SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Jojoortje op 20-11-2011 15:11:46 ]★★★
quote:Op zondag 20 november 2011 15:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Net een nieuwe Macbook, dus voortaan ben ik sneller dan Ajacied422.
quote:Op zondag 20 november 2011 15:04 schreef Smoofie het volgende:
OP is terecht en mooi, wie is the mastermind erachter?
Applequote:Op zondag 20 november 2011 15:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Net een nieuwe Macbook, dus voortaan ben ik sneller dan Ajacied422.
Idd, wees blij gvd.quote:Op zondag 20 november 2011 15:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Gast je leest over het belangrijkste heenSneller dan meneer 150-posts-per-dag
Kom DAN IK DJOEK JE SWA, IK DJOEK JE TANTOE HARD, KUN JE WEL FATOEEEE DOEN MAAR DAT BEN JE NIETquote:
quote:
quote:
quote:
In de posts of in de OP? Welke bedoel je?quote:Op zondag 20 november 2011 15:07 schreef yvonne het volgende:
Komt er nog informatie in te staan voor de belangstellende lezer of is dat teveel gevraagd?
Teveel, sorry.quote:Op zondag 20 november 2011 15:07 schreef yvonne het volgende:
Komt er nog informatie in te staan voor de belangstellende lezer of is dat teveel gevraagd?
Ik citeer: "er valt nog niets nieuws te zeggen". Geduld pseudo-Turk.quote:Op zondag 20 november 2011 15:07 schreef yvonne het volgende:
je vraagt teveel. Ik zou er vanuit gaan dat we om 23:49 iets te weten krijgenquote:Op zondag 20 november 2011 15:07 schreef yvonne het volgende:
Maakt trouwens niks uit... Antwoord is eigenlijk nee op beide opties.quote:Op zondag 20 november 2011 15:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
In de posts of in de OP? Welke bedoel je?
nl1quote:
Gaat nergens over.quote:
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 20-11-2011 om 15:10:03Joep Schreuder van de NOS mag als enige voor het hek waar wij achter moeten blijven. Dan weet u dat. #ledenraad reageer retweet
Beter dan dat iedereen wat anders zegtquote:Op zondag 20 november 2011 15:11 schreef The_Avatar het volgende:
Bespottelijk dat ze niks willen zeggen. Het is toch een club van het volk. Of is het nu voor elite geworden..
Misschien wel verstandig om nu even niks te zeggen!quote:Op zondag 20 november 2011 15:11 schreef The_Avatar het volgende:
Bespottelijk dat ze niks willen zeggen. Het is toch een club van het volk. Of is het nu voor elite geworden..
En exit Ajacied4lf ..quote:Op zondag 20 november 2011 15:12 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Denk het ook niet.
Lijkt erop dat het exit Cruijff wordt.
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 20-11-2011 om 15:10:46De bijeenkomst van de Ledenraad is inmiddels afgelopen. Binnen een half uur volgt er meer informatie. #ajax #ledenraad reageer retweet
next Time in Joep and the AFCA soapquote:Op zondag 20 november 2011 15:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit was de leukste aflevering. benieuwd naar de volgende.
quote:Op zondag 20 november 2011 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Even quoten, want dit zou te mooi zijn. Nouja niet exit Cruijff dan.
Zijn turken hier manquote:Op zondag 20 november 2011 15:14 schreef msnk het volgende:
duitsers die Amsterdammers uit het Ajax-topic jagen, het moet niet veel gekker worden
SMOOOOFFFFNiet gaan. Straks word je nog beroofd door een mocro als je naar buiten moet man
Goed verwoordtquote:Op zondag 20 november 2011 15:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat mij betreft is Ajax ook dood als Cruijff vertrekt, dan is de strijd verloren. Tuurlijk ben ik nog Ajacied, tuurlijk volg ik het eerste dan nog maar een stukje geschiedenis én toekomst is verloren gegaan. Ajax is dan in handen gevallen van bestuurders en definitief uit handen van voetballers, en dat zou enorm spijtig zijn.
Omdat Ajax niet zoals andere clubs is.quote:Op zondag 20 november 2011 15:16 schreef honkeytonk het volgende:
Waarom moet Ajax gerund worden door hele goede voetballers terwijl andere clubs het gewoon goed doen met zakenmannen?
Liplezen bij Johan Cruijffquote:Op zondag 20 november 2011 15:17 schreef Muto het volgende:
Cruijff zei:
"Noodgedwongen weg". Kon liplezen.
ned 1quote:
kan niet zit hek tussenquote:Op zondag 20 november 2011 15:20 schreef Muto het volgende:
Joep staat op twee meter van Johan, maar loopt daar niet heen.
Hij is bang voor de kickbokser.quote:Op zondag 20 november 2011 15:20 schreef Muto het volgende:
Joep staat op twee meter van Johan, maar loopt daar niet heen.
Nieuwe voorzitters die de oude voor het gerecht slepen om maar niet aansprakelijk voor verlies gesteld te worden?quote:Op zondag 20 november 2011 15:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik maak dan wel Barca4lf, daar gaan ze wel normaal om met mensen.
Nieuwe voorzitters die financieel directeur waren bij de andere voorzitter en zelf het beleid over de financien voerde bedoel je?quote:Op zondag 20 november 2011 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nieuwe voorzitters die de oude voor het gerecht slepen om maar niet aansprakelijk voor verlies gesteld te worden?
Of een trui breienquote:Op zondag 20 november 2011 15:21 schreef msnk het volgende:
MART HOUD JE BEK EN GA SCHAATSEN KIJKEN OF ZO ACHTERLIJKE IDIOOT
Wat een mongool.quote:Op zondag 20 november 2011 15:22 schreef LudoSanders het volgende:
Die verslaggever van BNR, met die gele kap, lijkt op die kerel van Koefnoen.
quote:Op zondag 20 november 2011 15:22 schreef Swomp het volgende:
Nu kan het bandje naar de wagen toe he ?
Wat een gozer
geweldig inderdaad ajax is doodquote:Op zondag 20 november 2011 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Geweldig dit. Kan je een De TV draait door helemaal voldraaien mee. Joep en Mart
quote:Op zondag 20 november 2011 15:24 schreef The_Avatar het volgende:
Snel weg voor de boze supporters er zijn.
quote:Op zondag 20 november 2011 15:25 schreef Breekfast het volgende:
waarom heeft nog geen enkele journalist Louis van Gaal te pakken gehad eigenlijk?
Die is er ook echt bij denk je?quote:Op zondag 20 november 2011 15:25 schreef Breekfast het volgende:
waarom heeft nog geen enkele journalist Louis van Gaal te pakken gehad eigenlijk?
van Gaal heeft ruzie met iedereenquote:Op zondag 20 november 2011 15:25 schreef Breekfast het volgende:
Die zit bratwurst te vreten.quote:Op zondag 20 november 2011 15:25 schreef Breekfast het volgende:
Daar pakken we hemquote:Op zondag 20 november 2011 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Steven gaat naar de sluiproute, Joep!. Sluip door de beveiliging!!
quote:Op zondag 20 november 2011 15:25 schreef Breekfast het volgende:
Hij is zijn hoofdje aan het breken over een gedichtjequote:Op zondag 20 november 2011 15:25 schreef Breekfast het volgende:
Ze weten vast wel waar die zitquote:Op zondag 20 november 2011 15:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij is er niet, hij is op vakantie. Hij komt over een half jaar pas bij Ajax.
Jepquote:Op zondag 20 november 2011 15:26 schreef Stiggie het volgende:
De Rvc gaat zeker niet door zei die toch?
Nee, goed luisteren.quote:Op zondag 20 november 2011 15:26 schreef Stiggie het volgende:
De Rvc gaat zeker niet door zei die toch?
Er komt sowieso minimaal een nieuw lidquote:
Ja maar dat was sowieso wel duidelijk eigenlijk toch?quote:Op zondag 20 november 2011 15:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan zegt dus "ik weg of de RvC weg"
morgen weer Ajax Internationalquote:Op zondag 20 november 2011 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Koert breek het ijs en maak een woordgrapje.
Jepquote:Op zondag 20 november 2011 15:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja maar dat was sowieso wel duidelijk eigenlijk toch?
Koert notabene iddquote:Op zondag 20 november 2011 15:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Johan Cruijff is ook de enige persoon bij wie ze "sorry" zeggen als ze een domme vraag stellen.
quote:Op zondag 20 november 2011 15:29 schreef Burrito het volgende:
Ledenraad stemt de RVC wel weg, no worries dus.
laten we het hopenquote:Op zondag 20 november 2011 15:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Sjaakie was boos omdat er geen stemming is geweest, Keje was aan het lachen omdat hij weet dat Cruijff het gewoon gaat halen met de stemming.
Nah ik zie Ten Have en Coronel nog wel net zo lang manipuleren, saboteren en meer tot dat ze een meerderheid krijgen.quote:Op zondag 20 november 2011 15:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Sjaakie was boos omdat er geen stemming is geweest, Keje was aan het lachen omdat hij weet dat Cruijff het gewoon gaat halen met de stemming.
Zou mooi zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 15:30 schreef msnk het volgende:
Johan klinkt wel erg opgewekt heVeel mensen achter zich geschaart dus.
Inderdaad, Keje stond daar bij te lachen van "sorry, ik mag niks zeggen. Maar ik weet al dat Cruijff blijft en de rvc gaat".quote:Op zondag 20 november 2011 15:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Straks ff NOSquote:Op zondag 20 november 2011 15:31 schreef spiedermann het volgende:
Iemand die een samenvatting kan geven voor mij? Zit bij mn schoonouders....
Cruijff is boos. Davids zit aan de coke en Ten Have neukte die vrouw.quote:Op zondag 20 november 2011 15:31 schreef spiedermann het volgende:
Bij je schoonouders FOK!kenquote:Op zondag 20 november 2011 15:31 schreef spiedermann het volgende:
Hoe laat?quote:
RVC gaat niet in deze samenstelling door, ledenraad gaat beslissen welke richting ze uit gaan en Joep Schreuder heeft een bitterbal gekregen.quote:Op zondag 20 november 2011 15:31 schreef spiedermann het volgende:
Denkt hij nog steeds, hij weet niet wat voetbal is.quote:Op zondag 20 november 2011 15:32 schreef wolferl het volgende:
Ten Have heeft Ajax in zijn hart?
LOL, die vent dacht een jaar geleden dat Ajax een cricketclub was.
Juridisch kan dat niet, hebben die smerige kut hoer en die rat Coronel geregeld.quote:Op zondag 20 november 2011 15:32 schreef eight het volgende:
Het is toch raar dat ze de stemming enkele weken uitstellen? Nu blijft het onduidelijk en is intern de sfeer de komende weken om te snijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |