abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104458403

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baas: _O_ _O_

pi_104458420
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:07 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Onzin. Iedereen heeft zoveel respect voor Cruijff dat hij met open armen wordt ontvangen en de volledige verantwoordelijk pakt. Maar dat doet en wilt hij niet. Dan moet je verder kijken.

Overigens is van Gaal een zeer goede keus.
Waarom is van Gaal in een directie functie een goede keus?
pi_104458451
Ik kwam wel wat interessants tegen op twitter: "Vorige keer dat Cruijff opzij werd gezet bij ajax werd Feyenoord kampioen, ik hou mijn hart vast..." :{
pi_104458497
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:08 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Waarom is van Gaal in een directie functie een goede keus?
Omdat van Gaal.

quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:08 schreef Smoofie het volgende:
De kromme, donder op met je kut TT man als niet ajacied.
Ok, ik zal het niet meer doen. Toch is deze TT een veelgehoorde mening in het vorige topic, dus ik dacht dat het hier daarom wel zou passen.
  woensdag 16 november 2011 @ 23:10:49 #5
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_104458522
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:02 schreef Smoofie het volgende:
Waarom denkt iedereen dat JC in een bestuurlijke rol zit? Hij zit er alleen voor de jeugdopleiding...wanneer beginnen mensen dat te begrijpen?
Dat was het idee, maar en passant verwacht hij dat alle andere commissarissen als slaafse lakeien knipmessen naar zijn wensen op alle gebieden. Uiteraard niet zonder dat zij daar wel de volledige verantwoordelijkheid voor dragen.
Life is what you make it.
pi_104458525
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:09 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ik kwam wel wat interessants tegen op twitter: "Vorige keer dat Cruijff opzij werd gezet bij ajax werd Feyenoord kampioen, ik hou mijn hart vast..." :{
:').

Liever van Gaal dan Cruijff.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_104458549
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:10 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Omdat van Gaal.
Je bedoelt van Gaal die faalde bij Barca? of bij AZ dreigde te worden weggestuurd? Of Van Gaal samen met Koeman bij Ajax? Of TIPS? Of Bayern?
pi_104458564
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:10 schreef Jajong het volgende:

[..]

:').

Liever van Gaal dan Cruijff.
want?
  woensdag 16 november 2011 @ 23:11:46 #9
351760 Adrenalini
Amazing Adrenalini Brothers
  woensdag 16 november 2011 @ 23:11:53 #10
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_104458586
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:11 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Je bedoelt van Gaal die faalde bij Barca? of bij AZ dreigde te worden weggestuurd? Of Van Gaal samen met Koeman bij Ajax? Of TIPS? Of Bayern?
je vergeet nog de grootste faal : Nederlands elftal
  woensdag 16 november 2011 @ 23:12:13 #11
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104458603
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:11 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Inderdaad ja
pi_104458604
quote:

[..]

Helemaal vergeten idd :')
  woensdag 16 november 2011 @ 23:13:20 #14
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_104458673
quote:

[..]

Eigenlijk zijn enige faal.
pi_104458708
Wat ik zo vreemd vind is dat Cruijff met Barcelona het mooiste visitekaartje ooit heeft. Zijn aandeel zoals het er nu uitziet is ontzettend groot. Als diezelfde Cruijff naar Ajax komt en zijn diensten aanbiedt, dan ga je daar toch op in? Ik snap daar niets van.
Dit, dus.
  woensdag 16 november 2011 @ 23:14:08 #16
347534 vincerusso
pi_104458711
quote:
2s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:13 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Eigenlijk zijn enige faal.
Nog geen bedtijd kleine man ?
pi_104458720
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:11 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik bedoel van Gaal die AZ kampioen heeft gemaakt vanuit het niks. Ik bedoel inderdaad van Gaal die Bayern recentelijk tot één van de beste clubs van de wereld heeft gemaakt. Ik bedoel van Gaal de Duitse competitie naar een hoger niveau heeft getild door de kans te geven aan de jeugd.
pi_104458761
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:14 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ik bedoel van Gaal die AZ kampioen heeft gemaakt vanuit het niks. Ik bedoel inderdaad van Gaal die Bayern recentelijk tot één van de beste clubs van de wereld heeft gemaakt. Ik bedoel van Gaal de Duitse competitie naar een hoger niveau heeft getild door de kans te geven aan de jeugd.
Alsof van Gaal dat eigenhandig voor elkaar heeft gekregen.
Dit, dus.
pi_104458782
quote:
3s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:14 schreef Buitendam het volgende:
Wat ik zo vreemd vind is dat Cruijff met Barcelona het mooiste visitekaartje ooit heeft. Zijn aandeel zoals het er nu uitziet is ontzettend groot. Als diezelfde Cruijff naar Ajax komt en zijn diensten aanbiedt, dan ga je daar toch op in? Ik snap daar niets van.
Klopt, en zijn adviezen zijn goud waard maar niet voor Ajax. Nee, Ajax heeft Steven ten Have die het allemaal net ietsjes beter weet.
pi_104458802
quote:

[..]

AZ vanuit het niks? Adriaanse heeft de weg naar boven ingezet. En bij Bayern succes gehad, maar totaal afhankelijk van Robben.
pi_104458828
quote:
13s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:15 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Alsof van Gaal dat eigenhandig voor elkaar heeft gekregen.
Ja. En wat snap jij er niet aan dat Cruijff helemaal niet zijn diensten heeft aangeboden? Hij heeft, nogmaals, meerdere malen gezegd dat de bestuurders bij Ajax het maar moeten uitzoeken en hij op de achtergrond wilt blijven voor de jeugd.

quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:15 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

AZ vanuit het niks? Adriaanse heeft de weg naar boven ingezet. En bij Bayern succes gehad, maar totaal afhankelijk van Robben.
Dat is zijn aankoop, en Robben heeft inderdaad een aandeel gehad in het succes van Bayern. Mede mogelijk gemaakt door van Gaal.

Jullie mogen in je handjes klappen dat hij nog terug wilde komen. Diep- en dieptriest om hem nu al af te serveren. Ach, Ajacieden he..
  woensdag 16 november 2011 @ 23:16:35 #22
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_104458845
quote:
3s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:14 schreef Buitendam het volgende:
Misschien dat de anderen ook naar de cijfers van Barcelona hebben gekeken en dat zij wel snappen dat Barcelona in Nederland niet eens een licentie zou krijgen van de KNVB?! Ajax verdient iets betrouwbaarders dan Ling.
pi_104458852
quote:
Cruijff vervolgt: 'Het is logisch dat je daar allerlei dingen gaat achter zoeken. Om te beginnen was ik tot dinsdagmiddag nog in Amsterdam, toen pas ben ik weer naar Barcelona vertrokken. Dan is het wel érg toevallig dat er de volgende dag ineens een vergadering van de raad van commissarissen blijkt te zijn. Nou, dan weet je het wel. Ik heb nota bene pas vandaag (woensdag, red.) om 11.00 uur in Barcelona een email gekregen waarin stond dat er om vier uur een vergadering zou zijn. Daar kon ik natuurlijk niet meer bij zijn.'
:')________!
pi_104458860
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:15 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Klopt, en zijn adviezen zijn goud waard maar niet voor Ajax. Nee, Ajax heeft Steven ten Have die het allemaal net ietsjes beter weet.
Precies, hoe kan het nu toch zijn dat een stel knappe zakenkoppen knappe voetbalkoppen uitschakelt? Onbegrijpelijk, in mijn ogen.
Dit, dus.
pi_104458865
quote:

[..]

Dikgedrukte is natuurlijk kul maar een leuk verzonnen argument. Feit is dan Van Gaal profiteerde van een geniale Robben. Hij had schijt aan Ribery, aan Gomez, aan Kroos etc. Hij maakte Badstuber CV ( :')) en wat is er ook alweer gebeurt met zijn keeper talent Kraft?
  woensdag 16 november 2011 @ 23:17:30 #26
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_104458889
Prima zo. Cruijf is overdatum en kan totaal niet functioneren in samenwerking met anderen.
Ben er blij mee
pi_104458902
Lijkt wel een kleuterklas zeg die commissarissen ( op Cruijff na). Echt niet normaal gewoon.

Maar ik hoop nog steeds dat cruijff en van gaal de strijdbijl wegleggen en gewoon samen er keihard voor gaan.
pi_104458903
quote:
2s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:16 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Misschien dat de anderen ook naar de cijfers van Barcelona hebben gekeken en dat zij wel snappen dat Barcelona in Nederland niet eens een licentie zou krijgen van de KNVB?! Ajax verdient iets betrouwbaarders dan Ling.
Rosell was de financiële man aan de zijde van Laporta, de man die nu de baas is bij Barca en afgeeft op Laporta en Cruijff. Rara wat klopt er niet?
pi_104458912
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:17 schreef Burrito het volgende:
Prima zo. Cruijf is overdatum en kan totaal niet functioneren in samenwerking met anderen.
Ben er blij mee
troll
pi_104458923
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:16 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ja. En wat snap jij er niet aan dat Cruijff helemaal niet zijn diensten heeft aangeboden? Hij heeft, nogmaals, meerdere malen gezegd dat de bestuurders bij Ajax het maar moeten uitzoeken en hij op de achtergrond wilt blijven voor de jeugd.
Helemaal niet? Als Cruijff zijn zin had gekregen zat bijvoorbeeld Hiddink nu op een comfortabele positie. Mensen met een goede zakenvisie gaan nu voor types als Cruijff en Hiddink, onvoorstelbaar.
Dit, dus.
  woensdag 16 november 2011 @ 23:19:08 #31
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_104458957
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:17 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

troll
Ja, iedereen die het niet met jou eens is en niet pro-cruijf is moet wel een troll zijn
pi_104458983
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:17 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Lijkt wel een kleuterklas zeg die commissarissen ( op Cruijff na). Echt niet normaal gewoon.

Maar ik hoop nog steeds dat cruijff en van gaal de strijdbijl wegleggen en gewoon samen er keihard voor gaan.
Eén ding is duidelijk: het is Cruijff of Van Gaal. Cruijff en Van Gaal kan niet na alles wat er de laatste jaren tussen jullie is gebeurd.
Cruijff: 'Dat lijkt me duidelijk. Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen. Eerst maar eens afwachten wat de club in totaliteit nou eigenlijk wil.'
pi_104458995
Wat een vieze actie ook om 11 uur nog een mailtje te sturen dat om 4 uur de vergadering is :r

En dan bij nieuwsuur roepen dat Cruijff gewoon is uitgenodigd maar niet is komen opdagen :r

Als Ajax supporter zou ik het niet pikken dat zon voetbalicoon, die zeer veel voor Ajax betekent heeft, zo genaaid wordt.

En al helemaal niet door ego's als Ten Have en incompetente bestuurders als Davids.
pi_104458999
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:19 schreef Burrito het volgende:

[..]

Ja, iedereen die het niet met jou eens is en niet pro-cruijf is moet wel een troll zijn
Nee, maar wel mensen die superlatieven gebruiken zonder onderbouwing puur om te scoren. Je kunt dus kiezen, je bent of een troll of 13 jaar oud.
pi_104459005
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:18 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Helemaal niet? Als Cruijff zijn zin had gekregen zat bijvoorbeeld Hiddink nu op een comfortabele positie. Mensen met een goede zakenvisie gaan nu voor types als Cruijff en Hiddink, onvoorstelbaar.
Hiddink geeft al tijden aan niet naar Ajax te gaan. Daar gaat Cruijff niks aan veranderen. Cruijff moet zijn mond een keer houden, die maakt Ajax kapot. Niet dat ik het erg vindt trouwens, maar het is wel weer schrijnend en zet het Nederlands voetbal in een slecht daglicht.
pi_104459051
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:20 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Hiddink geeft al tijden aan niet naar Ajax te gaan. Daar gaat Cruijff niks aan veranderen. Cruijff moet zijn mond een keer houden, die maakt Ajax kapot. Niet dat ik het erg vindt trouwens, maar het is wel weer schrijnend en zet het Nederlands voetbal in een slecht daglicht.
Schei toch uit, Hiddink heeft aangegeven DOOR de bestuurlijke wanorde nooit in te willen stappen.
pi_104459060
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:19 schreef Breekfast het volgende:
Wat een vieze actie ook om 11 uur nog een mailtje te sturen dat om 4 uur de vergadering is :r

En dan bij nieuwsuur roepen dat Cruijff gewoon is uitgenodigd maar niet is komen opdagen :r

Als Ajax supporter zou ik het niet pikken dat zon voetbalicoon, die zeer veel voor Ajax betekent heeft, zo genaaid wordt.

En al helemaal niet door ego's als Ten Have en incompetente bestuurders als Davids.
De woorden van Cruyff kunnen net zo goed propagandataal zijn als die van Ten Have en co....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_104459079
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:20 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Hiddink staat al lang open voor een functie bij Ajax. Maar die ziet hoe die nare zakenmensen met voetbalmensen omgaan en daar past hij voor. Denk je echt dat Hiddink zou passen voor een team met Cruijff, Bergkamp en Jonk? Komt dat grachtenpandje toch van pas.
Dit, dus.
pi_104459085
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]

De woorden van Cruyff kunnen net zo goed propagandataal zijn als die van Ten Have en co....
De datum van de geboorte van zijn dochter zal inderdaad wel niet vaststaan.

:')
  woensdag 16 november 2011 @ 23:22:07 #40
233834 Starzky
Where's hutch?
pi_104459096
Goed nieuws! Want wees nu eerlijk, wat heeft Cruyf allemaal bewezen in een BVO? Het voetbal en alles erom heen is zoveel veranderd, daarvoor is kennis over het spelletje zelf helaas niet meer genoeg. Daarom snap ik ook heel de kritiek niet op de RvC (welke nog op samenspraak van Cruyf is samen gesteld.)

Wanneer er geen initiatief genomen zou worden door de RvC zou er nog steeds niets gebeurd zijn, of zouden wij met een directeur zitten die zich bezig houdt met louche zaakjes en die zelfs al zijn eigen bedrijf in het verleden in het faillisement heeft gebracht.

Dus al met al, eindelijk goed nieuws
Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
  woensdag 16 november 2011 @ 23:22:24 #41
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_104459112
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:19 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Nee, maar wel mensen die superlatieven gebruiken zonder onderbouwing puur om te scoren. Je kunt dus kiezen, je bent of een troll of 13 jaar oud.
Zoveel domheid in 1 post, hoe doe je dat toch
pi_104459166
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:22 schreef Starzky het volgende:
Goed nieuws! Want wees nu eerlijk, wat heeft Cruyf allemaal bewezen in een BVO? Het voetbal en alles erom heen is zoveel veranderd, daarvoor is kennis over het spelletje zelf helaas niet meer genoeg. Daarom snap ik ook heel de kritiek niet op de RvC (welke nog op samenspraak van Cruyf is samen gesteld.)

Wanneer er geen initiatief genomen zou worden door de RvC zou er nog steeds niets gebeurd zijn, of zouden wij met een directeur zitten die zich bezig houdt met louche zaakjes en die zelfs al zijn eigen bedrijf in het verleden in het faillisement heeft gebracht.

Cruijff heeft het huidige Barca neergezet.
pi_104459181
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:22 schreef Burrito het volgende:

[..]

Zoveel domheid in 1 post, hoe doe je dat toch
Weer zo sterk inhoudelijk!
pi_104459208
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:21 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

De datum van de geboorte van zijn dochter zal inderdaad wel niet vaststaan.

:')
Er worden gewoon over en weer vieze spelletjes gespeeld, Cruyff maakt al 40 jaar ruzie met alles en iedereen die hem tegenspraak geeft... dus hij heeft de schijn in mijn ogen nu het meeste tegen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_104459215
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:22 schreef Starzky het volgende:

Daar gaat het niet om. Als je niet meer verder had gewild met Cruijf hadden ze de ballen moeten hebben dat eerlijk tegen hem te zeggen, en hem informeren dat ze zonder hem een nieuwe directie gingen zoeken.

De manier waarop het nu is gegaan is ronduit schandalig en zo ga je niet om met zon voetbalheld die Ajax zoveel heeft gebracht.
pi_104459245
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:24 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Als je niet meer verder had gewild met Cruijf hadden ze de ballen moeten hebben dat eerlijk tegen hem te zeggen, en hem informeren dat ze zonder hem een nieuwe directie gingen zoeken.

De manier waarop het nu is gegaan is ronduit schandalig en zo ga je niet om met zon voetbalheld die Ajax zoveel heeft gebracht.
pi_104459267
Pizzakoppo. Sowieso die naam al. :') :')

Het is mooi geweest met deze troll, aju. Succes en veel geluk met van Gaal.
pi_104459279
Wat gebeurd hier :o ff 5 miniets anders gaan doen, 920 nieuwe tweets op ajax en 127 nieuwe berichten in het vorige topic :')
pi_104459289
quote:

[..]

Eens.
pi_104459294
quote:
13s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:25 schreef De_kromme het volgende:
Pizzakoppo. Sowieso die naam al. :') :')

Het is mooi geweest met deze troll, aju. Succes en veel geluk met van Gaal.
Weer een discussie gewonnen, tot de volgende keer kromme!
  woensdag 16 november 2011 @ 23:26:13 #51
347534 vincerusso
pi_104459315
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:25 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Wat gebeurd hier :o ff 5 miniets anders gaan doen, 920 nieuwe tweets op ajax en 127 nieuwe berichten in het vorige topic :')
er trollen een paar feyenoorders hier lol
pi_104459373
quote:

[..]

Idd opgerot met die rvc.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  woensdag 16 november 2011 @ 23:27:26 #53
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104459384
Ik werd gebanned voor trollen in F topic .
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104459389
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:26 schreef vincerusso het volgende:

[..]

er trollen een paar feyenoorders hier lol
Ach als je eigen club al ze gezakt is kan ik het best gebrijpen dat je je frustraties op een andere club kwijt wilt.
pi_104459403
quote:
De leden (socios) van FC Barcelona kozen de advocaat Joan Laporta als nieuwe president. Onder advies van Johan Cruijff stelde Laporta de Nederlanders Frank Rijkaard en Henk ten Cate aan als trainersduo en daarnaast betrok hij verschillende oud-spelers bij de dagelijkse bezigheden van de club. Zo werd Aitor Beguiristain technisch directeur, Guillermo Amor hoofd opleidingen en Eusebio Sacristán assistent-trainer.
  woensdag 16 november 2011 @ 23:28:35 #56
233834 Starzky
Where's hutch?
pi_104459437
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:23 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Cruijff heeft het huidige Barca neergezet.
Bullshit! Is het een Cruijff die Messi heeft ontdekt? Of heeft Cruijff iniesta opgehaald?

NEE! sla de geschiedenisboeken er maar op na, om de zoveel jaar komt er een nieuwe club in Europa die een x aantal jaar de beste is, en daarna komt er weer een ander. Hoe lang is het al geleden dat Cruijff echt iets bij barca gedaan heeft?

Dan kunnen we net zo goed mensen binnen halen die 'gezorgt' hebben voor de glorietijd van madrid, man united, ac milan etc...

Voor succes op het veld heb je goede spelers nodig, dan zal het een rotzorg zijn wie de poppetjes op de juiste plek zet. En om nog even terug te komen op Cruijff heeft barca groot gemaakt: Dit zou dus ook betekenen dat Ajax binnenkort honderden miljoen schuld zou hebben? Of wordt het negatieve maar weer gewoon in de doofpot gestopt?
Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
pi_104459462
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Vervolgens heeft Laporta met elke actie die hij verrichte in zijn achterhoofd gehouden wat Cruijff zou doen en hem ook daadwerkelijk erin betrokken. Zo stond Cruijff achter de komst van zowel Ronaldinho als Davids!
pi_104459522
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:28 schreef Starzky het volgende:

[..]

Bullshit! Is het een Cruijff die Messi heeft ontdekt? Of heeft Cruijff iniesta opgehaald?

NEE! sla de geschiedenisboeken er maar op na, om de zoveel jaar komt er een nieuwe club in Europa die een x aantal jaar de beste is, en daarna komt er weer een ander. Hoe lang is het al geleden dat Cruijff echt iets bij barca gedaan heeft?

Dan kunnen we net zo goed mensen binnen halen die 'gezorgt' hebben voor de glorietijd van madrid, man united, ac milan etc...

Voor succes op het veld heb je goede spelers nodig, dan zal het een rotzorg zijn wie de poppetjes op de juiste plek zet. En om nog even terug te komen op Cruijff heeft barca groot gemaakt: Dit zou dus ook betekenen dat Ajax binnenkort honderden miljoen schuld zou hebben? Of wordt het negatieve maar weer gewoon in de doofpot gestopt?
Verdiep je eens in het begrip jeugdopleiding en hoe individueel spelers op te leiden. Zoek ook eens op wat Messi van Cruijff vind, wat Laporta van Cruijff vind, wat Iniesta van Cruijff vind, wat Guardiola van Cruijff vind, wat er met la Masia is gebeurt.

Dit is trouwens een post van een onwetende, wat erg spijtig is. Voor vragen kun je bij mij terecht!
pi_104459528
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:28 schreef Starzky het volgende:

[..]

_O-
  woensdag 16 november 2011 @ 23:30:27 #60
233834 Starzky
Where's hutch?
pi_104459539
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:29 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Vervolgens heeft Laporta met elke actie die hij verrichte in zijn achterhoofd gehouden wat Cruijff zou doen en hem ook daadwerkelijk erin betrokken. Zo stond Cruijff achter de komst van zowel Ronaldinho als Davids!
En heeft hij ze zelf gescout? NEE! Zelfs mijn blinde oma kon toen wel zien dat zulke spelers toegevoegde waarde zouden hebben voor Barcelona. Dus zij stond er ook achter, betekend dit dan ook dat ze Barca groot gemaakt heefT?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')