SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Jojoortje op 20-11-2011 15:11:46 ]★★★
quote:Op zondag 20 november 2011 15:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Net een nieuwe Macbook, dus voortaan ben ik sneller dan Ajacied422.
quote:Op zondag 20 november 2011 15:04 schreef Smoofie het volgende:
OP is terecht en mooi, wie is the mastermind erachter?
Applequote:Op zondag 20 november 2011 15:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Net een nieuwe Macbook, dus voortaan ben ik sneller dan Ajacied422.
Idd, wees blij gvd.quote:Op zondag 20 november 2011 15:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Gast je leest over het belangrijkste heenSneller dan meneer 150-posts-per-dag
Kom DAN IK DJOEK JE SWA, IK DJOEK JE TANTOE HARD, KUN JE WEL FATOEEEE DOEN MAAR DAT BEN JE NIETquote:
quote:
quote:
quote:
In de posts of in de OP? Welke bedoel je?quote:Op zondag 20 november 2011 15:07 schreef yvonne het volgende:
Komt er nog informatie in te staan voor de belangstellende lezer of is dat teveel gevraagd?
Teveel, sorry.quote:Op zondag 20 november 2011 15:07 schreef yvonne het volgende:
Komt er nog informatie in te staan voor de belangstellende lezer of is dat teveel gevraagd?
Ik citeer: "er valt nog niets nieuws te zeggen". Geduld pseudo-Turk.quote:Op zondag 20 november 2011 15:07 schreef yvonne het volgende:
je vraagt teveel. Ik zou er vanuit gaan dat we om 23:49 iets te weten krijgenquote:Op zondag 20 november 2011 15:07 schreef yvonne het volgende:
Maakt trouwens niks uit... Antwoord is eigenlijk nee op beide opties.quote:Op zondag 20 november 2011 15:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
In de posts of in de OP? Welke bedoel je?
nl1quote:
Gaat nergens over.quote:
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 20-11-2011 om 15:10:03Joep Schreuder van de NOS mag als enige voor het hek waar wij achter moeten blijven. Dan weet u dat. #ledenraad reageer retweet
Beter dan dat iedereen wat anders zegtquote:Op zondag 20 november 2011 15:11 schreef The_Avatar het volgende:
Bespottelijk dat ze niks willen zeggen. Het is toch een club van het volk. Of is het nu voor elite geworden..
Misschien wel verstandig om nu even niks te zeggen!quote:Op zondag 20 november 2011 15:11 schreef The_Avatar het volgende:
Bespottelijk dat ze niks willen zeggen. Het is toch een club van het volk. Of is het nu voor elite geworden..
En exit Ajacied4lf ..quote:Op zondag 20 november 2011 15:12 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Denk het ook niet.
Lijkt erop dat het exit Cruijff wordt.
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 20-11-2011 om 15:10:46De bijeenkomst van de Ledenraad is inmiddels afgelopen. Binnen een half uur volgt er meer informatie. #ajax #ledenraad reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |