abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 november 2011 @ 18:12:43 #1
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104482745

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baas: _O_ _O_

AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 17 november 2011 @ 18:13:15 #2
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104482770
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:12 schreef De_kromme het volgende:
Cruijff kan roepen wat hij wilt, maar zijn rol is gewoon uitgespeeld bij Ajax. En terecht.
Gelukkig ben jij een ajacied :)

:')
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104482864
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:12 schreef De_kromme het volgende:
Cruijff kan roepen wat hij wilt, maar zijn rol is gewoon uitgespeeld bij Ajax. En terecht.
Jij snapt er werkelijk helemaal niets van he.
pi_104482896
Voor de mensen die het gemist hebben. Reactie Cruijff:
http://nos.nl/video/314268-cruijff-ik-dacht-aan-een-mop.html
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_104482927
Wat een gezeik weer :r Ze willen allemaal wat goed is voor de club maar ondertussen is het een nog groteren puinhoop dan het al was. :r :r :r :r
pi_104483134
Ronald de Boer noemt het ook een mes in de rug van Cruijf. Hij zegt al: Ik denk dat Frank hier ook niet vrolijk van wordt maar dan moet je bij hem zijn.
http://nos.nl/video/314207-ronald-de-boer-diep-diep-triest.html

Wim Jonk: http://nos.nl/video/314208-eerst-afwachten-wat-johan-doet.html

Overmars: http://nos.nl/video/314227-overmars-geen-schoonheidsprijs.html

[ Bericht 18% gewijzigd door Stiggie op 17-11-2011 18:31:15 ]
  donderdag 17 november 2011 @ 18:26:05 #7
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104483142
Ik snap sowieso niet hoe mensen voor Van Gaal kunnen kiezen als ze de voorgeschiedenis kennen van de jeugdopleiding en hoe deze is veranderd door Adriaanse en Van Gaal.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104483155
De Boertjes en Overmars hebben sowieso veel meer met v. Gaal dan met Cruijff. Hoe het met Jonk en Bergkamp is weet ik niet maar vroeger konden ze zeker goed door een deur met v. Gaal.
v, Gaal zal Stam er ook wel graag bij willen hebben.
Als Bergkamp en Jonk zich flexibel opstellen en uit de sekte Cruijff stappen (niet afstand van hem nemen maar ook niet blindelings volgen) dan hoeft dat ook geen probleem te zijn.
Cruijff heeft zijn eigen glazen ingegooid, hij gaat maar lekker met Ling naar dat Slowaakse clubje wat gedegradeerd is.
Een Cruijff die echt bij Ajax het voetbal op poten wil zetten, graag !! Maar deze Cruijff die alleen maar schoffeert en ruzie en verdeeldheid creeert kunnen we missen als kiespijn.
Maakt niet uit wie er in de Raad v. Comm. zit, Cruijff zal er altijd tegen strijden als ze niet blind doen wat meneer zegt. En dat zal niemand met een beetje persoonlijkheid gaan doen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_104483168
quote:
7s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:26 schreef Smoofie het volgende:
Ik snap sowieso niet hoe mensen voor Van Gaal kunnen kiezen als ze de voorgeschiedenis kennen van de jeugdopleiding en hoe deze is veranderd door Adriaanse en Van Gaal.
Daarom, zie je gelijk dat zo'n de_kromme er werkelijk helemaal niets van snapt.
  donderdag 17 november 2011 @ 18:30:24 #10
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104483280
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:26 schreef Pedroso het volgende:
De Boertjes en Overmars hebben sowieso veel meer met v. Gaal dan met Cruijff. Hoe het met Jonk en Bergkamp is weet ik niet maar vroeger konden ze zeker goed door een deur met v. Gaal.
Als Bergkamp en Jonk zich flexibel opstellen en uit de sekte Cruijff stappen (niet afstand van hem nemen maar ook niet blindelings volgen) dan hoeft dat ook geen probleem te zijn.
Cruijff heeft zijn eigen glazen ingegooid, hij gaat maar lekker met Ling naar dat Slowaakse clubje wat gedegradeerd is.
Een Cruijff die echt bij Ajax het voetbal op poten wil zetten, graag !! Maar deze Cruijff die alleen maar schoffeert en ruzie en verdeeldheid creeert kunnen we missen als kiespijn.
Maakt niet uit wie er in de Raad v. Comm. zit, Cruijff zal er altijd tegen strijden als ze niet blind doen wat meneer zegt. En dat zal niemand met een beetje persoonlijkheid gaan doen.
Ze moeten op technisch gebied ook blind doen wat hij zegt. Van gaal is nog erger dan Cruijff op gebied van gelijk halen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104483357
quote:
7s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:30 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ze moeten op technisch gebied ook blind doen wat hij zegt. Van gaal is nog erger dan Cruijff op gebied van gelijk halen.
Bijna iedereen die met v. Gaal gewerkt heeft is vol lof over hem.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_104483393
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:26 schreef Pedroso het volgende:
Ja leuk.

Het was gewoon de bedoeling een RvC neer te zetten die gewoon deed wat Cruijff wou, op voetbal technisch gebied. Dit wordt allemaal geblokkeerd door de andere 4, echt ongelofelijk gewoon.

Cruijff wou Ling, omdat hij weet dat die gewoon uitvoert wat Cruijff wil. Dan maakt het helemaal geen ene fuck uit wat voor profiel Ling heeft volgens die Ten Have.
pi_104483399
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:32 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Nou nou overdrijven is ook een kunst. Bayern is het levende voorbeeld.
pi_104483416
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:32 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Als trainer ja. De hele jeugdopleiding heeft ie gewoon keihard verneukt met zijn domme TIPS.
  donderdag 17 november 2011 @ 18:35:58 #15
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_104483478
Ik dacht na Duitsland - NL: ik laat de voetbal even voor wat het is - gaat Louis opeens met zijn goede gevulde billen op het pluche zitten...

Frank de Boer krijgt dus zijn oude trainer als chef. Het is alsof we 20 jaar terug gaan in de tijd. Ronald was in ieder geval niet te spreken over de gang van zaken, dus ik neem niet aan dat zijn tweelingbroer staat te springen.

Ik neem aan dat Danny Blind op de hoogte was, maar Jonk en Bergkamp leken me stomverbaasd. Het grootste deel van de huidige technische staf is blijkbaar niet gekend in deze beslissing. Misschien vond de RvC dat niet nodig...

Keje Molenaar kan zijn lol op: er is nu een tweede verzoeningscommissie nodig om alle raden en commissarissen - inclusief de leden uit de eerste verzoeningscommissie - weer door één deur te krijgen.

En wat doet van Gaal als De Boer drie keer verliest? Is hij dan zo sportief om zelf voor de groep te gaan staan? Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat zijn handen jeuken..

[ Bericht 0% gewijzigd door HuffTheTalbot op 17-11-2011 18:43:43 ]
Look behind you! It's your ass!
pi_104483493
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)aan-allemaal-weg.htm

De shit is aan: 'En andere mensen willen dat ineens veranderen. De club moet gaan zeggen wat ze ervan vinden. Of we doen het, of we gaan allemaal weg.'
  Redactie Games donderdag 17 november 2011 @ 18:39:29 #17
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_104483594
Beter gaat niet iedereen weg, anders sterft Ajax een snelle dood.
.....Kennedy
pi_104483620
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:16 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Jij snapt er werkelijk helemaal niets van he.
Want iemand die een andere mening heeft snapt er niks van ja! Cruijff is terecht uitgeschakeld door Ajax. Interview zo met Cruijff in het Sportjournaal trouwens.

En Smoofie, als je niet de laatste post hebt, post dan geen nieuw topic. Ik zou de regels van VBL nog eens doorlezen als ik jou was, kneusje.
pi_104483634
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:36 schreef Stiggie het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)aan-allemaal-weg.htm

De shit is aan: 'En andere mensen willen dat ineens veranderen. De club moet gaan zeggen wat ze ervan vinden. Of we doen het, of we gaan allemaal weg.'
Namens wie spreekt Cruijff eigenlijk?
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 17 november 2011 @ 18:41:10 #20
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104483652
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:40 schreef Morendo het volgende:

[..]

Namens wie spreekt Cruijff eigenlijk?
Bergkamp, Jonk, Overmars en Stam. En misschien wat trainers bij de jeugd. En wellicht R.Boer.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104483672
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:40 schreef De_kromme het volgende:
Ik zou de regels van VBL nog eens doorlezen als ik jou was, kneusje.
Effe dimmen, havenslaaf. :')
pi_104483691
quote:

[..]

Want iemand die een andere mening heeft snapt er niks van ja! Cruijff is terecht uitgeschakeld door Ajax. Interview zo met Cruijff in het Sportjournaal trouwens.

http://nos.nl/artikel/314265-cruijff-wij-doen-het-of-we-gaan.html Hier is het interview hoor.
Cruijff is niet uitgeschakeld door Ajax maar door 4 lui die pas 3 maanden zijn aangesteld om Cruijff te helpen.
pi_104483698
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:33 schreef Stiggie het volgende:

[..]

Nou nou overdrijven is ook een kunst. Bayern is het levende voorbeeld.
Bayern is het levende voorbeeld dat iedereen wegloopt met van Gaal ja. Is iedereen hier alweer vergeten dat hij bijna de treble heeft gepakt? Volgend jaar gaat het iets minder (te hoge verwachtingen) en wordt hij er meteen uitgetieft.

Maar goed, je kan van Gaal inderdaad beter als trainer aanstellen dan als AD. Teveel gelijkenissen met Cruijff op bestuurlijk niveau.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:41 schreef Morendo het volgende:

[..]

Effe dimmen, havenslaaf. :')
Ik heb het niet tegen jou, haakneus.
pi_104483700
quote:
7s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:41 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Bergkamp, Jonk, Overmars en Stam. En misschien wat trainers bij de jeugd. En wellicht R.Boer.
En die zullen allemaal solidair zijn met Johan? Ik moet het nog maar zien.
  donderdag 17 november 2011 @ 18:43:20 #25
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104483740
quote:

[..]

En Smoofie, als je niet de laatste post hebt, post dan geen nieuw topic. Ik zou de regels van VBL nog eens doorlezen als ik jou was, kneusje.
Er is niet zo'n regel, dus doe normaal, idioot.
AFCA
Qui audet adipiscitur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')