nee ik dacht het niet, ik vroeg het omdat ik het niet weetquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:48 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Al had dat van mij wel gemogen hoor. Tevens krijg je er heel veel aanspraak meeIk met altijd kleurlingen met een moko aanspreken om te checken of ze Maori zijn. Zijn ze het niet.. dan loop ik lachhuilend weer weg, dus doe maar niet eigenlijk
[..]
Dacht je dat hij Maori was?Dan was ik allaaaannnggg met hem getrouwd
![]()
2 Maori's op FOK!, het zou zomaar kunnen maar ik heb het nog niet megemaakt.
Het is inderdaad lastig af te lezen wat hij is, maar als je het weet, dan zie je het welquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee ik dacht het niet, ik vroeg het omdat ik het niet weetmet z'n foto's kom ik er ook niet echt uit
Hmmmmhmmmm!quote:
Ja maarja, dat ben ik ook. En lijken wij op elkaar? Nee.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat heb ik me ook wel eens afgevraagd, volgens mij is Chocolatebear halfbloed? Su en NL? Of niet?
Ej marocboii hoe krijg je dat streepje onder je naam dan abi?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:57 schreef o.us het volgende:
Soms vaak vind ik het jammer dat men hier mijn afkomst kent.
Lijken alle halfbloedjes op elkaar dan? #durftevragenquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maarja, dat ben ik ook. En lijken wij op elkaar? Nee.
Snap ikquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:57 schreef o.us het volgende:
Soms vaak vind ik het jammer dat men hier mijn afkomst kent.
Misschien ja en misschien nee.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat heb ik me ook wel eens afgevraagd, volgens mij is Chocolatebear halfbloed? Su en NL? Of niet?
Hij is van het FOK!systeem.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ej marocboii hoe krijg je dat streepje onder je naam dan abi?
Half Suri en half NL kan breed zijn. Die ene helft kan of Javaans of Creools of Chinees of Hindoestaans zijn..quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kopieër- en plakwerk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ej marocboii hoe krijg je dat streepje onder je naam dan abi?
Pardon?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik vind Choco iets Marokkaans hebben.. Maar toch weer niet
Wat is jouw afkomst dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij vindt zelf van niet natuurlijk.
quote:
Goed lezen Juum!quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat is jouw afkomst dan eigenlijk?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
I did it before and I'mma do it again.
Chocolatebear lijkt op deze kill, die zoon van Altijd prijs met Achmed![]()
:
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij vindt zelf van niet natuurlijk.
Hoedanquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]![]()
Ik word ook vaak voor marokkaan aangezienIn 't zuidelijke puntje van spanje dachten ze allemaal dat ik Berbers was. Flikker op
[..]
Goed lezen Juum!![]()
! Zelfs ik word één keer per half jaar in het Marokkaans aangesproken, wel altijd door van die hele oude mensenquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]![]()
Ik word ook vaak voor marokkaan aangezienIn 't zuidelijke puntje van spanje dachten ze allemaal dat ik Berbers was. Flikker op
Need glasses bro?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
! Zelfs ik word één keer per half jaar in het Marokkaans aangesproken, wel altijd door van die hele oude mensen.
Allochtonen galore hier, geen stressquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:05 schreef o.us het volgende:
Alsof het belediging is om voor Marokkaan gezien te worden. Kan met alle nationaliteiten gebeuren.
Ik snap het ook niet, denken dat ik soesie (ofzo) ben ofzoquote:
Oh nevermindquote:
Gheh! En jij bent?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh nevermindDacht dat je alleen doelde op dat halfbloed gedeelte.
Ja wat is dit, allemaal boitenlanders hier, isch niet normal.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Allochtonen galore hier, geen stress.
[..]
Ik snap het ook niet, denken dat ik soesie (ofzo) ben ofzo. Echt enkel en alleen door hele oude Marokkanen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |