Dit.quote:Op zondag 20 november 2011 16:12 schreef De_kromme het volgende:
Als iedereen Cruijff zijn zin blijft geven is het snel afgelopen. Bizar dat al die simpele zielen zich achter Cruijff scharen terwijl hij een schreeuwlelijk is en alleen vanaf de zijkant kritiek heeft. Als hij dan iets moet gaan doen zegt hij: "Nu is het verder aan Ajax".
Er waren idd een paar supporters die johan cruijff steunden, maar echt veel waren het er niet in de arena gister.quote:
lange zijden maakt niemand geen reet uitquote:Op zondag 20 november 2011 16:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er waren idd een paar supporters die johan cruijff steunden, maar echt veel waren het er niet in de arena gister.
Wat doe je hier nog dan? "kanker (enge-ziekte)" dan op.quote:Op zondag 20 november 2011 16:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit.
Fucking.
Dit.
Maar ik vind het best, laat Ajax maar compleet naar de *enge-ziekte* gaan.
Nee, Coronel bang. Dus Coronel weg. Dus Cruijff gaat winnen en de RvC kan opkankerenquote:Op zondag 20 november 2011 16:14 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
korte samenvattimg anyone? cruijf uit rvc dus alle jeugdtrainers weg.
quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 16:15 schreef Smoofie het volgende:
Wie wil mailen naar Ten Have ?
Wie wil bellen?
Alles in de aanbieding.
Dat is inderdaad alles behalve toeval geweest. Hele slimme zet van Ten Have. En maar blijven presenteren als de grootste trainer van Ajax ooit. Zieltjes winnen, en hij doet het prima.quote:Op zondag 20 november 2011 16:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar goed, dat zo'n bedrijfsfiguur als Ten Have niet snapt dat de visies van Cruijff en van Gaal lijnrecht tegenover elkaar staan en daardoor nooit samen kunnen werken was ook wel te verwachten.
Coronel heeft gewoon een hele logische beslissing genomen. Maargoed, ik ben er zo 1 uit het zuiden, ik heb geen interne rancune tegen welke ajacied dan ookquote:Op zondag 20 november 2011 16:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee, Coronel bang. Dus Coronel weg. Dus Cruijff gaat winnen en de RvC kan opkankeren
Volgens mij trapt er hier niemand in.quote:Op zondag 20 november 2011 16:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is inderdaad alles behalve toeval geweest. Hele slimme zet van Ten Have. En maar blijven presenteren als de grootste trainer van Ajax ooit. Zieltjes winnen, en hij doet het prima.
Is ook niet helemaal terecht Van Gaal was een hele goede trainer maar Michels was toch de allergrootste lijkt mequote:Op zondag 20 november 2011 16:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is inderdaad alles behalve toeval geweest. Hele slimme zet van Ten Have. En maar blijven presenteren als de grootste trainer van Ajax ooit. Zieltjes winnen, en hij doet het prima.
ON GE LO FE LIJK, ik sta hier nu in de Arenaquote:Op zondag 20 november 2011 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan Alberto Stegeman ook inhuren voor Red mijn Ajax.
quote:Op zondag 20 november 2011 16:18 schreef PLAE@ het volgende:
Meerderheid van de aanhang heeft dan ook het iq van een garnaal. Eerlijk is eerlijk.
Dat haal ik ook wel weer een beetje uit die blinde steun aan Cruijff.
quote:Op zondag 20 november 2011 16:18 schreef PLAE@ het volgende:
Meerderheid van de aanhang heeft dan ook het iq van een garnaal. Eerlijk is eerlijk.
quote:Op zondag 20 november 2011 16:12 schreef De_kromme het volgende:
Als iedereen Cruijff zijn zin blijft geven is het snel afgelopen. Bizar dat al die simpele zielen zich achter Cruijff scharen terwijl hij een schreeuwlelijk is en alleen vanaf de zijkant kritiek heeft. Als hij dan iets moet gaan doen zegt hij: "Nu is het verder aan Ajax".
Zeer simpel volk die hem onvoorwaardelijk steunen, maar goed dat is mijn mening natuurlijk.
Dat dit kan in Nederland...quote:Op zondag 20 november 2011 16:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ON GE LO FE LIJK, ik sta hier nu in de Arena
Wat is deze.quote:Op zondag 20 november 2011 16:18 schreef PLAE@ het volgende:
ik heb mij vermomd als journalist en kon zo doorlopen naar de persconferentie!!! DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op zondag 20 november 2011 16:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ON GE LO FE LIJK, ik sta hier nu in de Arena
Als lid van de RvC, wat Cruijff is, hoef je ook niet samen te werken. Dan moet je alleen toezicht houden. Cruijff is lid van de RvC maar iedereen, waaronder hijzelf, denkt dat ie AD of TD isquote:Op zondag 20 november 2011 16:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar goed, dat zo'n bedrijfsfiguur als Ten Have niet snapt dat de visies van Cruijff en van Gaal lijnrecht tegenover elkaar staan en daardoor nooit samen kunnen werken was ook wel te verwachten.
Je kent de filosofie van Cruijff en van Gaal niet eens man. Je weet nergens wat van af.quote:Op zondag 20 november 2011 16:18 schreef PLAE@ het volgende:
Want? Je steunt niet alleen Cruijff maar indirect ook een Swarts, Jonk en Bergkamp. Zij zijn Ajax. Niet Ten Have, Romer:') enz.quote:Op zondag 20 november 2011 16:18 schreef PLAE@ het volgende:
ja maar plae@ is een groter Ajacied dan wie dan ook, dat weet je toch?quote:Op zondag 20 november 2011 16:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Want? Je steunt niet alleen Cruijff maar indirect ook een Swarts, Jonk en Bergkamp. Zij zijn Ajax. Niet Ten Have, Romer:') enz.
Noem dan eens één trainer die zoveel gepresteerd heeft als Gaal?quote:Op zondag 20 november 2011 16:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En waarom kon van Gaal zoveel presteren? Juist, omdat Cruijff zo'n goede jeugdopleiding+spelersgroep had neergezet.quote:Op zondag 20 november 2011 16:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Noem dan eens één trainer die zoveel gepresteerd heeft als Gaal?
..quote:Op zondag 20 november 2011 16:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Noem dan eens één trainer die zoveel gepresteerd heeft als Gaal?
Wat heb jij man?quote:Op zondag 20 november 2011 16:18 schreef PLAE@ het volgende:
Dat al die neusjes dit serieus gelovenquote:Op zondag 20 november 2011 16:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wie heeft Barcelona ook alweer naar de top geholpen, Cruijff toch?
Als je in de RvC zit dan doet je filosofie er niet toe. Laten we het zo zeggen, als je in de RvC zit dan kan je uit hoofde van je functie niet de lijnen uitzetten CQ de filosofie bepalen. De filosofie van de AD of TD is het enige dat telt.quote:Op zondag 20 november 2011 16:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je kent de filosofie van Cruijff en van Gaal niet eens man. Je weet nergens wat van af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |