Hij heeft ook een uur gehad om zich voor te bereiden. Cruijff kwam direct.quote:Op zondag 20 november 2011 16:12 schreef Jojoortje het volgende:
Steven lijkt wel zeker van z'n zaak hoor
Jezelfd ajacied noemen en vervolgens tegen JC zijn en voor een paar kneuzenquote:Op zondag 20 november 2011 16:12 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Jij gelooft echt niet dat ik meer Ajacied ben dan de meeste tt-supportertjes hier he...
Jep, hij draait het prachtig.quote:Op zondag 20 november 2011 16:12 schreef Buitendam het volgende:
Hij blijft maar hameren op het duo van Gaal - Cruijff, ik denk dat ie daar nog behoorlijk hoge ogen mee kan gooien. Ten Have mag God op zijn blote knieën bedanken dat van Gaal heeft toegezegd. Want hier kan hij mee pronken en zijn welwillendheid laten zien.
Contradictio in terminis.quote:Op zondag 20 november 2011 16:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt héBen het ook zat die kampertjes uit Amsterdam.
Dit.quote:Op zondag 20 november 2011 16:12 schreef De_kromme het volgende:
Als iedereen Cruijff zijn zin blijft geven is het snel afgelopen. Bizar dat al die simpele zielen zich achter Cruijff scharen terwijl hij een schreeuwlelijk is en alleen vanaf de zijkant kritiek heeft. Als hij dan iets moet gaan doen zegt hij: "Nu is het verder aan Ajax".
Er waren idd een paar supporters die johan cruijff steunden, maar echt veel waren het er niet in de arena gister.quote:
lange zijden maakt niemand geen reet uitquote:Op zondag 20 november 2011 16:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er waren idd een paar supporters die johan cruijff steunden, maar echt veel waren het er niet in de arena gister.
Wat doe je hier nog dan? "kanker (enge-ziekte)" dan op.quote:Op zondag 20 november 2011 16:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit.
Fucking.
Dit.
Maar ik vind het best, laat Ajax maar compleet naar de *enge-ziekte* gaan.
Nee, Coronel bang. Dus Coronel weg. Dus Cruijff gaat winnen en de RvC kan opkankerenquote:Op zondag 20 november 2011 16:14 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
korte samenvattimg anyone? cruijf uit rvc dus alle jeugdtrainers weg.
quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 16:15 schreef Smoofie het volgende:
Wie wil mailen naar Ten Have ?
Wie wil bellen?
Alles in de aanbieding.
Dat is inderdaad alles behalve toeval geweest. Hele slimme zet van Ten Have. En maar blijven presenteren als de grootste trainer van Ajax ooit. Zieltjes winnen, en hij doet het prima.quote:Op zondag 20 november 2011 16:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar goed, dat zo'n bedrijfsfiguur als Ten Have niet snapt dat de visies van Cruijff en van Gaal lijnrecht tegenover elkaar staan en daardoor nooit samen kunnen werken was ook wel te verwachten.
Coronel heeft gewoon een hele logische beslissing genomen. Maargoed, ik ben er zo 1 uit het zuiden, ik heb geen interne rancune tegen welke ajacied dan ookquote:Op zondag 20 november 2011 16:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee, Coronel bang. Dus Coronel weg. Dus Cruijff gaat winnen en de RvC kan opkankeren
Volgens mij trapt er hier niemand in.quote:Op zondag 20 november 2011 16:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is inderdaad alles behalve toeval geweest. Hele slimme zet van Ten Have. En maar blijven presenteren als de grootste trainer van Ajax ooit. Zieltjes winnen, en hij doet het prima.
Is ook niet helemaal terecht Van Gaal was een hele goede trainer maar Michels was toch de allergrootste lijkt mequote:Op zondag 20 november 2011 16:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is inderdaad alles behalve toeval geweest. Hele slimme zet van Ten Have. En maar blijven presenteren als de grootste trainer van Ajax ooit. Zieltjes winnen, en hij doet het prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |