SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:24 schreef Chocolatebear het volgende:
dWc, gaan we morgen vechten? Om eens en voor altijd te beslissen wie er gelijk heeft.Jijweet broeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
Groen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zit toevallig de roze Fernandes te drinken nu
Nou, welkom dan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zit toevallig de roze Fernandes te drinken nu
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:24 schreef Chocolatebear het volgende:
dWc, gaan we morgen vechten? Om eens en voor altijd te beslissen wie er gelijk heeft.Is cool, ik kom met de Hopi Boys.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom dan met die lange tekkels, ik kom met me yugo's.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is cool, ik kom met de Hopi Boys.
Dan kies ik Pikachu.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kom dan met die lange tekkels, ik kom met me yugo's.
Morgen 00:00 voor de deur van P60.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is cool, ik kom met de Hopi Boys.
Ik ga ze trouwens vanavond ophalen, 5. Redden we wel toch?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Morgen 00:00 voor de deur van P60.
Kunnen die op tegen 50 kalashikovs, ak's, granaten, bommen alles?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:29 schreef Phantomesse het volgende:
Ik kom met de All Blacks en mijn Maori ooms
Ik win dus.
Oeh, 5 wat?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:30 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik ga ze trouwens vanavond ophalen, 5. Redden we wel toch?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Retorische vragenquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kunnen die op tegen 50 kalashikovs, ak's, granaten, bommen alles?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Morgen 00:00 voor de deur van P60.
En nu al helemaal.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen wiet? Nice![]()
Ohja, inderdaadquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weet niet of jullie die film hebben gezien Strapped & Strong van die gang uit Haagje Den. Hij zegt zo ja ik heb bommen gehad, kogels gehad alles. Mij maken ze niet kapot. 2 maanden later neergeschoten.
Lekkerquote:
Gaat dat over die crips?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weet niet of jullie die film hebben gezien Strapped & Strong van die gang uit Haagje Den. Hij zegt zo ja ik heb bommen gehad, kogels gehad alles. Mij maken ze niet kapot. 2 maanden later neergeschoten.
Ga dan ook niet naarquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]Ik baaaaaal.
[..]
En nu al helemaal.
Ja zoiets man, idd rare gasten. Het is geen Amerika hier..quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohja, inderdaad. Gare gasten wel eerlijk gezegd. Daarna kwam er nog zo'n docu toch? Over een andere click.
Jep die ja.quote:
Krijg ik ook sowieso spijt van. Ik maak het goed met Wobblelandquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ga dan ook niet naarDuitsland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Krijg ik ook sowieso spijt van. Ik maak het goed met Wobbleland
Ik dacht eerst dat ze een worstje aan het eten was..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Krijg ik ook sowieso spijt van. Ik maak het goed met Wobbleland
Gaat inderdaad snel weg ja, hier heb ik ook al naar geinformeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wou ook de zon en wolken onder mijn voeten, maar dat vervaagt ook heel snel plus het kietelt
Tevens moet ik een beetje kotsen van de hoeveelheid goedkope foundation in haar porien![]()
U bent flamencodanseres?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
zombie verscholen achter de fernandesfles mi mang
quote:
Daghoor!quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:25 schreef Vaseline_ het volgende:
What the fuck ik ga slapen ofzo, moet 6 uur op en ben al té brak van gisterDoeidoeidoei
En terecht.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:26 schreef o.us het volgende:
Ga ik naar de sportschool issie dicht na 9 uur op vrijdagavond.
Iedereen gaat pas na twaalven stappen manquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:28 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
En terecht.
Nee, eigenlijk niet.
Op vrijdag stappen is echt kut.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Iedereen gaat pas na twaalven stappen man.
Ligt er aan waar. Zaterdag is het weer overgoten met kutkinderen die net hun veters hebben leren strikkenquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Op vrijdag stappen is echt kut.
Maar ik ben ook weg, ik ga als een bikkel buiten chillen nu.
Have fun morgen y'all
Ja ik straks ook bij het kampvuur, anders is het niet te doenquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Op vrijdag stappen is echt kut.
Maar ik ben ook weg, ik ga als een bikkel buiten chillen nu.
Have fun morgen y'all
Jij gaat niet?quote:Op zaterdag 19 november 2011 09:09 schreef JackieBrown het volgende:
Wat is het hier ineens hard gegaan![]()
.
Mysterie van de afkomst van du Chocobeer
Phantomesse heeft een leger engeltjesgelukkig.
Mensen die vanavond gaan veel plezier, wel een picje of twee schieten voor het topic/de mensen die niet gaan por favor??
Jullie afhakers breken mijn hart.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik de volgende moet meepakken inderdaad beeritinho.
Aaahwquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jullie afhakers breken mijn hart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat het kan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:49 schreef Posucice het volgende:
Waarom moet er altijd iemand boren of zagen in de achtertuin op zaterdag om 9:00
Pfff deze is veel te herkenbaar.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:49 schreef Posucice het volgende:
Waarom moet er altijd iemand boren of zagen in de achtertuin op zaterdag om 9:00
Net pas wakker? Ik ben al sinds 8 uur wakker, voorbereiden voor ons gevecht en zo.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zo, net een kwartiertje wakker. Lekker man
.
Vroege vogels zo op de zaterdagmorgenquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Net pas wakker? Ik ben al sinds 8 uur wakker, voorbereiden voor ons gevecht en zo.
Pikachu gaat he-le-maal KAPOT!quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vroege vogels zo op de zaterdagmorgen. Pikachu zit wel al in de pokégym sinds vanochtend
.
Je ouders supporten je niet ff?quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:18 schreef Phantomesse het volgende:
Waar werd ook alweer om gevochten?![]()
Tevens, ZIN HEBBEN!
GELD NODIG![]()
IEMAND GOUDBAAR KOPEN OF MIJN ENTREEKAART BETALEN?![]()
Kutpinpas![]()
"Ze moeten altijd mij hebben, ik heb ook altijd pech."
Jawel maar half FOK! is mij aan het DM'enquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
krijg je dat niet direct op je scherm
Zozo populairquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jawel maar half FOK! is mij aan het DM'en![]()
Ik krijg nu DM's binnen van kwart over vier.
Bus is klotequote:Op zaterdag 19 november 2011 17:30 schreef Phantomesse het volgende:
Aaaah, okayIk ook niet meer
![]()
Dan pak ik de bus
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:13 schreef Phantomesse het volgende:
Even uitzoeken zo. Ik ga nu eerst even onze wietjes halen voor vanavond![]()
Haastenhaasten!
Dus je komt niet?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:16 schreef Phantomesse het volgende:
Buurjongen heeft geen money, booooooooooooooohhhhhhhhhhhhh.
Even opties bekijken. Vind je het heel heel heel erg (dit gaat zó tegen mijn principes in want je bent een meisjequote:
Voor die p?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Even opties bekijken. Vind je het heel heel heel erg (dit gaat zó tegen mijn principes in want je bent een meisje) om voor die p wat neer te leggen?
Schaam me dóóóód dat ik er uberhaupt aan denk
maar ik heb even geen opties meer verder.
Heb er 5 voor 20, maar dat mag ik hem vandeweek betalen.quote:
Jaweeeell. En dan naar achter lopen en weer uitchecken gewoon jwz.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:34 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Heb er 5 voor 20, maar dat mag ik hem vandeweek betalen.![]()
Of voor sekstoen ging ik een beetje lachhuilen en hem een stomp in zijn buik geven
![]()
Trein en bus, heb echt nog 3.94 ofzo op mijn OVkaart staanDaar kun je niet mee inchecken toch of wel?
In de trein wordt dat 'm nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jaweeeell. En dan naar achter lopen en weer uitchecken gewoon jwz.
haha is echt kut dat je geen geld hebt man..En hoelaat komt chocobeertje dan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
In de trein wordt dat 'm nietMaar die pak ik wel zwart dan
Wauw, ik heb echt veel over hiervoor hahahahahahaha. Al mijn trots en principes overhoop gooien voor een Fok!meet![]()
Een Fok!meet an sich gooit al je principes al overboord tho
Ah vertel?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:54 schreef Phantomesse het volgende:
Kut, had ik hem net aan de lijn, vergeet ik te vragen hoelaat hij komt![]()
Maar an sich is het wel geregeld nu.
NO PROB! Ennu, hoelaat voor de deur? Want ik ben er wss eerder dan julliequote:Op zaterdag 19 november 2011 22:59 schreef Phantomesse het volgende:
Nou, hij doet mijn entree. Een maatje van hem paast 5 voor snoepje, als jij ook 5 kunt missen, dan is het ansich geregeld. Geef ik dat tientje weer aan Chocoladebeer, en zullen we die 5 maar afdoen als snoeptegoed
Scheisse ik weet never, ik kom ook nooit in Amstelveen en met de brommer is 't makkelijk. Ik wou dat ik je achterop kon nemen maarja.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:04 schreef Phantomesse het volgende:
Amstelveen heeft geen station?
Beer heeft me net uitgelegd maar ik ben vergeten
Amsterdam zuid moet ik zijn dan zeker?
Ik heb wel geldquote:
Dan doe je dit weekend gewoon rustig aan toch, dan hier en daar bedelen voor geldquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:11 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik heb wel geldMaar mijn pinpas is stuk gegaan door een stel kkkkkkkoelkastmagneten en in het weekend kan ik weinig naar de bank, heb geen internetbankieren ook
Mijn pa is in Limburg, zus bij haar vriend, buurjongen is skerr, buurvrouw is niet aanwezig, oom en tante zijn ook weg en dat waren mijn opties
Mijn ego, wat doe je
Je hebt zeer zeker een puntquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:14 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Dan doe je dit weekend gewoon rustig aan toch, dan hier en daar bedelen voor geld
Van thuis blijven ga je heus niet dood hoor
Ja madame als je zo lang wacht gaat 't nog moeilijker worden hequote:Op zaterdag 19 november 2011 23:16 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Je hebt zeer zeker een punt![]()
Maar shit staat al zo lang geplandChocobeer wil heel graag dat ik kom en ik heb hier 5 snoepjes (waar ik ook gewoon voor moet betalen) die anderen willen.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:23 schreef Phantomesse het volgende:
Ron heeft zo ontiegelijk hard gelijk dat ik nu keihard aan de twijfelings ben
Dit ja.quote:
Gewoon thuis blijven; ik hou je wel gezelschap hier schatquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:23 schreef Phantomesse het volgende:
Ron heeft zo ontiegelijk hard gelijk dat ik nu keihard aan de twijfelings ben
Wie weet kan ik nog een brommer regelen. Ik ga even proberenquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:28 schreef Phantomesse het volgende:
Ben om 00.40 bij amsterdam zuid pasen van daaruit nog naar amstelveen kan niet meer denk
Helm regelen moet je doen. Ik heb de brommer maar niet de 2e helmquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wie weet kan ik nog een brommer regelen. Ik ga even proberen
Tell us!quote:Op zondag 20 november 2011 04:37 schreef Posucice het volgende:
Ik heb een aardig verhaal te vertellen
Maar ik ben nu pittig stoned, dus ik ga muzeik luisteren
Ben je nog gegaan uiteindelijk?quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:51 schreef Vaseline_ het volgende:
0afdstrwcxfbfoi dat klotewijf van een vriendin van me laat ookal niks meer van zich horen terwijl ik kwartover 11 weg zou gaan en zij me zou pingen als ze wegging. Ben boos ook
I see what you did there.quote:Op zondag 20 november 2011 06:06 schreef Chocolatebear het volgende:
Geen Fok!meet, wel hirlak lekker gegaan. Nu naar bed.
48 of 18?quote:
Nee ze was in slaap gevallen en reageerde pas om 00:10. Dus ik was behoorlijk geirriteerd omdat ze dit al een keer geflikt had maar mevrouw ging in de slachtofferrol en vond dat ik haar aan het aanvallen was.quote:Op zondag 20 november 2011 04:46 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Tell us!
[..]
Ben je nog gegaan uiteindelijk?
Ik had een lift geregeld, de chaffeur wou graag naar een dubstepfeestje, bijrijder ook alleen degene achterin had er niet zo'n zin inhelaas.
quote:Op zondag 20 november 2011 14:47 schreef Juminelle het volgende:
Yay, ik heb dus geen Fernandesmeet gemist![]()
Ik ben vandaag echt zo sloom als dikke stront door een trechter.quote:
Wat heb jij geflikt dan?quote:Op zondag 20 november 2011 15:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Ik ben vandaag echt zo sloom als dikke stront door een trechter.
Aight!quote:Op zondag 20 november 2011 15:12 schreef Posucice het volgende:
[..]
jwz btje geschuurt enzo chicks om me heen
Ik helemaal niksquote:Op zondag 20 november 2011 15:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Aight!
Ik moet nog zo veel huiswerk maken. Op zo'n brakke zondagmiddag echt geen zin gewoon..
Juh, half Fernandes zou ook komen, echter haakten ze allemaal op het laatste moment af als een ware zolderkamerautist.quote:Op zondag 20 november 2011 15:09 schreef o.us het volgende:
[..]
http://nl-nl.facebook.com/pages/FYAH/154684307920950
Allochtonen he. Maar als er eten op de planning staat staan ze een half uur van te voren voor je deur te wachtenquote:Op zondag 20 november 2011 15:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Juh, half Fernandes zou ook komen, echter haakten ze allemaal op het laatste moment af als een ware zolderkamerautist.
quote:Op zondag 20 november 2011 16:07 schreef Chocolatebear het volgende:
Ach, ik was toch met matties er heen dus het was niet erg of zo.
Fernandes-eetfestijn.quote:Op zondag 20 november 2011 16:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Allochtonen he. Maar als er eten op de planning staat staan ze een half uur van te voren voor je deur te wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sinds vandaag ben ik ook weer gewoon volk hier ja. Te druk met het echte leven en zo. Baka ini blaka!full stops and exclamation marks
quote:Op zondag 20 november 2011 16:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Fernandes-eetfestijn. [ afbeelding ]
Krio is nooit te laat, krio komt wanneer hij gaat.HerkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sinds vandaag ben ik ook weer gewoon volk hier ja. Te druk met het echte leven en zo. Baka ini blaka!. Spreek je om vier uur af, vertek je pas rond 4 uur
. Te druk? Alsof MUZ zo veel tijd kost
.
Feyenoord Rotterdam
MUZ is groot hoor, iets minder druk dan KLB wel ja.quote:Op zondag 20 november 2011 16:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Herkenbaar. Spreek je om vier uur af, vertek je pas rond 4 uur
. Te druk? Alsof MUZ zo veel tijd kost
.
quote:
Wat deed je voor PR dan? Toch niet alleen rondbellen en mailen voor prijzen @ prijsvragen?quote:Op zondag 20 november 2011 16:31 schreef krioro het volgende:
MUZ is groot hoor, iets minder druk dan KLB wel ja.Maar ik deed ook nog PR hè, da's een hoop werk met mensen buiten FOK!
Honderden mails per dag doornemen en het opzetten en afhandelen van die zaken is meer werk dan je denkt.quote:Op zondag 20 november 2011 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat deed je voor PR dan? Toch niet alleen rondbellen en mailen voor prijzen @ prijsvragen?
quote:
Ook waarheidquote:Op zondag 20 november 2011 16:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Allochtonen he. Maar als er eten op de planning staat staan ze een half uur van te voren voor je deur te wachten.
Gelukkig! Ik rock nu hier mijn kimono swaquote:Op zondag 20 november 2011 16:07 schreef Chocolatebear het volgende:
Ach, ik was toch met matties er heen dus het was niet erg of zo.
quote:Op zondag 20 november 2011 16:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Fernandes-eetfestijn. [ afbeelding ]
Krio is nooit te laat, krio komt wanneer hij gaat.Blaka ini baka?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sinds vandaag ben ik ook weer gewoon volk hier ja. Te druk met het echte leven en zo. Baka ini blaka!![]()
Ik ben ook bijna altijd te laatEn dan si het óf echt 2 kutminuutjes ofzo, óf gelijk 2 uur/dagen/weken
![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 18:06 schreef Juminelle het volgende:
Ik probeerde net mijn fiets te parkeren in de stad, maar het station heeft een nieuw systeem hiervoor. Ik kon daar niet mee overweg () dus een of andere Griekse gast had me geholpen.
Toen ik net bij mijn fiets aankwam vond ik dit:Zozo, wat een hosselaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck your ethnicity, nigga.
Sssh, dat is deel van mijn alterego.quote:Op zondag 20 november 2011 15:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar jij bent Pools, pure levensgenieters zijn dat.
Ik probeerde net mijn fiets te parkeren in de stad, maar het station heeft een nieuw systeem hiervoor. Ik kon daar niet mee overweg () dus een of andere Griekse gast had me geholpen.
Toen ik net bij mijn fiets aankwam vond ik dit:Aaahahaha ik vind het wel schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb net een mega order bij n surinaamse afhaal besteld, half uur wachten.
Hehe nederlanders hier, ik wil graag een roootie schotel![]()
![]()
Hou ons niet zo voor de gek jaquote:Op zondag 20 november 2011 18:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Aaahahaha ik vind het wel schattig.
Toen ik net bij mijn fiets aankwam vond ik dit:Poolse mannen weten ergens nog best wel hoe ze het aan moeten pakken, ik heb het laatst ook meegemaakt. Werd helemaal verwend door die gasten vanaf het moment dat ik binnen kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen ik net bij mijn fiets aankwam vond ik dit:Zo, wat een hosselaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Ik heb ooit in Utrecht ook een keer ergens roti gegeten met 2 koelies, ik weet niet meer waar dat wasquote:Op zondag 20 november 2011 18:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Aaahahaha ik vind het wel schattig.
Nooit wat mee gedaan zeker?quote:Op zondag 20 november 2011 18:17 schreef Phantomesse het volgende:
Als het goed is heb ik ook nog tal van (anonieme) liefdebriefjes liggen rondslingeren in mijn lades, zo schattig
Kloptquote:
Ai!quote:
Precies hetzelfde hier.quote:Ik ben ook bijna altijd te laatEn dan si het óf echt 2 kutminuutjes ofzo, óf gelijk 2 uur/dagen/weken
Ligt het aan mij of krijgt iedereen hier een x-rated beeld bij?quote:[..]
Poolse mannen weten ergens nog best wel hoe ze het aan moeten pakken, ik heb het laatst ook meegemaakt. Werd helemaal verwend door die gasten vanaf het moment dat ik binnen kwam
Ohhh, you fooled me.quote:Op zondag 20 november 2011 18:10 schreef Posucice het volgende:
[..]
Sssh, dat is deel van mijn alterego.![]()
Ik ben 100% Nederlander, zo saai
Wat heb je allemaal besteld dan? Sowieso mad jelly, ik eet niets bijzonders vandaag.quote:Op zondag 20 november 2011 18:10 schreef JackieBrown het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrrrrrr'ings.quote:
quote:Ligt het aan mij of krijgt iedereen hier een x-rated beeld bij?
quote:Op zondag 20 november 2011 18:16 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik heb ooit in Utrecht ook een keer ergens roti gegeten met 2 koelies, ik weet niet meer waar dat wasiets buiten het centrum van de stad wel, achterin ergens. Breng me een keer
Nice! Telo en bakkeljauw ga ik komende week ook maken/eten.quote:Op zondag 20 november 2011 18:41 schreef JackieBrown het volgende:
Bara, roti, broodjes bakkeljauw, baka bana, telogewoon gierigheid omdat ik er toch ben nu.
Mooi, gentlemen hoor, die Polska's!quote:Op zondag 20 november 2011 18:41 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Meer kwa eten, jas werd opgehangen, ik mocht geen ww roken, want ik moest van hun amnesia roken middels waterpijp. White widow was zogenaamd niet goed genoeg voor een vrouwHun aten droge gare koekjes en ik werd gedwongen om Knoppers te eten
Dude, hoe denk jij? Mijn blaka, haar baka natuurlijk.quote:Op zondag 20 november 2011 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wait wut? Zij zegt 'blaka ini baka' en jij zegt "ai" ?!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 november 2011 18:53 schreef krioro het volgende:
Dude, hoe denk jij? Mijn blaka, haar baka natuurlijk.
Tori'squote:
Deze pokuquote:Op zondag 20 november 2011 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Op dat nummer zeker?
[..]
Tori's. Baka ina blaka = back in black/terug in zwart (crew-af), blaka ina baka = black in back/...
.
Haha watquote:Op zondag 20 november 2011 19:04 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Deze poku![]()
En ik moest ook opeens denken aan Black en Decker![]()
Black en Decker, black en lekker, chick met black in back en pun is dubbeldekker. Oke... nevermind:')
Ken je 'm/is dit iets voor jou ja?quote:Op zondag 20 november 2011 19:04 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Deze poku![]()
Black en Decker, black en lekker, chick met black in back en pun is dubbeldekker. Oke... nevermind:')
Wow gruwelijkquote:Op zondag 20 november 2011 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ken je 'm/is dit iets voor jou ja?Je had het over blunts, nu je 't zegt heb ik daar zieke zin in
.
http://www.bluntwrap.com/platinum.html
Mijn stamkroeg-shoppa heeft amper de helft van alle smaken die er zijn![]()
.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Deze moet ik iig nog proberen.
edit: Typisch, allemaal dranksmaken![]()
.
watquote:Op zondag 20 november 2011 19:04 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Deze poku![]()
Die Pina Colada moét ik proberenquote:Op zondag 20 november 2011 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ken je 'm/is dit iets voor jou ja?Je had het over blunts, nu je 't zegt heb ik daar zieke zin in
.
.
.
Tof.quote:
Bakkeljauw is (meestal) gezouten (en gedroogde) vis, zoet heb ik nooit (misschien hadden ze er daar wat zoets bij gegooid). Kan kabeljauw zijn, hoeft niet though, de naam komt van het Portugese Bacalhau.quote:Op zondag 20 november 2011 19:00 schreef Phantomesse het volgende:
Bakkeljauw, das toch onmin zoet?
Ik kocht een ker zo'n broodje in de veronderstelling dat ik gewoon een broodje zou krijgen met kabeljauw erop, kabeljauw
Krijg ik 1 of andere pittige zoete vieze broodje, ik hou totaal niet van zoet tenzij Bonomel of snoepOf blunt
Deze meid.quote:En ik moest ook opeens denken aan Black en Decker![]()
Lijkt me echt ranzig om die smaken te roken eik.quote:[quote]Op zondag 20 november 2011 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
.
De smaak op je lippen is fucking lekker, en de geur die vrijkomt is ook heerlijkquote:Op zondag 20 november 2011 19:19 schreef krioro het volgende:
Lijkt me echt ranzig om die smaken te roken eik.Ik had vroeger wel altijd eiwitshakes met pina colada smaak, lekkerste ever.
Dat is lekker juist! Ik vind die shit erop lekkerder dan de cakejes zelfquote:Op zondag 20 november 2011 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, je hebt er zat. Kaolo dikke laag glazuur wel!
Tof dat je het tof vindt!quote:Op zondag 20 november 2011 19:21 schreef Posucice het volgende:
Krioro die shit van Onra is echt superdope
Rook jij maar dan, snuif ik de geur wel op.quote:Op zondag 20 november 2011 19:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De smaak op je lippen is fucking lekker, en de geur die vrijkomt is ook heerlijk.
Nice, mijn vader zou jaloers zijn. Ik ben niet echt een soepeter.quote:Wat ik eet vanavond btw, gruwelijk onderschat. Niet haten op hoe het eruit ziet folks. Okersoep met antroewa, gestaafmixte tayerblad en kleine stukjes zoutvlees.
[ afbeelding ]
De meeste zijn echt vrij ranzig idd.quote:Op zondag 20 november 2011 19:28 schreef Phantomesse het volgende:
Eiwitshakesshit smaakt naar gemalen uiers.
quote:Op zondag 20 november 2011 19:31 schreef Juminelle het volgende:
Ik ga zo heeeerlijk uiteten en heb net cakejes gebakkenWhoa, die versieringen, pro!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
Ik ga zo heeeerlijk uiteten en heb net cakejes gebakkenMag ik er 1?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Ik ga zo heeeerlijk uiteten en heb net cakejes gebakkenJij creatief meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben ook allemaal van dat versieringsspul maar ik vind het zonde om dat op te eten dus gebruik het nooit echt op glazuur en sprinkels na![]()
Buumeisjesquote:Op zondag 20 november 2011 19:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Dus hebt meer liefde voor je buurmeisje dan voor ons?
Oke, als goedmakertje voor gisteren mag jij er eenquote:Op zondag 20 november 2011 19:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Dus hebt meer liefde voor je buurmeisje dan voor ons?
Buurmeisjes van 7quote:Op zondag 20 november 2011 19:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oke, als goedmakertje voor gisteren mag jij er een
Oh en Phantom, m'n buurmeisje is 7
Het gaat hier altijd over etenquote:
PM mij ook even, kom ik je binnenkort verassen in Asia style.quote:Op zondag 20 november 2011 19:54 schreef Chocolatebear het volgende:
Ai check PM voor route naar Casa de Choco
Nu heb ik trek in roti en broodjes pom!quote:Op zondag 20 november 2011 20:42 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Buurmeisjes van 7
[..]
Het gaat hier altijd over eten
Ik las broodjes pornquote:Op zondag 20 november 2011 20:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nu heb ik trek in roti en broodjes pom!Ik maak m'n roti zelf hoor, lekkerder dan de toko
Uber oversexed he!quote:Op zondag 20 november 2011 20:44 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik las broodjes pornI need to get laid.
Ik ga ook een poging wagen binnenkortEn mattie neemt straks een rotiplaat voor me mee
Jaquote:Op zondag 20 november 2011 20:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uber oversexed he!
Ik vroeg mij af hoe oud jij bent? Uit die reactie van dat je van je 16e tot 20ste aan een knul hebt gehangen dacht ik wtfIk dacht dat je 18 of 19 was
Een jonge geest heb je welquote:Op zondag 20 november 2011 20:49 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
JaWas ik maar zo dan kon ik mijn flapuit gedrag tenminste verantwoorden
Ik ben 21.
Mja, ben 1 impulsief en onstuurbaar projectiel. Dat valt wel te downen met medicatie enzo maar dan ben ik mezelf niet en zoooooooooooooo saai.
Ik kán ook heel serieus zijn hoor, maar alleen wanneer dat nodig is. Verder ben ik gewoon 1 levensgenietende gek.quote:
Ninja-edit gespot, tevens co-signquote:Op zondag 20 november 2011 20:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik kán ook heel serieus zijn hoor, maar alleen wanneer dat nodig is. Verder ben ik gewoon 1 levensgenietende gek.
quote:Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ninja-edit gespot, tevens co-sign.
Ghehe, te laatquote:Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Herkenbaar.quote:Op zondag 20 november 2011 20:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik kán ook heel serieus zijn hoor, maar alleen wanneer dat nodig is. Verder ben ik gewoon 1 levensgenietende gek.
Editgeschiedenis niet meer kunnen zien als user.quote:Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sardientjes.quote:Op zondag 20 november 2011 21:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Editgeschiedenis niet meer kunnen zien als user.
Mijn kookkunsten leidden zonet tot aardappelen, sla en sardientjes, op een bord geflikkerd met een paar goede squirts Heinz hot ketchup eroverheen.![]()
Slaapkopquote:Op zondag 20 november 2011 22:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ben net in slaap gevallen in de bus en eindigde in de Bijlmer.
Schoolquote:Op maandag 21 november 2011 12:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Slaapkop
Goedemiddag allen! Where you at?
M'n bedquote:Op maandag 21 november 2011 12:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Slaapkop
Goedemiddag allen! Where you at?
De bank.quote:
quote:
Herkenbaar jaquote:Op maandag 21 november 2011 13:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
M'n bed
God bless the woman that can hold petrone.
Ja daar moet ik straks ook maar eens naartoe gaan ja. Rabobank dan, niet chillingsbankquote:
Ik oook! Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar leven zonder school begint me te vervelenquote:Op maandag 21 november 2011 13:48 schreef Phantomesse het volgende:
[..]Goed zo dame. Ik wil ook naar school
Dusdatquote:Op maandag 21 november 2011 13:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik oook! Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar leven zonder school begint me te vervelen
Ik staar meisjes altijd doordringend aan via het raam.quote:Op maandag 21 november 2011 14:01 schreef Phantomesse het volgende:
Je stiekem aan het checken is in het raam, denkende dat je dat niet doorhebt
Het beschaamd wegdraaien van die koppen zodra ze merken dat je het wel doorhebt.
sexyquote:Op maandag 21 november 2011 14:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik staar meisjes altijd doordringend aan via het raam.
Ik ben dan meer van staar me dan gewoon face to face aan en flirt met me, niet als een rasautist in dat raam gaan zitten spiekenquote:Op maandag 21 november 2011 14:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik staar meisjes altijd doordringend aan via het raam.
Ja onder onze namenquote:
Met mijn ogen hun uitkleden en zo. Waarop ze niks anders kunnen dan doen wat mijn ogen ze opdragen.quote:
Gaat een beetje moeilijk wanneer ze achter me zitten.quote:Op maandag 21 november 2011 14:38 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ben dan meer van staar me dan gewoon face to face aan en flirt met me, niet als een rasautist in dat raam gaan zitten spieken
ik?quote:Op maandag 21 november 2011 14:38 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik ben dan meer van staar me dan gewoon face to face aan en flirt met me, niet als een rasautist in dat raam gaan zitten spieken
[..]
Ja onder onze namenWat dacht jij dan?
Viespeuk.
HBO bouwkunde, architectuurquote:Op maandag 21 november 2011 14:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat voor opleiding doe je? Ik zal het overwegen.
Ja hey en mijn aanbod dan?!quote:Op maandag 21 november 2011 14:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat voor opleiding doe je? Ik zal het overwegen.
I know that feelquote:Op maandag 21 november 2011 14:52 schreef aight1 het volgende:
Wie wil mijn school overnemen
ik ben overspannen denk ik
Kut hequote:Op maandag 21 november 2011 15:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
I know that feel![]()
Hoe was het eigenlijk afgelopen bij de fysiotherapeut?
Ik ben downquote:Op maandag 21 november 2011 15:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja hey en mijn aanbod dan?!
Ik heb een mooi vak in de aanbieding, over aandoeningen aan het centrale zenuwstelsel.
Mijn voorkeur gaat uit naar een meisje maar met pruik en bh-kipfilets kunnen we misschien ook een eind komen.
Klinkt interessant wel!quote:Op maandag 21 november 2011 15:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja hey en mijn aanbod dan?!
Ik heb een mooi vak in de aanbieding, over aandoeningen aan het centrale zenuwstelsel.
Mijn voorkeur gaat uit naar een meisje maar met pruik en bh-kipfilets kunnen we misschien ook een eind komen.
[..]
I know that feel![]()
Hoe was het eigenlijk afgelopen bij de fysiotherapeut?
Maar ho wacht, waarom ga je nu niet naar school dan?quote:Op maandag 21 november 2011 14:01 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dusdat
Ik mis het hinderlijke, afleidende kut geroezemoes in de klas. De leraren die de klas tot de orde roepen, wat nooit lukt. De kaasbroodjes van 1,50 in de kantineen het volproppen van mijn kluisje met veel te veel boeken.
Het haasten in de ochtend en met 1 geepileerde wenkbrauw en de andere niet omdat te weinig tijd de deur uit rennen en door de achterdeur weer terug naar binnen omdat je je sleutels bent vergeten. Weer terug naar binnen want spiegeltje om in de trein je andere wenkbraw nog ff snel te kunnen doen terwijl iedereen dood voor zich uit aan het staren is of je stiekem aan het checken is in het raam, denkende dat je dat niet doorhebt
Het beschaamd wegdraaien van die koppen zodra ze merken dat je het wel doorhebten daarna een beetje nerveus heen en weer gaan lopen friemelen niet wetend waar ze naar moeten kijken
Heerlijk.
Ik wil naar school
En Juminelle?quote:Op maandag 21 november 2011 16:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar ho wacht, waarom ga je nu niet naar school dan?
Mijn tussenjaar is een beetje uit de hand gelopenquote:Op maandag 21 november 2011 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En Juminelle?
Chop chop, motivation 101. Deze SC wordt een movement.
Wats met dat haten op sardientjes? M'n moeder ook altijdquote:Op zondag 20 november 2011 21:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sardientjes.![]()
Als je me dood wilt hebben..
Architectuurquote:
Ah lastig, tussenjaar? Vanaf de middelbare dus?quote:Op maandag 21 november 2011 16:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mijn tussenjaar is een beetje uit de hand gelopenEn daarnaast weet ik niet welke studie ik wil gaan doen.
Yes.quote:Op maandag 21 november 2011 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah lastig, tussenjaar? Vanaf de middelbare dus?
Op 16de gepoogd om mbo mode techniek te doen.quote:Op maandag 21 november 2011 16:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar ho wacht, waarom ga je nu niet naar school dan?
Haha wauw, mbo en hbo.quote:Op maandag 21 november 2011 16:07 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Op 16de gepoogd om mbo mode techniek te doen.
Op 18de gepoogd op hbo kunstacademie.
Beiden vroegtijdig mee gestopt![]()
Nu denkend aan SPW/SPH en met jongeren gaan werken in een leefgroep. Eigenlijk gewoon een internaat dus, maar dat vind ik zo'n kutwoord
quote:Op maandag 21 november 2011 16:08 schreef Phantomesse het volgende:
Ben wat ouder nu en heb andere prioriteiten dan swagg hebben en blowenDus moet het nu wel aankunnen en afmaken.
Zeker nog nergens op georiënteerd ook? Februari-instroom wordt 'm zeker ook niet?quote:Op maandag 21 november 2011 16:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mijn tussenjaar is een beetje uit de hand gelopenEn daarnaast weet ik niet welke studie ik wil gaan doen.
Dit is nu m'n tweede tussenjaarquote:Op maandag 21 november 2011 16:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
mag ik vragen hoelang je nu al van de middelbare af bent dan?
Ik heb al een open dag bezocht! Vrijdag ga ik ook nog even in Utrecht kijken denk ik, maar ik wil niet naar Utrechtquote:Op maandag 21 november 2011 16:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeker nog nergens op georiënteerd ook? Februari-instroom wordt 'm zeker ook niet?
Oke dan, goed bezigquote:Op maandag 21 november 2011 16:10 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb al een open dag bezocht! Vrijdag ga ik ook nog even in Utrecht kijken denk ik, maar ik wil niet naar Utrecht
Is wel het minste jaquote:
Ik twijfel heel erg. Als ik SPW doe op mbo, kan ik direct beginnen met werk ook. Ik wil het liefst BBL doen want 5 dagen op school zitten dat trek ik gewoon echt niet. Daarom is SPH dus minder aantrekkelijk, terwijl ik dat kwa stof ook aankan maar die 5 dagen school en studieleningen zinnen mij dus niet helemaal. Ik wil mijn volwassen leven niet beginnen met een schuldquote:
Ik word in december 19. Ik ben de jongste hier geloof ikquote:Op maandag 21 november 2011 16:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oke dan, goed bezig.
[..]
Is wel het minste ja. Hoe oud ben je nu eik?
Nee dat ben ik. 17, 18 in maart. hoiquote:Op maandag 21 november 2011 16:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik word in december 19. Ik ben de jongste hier geloof ik
Wacht, wat? Nooitquote:Op maandag 21 november 2011 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dat ben ik. 17, 18 in maart. hoi
Oh mooiquote:Op maandag 21 november 2011 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dat ben ik. 17, 18 in maart. hoi
Ik heb al wel allerlei ideeën van wat ik wil gaan doen, maar al mijn ideeën zijn niet echt haalbaarquote:Op maandag 21 november 2011 16:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Want aan de andere kant vindt ik wel dat men jongeren wel heel vroeg al klaarstoomt om een (voorlopige) keuze te gaan maken met wat ze later willen doen/worden, ik was geloof ik 14 en toen moest ik al een profiel (E&M) kiezen, doe nu wel commerciële economie ondertussen, maar heb nog geen flauw idee wat ik later wil gaan doen. Why is the society puttin' that much pressure on a young nigga shoulder.
I mean look atquote:Op maandag 21 november 2011 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik haat m'n leeftijdIk voel me niet zo en ik zie er al helemaal niet zo uit
Werd tijd.quote:
Huh! Hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 21 november 2011 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Achja, ik doe nu ook voor de 2e keer 5havo. Lang leve zakken..
Inderdaad. Ik wist pas een hele tijd na m'n studie wat ik wilde gaan doen.quote:Op maandag 21 november 2011 16:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Want aan de andere kant vindt ik wel dat men jongeren wel heel vroeg al klaarstoomt om een (voorlopige) keuze te gaan maken met wat ze later willen doen/worden, ik was geloof ik 14 en toen moest ik al een profiel (E&M) kiezen, doe nu wel commerciële economie ondertussen, maar heb nog geen flauw idee wat ik later wil gaan doen. Why is the society puttin' that much pressure on a young nigga shoulder.
quote:Op maandag 21 november 2011 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I mean look at
[ afbeelding ]
Ik word ook nooit geloofdquote:Op maandag 21 november 2011 16:16 schreef Chocolatebear het volgende:
Huh! Hoe oud ben je dan?Dat ken heul niet.
He G, waar was je zaterdag? Ik wilde met je vechten maar je durft kennelijk geen 19 jarige aan?quote:Op maandag 21 november 2011 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben 22 en was altijd de jongste van de klas/vriendengroep, maar nu zijn mensen om me heen alweer jonger![]()
.
Your age plz?quote:Op maandag 21 november 2011 16:21 schreef JackieBrown het volgende:
Whoa ik voel me oud in dit topic! Ben altijd de jongste, ook bij m'n studie enzo maar damn y'all
Ik moet er weer niet aan denken om ook maar een klinisch beroep te hebbenquote:Op maandag 21 november 2011 16:15 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb al wel allerlei ideeën van wat ik wil gaan doen, maar al mijn ideeën zijn niet echt haalbaarWil het liefst forensisch psychiater worden, maar no way dat ik 14 jaar ga studeren
Wat heb jij dan eigenlijk gestudeerd en sluit jouw huidige baan daarop aan? </konkroe>quote:Op maandag 21 november 2011 16:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik wist pas een hele tijd na m'n studie wat ik wilde gaan doen.
Maar ja, als je uiteindelijk maar iets doet wat je leuk vindt. [ afbeelding ]
Dat heb ik juist met alles in economische richting... brrrrquote:Op maandag 21 november 2011 16:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik moet er weer niet aan denken om ook maar een klinisch beroep te hebben.
quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 16:21 schreef JackieBrown het volgende:
Whoa ik voel me oud in dit topic!
Ben 23
Ondernemingsfinanciering (bedrijfseconomie) gestudeerd. Ik doe nu wel iets in de bedrijfseconomie maar niet op het niveau van mijn studie, geen zin in topfunctie met te veel verantwoordelijkheid, werkuren en stress.quote:Op maandag 21 november 2011 16:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat heb jij dan eigenlijk gestudeerd en sluit jouw huidige baan daarop aan? </konkroe>
Geld is niet het belangrijkste in het leven mi boi. [/wijze les van opa]quote:Ik wil later net zo rijk zijn als Birdman, geld in overvloed en doen wat je lekker zelf wilt.
[ afbeelding ]
By the time Birdman was 22 he had already amassed a net worth of $40 million.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 16:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
He G, waar was je zaterdag? Ik wilde met je vechten maar je durft kennelijk geen 19 jarige aan?
Inderdaadquote:Op maandag 21 november 2011 16:25 schreef Phantomesse het volgende:
Om bovenstaande reden kán ik ook gewoon niet haten op Justin Bieber. Ventje is echt te rijk voor zijn leeftijd, heeft hij goed gedaan man.
Verder:
Hehe, maar kan in principe alle kanten nog op hè, 't is niet dat ik op de beurs ga staan of boekhouder wordtquote:Op maandag 21 november 2011 16:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat heb ik juist met alles in economische richting... brrrr
30+ toch?quote:
quote:
Hahaha zorg dat je cijfers goed zijn dan want de loting bij tandheelkunde is brutal.quote:Op maandag 21 november 2011 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ga lekker voor HBO Mondzorgkunde en dan propedeuse en doorstromen naar de universiteit en dan tandarts. CASH ON DA BANK.
Zal wel meevallen toch, elk profiel is toelaatbaar zelfs.quote:Op maandag 21 november 2011 16:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hahaha zorg dat je cijfers goed zijn dan want de loting bij tandheelkunde is brutal.
Interessant wel, zo'n functie kan inderdaad behoorlijk zwaar zijn, moet je echt tegen kunnen ja. Ben ik liever eigen baas, hoef ik tegenover bijna niemand verantwoording af te leggen, behalve mezelfquote:Op maandag 21 november 2011 16:31 schreef krioro het volgende:
Ondernemingsfinanciering (bedrijfseconomie) gestudeerd. Ik doe nu wel iets in de bedrijfseconomie maar niet op het niveau van mijn studie, geen zin in topfunctie met te veel verantwoordelijkheid, werkuren en stress.
Hehe, zo achter die chicks staan en uitleggen hoe ze oefeningen goed moeten doen, massage erbij, ik heb je door!quote:En ik denk er al een tijd over een cursus te gaan doen om fitnessinstructeur/personal trainer te worden, lijkt me een stuk leuker (voor erbij misschien).
Daar heb ik in niet al te nuchtere staat wel vaker over nagedacht, maar als ik bijvoorbeeld ineens 10 miljoen op m'n rekening had zou ik echt wel hét leven leidenquote:Geld is niet het belangrijkste in het leven mi boi. [/wijze les van opa]
Daarom juist!!quote:Op maandag 21 november 2011 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zal wel meevallen toch, elk profiel is toelaatbaar zelfs.
Nét ja, nét! Shhh. Gelukkig zie ik er nog uit als een jonge god.quote:Op maandag 21 november 2011 16:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
30+ toch?
Je gaat al bijna dood man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |