Ja wel redelijk, ben wel blij dat het voorbij isquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik join je! Al ben ik van plan vanavond een keer thuis te gaan bankhangen met films, eten en weed.
Hoe gingen je toetsen btw?
Wow vet!quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zo! Inclusief dik en roodheid
Deze man weet.quote:
Nice!quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zo! Inclusief dik en roodheid
Nee, het vooroverleunen op het stuur ging niet helemaal lekkerquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Toch niet gaan werken, Maorimeisje?
Niet mijn muziek, wel een mooie meid.quote:
Nice! Vanavond chillen als een malle dusquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:44 schreef Posucice het volgende:
[..]
Ja wel redelijk, ben wel blij dat het voorbij is
Vaker naar mijn wijze woorden luisteren is het devies.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:49 schreef Phantomesse het volgende:
Nee, het vooroverleunen op het stuur ging niet helemaal lekker
Welke heb je al dan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:50 schreef Juminelle het volgende:
Tof! Ik wil ook een nieuwe
[..]
Nice! Vanavond chillen als een malle dus
Iets aan haar vind ik niet mooi, maar ik kan niet precies vinden watquote:
Polen is dan ook wat minder qua vrouwen naar mijn ervaring. Richting Oekraïne, Roemenië en Rusland is het veel beter. Maar in Polen zijn ze wel veel meer vriendelijkerquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Iets aan haar vind ik niet mooi, maar ik kan niet precies vinden watHeb het sowieso niet echt op Oost Europese vrouwen.
In Polen ging ik naar een stripclub en echt AL die vrouwen daar waren nieteens een klein beetje doable.
Uitzondering is Mila Kunis want met haar zou ik trouwen
Ik kan nieteens kritisch naar dat filmpje kijken, ik volg slechts mijn manneninstinctquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:54 schreef Juminelle het volgende:
Iets aan haar vind ik niet mooi, maar ik kan niet precies vinden wat![]()
Ik hou niet van luisteren naar wijze woorden is geblekenquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vaker naar mijn wijze woorden luisteren is het devies.
Heb ik ook hoor. En achteraf voor eigenwijs persoon uitgemaakt wordenquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:03 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik hou niet van luisteren naar wijze woorden is gebleken![]()
Ik hou van eerst op mijn bek aan en daarna mensen toch maar gelijk moeten geven
Heb alleen hele oude/onduidelijke foto's op m'n pc staan nu, maar voor het idee:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu wil ik er nog een aan de binnenkant van mijn bovenarm
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heb alleen hele oude/onduidelijke foto's op m'n pc staan nu, maar voor het idee:Mooi! Waar staat die AJ of AJT, (kan het niet goed lezen) voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu wil ik er nog een aan de binnenkant van mijn bovenarm
Dit.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor. En achteraf voor eigenwijs persoon uitgemaakt worden.
Ik voel je.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dit.
"Ik zei het toch!"
"Nooit luisteren jij, eigenwijs."
"Tsja, ik heb je gewaarschuwd."
Blablablablablalabalabbabalalablablablablaaaaaaaaa
Het is AJ met een kruisje, niet echt duidelijk te zien op die foto inderdaadquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mooi! Waar staat die AJ of AJT, (kan het niet goed lezen) voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |