quote:Op zondag 20 november 2011 17:28 schreef danos het volgende:
Cruijff zl het wel een keer over Swart hebben gehad tijdens een rvc vergadering
Cruyff: Ik wil geen 'Swart' in de Raad van Commissaris.quote:Op zondag 20 november 2011 17:28 schreef danos het volgende:
niggaaaahsquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 17:28 schreef danos het volgende:
Achterbakse neger? Cruijff heeft hem achterbaks en gluiperig genoemd, nergens een woord gerept over het huidje van Davids. Wat Davids nu suggereert is dat Cruijff binnenskamers richting racisme zou gaan en dat zou ik dan weer niet pikken.quote:Op zondag 20 november 2011 17:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Zou Davids denken dat 'raad' een functie is?
[..]
Ik zou als Cruyff zijnde Davids ook voor een achterbakse neger uitmaken als hij zoiets zou flikken bij mij.
Herken je deze claim niet van een jaartje of 12 geleden tijdens een bepaald WK onder leiding van Hiddink?quote:Op zondag 20 november 2011 17:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Achterbakse neger? Cruijff heeft hem achterbaks en gluiperig genoemd, nergens een woord gerept over het huidje van Davids. Wat Davids nu suggereert is dat Cruijff binnenskamers richting racisme zou gaan en dat zou ik dan weer niet pikken.
Was EK 96quote:Op zondag 20 november 2011 17:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Herken je deze claim niet van een jaartje of 12 geleden tijdens een bepaald WK onder leiding van Hiddink?
Dat geouwekankerhoer over 'racisme' van deze gasten is zó kansloosGeloof er geen fuck van
Of het nu waar is of niet, er gaat weer een extra bommetje onder de situatie. En ik vind het nogal om Cruijff op nationale tv uit te maken voor racist. Hij zei dat het binnen de kamer van de RvC was en binnen die kamer is het 4 tegen 1. Dan is er dus maar 1 waar hij op doelt.quote:Op zondag 20 november 2011 17:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Herken je deze claim niet van een jaartje of 12 geleden tijdens een bepaald WK onder leiding van Hiddink?
Dat geouwekankerhoer over 'racisme' van deze gasten is zó kansloosGeloof er geen fuck van
Je bent wel opvallend vaak in dit topic te vinden voor iemand die gek wordt van alle media-aandacht voor Ajax.quote:
Die bedoelde ik ja, geen idee hoe ik op het WK kwam aangezien Hiddink toen helemaal niet coachte.quote:
Je gaat me toch niet echt zeggen dat je Ajax nog als titelkandidaat ziet he?quote:
Na het geheel opnieuw spelen van die wedstrijd staan jullie gewoon weer 2 puntjes extra achter op AZ hoorquote:
Inderdaad, of ja derde moet ook lukken. Voor Twente is dat ook het hoogst haalbare. Die titel halen we natuurlijk niet meer.quote:Op zondag 20 november 2011 17:42 schreef Breekfast het volgende:
[..]![]()
Ajax mag met Feyenoord gaan strijden voor de 4e plaats
Hij zegt dat hij zo direct is maar termen als "tegen racisme aan" vind ik niet direct, ,als iemand dan racistisch zou zijn moet je ook zeggen wie het was en wat er gezegd is.quote:Op zondag 20 november 2011 17:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Of het nu waar is of niet, er gaat weer een extra bommetje onder de situatie. En ik vind het nogal om Cruijff op nationale tv uit te maken voor racist. Hij zei dat het binnen de kamer van de RvC was en binnen die kamer is het 4 tegen 1. Dan is er dus maar 1 waar hij op doelt.
Idd.quote:Op zondag 20 november 2011 17:42 schreef Breekfast het volgende:
[..]![]()
Ajax mag met Feyenoord gaan strijden voor de 4e plaats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |