EN JIJ NIET ZEKER?quote:
Ja, want als een verslaggever/interviewer een vraag op zó'n manier stelt dat het antwoord wat hij wil horen er automatisch uitkomt, is dat bewijs voor jouw gelijk.quote:Kijk naar Barcelona: the inside story, hier spreekt Laporta meermaals uit dat de rol van Cruijff cruciaal is geweest in het beleid bij Barca.
Goed dat je er van overtuigd bent dat je club het de komende 15 jaar kut gaat doen. Realistisch ook!quote:Op zondag 20 november 2011 16:46 schreef Helpmefok het volgende:
Dan ben ik als Feijenoorder in ieder geval verzekerd van het feit dat Ajax het de komende 15 jaar net zo kut doet als wij
Wedden van niet?quote:Op zondag 20 november 2011 16:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
EN JIJ NIET ZEKER?![]()
[..]
Ja, want als een verslaggever/interviewer een vraag op zó'n manier stelt dat het antwoord wat hij wil horen er automatisch uitkomt, is dat bewijs voor jouw gelijk..
Pathetic.
Ik ben nu echt weg hier. *Klik* *weg*
Gebak!quote:Op zondag 20 november 2011 16:48 schreef kurk_droog het volgende:
En morgen komt Blind op de toekomst.. en dan
Is er helemaal niemand meer die hem nog vertrouwtquote:Op zondag 20 november 2011 16:48 schreef kurk_droog het volgende:
En morgen komt Blind op de toekomst.. en dan
quote:Op zondag 20 november 2011 16:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
EN JIJ NIET ZEKER?![]()
[..]
Ja, want als een verslaggever/interviewer een vraag op zó'n manier stelt dat het antwoord wat hij wil horen er automatisch uitkomt, is dat bewijs voor jouw gelijk..
Pathetic.
Ik ben nu echt weg hier. *Klik* *weg*
Die heeft niks te doen. Denk dat die zich nog ff koest houdt.quote:Op zondag 20 november 2011 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is er helemaal niemand meer die hem nog vertrouwt
quote:Op zondag 20 november 2011 17:02 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
http://nos.nl/video/31511(...)steven-ten-have.html
quote:Op zondag 20 november 2011 17:02 schreef Smoofie het volgende:
Kut paardensport. Ik wil Judas horen over het verraden van de zoon van god.
Met z'n PVV-kopquote:Op zondag 20 november 2011 17:08 schreef Gwunnik het volgende:
Per interview blijkt meer en meer wat voor slinks figuur die Ten Have israre gluiperd is het...
Ja die hebben toch echt iets fout gedaanquote:Op zondag 20 november 2011 17:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Mede dankzij keje zitten die 4 van de rvc er....
twitter:MaartenTip twitterde op zondag 20-11-2011 om 17:15:03Edgar Davids nu op #Ned1 bij #StudioSport ... "racisme binnen RvC Ajax" reageer retweet
Keje Molenaarquote:Op zondag 20 november 2011 17:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe kan zo'n debiel als Davids in een Raad van Commissaris terechtkomen?
Wit woord wit. Hoe moet ik dat voorstellen?quote:Op zondag 20 november 2011 17:20 schreef kurk_droog het volgende:
Die Arena ook he.. Die kastjes, deuren overal wit woord wit met dat lelijke logo![]()
Oh maar volgens Blatter mag het.quote:Op zondag 20 november 2011 17:22 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Racisme, hij heeft TV gekeken met Blatter enzo.
Een wat?quote:Op zondag 20 november 2011 17:22 schreef Stiggie het volgende:
Straks noemt ie Cruijff nog een racist. Dat is namelijk wat hij eigenlijk wil zeggen
quote:Op zondag 20 november 2011 17:22 schreef Stiggie het volgende:
Straks noemt ie Cruijff nog een racist. Dat is namelijk wat hij eigenlijk wil zeggen
Uitleg van iemand op ajax-netwerk over hoe het nu verder gaat.quote:Ja, de verening die kan dat doen d.m.v. een stem tijdens de AVA. Gezien het grote aandeel wat de vereniging heeft zal die stem beslissend zijn. Het bestuur stemt normaalgesproken in naam van de vereniging (de vereniging is immers geen natuurlijk persoon). Tijdens de volgende AVA, op 12 december, is er echter geen bestuur. Er zal dan een interim-bestuur zijn die de honoers waarneemt. Dit interim-bestuur bestond tot vandaag uit Coronel, Krant en Van Eijden. Die leggen echter hun functie neer. Hun opvolgers zullen door de Ledenraad worden benoemd tijdens hun volgende vergadering; volgende week maandag, 28 november.
Daar gaat dus beslist worden over de toekomst. Het nieuwe interim-bestuur gaat besluiten over de RvC, aangezien zij stemgemachtigde zijn namens de vereniging tijdens de AVA op 12 december. Het is dus cruciaal dat het nieuwe interim-bestuur Cruijff-minded is.
Hij had totaal niks te melden, alleen dat hij raad van commissaris is, en dat ze een stap in de goede richting zijn gegaan.quote:Op zondag 20 november 2011 17:23 schreef spiedermann het volgende:
Iemend die kan zeggenwat ie zegt? Nogsteeds bij schoonouders...
"Ik ben een raad van commissaris."quote:Op zondag 20 november 2011 17:23 schreef spiedermann het volgende:
Iemend die kan zeggenwat ie zegt? Nogsteeds bij schoonouders...
quote:Op zondag 20 november 2011 17:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
"Ik ben een raad van commissaris."
RACISMEquote:Op zondag 20 november 2011 17:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Moet je eens voorstellen, Davids die een spetterende betoog houdt (volgens sommigen).
Ik zei al, dat is onmogelijk. Die niggah kan niet praten.
Ik zou als Cruyff zijnde Davids ook voor een achterbakse neger uitmaken als hij zoiets zou flikken bij mij.quote:Op zondag 20 november 2011 17:26 schreef Buitendam het volgende:
Racisme binnen de RvC, volgens Davids? Oh, shit dit moet ie tot in detail gaan uitleggen, want dit laat Cruijff zich nooit noemen, natuurlijk.
quote:Op zondag 20 november 2011 17:28 schreef danos het volgende:
Cruijff zl het wel een keer over Swart hebben gehad tijdens een rvc vergadering
Cruyff: Ik wil geen 'Swart' in de Raad van Commissaris.quote:Op zondag 20 november 2011 17:28 schreef danos het volgende:
niggaaaahsquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 17:28 schreef danos het volgende:
Achterbakse neger? Cruijff heeft hem achterbaks en gluiperig genoemd, nergens een woord gerept over het huidje van Davids. Wat Davids nu suggereert is dat Cruijff binnenskamers richting racisme zou gaan en dat zou ik dan weer niet pikken.quote:Op zondag 20 november 2011 17:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Zou Davids denken dat 'raad' een functie is?
[..]
Ik zou als Cruyff zijnde Davids ook voor een achterbakse neger uitmaken als hij zoiets zou flikken bij mij.
Herken je deze claim niet van een jaartje of 12 geleden tijdens een bepaald WK onder leiding van Hiddink?quote:Op zondag 20 november 2011 17:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Achterbakse neger? Cruijff heeft hem achterbaks en gluiperig genoemd, nergens een woord gerept over het huidje van Davids. Wat Davids nu suggereert is dat Cruijff binnenskamers richting racisme zou gaan en dat zou ik dan weer niet pikken.
Was EK 96quote:Op zondag 20 november 2011 17:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Herken je deze claim niet van een jaartje of 12 geleden tijdens een bepaald WK onder leiding van Hiddink?
Dat geouwekankerhoer over 'racisme' van deze gasten is zó kansloosGeloof er geen fuck van
Of het nu waar is of niet, er gaat weer een extra bommetje onder de situatie. En ik vind het nogal om Cruijff op nationale tv uit te maken voor racist. Hij zei dat het binnen de kamer van de RvC was en binnen die kamer is het 4 tegen 1. Dan is er dus maar 1 waar hij op doelt.quote:Op zondag 20 november 2011 17:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Herken je deze claim niet van een jaartje of 12 geleden tijdens een bepaald WK onder leiding van Hiddink?
Dat geouwekankerhoer over 'racisme' van deze gasten is zó kansloosGeloof er geen fuck van
Je bent wel opvallend vaak in dit topic te vinden voor iemand die gek wordt van alle media-aandacht voor Ajax.quote:
Die bedoelde ik ja, geen idee hoe ik op het WK kwam aangezien Hiddink toen helemaal niet coachte.quote:
Je gaat me toch niet echt zeggen dat je Ajax nog als titelkandidaat ziet he?quote:
Na het geheel opnieuw spelen van die wedstrijd staan jullie gewoon weer 2 puntjes extra achter op AZ hoorquote:
Inderdaad, of ja derde moet ook lukken. Voor Twente is dat ook het hoogst haalbare. Die titel halen we natuurlijk niet meer.quote:Op zondag 20 november 2011 17:42 schreef Breekfast het volgende:
[..]![]()
Ajax mag met Feyenoord gaan strijden voor de 4e plaats
Hij zegt dat hij zo direct is maar termen als "tegen racisme aan" vind ik niet direct, ,als iemand dan racistisch zou zijn moet je ook zeggen wie het was en wat er gezegd is.quote:Op zondag 20 november 2011 17:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Of het nu waar is of niet, er gaat weer een extra bommetje onder de situatie. En ik vind het nogal om Cruijff op nationale tv uit te maken voor racist. Hij zei dat het binnen de kamer van de RvC was en binnen die kamer is het 4 tegen 1. Dan is er dus maar 1 waar hij op doelt.
Idd.quote:Op zondag 20 november 2011 17:42 schreef Breekfast het volgende:
[..]![]()
Ajax mag met Feyenoord gaan strijden voor de 4e plaats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |