Wit woord wit. Hoe moet ik dat voorstellen?quote:Op zondag 20 november 2011 17:20 schreef kurk_droog het volgende:
Die Arena ook he.. Die kastjes, deuren overal wit woord wit met dat lelijke logo![]()
Oh maar volgens Blatter mag het.quote:Op zondag 20 november 2011 17:22 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Racisme, hij heeft TV gekeken met Blatter enzo.
Een wat?quote:Op zondag 20 november 2011 17:22 schreef Stiggie het volgende:
Straks noemt ie Cruijff nog een racist. Dat is namelijk wat hij eigenlijk wil zeggen
quote:Op zondag 20 november 2011 17:22 schreef Stiggie het volgende:
Straks noemt ie Cruijff nog een racist. Dat is namelijk wat hij eigenlijk wil zeggen
Uitleg van iemand op ajax-netwerk over hoe het nu verder gaat.quote:Ja, de verening die kan dat doen d.m.v. een stem tijdens de AVA. Gezien het grote aandeel wat de vereniging heeft zal die stem beslissend zijn. Het bestuur stemt normaalgesproken in naam van de vereniging (de vereniging is immers geen natuurlijk persoon). Tijdens de volgende AVA, op 12 december, is er echter geen bestuur. Er zal dan een interim-bestuur zijn die de honoers waarneemt. Dit interim-bestuur bestond tot vandaag uit Coronel, Krant en Van Eijden. Die leggen echter hun functie neer. Hun opvolgers zullen door de Ledenraad worden benoemd tijdens hun volgende vergadering; volgende week maandag, 28 november.
Daar gaat dus beslist worden over de toekomst. Het nieuwe interim-bestuur gaat besluiten over de RvC, aangezien zij stemgemachtigde zijn namens de vereniging tijdens de AVA op 12 december. Het is dus cruciaal dat het nieuwe interim-bestuur Cruijff-minded is.
Hij had totaal niks te melden, alleen dat hij raad van commissaris is, en dat ze een stap in de goede richting zijn gegaan.quote:Op zondag 20 november 2011 17:23 schreef spiedermann het volgende:
Iemend die kan zeggenwat ie zegt? Nogsteeds bij schoonouders...
"Ik ben een raad van commissaris."quote:Op zondag 20 november 2011 17:23 schreef spiedermann het volgende:
Iemend die kan zeggenwat ie zegt? Nogsteeds bij schoonouders...
quote:Op zondag 20 november 2011 17:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
"Ik ben een raad van commissaris."
RACISMEquote:Op zondag 20 november 2011 17:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Moet je eens voorstellen, Davids die een spetterende betoog houdt (volgens sommigen).
Ik zei al, dat is onmogelijk. Die niggah kan niet praten.
Ik zou als Cruyff zijnde Davids ook voor een achterbakse neger uitmaken als hij zoiets zou flikken bij mij.quote:Op zondag 20 november 2011 17:26 schreef Buitendam het volgende:
Racisme binnen de RvC, volgens Davids? Oh, shit dit moet ie tot in detail gaan uitleggen, want dit laat Cruijff zich nooit noemen, natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |