Waatquote:Op vrijdag 18 november 2011 01:46 schreef Phantomesse het volgende:
Vier slippende wielen net op de aaaaaaa geen idee maar de weg was flink afgesloten
Vangrail gepakt, achterruit kapot, en de hele voorkant total loss![]()
Maatje slipte de bocht uit en toen gingen we over de weg heen wiebelen, best geluk gehad wel. Mijn hoofd doet echt pijn wel en in ben tijdens deze happening mijn telefoon kwijt geraakt![]()
Zeer waarschijnlijk is deze uit de achteruit geslingerd, ik treur diep.
Echter, inboedel verzekeringdusssss ik ga even een bon regelen van een zieke telefoon en dan eis ik die op.
[ afbeelding ]
Goed, ik baal wel.
HET IS MIJN SCHULDquote:Op donderdag 17 november 2011 21:57 schreef Phantomesse het volgende:
Daar ik vanmiddag nog met dWc uitwisselde dat ik vandaag niet zou gaan smoken, word ik straks toch weer opgehaald door maatjes om even een dikke te gaan in en exhaleren.
Engeltje op je schouderquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:26 schreef Phantomesse het volgende:
Ghehe thanks allen.
Ik besef me eigenlijk nu net pas hoeveel geluk ik heb gehadIk had die achterruit bijna over mijn gezicht heen gekregen, mijn hoofd was achterover gewhipt en op dat moment zag ik ook de achterruit eruit vliegen, die dus gelukkig naar buiten vloog
Anders was Phantomesse nu 1 plork geweest.
Ah en we hebben op een haar na een afdaling naar een bijvoegede weghelft gemist waar allemaal auto's nog gewoon in snelvaart voorbij kwamen. Volgens takelmeneer waren we dan niet meer zo heel als nu
Immer ongeluk hebbenImmer geluk hebben bij het ongeluk
![]()
Stiekem hou ik wel een beetje van mijn leven, maar ik hield sowieso al van het leven daarom is het me gespaard gebleven
Damnquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:43 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wel meer
Dat is ook echt iets waar ik nu wel een beetje in begin te geloven gezien ik áltijd ontiegelijk veel geluk heb bij dergelijke dingen. Ben 1 keer aangereden op de fiets met een flinke vaart en ik had helemaal niets terwijl ik wel een stukje gevlogen hebVeel mensen zijn van een mindere klap overleden.
Eerste auto ongeluk waar ik in zat hadden we ook helemaal niets, zelfs de auto had geen schade, we zijn toen over elke baan geen gegleden die er was. Beide weghelften, het was nacht dus rustig op de snelweg gelukkig. Een aankomende auto kon nog net optijd remmen voor mijn portier. Anders AUW
Deze keer ook weer geluk.
Als baby heb ik op de bodem van een sloot gelegen en ben ik eruit getrokken door een hond die helemaal panish zichzelf lostrok van zijn eigenaar en mij uit de sloot viste. (Had een onoplettende oppas, zij was per direct ontslagen ook)
Het huis heeft een keer in brand gestaan vroeger en voor onze kamer ging het vuur niet verder om 1 of andere reden, zijn er door het raam uit gehaald![]()
Later nog een keer onder invloed van weet ik veel wat tijdens het stappen (ik vermoed nog steeds dat er toen iets in mijn drinken gegooid is want ik ben nog nóóit nokkie gegaan van iets en zo achterlijk veel had ik niet gedronken. De glazen in Baja goot ik echter wel achterover zonder te proeven wat erin zat. Ik ging uit van whisky cola) knock out in een sloot gelegen achter BajaGeen idee hoe ik daar ben gekomen.
Ik heb een rit afgeslagen met vage kenissen, vroegen of ik mee ging naar Utrecht maar na even twijfelen heb ik toch besloten om niet mee te gaan. Die auto is ook verongelukt en 1 iemand is overleden toen. Moge deze jonge jongen (16 destijds) rusten in vrede <3
Verder nog een keer netaan niét aangereden door een of andere mongool 's nachts in het weekend die het nodig vond om met 120 door een woonwijk te gaan
In Rotterdam een keer als kind zijnde duiken voor kogels in Beverwaard toen een of andere mongool random wat aan het rondschieten was. Zijn een steegje in gedoken toen en we vonden het ontzettend cool
Deze Phantomesse maakt best heel wat meeSoms verdenk ik mezelf ervan dat ik school niet heb afgemaakt omdat ik onbewust weet dat ik niet oud kan worden ofzo
![]()
Oke, dat laatste was gewoon een slap excuus.
Ik dat nog nieteens, nog nooit iets gebroken/gekneusd. Mijn enige bijna-doodmomenten zijn in Call of Dutyquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:51 schreef aight1 het volgende:
wel sick allemaal, ik heb een keer m'n arm gebroken met basketbal en dat is het.
Ik ben 1 pechmagneet, dat weet ik al sinds ik klein benquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
Damn. Flinke hoeveelheid beschermengeltjes heb je
wel sick allemaal, ik heb een keer m'n arm gebroken met basketbal en dat is het
.
Ik ben net gebeld door die mattie die ons gisteren bijna in de prak reed, of ik vannacht Chivas of Dimple wou drinken. Heb gezegd 'Chivas! Maar ik doe niet mee, ik blijf veilig thuis deze nacht.'quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Holy fuck, je bent een pussy; 9 lives.
[..]
Ik dat nog nieteens, nog nooit iets gebroken/gekneusd. Mijn enige bijna-doodmomenten zijn in Call of Duty. Ik drink er zo één op RR Phantom, bikkel en lucky bastard van het afgelopen decennium
.
Ja... Misschien is het inderdaad tijd om voorzichtig te gaan doen. Echter mijn ego ofzo weet gewoon dat áls er iets gebeurt, het sowieso wel goedkomt. Daardoor ben ik soms wat geneigd om risico te nemen want het komt altijd weer goed met mijquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Doe je wel voorzichtig mên, je bent nog kei-jong. Gebruik je Maori-powerz
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Phantomesse op 18-11-2011 18:22:23 ]
Mja, living on the edgequote:Op vrijdag 18 november 2011 18:10 schreef Phantomesse het volgende:
Ja... Misschien is het inderdaad tijd om voorzichtig te gaan doen. Echter mijn ego ofzo weet gewoon dat áls er iets gebeurt, het sowieso wel goedkomt. Daardoor ben ik soms wat geneigd om risico te nemen want het komt altijd weer goed met mij
Hallo, wacht eens even, pinky promise dat jij niet als eerste in #Fernandes de pijp uitgaatquote:Mocht er wel ooit iets gebeuren, dan no worries! Chocolatebear zal het jullie dan wel mededelen als er overlijdensberichten en condoleances op mijn facebook verschijnen, dan weten jullie in ieder geval waarom ik niet meer op Fok! ben.
Ik zoek het ansich niet op nee, maar ik ga risico ook niet uit de weg. Kijk, lopen op het randje van je balkonquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mja, living on the edge. Nederland is zodanig luxe en relatief veilig dat sommigen het op gaan zoeken, dunno hoe dat met jou zit?
Cliché, maar een ongeluk zit in een klein hoekje & tart het lot niet
.
Ik zal mijn best doen. Heb bovennstaande post even geedit, er zit alvast een afscheidsbrief in voor Fok! mocht het toch zover komenquote:Hallo, wacht eens even, pinky promise dat jij niet als eerste in #Fernandes de pijp uitgaat![]()
.
Ik wil ook losgaanquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:27 schreef Posucice het volgende:
Een dikke jonko roken (of twee) en helemaal los gaan.
Doe je verder wel voorzichtig meid.
Wel een berenpak2 aandoen hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:29 schreef Phantomesse het volgende:
Wellicht dat ik straks alsnog gewoon naar buiten ga hoorMezelf kennende...
Hahaahahaha. Man, ik wou dat ik die BDE post niet geschreven had. Ik besef me opeens hoe kwetsbaar en unfortunate (weet even het Nederlandse woord niet, daarvan geef ik mijn tijdelijke braindamage maar even de schuld) ik eigenlijk benquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel een berenpak2 aandoen hoor.
[ afbeelding ]
Ik join je! Al ben ik van plan vanavond een keer thuis te gaan bankhangen met films, eten en weed.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:27 schreef Posucice het volgende:
Een dikke jonko roken (of twee) en helemaal los gaan.
Doe je verder wel voorzichtig meid.
*even foto uploaden die vriendin had gemaakt meteen na het zetten*quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:38 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
OehHoe groot? Wat voor? Tell me tell me!
Zelfde hier. Ik heb (behalve een kleine operatie en bij m'n geboorte) ook nooit in het ziekenhuis gelegen ofzo. En dat terwijl ik te vaak wasted ben en best wel zieke dingen doequote:Op vrijdag 18 november 2011 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Holy fuck, je bent een pussy; 9 lives.
[..]
Ik dat nog nieteens, nog nooit iets gebroken/gekneusd. Mijn enige bijna-doodmomenten zijn in Call of Duty.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |