SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal mij niks verbazen als er rellen zijn zaterdag en zondag
Hij weet niet eens of er zand of lucht in een bal zit.quote:Op zondag 20 november 2011 15:32 schreef wolferl het volgende:
Ten Have heeft Ajax in zijn hart?
LOL, die vent dacht een jaar geleden dat Ajax een cricketclub was.
En wat buitenspel isquote:Op zondag 20 november 2011 15:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij weet niet eens of er zand of lucht in een bal zit.
quote:Op zondag 20 november 2011 15:34 schreef Breekfast het volgende:
Mart moet weer even zijn stempel zetten op ''historische beelden''.
uiteindelijk wel maar in principe is de keuze nu Cruijff of de rest van de RvC. Ik weet ook niet of juridisch gezien de aanstelling van van Gaal nog teruggedraaid kan worden als de OR en aandeelhouders er mee akkoord gaan, maar de RvC die hem aanstelde weg is. Volgens mij gaat het ajax dan sowieso een flinke afkoopsom kosten.quote:Op zondag 20 november 2011 15:28 schreef rubbereend het volgende:
De club kan dus kiezen, Cruijff of Van Gaal
Als VI naar Spanje gaat welquote:Op zondag 20 november 2011 15:35 schreef Stiggie het volgende:
Kan Cruijff niet bij VI morgen aanschuiven
Cruijff en Ten Have, dat is pas echte bazentv.quote:Op zondag 20 november 2011 15:35 schreef Stiggie het volgende:
Kan Cruijff niet bij VI morgen aanschuiven
Ik moet ook altijd lachen om die Koertquote:
Niet beschikbaar in roemenie:)quote:Op zondag 20 november 2011 15:33 schreef StephanL het volgende:
Ook gewoon op internet te volgen hoor http://nos.nl/sport/livestream/stream/91/
quote:Op zondag 20 november 2011 15:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Cruijff en Ten Have, dat is pas echte bazentv.
ongelooflijk, wat een smerige rat is datquote:
Ik heb geen zin meer, ik stap op.quote:Op zondag 20 november 2011 15:35 schreef RichardHammond het volgende:
Ben benieuwd naar wat Ten Have te zeggen heeft.
Hij zei "ik kreeg een bitterbal" dan kreeg hij "een bitterbal" jaquote:Op zondag 20 november 2011 15:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Steeds dát verhaal weer. Het was káás en worst...
Nee. Allemaal complotten. Niks van geloven!quote:Op zondag 20 november 2011 15:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij zei "ik kreeg een bitterbal" dan kreeg hij "een bitterbal" ja![]()
!
quote:Op zondag 20 november 2011 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn computer is ook een Ajacied in hart en nieren, het werd zo emotioneel dat ik een bluescreen kreeg
Idd, en dan laat het publiek zien in de volgende wedstrijd wie ze steunenquote:Op zondag 20 november 2011 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Godver, Ik wil een kopie van Johan Derksen + Wilfred vs Bert.
Nu wil ik:
Johan Cruijff vs Steven ten Have.
Face to face in pauw en witteman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |