De nieuwe visie is prima, namelijk die van Cruijff. Maar PLAE@ is wel anti Cruijff.quote:Op zondag 20 november 2011 16:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit meen je niet. Schaam jezelf diep.
Vanaf 95 zijn er maar drie spelers die op topniveau zijn doorgebroken. Veel te weinig.quote:Op zondag 20 november 2011 16:28 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Nee uiteindelijk zal Cruijff deze oorlog wel winnen maar Ajax zal er door verliezen.
Overigens vind ik de jeugdopleiding vanaf 95 geen prut. Er was ruimte voor verbetering maar mensen maken er wel een erg somber verhaal van. De nieuwe visie is prima.
Nee joh, je vergeet Tom de Mul, Donald, Sarpong, Martina etc. etc.quote:Op zondag 20 november 2011 16:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vanaf 95 zijn er maar drie spelers die op topniveau zijn doorgebroken. Veel te weinig.
Trabelsiquote:Op zondag 20 november 2011 16:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee joh, je vergeet Tom de Mul, Donald, Sarpong, Martina etc. etc.
Hier sluit ik me enigzins bij aanquote:Op zondag 20 november 2011 16:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Binnen 4 maanden? Nee, ik ga er niet in mee. Ik vond de hele benoeming van Davids in elk geval al een aanfluiting in een RVC maar dat is een andere discussie misschien.
Dus 100% oneens met hun werkwijze. Achter iemand zijn rug om is nooit een optie. Dan overleg je en als je er niet uitkomt stap je naar de ledenraad en laat je aan hun de keuze.
Nu achter de rug om zonder mandaat is express een bom neerleggen.
Waar van Gaal graag aan meewerkt vanwege persoonlijke conflicten met de uitgesloten personen.
Gek he!quote:Op zondag 20 november 2011 16:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De nieuwe visie is prima, namelijk die van Cruijff. Maar PLAE@ is wel anti Cruijff.
De club heeft bepaald dat er geen TD komt in het nieuwe model.quote:Op zondag 20 november 2011 16:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het punt is dat je een nieuwe TD/AD aanstelt terwijl iemand zich al de functie van TD vervult. Johan moet zich als RvC lid gewoon bezighouden met toezicht houden, wat een RvC hoort te doen. De dagelijkse gang van zaken en het langetermijn beleid zijn in handen van de TD en AD.
Wil Johan zich toch met het technische beleid bemoeien? Prima, hij kan altijd een open sollicitatie als TD insturen!
Cruijff heeft Barcelona toch aardig neergezet in 2003 he? Die zijn nu opeens de beste club van de wereld en hebben de beste jeugdopleiding.quote:Op zondag 20 november 2011 16:31 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Gek he!
Hij mag best wat grote lijnen uitzetten. Daarna moet hij verantwoordelijkheid nemen of weer een tijdje uit beeld verdwijnen. Cruijff is net zoiets als Wiegel voor de VVD. Het kan heel handig zijn maar ook erg tegen je werken.
Ja maar nu hebben we toch maar liefst 0 spelers in jong Oranje, is ook een prestatie toch? Maar geen probleem joh, PLEA@ vind dat het goed gaat.quote:Op zondag 20 november 2011 16:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
De nieuwe opleiding vanaf 95', die alle technische, goede, spelers wegstuurde? En alleen die fysiek sterke, voetballende slechte spelers overhoudt?
Meer zijn er ook niet. Maar dat is voldoende voor PLAE@.quote:Op zondag 20 november 2011 16:33 schreef Breekfast het volgende:
Kan iemand mij spelers noemen uit de jeugdopleiding die de laatste 10 jaar zijn doorgebroken en echte Europese topspelers zijn geworden? Ik kan me alleen Sneijder en Van der Vaart bedenken eigenlijk
ja dat is het.quote:Op zondag 20 november 2011 16:33 schreef Breekfast het volgende:
Kan iemand mij spelers noemen uit de jeugdopleiding die de laatste 10 jaar zijn doorgebroken en echte Europese topspelers zijn geworden? Ik kan me alleen Sneijder en Van der Vaart bedenken eigenlijk
Steekie is ook een topperquote:Op zondag 20 november 2011 16:33 schreef Breekfast het volgende:
Ik kan best een stuk meegaan in je verhaal.quote:Op zondag 20 november 2011 16:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Binnen 4 maanden? Nee, ik ga er niet in mee. Ik vond de hele benoeming van Davids in elk geval al een aanfluiting in een RVC maar dat is een andere discussie misschien.
Dus 100% oneens met hun werkwijze. Achter iemand zijn rug om is nooit een optie. Dan overleg je en als je er niet uitkomt stap je naar de ledenraad en laat je aan hun de keuze.
Nu achter de rug om zonder mandaat is express een bom neerleggen.
Waar van Gaal graag aan meewerkt vanwege persoonlijke conflicten met de uitgesloten personen.
Hiddinkquote:Op zondag 20 november 2011 16:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Noem dan eens één trainer die zoveel gepresteerd heeft als Gaal?
De Jong en Steek kan je nog zeggen.quote:Op zondag 20 november 2011 16:33 schreef Breekfast het volgende:
Dit is een kul hypothese aangezien duidelijke argumenten aan te voeren zijn waarom van Gaal niet geschikt is als AD.quote:Op zondag 20 november 2011 16:34 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik kan best een stuk meegaan in je verhaal.
Zal ik uitleggen waarom ik nooit volledig achter Cruijff zal staan.
Stel dat van Gaal de juiste man zou zijn voor Ajax als algemeen directeur (even buiten hoe het nu gegaan is). Zou Cruijff daar dan achter kunnen staan. Los van hun onderlinge relatie?
Het antwoord op die vraag is nee. En dat vind ik erg. JC vindt zichzelf puntje bij paaltje groter dan de club.
Ze hebben ook niet dezelfde visie, dus je hebt er geen kut aan als ze samen bij een club zitten.quote:Op zondag 20 november 2011 16:34 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Stel dat van Gaal de juiste man zou zijn voor Ajax als algemeen directeur (even buiten hoe het nu gegaan is). Zou Cruijff daar dan achter kunnen staan. Los van hun onderlinge relatie?
Het antwoord op die vraag is nee. En dat vind ik erg. JC vindt zichzelf puntje bij paaltje groter dan de club.
En dar hebben ze dus nu al grotendeels op poten gezet met redenen!quote:Op zondag 20 november 2011 16:33 schreef Breekfast het volgende:
Wat doet Johan Cruijff dan? Die zit nu als TD bij ajax, in een duofunctie met Frank de Boer.quote:Op zondag 20 november 2011 16:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
De club heeft bepaald dat er geen TD komt in het nieuwe model.
Wat is daar nou zo lastig aan om te begrijpen?
De supporters hebben helemaal niets te zeggen bij ajax! De RvC bepaalt wie de nieuwe AD wordt en of het nu 3 tegen 2 is, 4 tegen 1 of 5 tegen 0 maakt wettelijk gezien geen flikker uit! Als club en supporters heb je dan ook de plank misgeslagen, want je spreekt dit blijkbaar af maar je verzuimt in de statuten van ajax vast te leggen dat een AD met unanieme stemming aangenomen meot worden.quote:De RVC is verantwoordelijk voor het aanstellen van de directieleden.
Wat is daar nou zo lastig aan te begrijpen?
Dus geen TD wel een AD met mandaat van alle 5 de leden van het RvC! Niet 2, niet 3 en ook niet 4 maar alle 5 zoals de club en dus de supporters dat hebben bepaald 4 maanden geleden.
Waar blijft jouw antwoord op de vraag waarom Cruijff Barca niet heeft neergezet als de club die het op heden is?quote:Op zondag 20 november 2011 16:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bij Ajax bedoelde ik schatje.
Maar inderdaad.
quote:Op zondag 20 november 2011 16:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Cruijff heeft Barcelona toch aardig neergezet in 2003 he? Die zijn nu opeens de beste club van de wereld en hebben de beste jeugdopleiding.
Maar je geeft me wel gelijk dusquote:Op zondag 20 november 2011 16:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit is een kul hypothese aangezien duidelijke argumenten aan te voeren zijn waarom van Gaal niet geschikt is als AD.
Omdat Cruijff daar geen fuck mee te maken heeft, ook al wil je Ajaxhartje dat ó zo graag geloven.quote:Op zondag 20 november 2011 16:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waar blijft jouw antwoord op de vraag waarom Cruijff Barca niet heeft neergezet als de club die het op heden is?
Jij begrijpt er echt helemaal niets van als je dat schrijftquote:Op zondag 20 november 2011 16:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat Cruijff daar geen fuck mee te maken heeft, ook al wil je Ajaxhartje dat ó zo graag geloven.
Geeft niet hoor poepie. Droom jij maar verder onder je Ajax dekbed..
Heeft ie wel.quote:Op zondag 20 november 2011 16:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat Cruijff daar geen fuck mee te maken heeft, ook al wil je Ajaxhartje dat ó zo graag geloven.
AFC Ajax #1647: Afwachten hoe het verder gaat. lees al mijn posts in dit topic en meldt je dan weer hier om je excuses aan te bieden.quote:Op zondag 20 november 2011 16:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?quote:Op zondag 20 november 2011 16:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bij jou is het een persoonlijke afkeer tegen een persoon. Ik kijk naar de manier van handelen van de 4 leden van de RvC en die vind ik hufterig, onbeschoft en reden voor ontslag op staande voet met een stadionverbod voor de komende 5 jaar.quote:Op zondag 20 november 2011 16:34 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Cruijff wil dat de ledenraad beslist over een nieuwe RVC, met hem of zonder hemquote:Op zondag 20 november 2011 16:42 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Cruijf nu dus uit de RVC.. dus jeugdtrainers ook allemaal weg? gaan we 'Ten-Have's'visie volgen? of hoe zit het nou?
Dat is een beetje het idee.quote:,Wij moeten Cruijff en Rexach dankbaar zijn voor wat zij hier ooit bij deze club hebben neergezet,'' zei Guardiola in december na de 5-0 zege op Real Madrid. ,,Maar,'' voegde hij er later aan toe, ,,het is de verdienste van de trainers en voorzitters die daarná kwamen dat dat fundament niet is afgebroken.''
Je weet dat het AD anti-Cruijff is?quote:Op zondag 20 november 2011 16:42 schreef Helpmefok het volgende:
Kijk dat bedoel ik dus.
Lees dit maar schatjes, geeft jullie een beetje een idee hoe overtrokken jullie gedachtegangen zijn:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)ls-nu-bij-Ajax.dhtml
Maar ga maar kwaad stampvoeten dat jullie ZO ERG GELIJK hebben, de normale voetbalkijker weet wel beter.Ik ben weg hier.
Je bent duidelijk bevlekt. Kijk naar Barcelona: the inside story, hier spreekt Laporta meermaals uit dat de rol van Cruijff cruciaal is geweest in het beleid bij Barca.quote:Op zondag 20 november 2011 16:42 schreef Helpmefok het volgende:
Kijk dat bedoel ik dus.
Lees dit maar schatjes, geeft jullie een beetje een idee hoe overtrokken jullie gedachtegangen zijn:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)ls-nu-bij-Ajax.dhtml
Maar ga maar kwaad stampvoeten dat jullie ZO ERG GELIJK hebben, de normale voetbalkijker weet wel beter.Ik ben weg hier.
Je weet dat iedereen in dit topic de anus van Cruijff zou baffen als ze de kans ertoe zouden krijgen?quote:Op zondag 20 november 2011 16:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je weet dat het AD anti-Cruijff is?
te]quote:Op zondag 20 november 2011 16:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
AFC Ajax #1647: Afwachten hoe het verder gaat. lees al mijn posts in dit topic en meldt je dan weer hier om je excuses aan te bieden.
Jij zou toch weggaan?quote:Op zondag 20 november 2011 16:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je weet dat iedereen in dit topic de anus van Cruijff zou baffen als ze de kans ertoe zouden krijgen?
[..]
te]
Jouw posts daar haal ik ZO makkelijk onderuit dat ik gewoon verdrietig word hoe dom je bent. Maargoed, ik ga echt uit dit topic want de krankzinnige ideeën die sommige neuzen erop na houden doen gewoon pijn aan mijn ogen.
Ik hoop met mijn HELE HART voor jullie dat Cruijff 'de macht in handen krijgt' bij Ajax.
Dan ben ik als Feijenoorder in ieder geval verzekerd van het feit dat Ajax het de komende 15 jaar net zo kut doet als wij
quote:Op zondag 20 november 2011 16:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je weet dat iedereen in dit topic de anus van Cruijff zou baffen als ze de kans ertoe zouden krijgen?
[..]
te]
Jouw posts daar haal ik ZO makkelijk onderuit dat ik gewoon verdrietig word hoe dom je bent. Maargoed, ik ga echt uit dit topic want de krankzinnige ideeën die sommige neuzen erop na houden doen gewoon pijn aan mijn ogen.
Ik hoop met mijn HELE HART voor jullie dat Cruijff 'de macht in handen krijgt' bij Ajax.
Dan ben ik als Feijenoorder in ieder geval verzekerd van het feit dat Ajax het de komende 15 jaar net zo kut doet als wij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |