondag 20 november 2011 16:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bij Ajax bedoelde ik schatje.
Maar inderdaad.
quote:Op zondag 20 november 2011 16:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Cruijff heeft Barcelona toch aardig neergezet in 2003 he? Die zijn nu opeens de beste club van de wereld en hebben de beste jeugdopleiding.
Maar je geeft me wel gelijk dusquote:Op zondag 20 november 2011 16:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit is een kul hypothese aangezien duidelijke argumenten aan te voeren zijn waarom van Gaal niet geschikt is als AD.
Omdat Cruijff daar geen fuck mee te maken heeft, ook al wil je Ajaxhartje dat ó zo graag geloven.quote:Op zondag 20 november 2011 16:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waar blijft jouw antwoord op de vraag waarom Cruijff Barca niet heeft neergezet als de club die het op heden is?
Jij begrijpt er echt helemaal niets van als je dat schrijftquote:Op zondag 20 november 2011 16:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat Cruijff daar geen fuck mee te maken heeft, ook al wil je Ajaxhartje dat ó zo graag geloven.
Geeft niet hoor poepie. Droom jij maar verder onder je Ajax dekbed..
Heeft ie wel.quote:Op zondag 20 november 2011 16:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat Cruijff daar geen fuck mee te maken heeft, ook al wil je Ajaxhartje dat ó zo graag geloven.
AFC Ajax #1647: Afwachten hoe het verder gaat. lees al mijn posts in dit topic en meldt je dan weer hier om je excuses aan te bieden.quote:Op zondag 20 november 2011 16:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?quote:Op zondag 20 november 2011 16:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bij jou is het een persoonlijke afkeer tegen een persoon. Ik kijk naar de manier van handelen van de 4 leden van de RvC en die vind ik hufterig, onbeschoft en reden voor ontslag op staande voet met een stadionverbod voor de komende 5 jaar.quote:Op zondag 20 november 2011 16:34 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Cruijff wil dat de ledenraad beslist over een nieuwe RVC, met hem of zonder hemquote:Op zondag 20 november 2011 16:42 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Cruijf nu dus uit de RVC.. dus jeugdtrainers ook allemaal weg? gaan we 'Ten-Have's'visie volgen? of hoe zit het nou?
Dat is een beetje het idee.quote:,Wij moeten Cruijff en Rexach dankbaar zijn voor wat zij hier ooit bij deze club hebben neergezet,'' zei Guardiola in december na de 5-0 zege op Real Madrid. ,,Maar,'' voegde hij er later aan toe, ,,het is de verdienste van de trainers en voorzitters die daarná kwamen dat dat fundament niet is afgebroken.''
Je weet dat het AD anti-Cruijff is?quote:Op zondag 20 november 2011 16:42 schreef Helpmefok het volgende:
Kijk dat bedoel ik dus.
Lees dit maar schatjes, geeft jullie een beetje een idee hoe overtrokken jullie gedachtegangen zijn:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)ls-nu-bij-Ajax.dhtml
Maar ga maar kwaad stampvoeten dat jullie ZO ERG GELIJK hebben, de normale voetbalkijker weet wel beter.Ik ben weg hier.
Je bent duidelijk bevlekt. Kijk naar Barcelona: the inside story, hier spreekt Laporta meermaals uit dat de rol van Cruijff cruciaal is geweest in het beleid bij Barca.quote:Op zondag 20 november 2011 16:42 schreef Helpmefok het volgende:
Kijk dat bedoel ik dus.
Lees dit maar schatjes, geeft jullie een beetje een idee hoe overtrokken jullie gedachtegangen zijn:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)ls-nu-bij-Ajax.dhtml
Maar ga maar kwaad stampvoeten dat jullie ZO ERG GELIJK hebben, de normale voetbalkijker weet wel beter.Ik ben weg hier.
Je weet dat iedereen in dit topic de anus van Cruijff zou baffen als ze de kans ertoe zouden krijgen?quote:Op zondag 20 november 2011 16:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je weet dat het AD anti-Cruijff is?
te]quote:Op zondag 20 november 2011 16:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
AFC Ajax #1647: Afwachten hoe het verder gaat. lees al mijn posts in dit topic en meldt je dan weer hier om je excuses aan te bieden.
Jij zou toch weggaan?quote:Op zondag 20 november 2011 16:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je weet dat iedereen in dit topic de anus van Cruijff zou baffen als ze de kans ertoe zouden krijgen?
[..]
te]
Jouw posts daar haal ik ZO makkelijk onderuit dat ik gewoon verdrietig word hoe dom je bent. Maargoed, ik ga echt uit dit topic want de krankzinnige ideeën die sommige neuzen erop na houden doen gewoon pijn aan mijn ogen.
Ik hoop met mijn HELE HART voor jullie dat Cruijff 'de macht in handen krijgt' bij Ajax.
Dan ben ik als Feijenoorder in ieder geval verzekerd van het feit dat Ajax het de komende 15 jaar net zo kut doet als wij
quote:Op zondag 20 november 2011 16:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je weet dat iedereen in dit topic de anus van Cruijff zou baffen als ze de kans ertoe zouden krijgen?
[..]
te]
Jouw posts daar haal ik ZO makkelijk onderuit dat ik gewoon verdrietig word hoe dom je bent. Maargoed, ik ga echt uit dit topic want de krankzinnige ideeën die sommige neuzen erop na houden doen gewoon pijn aan mijn ogen.
Ik hoop met mijn HELE HART voor jullie dat Cruijff 'de macht in handen krijgt' bij Ajax.
Dan ben ik als Feijenoorder in ieder geval verzekerd van het feit dat Ajax het de komende 15 jaar net zo kut doet als wij
EN JIJ NIET ZEKER?quote:
Ja, want als een verslaggever/interviewer een vraag op zó'n manier stelt dat het antwoord wat hij wil horen er automatisch uitkomt, is dat bewijs voor jouw gelijk.quote:Kijk naar Barcelona: the inside story, hier spreekt Laporta meermaals uit dat de rol van Cruijff cruciaal is geweest in het beleid bij Barca.
Goed dat je er van overtuigd bent dat je club het de komende 15 jaar kut gaat doen. Realistisch ook!quote:Op zondag 20 november 2011 16:46 schreef Helpmefok het volgende:
Wedden van niet?quote:Op zondag 20 november 2011 16:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
EN JIJ NIET ZEKER?![]()
[..]
Ja, want als een verslaggever/interviewer een vraag op zó'n manier stelt dat het antwoord wat hij wil horen er automatisch uitkomt, is dat bewijs voor jouw gelijk..
Pathetic.
Ik ben nu echt weg hier. *Klik* *weg*
Gebak!quote:Op zondag 20 november 2011 16:48 schreef kurk_droog het volgende:
En morgen komt Blind op de toekomst.. en dan
Is er helemaal niemand meer die hem nog vertrouwtquote:Op zondag 20 november 2011 16:48 schreef kurk_droog het volgende:
En morgen komt Blind op de toekomst.. en dan
quote:Op zondag 20 november 2011 16:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
EN JIJ NIET ZEKER?![]()
[..]
Ja, want als een verslaggever/interviewer een vraag op zó'n manier stelt dat het antwoord wat hij wil horen er automatisch uitkomt, is dat bewijs voor jouw gelijk..
Pathetic.
Ik ben nu echt weg hier. *Klik* *weg*
Die heeft niks te doen. Denk dat die zich nog ff koest houdt.quote:Op zondag 20 november 2011 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is er helemaal niemand meer die hem nog vertrouwt
quote:Op zondag 20 november 2011 17:02 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
http://nos.nl/video/31511(...)steven-ten-have.html
quote:Op zondag 20 november 2011 17:02 schreef Smoofie het volgende:
Kut paardensport. Ik wil Judas horen over het verraden van de zoon van god.
Met z'n PVV-kopquote:Op zondag 20 november 2011 17:08 schreef Gwunnik het volgende:
Per interview blijkt meer en meer wat voor slinks figuur die Ten Have israre gluiperd is het...
Ja die hebben toch echt iets fout gedaanquote:Op zondag 20 november 2011 17:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Mede dankzij keje zitten die 4 van de rvc er....
twitter:MaartenTip twitterde op zondag 20-11-2011 om 17:15:03Edgar Davids nu op #Ned1 bij #StudioSport ... "racisme binnen RvC Ajax" reageer retweet
Keje Molenaarquote:Op zondag 20 november 2011 17:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe kan zo'n debiel als Davids in een Raad van Commissaris terechtkomen?
Wit woord wit. Hoe moet ik dat voorstellen?quote:Op zondag 20 november 2011 17:20 schreef kurk_droog het volgende:
Die Arena ook he.. Die kastjes, deuren overal wit woord wit met dat lelijke logo![]()
Oh maar volgens Blatter mag het.quote:Op zondag 20 november 2011 17:22 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Racisme, hij heeft TV gekeken met Blatter enzo.
Een wat?quote:Op zondag 20 november 2011 17:22 schreef Stiggie het volgende:
Straks noemt ie Cruijff nog een racist. Dat is namelijk wat hij eigenlijk wil zeggen
quote:Op zondag 20 november 2011 17:22 schreef Stiggie het volgende:
Straks noemt ie Cruijff nog een racist. Dat is namelijk wat hij eigenlijk wil zeggen
Uitleg van iemand op ajax-netwerk over hoe het nu verder gaat.quote:Ja, de verening die kan dat doen d.m.v. een stem tijdens de AVA. Gezien het grote aandeel wat de vereniging heeft zal die stem beslissend zijn. Het bestuur stemt normaalgesproken in naam van de vereniging (de vereniging is immers geen natuurlijk persoon). Tijdens de volgende AVA, op 12 december, is er echter geen bestuur. Er zal dan een interim-bestuur zijn die de honoers waarneemt. Dit interim-bestuur bestond tot vandaag uit Coronel, Krant en Van Eijden. Die leggen echter hun functie neer. Hun opvolgers zullen door de Ledenraad worden benoemd tijdens hun volgende vergadering; volgende week maandag, 28 november.
Daar gaat dus beslist worden over de toekomst. Het nieuwe interim-bestuur gaat besluiten over de RvC, aangezien zij stemgemachtigde zijn namens de vereniging tijdens de AVA op 12 december. Het is dus cruciaal dat het nieuwe interim-bestuur Cruijff-minded is.
Hij had totaal niks te melden, alleen dat hij raad van commissaris is, en dat ze een stap in de goede richting zijn gegaan.quote:Op zondag 20 november 2011 17:23 schreef spiedermann het volgende:
Iemend die kan zeggenwat ie zegt? Nogsteeds bij schoonouders...
"Ik ben een raad van commissaris."quote:Op zondag 20 november 2011 17:23 schreef spiedermann het volgende:
Iemend die kan zeggenwat ie zegt? Nogsteeds bij schoonouders...
quote:Op zondag 20 november 2011 17:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
"Ik ben een raad van commissaris."
RACISMEquote:Op zondag 20 november 2011 17:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Moet je eens voorstellen, Davids die een spetterende betoog houdt (volgens sommigen).
Ik zei al, dat is onmogelijk. Die niggah kan niet praten.
Ik zou als Cruyff zijnde Davids ook voor een achterbakse neger uitmaken als hij zoiets zou flikken bij mij.quote:Op zondag 20 november 2011 17:26 schreef Buitendam het volgende:
Racisme binnen de RvC, volgens Davids? Oh, shit dit moet ie tot in detail gaan uitleggen, want dit laat Cruijff zich nooit noemen, natuurlijk.
quote:Op zondag 20 november 2011 17:28 schreef danos het volgende:
Cruijff zl het wel een keer over Swart hebben gehad tijdens een rvc vergadering
Cruyff: Ik wil geen 'Swart' in de Raad van Commissaris.quote:Op zondag 20 november 2011 17:28 schreef danos het volgende:
niggaaaahsquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 17:28 schreef danos het volgende:
Achterbakse neger? Cruijff heeft hem achterbaks en gluiperig genoemd, nergens een woord gerept over het huidje van Davids. Wat Davids nu suggereert is dat Cruijff binnenskamers richting racisme zou gaan en dat zou ik dan weer niet pikken.quote:Op zondag 20 november 2011 17:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Zou Davids denken dat 'raad' een functie is?
[..]
Ik zou als Cruyff zijnde Davids ook voor een achterbakse neger uitmaken als hij zoiets zou flikken bij mij.
Herken je deze claim niet van een jaartje of 12 geleden tijdens een bepaald WK onder leiding van Hiddink?quote:Op zondag 20 november 2011 17:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Achterbakse neger? Cruijff heeft hem achterbaks en gluiperig genoemd, nergens een woord gerept over het huidje van Davids. Wat Davids nu suggereert is dat Cruijff binnenskamers richting racisme zou gaan en dat zou ik dan weer niet pikken.
Was EK 96quote:Op zondag 20 november 2011 17:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Herken je deze claim niet van een jaartje of 12 geleden tijdens een bepaald WK onder leiding van Hiddink?
Dat geouwekankerhoer over 'racisme' van deze gasten is zó kansloosGeloof er geen fuck van
Of het nu waar is of niet, er gaat weer een extra bommetje onder de situatie. En ik vind het nogal om Cruijff op nationale tv uit te maken voor racist. Hij zei dat het binnen de kamer van de RvC was en binnen die kamer is het 4 tegen 1. Dan is er dus maar 1 waar hij op doelt.quote:Op zondag 20 november 2011 17:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Herken je deze claim niet van een jaartje of 12 geleden tijdens een bepaald WK onder leiding van Hiddink?
Dat geouwekankerhoer over 'racisme' van deze gasten is zó kansloosGeloof er geen fuck van
Je bent wel opvallend vaak in dit topic te vinden voor iemand die gek wordt van alle media-aandacht voor Ajax.quote:
Die bedoelde ik ja, geen idee hoe ik op het WK kwam aangezien Hiddink toen helemaal niet coachte.quote:
Je gaat me toch niet echt zeggen dat je Ajax nog als titelkandidaat ziet he?quote:
Na het geheel opnieuw spelen van die wedstrijd staan jullie gewoon weer 2 puntjes extra achter op AZ hoorquote:
Inderdaad, of ja derde moet ook lukken. Voor Twente is dat ook het hoogst haalbare. Die titel halen we natuurlijk niet meer.quote:Op zondag 20 november 2011 17:42 schreef Breekfast het volgende:
[..]![]()
Ajax mag met Feyenoord gaan strijden voor de 4e plaats
Hij zegt dat hij zo direct is maar termen als "tegen racisme aan" vind ik niet direct, ,als iemand dan racistisch zou zijn moet je ook zeggen wie het was en wat er gezegd is.quote:Op zondag 20 november 2011 17:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Of het nu waar is of niet, er gaat weer een extra bommetje onder de situatie. En ik vind het nogal om Cruijff op nationale tv uit te maken voor racist. Hij zei dat het binnen de kamer van de RvC was en binnen die kamer is het 4 tegen 1. Dan is er dus maar 1 waar hij op doelt.
Idd.quote:Op zondag 20 november 2011 17:42 schreef Breekfast het volgende:
[..]![]()
Ajax mag met Feyenoord gaan strijden voor de 4e plaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |