quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heb alleen hele oude/onduidelijke foto's op m'n pc staan nu, maar voor het idee:TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu wil ik er nog een aan de binnenkant van mijn bovenarm. Ik had ooit de gedachte om de handtekening van mijn moeder (ze betekent veel voor me) op mijn borst te zetten maar langzamerwijs verloor ik mijn interesse
. Heb ik met veel dingen.
Feyenoord Rotterdam
Ik hoor dat elke dag, incluis de blaquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dit.
"Ik zei het toch!"
"Nooit luisteren jij, eigenwijs."
"Tsja, ik heb je gewaarschuwd."
Blablablablablalabalabbabalalablablablablaaaaaaaaa
Is wel een tof idee! M'n vriendin heeft dat ook op haar pols, met het as van haar moeder erin verwerkt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Tof. Ik had ooit de gedachte om de handtekening van mijn moeder (ze betekent veel voor me) op mijn borst te zetten maar langzamerwijs verloor ik mijn interesse
. Heb ik met veel dingen.
Ik zei net nog tegen Vaseline_ dat ik nooit tattoo's of piercings zou nemen, maar in zoiets kan ik me wel vinden (jammer genoeg)quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:30 schreef Juminelle het volgende:
Maar het zijn de initialen van m'n overleden vader.
Waarom niet? Mannen met tattoo'squote:Op vrijdag 18 november 2011 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zei net nog tegen Vaseline_ dat ik nooit tattoo's of piercings zou nemen, maar in zoiets kan ik me wel vinden (jammer genoeg). Hmm, hier ga ik ooit nog 's over nadenken
.
Mooi gebaar.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het is AJ met een kruisje, niet echt duidelijk te zien op die foto inderdaad
Moet ik me bij aansluiten, mannen (en vrouwen) met tattoosquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarom niet? Mannen met tattoo's
Ik ken veel meiden die dat ook met kleding hebbenquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is wel een tof idee! M'n vriendin heeft dat ook op haar pols, met het as van haar moeder erin verwerkt.
Ik heb dat ook telkens. Ik denk steeds van oké dit wil ik écht laten zetten, maar na een maand vind ik het niet meer leuk
Thanks. Zoiets lijkt me ook dope, maar op de een of andere manier vind ik hele grote tattoo's niet echt bij me passen ofzo. Als het zover is wil ik in ieder geval foto's!quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mooi gebaar.Ik wil in de nabije toekomst nog eens iets laten zetten voor mijn moeder. Hoop er een groot kunstwerk van te maken.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ken veel meiden die dat ook met kleding hebben.
Tevens; het gevoel dat je net keiveel kleding gekocht hebt en alles meteen wilt aantrekken. WIN!
Ik weet niet, heb d'r nooit wat mee gehad en ook nooit de behoefte om er eentje te zetten. Toen ik die van m'n vriend zag twijfelde ik lichtjes, nu lees ik dat van jou en twijfel ik weerquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Moeten ze óók een mooi, passend lichaam hebben (mannen gespierd, vrouwen slank). Anders is het lelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het lijkt niet alleen op kunst, het is het ookquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zei net nog tegen Vaseline_ dat ik nooit tattoo's of piercings zou nemen, maar in zoiets kan ik me wel vinden (jammer genoeg). Hmm, hier ga ik ooit nog 's over nadenken
.
Vriend van me had toentertijd ook de voorletter van zijn overleden moeder, daar zit nu ook heel mooi een vogeltje en nog wat meer omheen. Echt kunst lijkt het wel. Da's wel fucking mooi.
Nice.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het is AJ met een kruisje, niet echt duidelijk te zien op die foto inderdaad
Doen ook! Mocht je op creatief vlak vastlopen, appquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mooi gebaar.Ik wil in de nabije toekomst nog eens iets laten zetten voor mijn moeder. Hoop er een groot kunstwerk van te maken.
Dus als een gezet persoon het op z'n arm zet is het lelijk?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Moeten ze óók een mooi, passend lichaam hebben (mannen gespierd, vrouwen slank). Anders is het lelijk.
Misschien dat ik het verkeerd verwoord, maar bij dikke mensen vind ik het dus niet mooi.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus als een gezet persoon het op z'n arm zet is het lelijk?
Klopt inderdaad. Maar dat is het probleem niet bij dWc.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Moeten ze óók een mooi, passend lichaam hebben (mannen gespierd, vrouwen slank). Anders is het lelijk.
Kan ik begrijpen als het op de buik/rug/zij/bovenbenen isquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Misschien dat ik het verkeerd verwoord, maar bij dikke mensen vind ik het dus niet mooi.
Wat ben je wel danquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:42 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb al een aantal thema's die ik er in wil verwerken.Hoe ik deze precies wil illustreren is nog iets waar ik mee aan het werk ben.
Stiekem is zo een Maori tattoo die je hele levensverhaal vertelt wel dope, echter ben ik geen Maori dus ga ik het ook niet laten zetten.
Sranan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:42 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb al een aantal thema's die ik er in wil verwerken.Hoe ik deze precies wil illustreren is nog iets waar ik mee aan het werk ben.
Stiekem is zo een Maori tattoo die je hele levensverhaal vertelt wel dope, echter ben ik geen Maori dus ga ik het ook niet laten zetten.
Ja, ik hou niet van die tribals (quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:37 schreef Phantomesse het volgende:
Het lijkt niet alleen op kunst, het is het ookTevens zeg ik; gewoon doen!
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Maar dat is het probleem niet bij dWc.
Dat is een mysterie.quote:
Al had dat van mij wel gemogen hoor. Tevens krijg je er heel veel aanspraak meequote:Op vrijdag 18 november 2011 19:42 schreef Chocolatebear het volgende:
Dacht je dat hij Maori was?quote:
Ik ben nog steeds van mening dat je op een Molukker lijkt tho.quote:
Ja hij lijkt inderdaad wel een beetje Moluks ja, maar dan lang.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat je op een Molukker lijkt tho.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja hij lijkt inderdaad wel een beetje Moluks ja, maar dan lang.
Molukkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |