Er komt sowieso minimaal een nieuw lidquote:
Ja maar dat was sowieso wel duidelijk eigenlijk toch?quote:Op zondag 20 november 2011 15:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan zegt dus "ik weg of de RvC weg"
morgen weer Ajax Internationalquote:Op zondag 20 november 2011 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Koert breek het ijs en maak een woordgrapje.
Jepquote:Op zondag 20 november 2011 15:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja maar dat was sowieso wel duidelijk eigenlijk toch?
Koert notabene iddquote:Op zondag 20 november 2011 15:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Johan Cruijff is ook de enige persoon bij wie ze "sorry" zeggen als ze een domme vraag stellen.
quote:Op zondag 20 november 2011 15:29 schreef Burrito het volgende:
Ledenraad stemt de RVC wel weg, no worries dus.
laten we het hopenquote:Op zondag 20 november 2011 15:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Sjaakie was boos omdat er geen stemming is geweest, Keje was aan het lachen omdat hij weet dat Cruijff het gewoon gaat halen met de stemming.
Nah ik zie Ten Have en Coronel nog wel net zo lang manipuleren, saboteren en meer tot dat ze een meerderheid krijgen.quote:Op zondag 20 november 2011 15:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Sjaakie was boos omdat er geen stemming is geweest, Keje was aan het lachen omdat hij weet dat Cruijff het gewoon gaat halen met de stemming.
Zou mooi zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 15:30 schreef msnk het volgende:
Johan klinkt wel erg opgewekt heVeel mensen achter zich geschaart dus.
Inderdaad, Keje stond daar bij te lachen van "sorry, ik mag niks zeggen. Maar ik weet al dat Cruijff blijft en de rvc gaat".quote:Op zondag 20 november 2011 15:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Straks ff NOSquote:Op zondag 20 november 2011 15:31 schreef spiedermann het volgende:
Iemand die een samenvatting kan geven voor mij? Zit bij mn schoonouders....
Cruijff is boos. Davids zit aan de coke en Ten Have neukte die vrouw.quote:Op zondag 20 november 2011 15:31 schreef spiedermann het volgende:
Bij je schoonouders FOK!kenquote:Op zondag 20 november 2011 15:31 schreef spiedermann het volgende:
Hoe laat?quote:
RVC gaat niet in deze samenstelling door, ledenraad gaat beslissen welke richting ze uit gaan en Joep Schreuder heeft een bitterbal gekregen.quote:Op zondag 20 november 2011 15:31 schreef spiedermann het volgende:
Denkt hij nog steeds, hij weet niet wat voetbal is.quote:Op zondag 20 november 2011 15:32 schreef wolferl het volgende:
Ten Have heeft Ajax in zijn hart?
LOL, die vent dacht een jaar geleden dat Ajax een cricketclub was.
Juridisch kan dat niet, hebben die smerige kut hoer en die rat Coronel geregeld.quote:Op zondag 20 november 2011 15:32 schreef eight het volgende:
Het is toch raar dat ze de stemming enkele weken uitstellen? Nu blijft het onduidelijk en is intern de sfeer de komende weken om te snijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |