SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baas:![]()
![]()
![]()
Waarom is van Gaal in een directie functie een goede keus?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Onzin. Iedereen heeft zoveel respect voor Cruijff dat hij met open armen wordt ontvangen en de volledige verantwoordelijk pakt. Maar dat doet en wilt hij niet. Dan moet je verder kijken.
Overigens is van Gaal een zeer goede keus.
Omdat van Gaal.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom is van Gaal in een directie functie een goede keus?
Ok, ik zal het niet meer doen. Toch is deze TT een veelgehoorde mening in het vorige topic, dus ik dacht dat het hier daarom wel zou passen.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:08 schreef Smoofie het volgende:
De kromme, donder op met je kut TT man als niet ajacied.
Dat was het idee, maar en passant verwacht hij dat alle andere commissarissen als slaafse lakeien knipmessen naar zijn wensen op alle gebieden. Uiteraard niet zonder dat zij daar wel de volledige verantwoordelijkheid voor dragen.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:02 schreef Smoofie het volgende:
Waarom denkt iedereen dat JC in een bestuurlijke rol zit? Hij zit er alleen voor de jeugdopleiding...wanneer beginnen mensen dat te begrijpen?
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:09 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ik kwam wel wat interessants tegen op twitter: "Vorige keer dat Cruijff opzij werd gezet bij ajax werd Feyenoord kampioen, ik hou mijn hart vast..."
Je bedoelt van Gaal die faalde bij Barca? of bij AZ dreigde te worden weggestuurd? Of Van Gaal samen met Koeman bij Ajax? Of TIPS? Of Bayern?quote:
je vergeet nog de grootste faal : Nederlands elftalquote:Op woensdag 16 november 2011 23:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je bedoelt van Gaal die faalde bij Barca? of bij AZ dreigde te worden weggestuurd? Of Van Gaal samen met Koeman bij Ajax? Of TIPS? Of Bayern?
Inderdaad jaquote:Op woensdag 16 november 2011 23:11 schreef vincerusso het volgende:
[..]
je vergeet nog de grootste faal : Nederlands elftal
Helemaal vergeten iddquote:Op woensdag 16 november 2011 23:11 schreef vincerusso het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:11 schreef Adrenalini het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)-AAN-ALLE-KANTEN.htm
Eigenlijk zijn enige faal.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:11 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ik bedoel van Gaal die AZ kampioen heeft gemaakt vanuit het niks. Ik bedoel inderdaad van Gaal die Bayern recentelijk tot één van de beste clubs van de wereld heeft gemaakt. Ik bedoel van Gaal de Duitse competitie naar een hoger niveau heeft getild door de kans te geven aan de jeugd.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je bedoelt van Gaal die faalde bij Barca? of bij AZ dreigde te worden weggestuurd? Of Van Gaal samen met Koeman bij Ajax? Of TIPS? Of Bayern?
Alsof van Gaal dat eigenhandig voor elkaar heeft gekregen.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik bedoel van Gaal die AZ kampioen heeft gemaakt vanuit het niks. Ik bedoel inderdaad van Gaal die Bayern recentelijk tot één van de beste clubs van de wereld heeft gemaakt. Ik bedoel van Gaal de Duitse competitie naar een hoger niveau heeft getild door de kans te geven aan de jeugd.
Klopt, en zijn adviezen zijn goud waard maar niet voor Ajax. Nee, Ajax heeft Steven ten Have die het allemaal net ietsjes beter weet.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:14 schreef Buitendam het volgende:
Wat ik zo vreemd vind is dat Cruijff met Barcelona het mooiste visitekaartje ooit heeft. Zijn aandeel zoals het er nu uitziet is ontzettend groot. Als diezelfde Cruijff naar Ajax komt en zijn diensten aanbiedt, dan ga je daar toch op in? Ik snap daar niets van.
AZ vanuit het niks? Adriaanse heeft de weg naar boven ingezet. En bij Bayern succes gehad, maar totaal afhankelijk van Robben.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik bedoel van Gaal die AZ kampioen heeft gemaakt vanuit het niks. Ik bedoel inderdaad van Gaal die Bayern recentelijk tot één van de beste clubs van de wereld heeft gemaakt. Ik bedoel van Gaal de Duitse competitie naar een hoger niveau heeft getild door de kans te geven aan de jeugd.
Ja. En wat snap jij er niet aan dat Cruijff helemaal niet zijn diensten heeft aangeboden? Hij heeft, nogmaals, meerdere malen gezegd dat de bestuurders bij Ajax het maar moeten uitzoeken en hij op de achtergrond wilt blijven voor de jeugd.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alsof van Gaal dat eigenhandig voor elkaar heeft gekregen.
Dat is zijn aankoop, en Robben heeft inderdaad een aandeel gehad in het succes van Bayern. Mede mogelijk gemaakt door van Gaal.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
AZ vanuit het niks? Adriaanse heeft de weg naar boven ingezet. En bij Bayern succes gehad, maar totaal afhankelijk van Robben.
Misschien dat de anderen ook naar de cijfers van Barcelona hebben gekeken en dat zij wel snappen dat Barcelona in Nederland niet eens een licentie zou krijgen van de KNVB?! Ajax verdient iets betrouwbaarders dan Ling.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:14 schreef Buitendam het volgende:
Wat ik zo vreemd vind is dat Cruijff met Barcelona het mooiste visitekaartje ooit heeft. Zijn aandeel zoals het er nu uitziet is ontzettend groot. Als diezelfde Cruijff naar Ajax komt en zijn diensten aanbiedt, dan ga je daar toch op in? Ik snap daar niets van.
quote:Cruijff vervolgt: 'Het is logisch dat je daar allerlei dingen gaat achter zoeken. Om te beginnen was ik tot dinsdagmiddag nog in Amsterdam, toen pas ben ik weer naar Barcelona vertrokken. Dan is het wel érg toevallig dat er de volgende dag ineens een vergadering van de raad van commissarissen blijkt te zijn. Nou, dan weet je het wel. Ik heb nota bene pas vandaag (woensdag, red.) om 11.00 uur in Barcelona een email gekregen waarin stond dat er om vier uur een vergadering zou zijn. Daar kon ik natuurlijk niet meer bij zijn.'
Precies, hoe kan het nu toch zijn dat een stel knappe zakenkoppen knappe voetbalkoppen uitschakelt? Onbegrijpelijk, in mijn ogen.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Klopt, en zijn adviezen zijn goud waard maar niet voor Ajax. Nee, Ajax heeft Steven ten Have die het allemaal net ietsjes beter weet.
Dikgedrukte is natuurlijk kul maar een leuk verzonnen argument. Feit is dan Van Gaal profiteerde van een geniale Robben. Hij had schijt aan Ribery, aan Gomez, aan Kroos etc. Hij maakte Badstuber CV (quote:Op woensdag 16 november 2011 23:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Rosell was de financiële man aan de zijde van Laporta, de man die nu de baas is bij Barca en afgeeft op Laporta en Cruijff. Rara wat klopt er niet?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Misschien dat de anderen ook naar de cijfers van Barcelona hebben gekeken en dat zij wel snappen dat Barcelona in Nederland niet eens een licentie zou krijgen van de KNVB?! Ajax verdient iets betrouwbaarders dan Ling.
trollquote:Op woensdag 16 november 2011 23:17 schreef Burrito het volgende:
Prima zo. Cruijf is overdatum en kan totaal niet functioneren in samenwerking met anderen.
Ben er blij mee
Helemaal niet? Als Cruijff zijn zin had gekregen zat bijvoorbeeld Hiddink nu op een comfortabele positie. Mensen met een goede zakenvisie gaan nu voor types als Cruijff en Hiddink, onvoorstelbaar.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja. En wat snap jij er niet aan dat Cruijff helemaal niet zijn diensten heeft aangeboden? Hij heeft, nogmaals, meerdere malen gezegd dat de bestuurders bij Ajax het maar moeten uitzoeken en hij op de achtergrond wilt blijven voor de jeugd.
Eén ding is duidelijk: het is Cruijff of Van Gaal. Cruijff en Van Gaal kan niet na alles wat er de laatste jaren tussen jullie is gebeurd.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:17 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Lijkt wel een kleuterklas zeg die commissarissen ( op Cruijff na). Echt niet normaal gewoon.
Maar ik hoop nog steeds dat cruijff en van gaal de strijdbijl wegleggen en gewoon samen er keihard voor gaan.
Nee, maar wel mensen die superlatieven gebruiken zonder onderbouwing puur om te scoren. Je kunt dus kiezen, je bent of een troll of 13 jaar oud.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:19 schreef Burrito het volgende:
[..]
Ja, iedereen die het niet met jou eens is en niet pro-cruijf is moet wel een troll zijn
Hiddink geeft al tijden aan niet naar Ajax te gaan. Daar gaat Cruijff niks aan veranderen. Cruijff moet zijn mond een keer houden, die maakt Ajax kapot. Niet dat ik het erg vindt trouwens, maar het is wel weer schrijnend en zet het Nederlands voetbal in een slecht daglicht.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Helemaal niet? Als Cruijff zijn zin had gekregen zat bijvoorbeeld Hiddink nu op een comfortabele positie. Mensen met een goede zakenvisie gaan nu voor types als Cruijff en Hiddink, onvoorstelbaar.
Schei toch uit, Hiddink heeft aangegeven DOOR de bestuurlijke wanorde nooit in te willen stappen.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hiddink geeft al tijden aan niet naar Ajax te gaan. Daar gaat Cruijff niks aan veranderen. Cruijff moet zijn mond een keer houden, die maakt Ajax kapot. Niet dat ik het erg vindt trouwens, maar het is wel weer schrijnend en zet het Nederlands voetbal in een slecht daglicht.
De woorden van Cruyff kunnen net zo goed propagandataal zijn als die van Ten Have en co....quote:Op woensdag 16 november 2011 23:19 schreef Breekfast het volgende:
Wat een vieze actie ook om 11 uur nog een mailtje te sturen dat om 4 uur de vergadering is![]()
En dan bij nieuwsuur roepen dat Cruijff gewoon is uitgenodigd maar niet is komen opdagen![]()
Als Ajax supporter zou ik het niet pikken dat zon voetbalicoon, die zeer veel voor Ajax betekent heeft, zo genaaid wordt.
En al helemaal niet door ego's als Ten Have en incompetente bestuurders als Davids.
Hiddink staat al lang open voor een functie bij Ajax. Maar die ziet hoe die nare zakenmensen met voetbalmensen omgaan en daar past hij voor. Denk je echt dat Hiddink zou passen voor een team met Cruijff, Bergkamp en Jonk? Komt dat grachtenpandje toch van pas.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hiddink geeft al tijden aan niet naar Ajax te gaan. Daar gaat Cruijff niks aan veranderen. Cruijff moet zijn mond een keer houden, die maakt Ajax kapot. Niet dat ik het erg vindt trouwens, maar het is wel weer schrijnend en zet het Nederlands voetbal in een slecht daglicht.
De datum van de geboorte van zijn dochter zal inderdaad wel niet vaststaan.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De woorden van Cruyff kunnen net zo goed propagandataal zijn als die van Ten Have en co....
Zoveel domheid in 1 post, hoe doe je dat tochquote:Op woensdag 16 november 2011 23:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee, maar wel mensen die superlatieven gebruiken zonder onderbouwing puur om te scoren. Je kunt dus kiezen, je bent of een troll of 13 jaar oud.
Cruijff heeft het huidige Barca neergezet.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:22 schreef Starzky het volgende:
Goed nieuws! Want wees nu eerlijk, wat heeft Cruyf allemaal bewezen in een BVO? Het voetbal en alles erom heen is zoveel veranderd, daarvoor is kennis over het spelletje zelf helaas niet meer genoeg. Daarom snap ik ook heel de kritiek niet op de RvC (welke nog op samenspraak van Cruyf is samen gesteld.)
Wanneer er geen initiatief genomen zou worden door de RvC zou er nog steeds niets gebeurd zijn, of zouden wij met een directeur zitten die zich bezig houdt met louche zaakjes en die zelfs al zijn eigen bedrijf in het verleden in het faillisement heeft gebracht.
Dus al met al, eindelijk goed nieuws
Weer zo sterk inhoudelijk!quote:Op woensdag 16 november 2011 23:22 schreef Burrito het volgende:
[..]
Zoveel domheid in 1 post, hoe doe je dat toch
Er worden gewoon over en weer vieze spelletjes gespeeld, Cruyff maakt al 40 jaar ruzie met alles en iedereen die hem tegenspraak geeft... dus hij heeft de schijn in mijn ogen nu het meeste tegenquote:Op woensdag 16 november 2011 23:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De datum van de geboorte van zijn dochter zal inderdaad wel niet vaststaan.
Daar gaat het niet om. Als je niet meer verder had gewild met Cruijf hadden ze de ballen moeten hebben dat eerlijk tegen hem te zeggen, en hem informeren dat ze zonder hem een nieuwe directie gingen zoeken.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:22 schreef Starzky het volgende:
Goed nieuws! Want wees nu eerlijk, wat heeft Cruyf allemaal bewezen in een BVO? Het voetbal en alles erom heen is zoveel veranderd, daarvoor is kennis over het spelletje zelf helaas niet meer genoeg. Daarom snap ik ook heel de kritiek niet op de RvC (welke nog op samenspraak van Cruyf is samen gesteld.)
Wanneer er geen initiatief genomen zou worden door de RvC zou er nog steeds niets gebeurd zijn, of zouden wij met een directeur zitten die zich bezig houdt met louche zaakjes en die zelfs al zijn eigen bedrijf in het verleden in het faillisement heeft gebracht.
Dus al met al, eindelijk goed nieuws
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Als je niet meer verder had gewild met Cruijf hadden ze de ballen moeten hebben dat eerlijk tegen hem te zeggen, en hem informeren dat ze zonder hem een nieuwe directie gingen zoeken.
De manier waarop het nu is gegaan is ronduit schandalig en zo ga je niet om met zon voetbalheld die Ajax zoveel heeft gebracht.
Eens.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Als je niet meer verder had gewild met Cruijf hadden ze de ballen moeten hebben dat eerlijk tegen hem te zeggen, en hem informeren dat ze zonder hem een nieuwe directie gingen zoeken.
De manier waarop het nu is gegaan is ronduit schandalig en zo ga je niet om met zon voetbalheld die Ajax zoveel heeft gebracht.
Weer een discussie gewonnen, tot de volgende keer kromme!quote:Op woensdag 16 november 2011 23:25 schreef De_kromme het volgende:
Pizzakoppo. Sowieso die naam al.![]()
Het is mooi geweest met deze troll, aju. Succes en veel geluk met van Gaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |