SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal mij niks verbazen als er rellen zijn zaterdag en zondag
Ik vond het ook, maar hij begint de laatste tijd door de mand te vallen, helaas.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik vind.. of moet ik zeggen vond het een goede keeper, tegen Utrecht kon echt niet.. maar nu flik hij het weer..
Tja.. zijn gewoon 4 punten die je kwijt bent door hem, misschien wisselen!?
Hij is altijd al matig geweest hoor. Aardige reflexen hebben dat vaak verbergt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik vind.. of moet ik zeggen vond het een goede keeper, tegen Utrecht kon echt niet.. maar nu flik hij het weer..
Tja.. zijn gewoon 4 punten die je kwijt bent door hem, misschien wisselen!?
Niks mis met De Boer wmb.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:50 schreef Geo3kant het volgende:
Wanneer mag de Boer ook zijn koffer pakken?
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 19-11-2011 om 22:29:52Een applausje voor Vermeer als hij een simpele bal pakt. Zo ver is het inmiddels. #ajanac reageer retweet
Never.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:50 schreef Geo3kant het volgende:
Dat lost wat op.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:50 schreef Geo3kant het volgende:
Niet voordat de gehele verdediging plus eventueel de keeper dat heeft gedaan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:50 schreef Geo3kant het volgende:
Elke andere trainer was al lang eruit gegooid, maar dit is Frankie dus die mag zolang blijven kloten zolang hij wil..quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:50 schreef Geo3kant het volgende:
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:51 schreef S0nic het volgende:
[..]
Elke andere trainer was al lang eruit gegooid, maar dit is Frankie dus die mag zolang blijven kloten zolang hij wil..
haha idd . ook al degraderen we , Frankie is godquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:51 schreef S0nic het volgende:
[..]
Elke andere trainer was al lang eruit gegooid, maar dit is Frankie dus die mag zolang blijven kloten zolang hij wil..
En terecht. De afgelopen 5 jaar hebben wel laten zien dat er geen enkele trainer is die hier iets mee kan. Laat eerst de organisatie maar eens op orde komen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:51 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ook jij snapt hetquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
haha idd . ook al degraderen we , Frankie is god
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |