SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal mij niks verbazen als er rellen zijn zaterdag en zondag
Hij weet niet eens of er zand of lucht in een bal zit.quote:Op zondag 20 november 2011 15:32 schreef wolferl het volgende:
Ten Have heeft Ajax in zijn hart?
LOL, die vent dacht een jaar geleden dat Ajax een cricketclub was.
En wat buitenspel isquote:Op zondag 20 november 2011 15:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij weet niet eens of er zand of lucht in een bal zit.
quote:Op zondag 20 november 2011 15:34 schreef Breekfast het volgende:
Mart moet weer even zijn stempel zetten op ''historische beelden''.
uiteindelijk wel maar in principe is de keuze nu Cruijff of de rest van de RvC. Ik weet ook niet of juridisch gezien de aanstelling van van Gaal nog teruggedraaid kan worden als de OR en aandeelhouders er mee akkoord gaan, maar de RvC die hem aanstelde weg is. Volgens mij gaat het ajax dan sowieso een flinke afkoopsom kosten.quote:Op zondag 20 november 2011 15:28 schreef rubbereend het volgende:
De club kan dus kiezen, Cruijff of Van Gaal
Als VI naar Spanje gaat welquote:Op zondag 20 november 2011 15:35 schreef Stiggie het volgende:
Kan Cruijff niet bij VI morgen aanschuiven
Cruijff en Ten Have, dat is pas echte bazentv.quote:Op zondag 20 november 2011 15:35 schreef Stiggie het volgende:
Kan Cruijff niet bij VI morgen aanschuiven
Ik moet ook altijd lachen om die Koertquote:
Niet beschikbaar in roemenie:)quote:Op zondag 20 november 2011 15:33 schreef StephanL het volgende:
Ook gewoon op internet te volgen hoor http://nos.nl/sport/livestream/stream/91/
quote:Op zondag 20 november 2011 15:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Cruijff en Ten Have, dat is pas echte bazentv.
ongelooflijk, wat een smerige rat is datquote:
Ik heb geen zin meer, ik stap op.quote:Op zondag 20 november 2011 15:35 schreef RichardHammond het volgende:
Ben benieuwd naar wat Ten Have te zeggen heeft.
Hij zei "ik kreeg een bitterbal" dan kreeg hij "een bitterbal" jaquote:Op zondag 20 november 2011 15:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Steeds dát verhaal weer. Het was káás en worst...
Nee. Allemaal complotten. Niks van geloven!quote:Op zondag 20 november 2011 15:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij zei "ik kreeg een bitterbal" dan kreeg hij "een bitterbal" ja![]()
!
quote:Op zondag 20 november 2011 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn computer is ook een Ajacied in hart en nieren, het werd zo emotioneel dat ik een bluescreen kreeg
Idd, en dan laat het publiek zien in de volgende wedstrijd wie ze steunenquote:Op zondag 20 november 2011 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Godver, Ik wil een kopie van Johan Derksen + Wilfred vs Bert.
Nu wil ik:
Johan Cruijff vs Steven ten Have.
Face to face in pauw en witteman
In the voice of ajax: the battlequote:Op zondag 20 november 2011 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Godver, Ik wil een kopie van Johan Derksen + Wilfred vs Bert.
Nu wil ik:
Johan Cruijff vs Steven ten Have.
Face to face in pauw en witteman
quote:Op zondag 20 november 2011 15:38 schreef Gramulanion het volgende:
Whaha goeie assist bij dat Basketbal.
quote:Op zondag 20 november 2011 15:38 schreef msnk het volgende:
Hij rent wel sneller dan Mido die basketballer.
Jij bent ook een nicht hé!quote:Op zondag 20 november 2011 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben het ook zat, ik word Feyenoorder beetje met jou naar het voetbal.
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)-deze-rvc-doorga.htmquote:Cruijff: 'Gezegd dat ik niet met deze rvc doorga'
20/11/2011 15:34
De vergadering van de Ajax-ledenraad leverde geen verzoening op tussen Johan Cruijff en zijn collega-commissarissen. De oud-international legt zijn lot in handen van 'de club'.
Steven ten Have, voorzitter van de rvc, sprak vooraf de hoop uit dat de partijen tot een vergelijk zouden komen. Maar voor Cruijff was dat niet aan de orde en hij werd tijdens vergadering niet op andere gedachten gebracht.
'Ik heb gezegd dat ik niet met deze rvc doorga', was hij duidelijk na afloop. 'Er is te veel gebeurd. Hoe er is omgegaan met Wim Jonk en Dennis Bergkamp is voor mij onacceptabel.' Cruijff liet in het midden of hij zelf vertrekt als commissaris van Ajax. 'De club zal moeten beslissen. Allemaal eruit, ik eruit of zij eruit.'
Cruijff, die zondag net als Ten Have spreektijd kreeg, staat tegenover zijn collega-commissarissen. Die besloten afgelopen week Louis van Gaal naar voren te schuiven aan aankomend directeur. Dat was voor de oud-international reden te twijfelen over zijn toekomst als commissaris, ook omdat hij niet op de hoogte was van de plannen.
Oh niet zo jaloers we kunnen ook samen Feyenoorder worden, is nog dichterbij ook.quote:Op zondag 20 november 2011 15:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij bent ook een nicht hé!
Nog nooit zoveel Ajacieden naar basketbal gekeken volgens mij
Omdat hij de enige van de RVC is die wel verstand heeft, zich bewezen heeft, en een echte ajacied is?quote:Op zondag 20 november 2011 15:39 schreef PLAE@ het volgende:
Op basis waarvan kiezen jullie allemaal in hemelsnaam van JC. Die man zit alweer zowat in 't vliegtuig naar Barcelona. Hij zal er nooit echt voor gaan...en komt voor vergaderingen gewoon niet opdagen.
quote:Op zondag 20 november 2011 15:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat hij de enige van de RVC is die wel verstand heeft, zich bewezen heeft, en een echte ajacied is?
Nee, ik ben nu om! Ik kies nu voor kamp Ten Have...quote:Op zondag 20 november 2011 15:39 schreef PLAE@ het volgende:
Op basis waarvan kiezen jullie allemaal in hemelsnaam van JC. Die man zit alweer zowat in 't vliegtuig naar Barcelona. Hij zal er nooit echt voor gaan...en komt voor vergaderingen gewoon niet opdagen.
Jij snapt er niks van. Geen zin om alles weer uit te leggen, lees alle topics door zou ik zo zeggen.quote:Op zondag 20 november 2011 15:39 schreef PLAE@ het volgende:
Daarbij. JC vindt zichzelf groter dab de club. Hij zal van Gaal nooit tollereren...
Not sure if serious...quote:Op zondag 20 november 2011 15:39 schreef PLAE@ het volgende:
Daarbij. JC vindt zichzelf groter dab de club. Hij zal van Gaal nooit tollereren...
Woensdag, 16:00 uur.quote:Op zondag 20 november 2011 15:39 schreef PLAE@ het volgende:
Zelfs al is Ajax in crisis, dan ga je er nog op achteruit!quote:Op zondag 20 november 2011 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh niet zo jaloers we kunnen ook samen Feyenoorder worden, is nog dichterbij ook.
quote:Op zondag 20 november 2011 15:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Woensdag, 16:00 uur.
Ten Have belt Cruijff: 'Hej Johan, we hebben om 16.05 een vergadering! Kom je ook?'
[..]
Ten Have belt Cruijff: 'Hej Johan, we hebben om 16.05 een vergadering! Kom je ook?'
[..]
[..]
Ja Steven, Ik huppel wel lekker naar de ArenA toe. Tot over 20 minuutjesquote:Op zondag 20 november 2011 15:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
troll ?quote:Op zondag 20 november 2011 15:41 schreef PLAE@ het volgende:
Verstand van wat? Zijn praatjes vullen geen gaatjes. Je kunt gewoon niet op m bouwen. En bewezen als wat?
flikker op johquote:Op zondag 20 november 2011 15:41 schreef PLAE@ het volgende:
Verstand van wat? Zijn praatjes vullen geen gaatjes. Je kunt gewoon niet op m bouwen. En bewezen als wat?
Ga schaatsen kijken.quote:Op zondag 20 november 2011 15:41 schreef PLAE@ het volgende:
Jij snapt het niet. Maar da's logisch. Jij bent niet voor Ajax en geen verstand vd zakenquote:Op zondag 20 november 2011 15:41 schreef PLAE@ het volgende:
Jijquote:Op zondag 20 november 2011 15:41 schreef PLAE@ het volgende:
Ah ja goed verhaal johquote:Op zondag 20 november 2011 15:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij snapt er niks van. Geen zin om alles weer uit te leggen, lees alle topics door zou ik zo zeggen.
Trollquote:Op zondag 20 november 2011 15:41 schreef PLAE@ het volgende:
Gast ik ben overal geweest met Ajax. Praat geen poep.quote:Op zondag 20 november 2011 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij snapt het niet. Maar da's logisch. Jij bent niet voor Ajax en geen verstand vd zaken
Barcelona?quote:Op zondag 20 november 2011 15:41 schreef PLAE@ het volgende:
AFC Ajax #1646: Chaos onzer hoofdstadquote:
Dus dan heb je het recht om zwaar te trollen?quote:Op zondag 20 november 2011 15:43 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Gast ik ben overal geweest met Ajax. Praat geen poep.
quote:Op zondag 20 november 2011 15:43 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Gast ik ben overal geweest met Ajax. Praat geen poep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |