SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baas:![]()
![]()
AFCA
Qui audet adipiscitur
Gelukkig ben jij een ajaciedquote:Op donderdag 17 november 2011 18:12 schreef De_kromme het volgende:
Cruijff kan roepen wat hij wilt, maar zijn rol is gewoon uitgespeeld bij Ajax. En terecht.
Jij snapt er werkelijk helemaal niets van he.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:12 schreef De_kromme het volgende:
Cruijff kan roepen wat hij wilt, maar zijn rol is gewoon uitgespeeld bij Ajax. En terecht.
Daarom, zie je gelijk dat zo'n de_kromme er werkelijk helemaal niets van snapt.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:26 schreef Smoofie het volgende:
Ik snap sowieso niet hoe mensen voor Van Gaal kunnen kiezen als ze de voorgeschiedenis kennen van de jeugdopleiding en hoe deze is veranderd door Adriaanse en Van Gaal.
Ze moeten op technisch gebied ook blind doen wat hij zegt. Van gaal is nog erger dan Cruijff op gebied van gelijk halen.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:26 schreef Pedroso het volgende:
De Boertjes en Overmars hebben sowieso veel meer met v. Gaal dan met Cruijff. Hoe het met Jonk en Bergkamp is weet ik niet maar vroeger konden ze zeker goed door een deur met v. Gaal.
v, Gaal zal Stam er ook wel graag bij willen hebben.
Als Bergkamp en Jonk zich flexibel opstellen en uit de sekte Cruijff stappen (niet afstand van hem nemen maar ook niet blindelings volgen) dan hoeft dat ook geen probleem te zijn.
Cruijff heeft zijn eigen glazen ingegooid, hij gaat maar lekker met Ling naar dat Slowaakse clubje wat gedegradeerd is.
Een Cruijff die echt bij Ajax het voetbal op poten wil zetten, graag !! Maar deze Cruijff die alleen maar schoffeert en ruzie en verdeeldheid creeert kunnen we missen als kiespijn.
Maakt niet uit wie er in de Raad v. Comm. zit, Cruijff zal er altijd tegen strijden als ze niet blind doen wat meneer zegt. En dat zal niemand met een beetje persoonlijkheid gaan doen.
Bijna iedereen die met v. Gaal gewerkt heeft is vol lof over hem.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze moeten op technisch gebied ook blind doen wat hij zegt. Van gaal is nog erger dan Cruijff op gebied van gelijk halen.
Ja leuk.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:26 schreef Pedroso het volgende:
De Boertjes en Overmars hebben sowieso veel meer met v. Gaal dan met Cruijff. Hoe het met Jonk en Bergkamp is weet ik niet maar vroeger konden ze zeker goed door een deur met v. Gaal.
v, Gaal zal Stam er ook wel graag bij willen hebben.
Als Bergkamp en Jonk zich flexibel opstellen en uit de sekte Cruijff stappen (niet afstand van hem nemen maar ook niet blindelings volgen) dan hoeft dat ook geen probleem te zijn.
Cruijff heeft zijn eigen glazen ingegooid, hij gaat maar lekker met Ling naar dat Slowaakse clubje wat gedegradeerd is.
Een Cruijff die echt bij Ajax het voetbal op poten wil zetten, graag !! Maar deze Cruijff die alleen maar schoffeert en ruzie en verdeeldheid creeert kunnen we missen als kiespijn.
Maakt niet uit wie er in de Raad v. Comm. zit, Cruijff zal er altijd tegen strijden als ze niet blind doen wat meneer zegt. En dat zal niemand met een beetje persoonlijkheid gaan doen.
Nou nou overdrijven is ook een kunst. Bayern is het levende voorbeeld.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bijna iedereen die met v. Gaal gewerkt heeft is vol lof over hem.
Als trainer ja. De hele jeugdopleiding heeft ie gewoon keihard verneukt met zijn domme TIPS.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bijna iedereen die met v. Gaal gewerkt heeft is vol lof over hem.
Want iemand die een andere mening heeft snapt er niks van ja! Cruijff is terecht uitgeschakeld door Ajax. Interview zo met Cruijff in het Sportjournaal trouwens.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij snapt er werkelijk helemaal niets van he.
Namens wie spreekt Cruijff eigenlijk?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:36 schreef Stiggie het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)aan-allemaal-weg.htm
De shit is aan: 'En andere mensen willen dat ineens veranderen. De club moet gaan zeggen wat ze ervan vinden. Of we doen het, of we gaan allemaal weg.'
Bergkamp, Jonk, Overmars en Stam. En misschien wat trainers bij de jeugd. En wellicht R.Boer.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Namens wie spreekt Cruijff eigenlijk?
Effe dimmen, havenslaaf.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:40 schreef De_kromme het volgende:
Ik zou de regels van VBL nog eens doorlezen als ik jou was, kneusje.
http://nos.nl/artikel/314265-cruijff-wij-doen-het-of-we-gaan.html Hier is het interview hoor.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Want iemand die een andere mening heeft snapt er niks van ja! Cruijff is terecht uitgeschakeld door Ajax. Interview zo met Cruijff in het Sportjournaal trouwens.
Bayern is het levende voorbeeld dat iedereen wegloopt met van Gaal ja. Is iedereen hier alweer vergeten dat hij bijna de treble heeft gepakt? Volgend jaar gaat het iets minder (te hoge verwachtingen) en wordt hij er meteen uitgetieft.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:33 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Nou nou overdrijven is ook een kunst. Bayern is het levende voorbeeld.
Ik heb het niet tegen jou, haakneus.quote:
En die zullen allemaal solidair zijn met Johan? Ik moet het nog maar zien.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bergkamp, Jonk, Overmars en Stam. En misschien wat trainers bij de jeugd. En wellicht R.Boer.
Er is niet zo'n regel, dus doe normaal, idioot.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En Smoofie, als je niet de laatste post hebt, post dan geen nieuw topic. Ik zou de regels van VBL nog eens doorlezen als ik jou was, kneusje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |