next Time in Joep and the AFCA soapquote:Op zondag 20 november 2011 15:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit was de leukste aflevering. benieuwd naar de volgende.
quote:Op zondag 20 november 2011 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Even quoten, want dit zou te mooi zijn. Nouja niet exit Cruijff dan.
Zijn turken hier manquote:Op zondag 20 november 2011 15:14 schreef msnk het volgende:
duitsers die Amsterdammers uit het Ajax-topic jagen, het moet niet veel gekker worden
SMOOOOFFFFNiet gaan. Straks word je nog beroofd door een mocro als je naar buiten moet man
Goed verwoordtquote:Op zondag 20 november 2011 15:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat mij betreft is Ajax ook dood als Cruijff vertrekt, dan is de strijd verloren. Tuurlijk ben ik nog Ajacied, tuurlijk volg ik het eerste dan nog maar een stukje geschiedenis én toekomst is verloren gegaan. Ajax is dan in handen gevallen van bestuurders en definitief uit handen van voetballers, en dat zou enorm spijtig zijn.
Omdat Ajax niet zoals andere clubs is.quote:Op zondag 20 november 2011 15:16 schreef honkeytonk het volgende:
Waarom moet Ajax gerund worden door hele goede voetballers terwijl andere clubs het gewoon goed doen met zakenmannen?
Liplezen bij Johan Cruijffquote:Op zondag 20 november 2011 15:17 schreef Muto het volgende:
Cruijff zei:
"Noodgedwongen weg". Kon liplezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |