SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal mij niks verbazen als er rellen zijn zaterdag en zondag★★★
Verkeerde land jij!quote:
Nee, wat Cruijff wil is zijn plannen uitgevoerd zien worden en Ajax weer top zien voetballen. Itt types als jij.quote:Op zondag 20 november 2011 16:09 schreef PLAE@ het volgende:
Hij legt jullie nog even uit dat Cruijff helemaal niet zat te wachten op die officiele functie. Wat Cruijf wil is de baas zijn zonder echt verantwoordelijk te zijn.
Ook een spetterende betoog.quote:Op zondag 20 november 2011 16:10 schreef PLAE@ het volgende:
Uit Davids komt helaas al jaren alleen maar poep.
Dan heb je niet al zijn posts gelezen, want hij trollde als een bezetene.quote:Op zondag 20 november 2011 16:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Verkeerde land jij!
Nee man, ik ben ook pro Cruijff. Maar het is nou niet heel erg trollen wat die gast doet. Beetje overdreven reacties daar op
ahaquote:Op zondag 20 november 2011 16:10 schreef Helpmefok het volgende:
Al die mafkezen die zeggen dat Cruijff de jeugdopleiding heeft opgezet voor de successen van Van Gaal hebben een punt, maar het is toch écht Van Gaal die de bekers gewonnen heeft, NIET Cruijff.
Sukkels.
Wat wil ik dan jochie?quote:Op zondag 20 november 2011 16:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee, wat Cruijff wil is zijn plannen uitgevoerd zien worden en Ajax weer top zien voetballen. Itt types als jij.
Je bent gewoon niks gewent jij.quote:Op zondag 20 november 2011 16:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Dan heb je niet al zijn posts gelezen, want hij trollde als een bezetene.
Ban!quote:Op zondag 20 november 2011 16:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij bent ook niet zo slim. Kan je niks aan toen.
Het zijn in de eerste plaats de spelers die de bekers gewonnen hebben.quote:Op zondag 20 november 2011 16:10 schreef Helpmefok het volgende:
Al die mafkezen die zeggen dat Cruijff de jeugdopleiding heeft opgezet voor de successen van Van Gaal hebben een punt, maar het is toch écht Van Gaal die de bekers gewonnen heeft, NIET Cruijff.
Sukkels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |