EN JIJ NIET ZEKER?quote:
Ja, want als een verslaggever/interviewer een vraag op zó'n manier stelt dat het antwoord wat hij wil horen er automatisch uitkomt, is dat bewijs voor jouw gelijk.quote:Kijk naar Barcelona: the inside story, hier spreekt Laporta meermaals uit dat de rol van Cruijff cruciaal is geweest in het beleid bij Barca.
Goed dat je er van overtuigd bent dat je club het de komende 15 jaar kut gaat doen. Realistisch ook!quote:Op zondag 20 november 2011 16:46 schreef Helpmefok het volgende:
Dan ben ik als Feijenoorder in ieder geval verzekerd van het feit dat Ajax het de komende 15 jaar net zo kut doet als wij
Wedden van niet?quote:Op zondag 20 november 2011 16:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
EN JIJ NIET ZEKER?![]()
[..]
Ja, want als een verslaggever/interviewer een vraag op zó'n manier stelt dat het antwoord wat hij wil horen er automatisch uitkomt, is dat bewijs voor jouw gelijk..
Pathetic.
Ik ben nu echt weg hier. *Klik* *weg*
Gebak!quote:Op zondag 20 november 2011 16:48 schreef kurk_droog het volgende:
En morgen komt Blind op de toekomst.. en dan
Is er helemaal niemand meer die hem nog vertrouwtquote:Op zondag 20 november 2011 16:48 schreef kurk_droog het volgende:
En morgen komt Blind op de toekomst.. en dan
quote:Op zondag 20 november 2011 16:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
EN JIJ NIET ZEKER?![]()
[..]
Ja, want als een verslaggever/interviewer een vraag op zó'n manier stelt dat het antwoord wat hij wil horen er automatisch uitkomt, is dat bewijs voor jouw gelijk..
Pathetic.
Ik ben nu echt weg hier. *Klik* *weg*
Die heeft niks te doen. Denk dat die zich nog ff koest houdt.quote:Op zondag 20 november 2011 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is er helemaal niemand meer die hem nog vertrouwt
quote:Op zondag 20 november 2011 17:02 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
http://nos.nl/video/31511(...)steven-ten-have.html
quote:Op zondag 20 november 2011 17:02 schreef Smoofie het volgende:
Kut paardensport. Ik wil Judas horen over het verraden van de zoon van god.
Met z'n PVV-kopquote:Op zondag 20 november 2011 17:08 schreef Gwunnik het volgende:
Per interview blijkt meer en meer wat voor slinks figuur die Ten Have israre gluiperd is het...
Ja die hebben toch echt iets fout gedaanquote:Op zondag 20 november 2011 17:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Mede dankzij keje zitten die 4 van de rvc er....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |