abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104591103
Voor de mensen die het hebben gemist http://nos.nl/artikel/315(...)-in-huidige-rvc.html
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_104591133
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 16:30 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Nee joh, je vergeet Tom de Mul, Donald, Sarpong, Martina etc. etc.
Trabelsi _O_
★★★
pi_104591151
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 16:29 schreef Godtje het volgende:

[..]

Binnen 4 maanden? Nee, ik ga er niet in mee. Ik vond de hele benoeming van Davids in elk geval al een aanfluiting in een RVC maar dat is een andere discussie misschien.

Dus 100% oneens met hun werkwijze. Achter iemand zijn rug om is nooit een optie. Dan overleg je en als je er niet uitkomt stap je naar de ledenraad en laat je aan hun de keuze.

Nu achter de rug om zonder mandaat is express een bom neerleggen.
Waar van Gaal graag aan meewerkt vanwege persoonlijke conflicten met de uitgesloten personen.
Hier sluit ik me enigzins bij aan
  zondag 20 november 2011 @ 16:31:34 #160
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_104591152
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 16:29 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

De nieuwe visie is prima, namelijk die van Cruijff. Maar PLAE@ is wel anti Cruijff.

:')
Gek he!
Hij mag best wat grote lijnen uitzetten. Daarna moet hij verantwoordelijkheid nemen of weer een tijdje uit beeld verdwijnen. Cruijff is net zoiets als Wiegel voor de VVD. Het kan heel handig zijn maar ook erg tegen je werken.
  zondag 20 november 2011 @ 16:31:36 #161
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_104591155
De nieuwe opleiding vanaf 95', die alle technische, goede, spelers wegstuurde? En alleen die fysiek sterke, voetballende slechte spelers overhoudt?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_104591174
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 16:29 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het punt is dat je een nieuwe TD/AD aanstelt terwijl iemand zich al de functie van TD vervult. Johan moet zich als RvC lid gewoon bezighouden met toezicht houden, wat een RvC hoort te doen. De dagelijkse gang van zaken en het langetermijn beleid zijn in handen van de TD en AD.

Wil Johan zich toch met het technische beleid bemoeien? Prima, hij kan altijd een open sollicitatie als TD insturen!
De club heeft bepaald dat er geen TD komt in het nieuwe model.
Wat is daar nou zo lastig aan om te begrijpen?

De RVC is verantwoordelijk voor het aanstellen van de directieleden.
Wat is daar nou zo lastig aan te begrijpen?

Dus geen TD wel een AD met mandaat van alle 5 de leden van het RvC! Niet 2, niet 3 en ook niet 4 maar alle 5 zoals de club en dus de supporters dat hebben bepaald 4 maanden geleden.
pi_104591196
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 16:31 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Gek he!
Hij mag best wat grote lijnen uitzetten. Daarna moet hij verantwoordelijkheid nemen of weer een tijdje uit beeld verdwijnen. Cruijff is net zoiets als Wiegel voor de VVD. Het kan heel handig zijn maar ook erg tegen je werken.
Cruijff heeft Barcelona toch aardig neergezet in 2003 he? Die zijn nu opeens de beste club van de wereld en hebben de beste jeugdopleiding.
pi_104591244
quote:
16s.gif Op zondag 20 november 2011 16:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
De nieuwe opleiding vanaf 95', die alle technische, goede, spelers wegstuurde? En alleen die fysiek sterke, voetballende slechte spelers overhoudt?
Ja maar nu hebben we toch maar liefst 0 spelers in jong Oranje, is ook een prestatie toch? Maar geen probleem joh, PLEA@ vind dat het goed gaat.
pi_104591260
Kan iemand mij spelers noemen uit de jeugdopleiding die de laatste 10 jaar zijn doorgebroken en echte Europese topspelers zijn geworden? Ik kan me alleen Sneijder en Van der Vaart bedenken eigenlijk :@
pi_104591275
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 16:33 schreef Breekfast het volgende:
Kan iemand mij spelers noemen uit de jeugdopleiding die de laatste 10 jaar zijn doorgebroken en echte Europese topspelers zijn geworden? Ik kan me alleen Sneijder en Van der Vaart bedenken eigenlijk :@
Meer zijn er ook niet. Maar dat is voldoende voor PLAE@.
pi_104591276
quote:
ja dat is het.
pi_104591295
quote:
Steekie is ook een topper
pi_104591322
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 16:34 schreef Stiggie het volgende:

[..]

Steekie is ook een topper
Vraag dat eens in Rome of Manchester, London of Milaan.
  zondag 20 november 2011 @ 16:34:55 #170
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_104591327
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 16:29 schreef Godtje het volgende:

[..]

Binnen 4 maanden? Nee, ik ga er niet in mee. Ik vond de hele benoeming van Davids in elk geval al een aanfluiting in een RVC maar dat is een andere discussie misschien.

Dus 100% oneens met hun werkwijze. Achter iemand zijn rug om is nooit een optie. Dan overleg je en als je er niet uitkomt stap je naar de ledenraad en laat je aan hun de keuze.

Nu achter de rug om zonder mandaat is express een bom neerleggen.
Waar van Gaal graag aan meewerkt vanwege persoonlijke conflicten met de uitgesloten personen.
Ik kan best een stuk meegaan in je verhaal.

Zal ik uitleggen waarom ik nooit volledig achter Cruijff zal staan.

Stel dat van Gaal de juiste man zou zijn voor Ajax als algemeen directeur (even buiten hoe het nu gegaan is). Zou Cruijff daar dan achter kunnen staan. Los van hun onderlinge relatie?

Het antwoord op die vraag is nee. En dat vind ik erg. JC vindt zichzelf puntje bij paaltje groter dan de club.
pi_104591328
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 16:20 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Noem dan eens één trainer die zoveel gepresteerd heeft als Gaal?
Hiddink
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_104591339
True maar die komt er wel.
pi_104591351
quote:
De Jong en Steek kan je nog zeggen.
pi_104591365
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 16:34 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Stel dat van Gaal de juiste man zou zijn voor Ajax als algemeen directeur (even buiten hoe het nu gegaan is). Zou Cruijff daar dan achter kunnen staan. Los van hun onderlinge relatie?

Het antwoord op die vraag is nee. En dat vind ik erg. JC vindt zichzelf puntje bij paaltje groter dan de club.
Dit is een kul hypothese aangezien duidelijke argumenten aan te voeren zijn waarom van Gaal niet geschikt is als AD.
  zondag 20 november 2011 @ 16:36:31 #175
189963 nubreektmijnklomp
pi_104591392
quote:

[..]

Ze hebben ook niet dezelfde visie, dus je hebt er geen kut aan als ze samen bij een club zitten.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_104591409
quote:
En dar hebben ze dus nu al grotendeels op poten gezet met redenen!
Maar nee het is allemaal kut omdat het eerste elftal een paar wedstrijden verliest omdat ze te fucking lui zijn om de ene poot voor de ander te zetten.

Dan is alles opeens slecht en moet alles op de schop is het normaal mensen uit te sluiten.

Dat is een motie van wantrouwen tegen de afspraken waar ze zelf voor hebben gestemd en dat op een zeer hufterige manier. Het is echt een schande.
  zondag 20 november 2011 @ 16:37:32 #177
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104591434
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 16:32 schreef Godtje het volgende:

[..]

De club heeft bepaald dat er geen TD komt in het nieuwe model.
Wat is daar nou zo lastig aan om te begrijpen?
Wat doet Johan Cruijff dan? Die zit nu als TD bij ajax, in een duofunctie met Frank de Boer.
Terwijl ie formeel gezien RvC lid is en géén TD! Daarom gaat het nu zo in de soep bij ajax, omdat je 2 kapiteins op 1 schip hebt terwijl Johan vanuit zijn functie als RvC lid wettelijk en bestuurlijk gezien helemaal geen kapitein IS of Mag zijn!

quote:
De RVC is verantwoordelijk voor het aanstellen van de directieleden.
Wat is daar nou zo lastig aan te begrijpen?

Dus geen TD wel een AD met mandaat van alle 5 de leden van het RvC! Niet 2, niet 3 en ook niet 4 maar alle 5 zoals de club en dus de supporters dat hebben bepaald 4 maanden geleden.
De supporters hebben helemaal niets te zeggen bij ajax! De RvC bepaalt wie de nieuwe AD wordt en of het nu 3 tegen 2 is, 4 tegen 1 of 5 tegen 0 maakt wettelijk gezien geen flikker uit! Als club en supporters heb je dan ook de plank misgeslagen, want je spreekt dit blijkbaar af maar je verzuimt in de statuten van ajax vast te leggen dat een AD met unanieme stemming aangenomen meot worden.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_104591444
quote:
14s.gif Op zondag 20 november 2011 16:34 schreef eight het volgende:

[..]

Hiddink
Bij Ajax bedoelde ik schatje.

Maar inderdaad.
pi_104591477
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 16:37 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Bij Ajax bedoelde ik schatje.

Maar inderdaad.
Waar blijft jouw antwoord op de vraag waarom Cruijff Barca niet heeft neergezet als de club die het op heden is?
pi_104591496
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 16:32 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Cruijff heeft Barcelona toch aardig neergezet in 2003 he? Die zijn nu opeens de beste club van de wereld en hebben de beste jeugdopleiding.
:D _O- ik blijf het grappig vinden hoe Ajacieden denken dat het Barca van nu te danken is aan "de heilige Cruijff". :').

Zooooo schattig...
  zondag 20 november 2011 @ 16:39:06 #181
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_104591504
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 16:35 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Dit is een kul hypothese aangezien duidelijke argumenten aan te voeren zijn waarom van Gaal niet geschikt is als AD.
Maar je geeft me wel gelijk dus :) . Dank je.
pi_104591536
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 16:38 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Waar blijft jouw antwoord op de vraag waarom Cruijff Barca niet heeft neergezet als de club die het op heden is?
Omdat Cruijff daar geen fuck mee te maken heeft, ook al wil je Ajaxhartje dat ó zo graag geloven.

Geeft niet hoor poepie. Droom jij maar verder onder je Ajax dekbed. ;).
  zondag 20 november 2011 @ 16:40:34 #183
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104591560
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 16:39 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Omdat Cruijff daar geen fuck mee te maken heeft, ook al wil je Ajaxhartje dat ó zo graag geloven.

Jij begrijpt er echt helemaal niets van als je dat schrijft
pi_104591567
quote:

[..]

Heeft ie wel.
pi_104591600
quote:

[..]

AFC Ajax #1647: Afwachten hoe het verder gaat. lees al mijn posts in dit topic en meldt je dan weer hier om je excuses aan te bieden.
  zondag 20 november 2011 @ 16:41:34 #186
189963 nubreektmijnklomp
pi_104591610
quote:

[..]

Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_104591624
quote:

[..]

Bij jou is het een persoonlijke afkeer tegen een persoon. Ik kijk naar de manier van handelen van de 4 leden van de RvC en die vind ik hufterig, onbeschoft en reden voor ontslag op staande voet met een stadionverbod voor de komende 5 jaar.

Daarnaast heb ik nog een mening over JC en van Gaal.
En vooropgesteld vind ik het heel heel heel erg jammer dat beide grote Ajax helden niet samen kunnen werken. Dat ze niet op dezelfde lijn zitten en 1 beleid kunnen voeren.

Maar dat gezegd hebbende wist iedereen 4 maanden geleden dat bij het aanstellen van JC je nooit van Gaal voor een functie kan vragen. Je staat op en splitsing. Destijds is van Gaal ook 99% zeker gepolst door de verschillende kampen. De ledenraad is niet achtelijk en wist bij een keuze voor JC dat het voor nu vaarwel van Gaal is.

Andersom precies hetzelfde! Vergeet dat niet. Bij een keuze voor van Gaal neem je ook afscheid van de keuze JC.

Dat van Gaal hier aan mee doet is hem kwalijk te nemen. Dit is persoonlijk.
Dit is ook de leden van de RvC aan te rekenen want dit is smerig spel.

Elke Ajax liefhebber ouder dan 9 weet dat dit (helaas) niet kan.
pi_104591631
:D Kijk dat bedoel ik dus.

Lees dit maar schatjes, geeft jullie een beetje een idee hoe overtrokken jullie gedachtegangen zijn:

http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)ls-nu-bij-Ajax.dhtml

Maar ga maar kwaad stampvoeten dat jullie ZO ERG GELIJK hebben, de normale voetbalkijker weet wel beter. :) Ik ben weg hier.
  zondag 20 november 2011 @ 16:42:24 #189
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_104591644
Cruijf nu dus uit de RVC.. dus jeugdtrainers ook allemaal weg? gaan we 'Ten-Have's'visie volgen? of hoe zit het nou?
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_104591658
De vraag is wel, wie kiest het nieuwe bestuur? Dat doet de ledenraad toch?
  zondag 20 november 2011 @ 16:43:12 #191
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104591675
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 16:42 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Cruijf nu dus uit de RVC.. dus jeugdtrainers ook allemaal weg? gaan we 'Ten-Have's'visie volgen? of hoe zit het nou?
Cruijff wil dat de ledenraad beslist over een nieuwe RVC, met hem of zonder hem
  zondag 20 november 2011 @ 16:44:07 #192
189963 nubreektmijnklomp
pi_104591707
quote:
,Wij moeten Cruijff en Rexach dankbaar zijn voor wat zij hier ooit bij deze club hebben neergezet,'' zei Guardiola in december na de 5-0 zege op Real Madrid. ,,Maar,'' voegde hij er later aan toe, ,,het is de verdienste van de trainers en voorzitters die daarná kwamen dat dat fundament niet is afgebroken.''

Dat is een beetje het idee.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_104591719
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 16:42 schreef Helpmefok het volgende:

Lees dit maar schatjes, geeft jullie een beetje een idee hoe overtrokken jullie gedachtegangen zijn:

Maar ga maar kwaad stampvoeten dat jullie ZO ERG GELIJK hebben, de normale voetbalkijker weet wel beter. :) Ik ben weg hier.
Je weet dat het AD anti-Cruijff is?
  zondag 20 november 2011 @ 16:44:35 #194
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_104591727
Het is een mislukte poging geweest om Cruijff buitenspel te zetten. Waarom dit echt zo gegaan is kan ik me wel iets bij voorstellen. Praat dat het goed? neuh.
pi_104591741
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 16:42 schreef Helpmefok het volgende:

Je bent duidelijk bevlekt. Kijk naar Barcelona: the inside story, hier spreekt Laporta meermaals uit dat de rol van Cruijff cruciaal is geweest in het beleid bij Barca.
  zondag 20 november 2011 @ 16:45:09 #196
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_104591750
Het AD = anti-Ajax.
pi_104591756
Het is er 4 uit of 1 er uit.
Die 4 hoeven van mij echt nooit terug te komen. Los van de rest van het pad.
Ik ben er van overtuigd dat van Gaal het ook goed zou doen alleen ben ik bang dat hij zich te veel gaat bemoeien met technische zaken.

Maar dat is een probleem van dan.
Als van Gaal mag komen dan wel zonder deze vier in de RvC aub
pi_104591800
quote:
7s.gif Op zondag 20 november 2011 16:44 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Je weet dat het AD anti-Cruijff is?
Je weet dat iedereen in dit topic de anus van Cruijff zou baffen als ze de kans ertoe zouden krijgen? :')

quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 16:41 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

AFC Ajax #1647: Afwachten hoe het verder gaat. lees al mijn posts in dit topic en meldt je dan weer hier om je excuses aan te bieden.
te]
Jouw posts daar haal ik ZO makkelijk onderuit dat ik gewoon verdrietig word hoe dom je bent. Maargoed, ik ga echt uit dit topic want de krankzinnige ideeën die sommige neuzen erop na houden doen gewoon pijn aan mijn ogen.

Ik hoop met mijn HELE HART voor jullie dat Cruijff 'de macht in handen krijgt' bij Ajax.

Dan ben ik als Feijenoorder in ieder geval verzekerd van het feit dat Ajax het de komende 15 jaar net zo kut doet als wij
  zondag 20 november 2011 @ 16:46:41 #199
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_104591817
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 16:46 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Je weet dat iedereen in dit topic de anus van Cruijff zou baffen als ze de kans ertoe zouden krijgen? :')

[..]

te]
Jouw posts daar haal ik ZO makkelijk onderuit dat ik gewoon verdrietig word hoe dom je bent. Maargoed, ik ga echt uit dit topic want de krankzinnige ideeën die sommige neuzen erop na houden doen gewoon pijn aan mijn ogen.

Ik hoop met mijn HELE HART voor jullie dat Cruijff 'de macht in handen krijgt' bij Ajax.

Dan ben ik als Feijenoorder in ieder geval verzekerd van het feit dat Ajax het de komende 15 jaar net zo kut doet als wij
Jij zou toch weggaan?
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_104591836
quote:

[..]

[..]

te]

Bekijk dit even t/m part 9 en kom dan terug. ;)
  zondag 20 november 2011 @ 16:47:11 #201
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104591842
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 16:45 schreef PLAE@ het volgende:
Het AD = anti-Ajax.
Nee dat niet maar ze moeten wel anti Cruijff zijn ivm zijn relatie met de Geile graaf
pi_104591850
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 16:44 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Je bent duidelijk bevlekt.
EN JIJ NIET ZEKER? :D _O-

quote:
Kijk naar Barcelona: the inside story, hier spreekt Laporta meermaals uit dat de rol van Cruijff cruciaal is geweest in het beleid bij Barca.
Ja, want als een verslaggever/interviewer een vraag op zó'n manier stelt dat het antwoord wat hij wil horen er automatisch uitkomt, is dat bewijs voor jouw gelijk. :').

Pathetic.

Ik ben nu echt weg hier. *Klik* *weg*
pi_104591857
quote:

Goed dat je er van overtuigd bent dat je club het de komende 15 jaar kut gaat doen. Realistisch ook! ^O^
pi_104591889
pi_104591905
En morgen komt Blind op de toekomst.. en dan :')
pi_104591910
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 16:47 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

EN JIJ NIET ZEKER? :D _O-

[..]

Ja, want als een verslaggever/interviewer een vraag op zó'n manier stelt dat het antwoord wat hij wil horen er automatisch uitkomt, is dat bewijs voor jouw gelijk. :').

Pathetic.

Ik ben nu echt weg hier. *Klik* *weg*
Wedden van niet?
pi_104591949
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 16:48 schreef kurk_droog het volgende:
En morgen komt Blind op de toekomst.. en dan :')
Gebak!
Even a broken clock is right twice a day.
pi_104591969
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2011 16:49 schreef danos het volgende:

[..]

Gebak!
Eierkoeken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')