abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104507271
quote:
16s.gif Op vrijdag 18 november 2011 01:46 schreef Phantomesse het volgende:
Vier slippende wielen net op de aaaaaaa geen idee maar de weg was flink afgesloten ^O^
Vangrail gepakt, achterruit kapot, en de hele voorkant total loss :')
Maatje slipte de bocht uit en toen gingen we over de weg heen wiebelen, best geluk gehad wel. Mijn hoofd doet echt pijn wel en in ben tijdens deze happening mijn telefoon kwijt geraakt ;(
Zeer waarschijnlijk is deze uit de achteruit geslingerd, ik treur diep.

Echter, inboedel verzekering ^O^ dusssss ik ga even een bon regelen van een zieke telefoon en dan eis ik die op.

[ afbeelding ]

Goed, ik baal wel.
Waat :o damnn
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
pi_104513962
quote:
16s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:57 schreef Phantomesse het volgende:
Daar ik vanmiddag nog met dWc uitwisselde dat ik vandaag niet zou gaan smoken, word ik straks toch weer opgehaald door maatjes om even een dikke te gaan in en exhaleren.

;(
HET IS MIJN SCHULD :'(!! Beterschap gewenst :o.
pi_104514831
Ghehe thanks allen.

Ik besef me eigenlijk nu net pas hoeveel geluk ik heb gehad :') Ik had die achterruit bijna over mijn gezicht heen gekregen, mijn hoofd was achterover gewhipt en op dat moment zag ik ook de achterruit eruit vliegen, die dus gelukkig naar buiten vloog _O_ Anders was Phantomesse nu 1 plork geweest.

Ah en we hebben op een haar na een afdaling naar een bijvoegede weghelft gemist waar allemaal auto's nog gewoon in snelvaart voorbij kwamen. Volgens takelmeneer waren we dan niet meer zo heel als nu :')

Immer ongeluk hebben ;( Immer geluk hebben bij het ongeluk _O_

Stiekem hou ik wel een beetje van mijn leven, maar ik hield sowieso al van het leven daarom is het me gespaard gebleven O+

[ Bericht 9% gewijzigd door Phantomesse op 18-11-2011 15:36:15 ]
pi_104518037
quote:
16s.gif Op vrijdag 18 november 2011 15:26 schreef Phantomesse het volgende:
Ghehe thanks allen.

Ik besef me eigenlijk nu net pas hoeveel geluk ik heb gehad :') Ik had die achterruit bijna over mijn gezicht heen gekregen, mijn hoofd was achterover gewhipt en op dat moment zag ik ook de achterruit eruit vliegen, die dus gelukkig naar buiten vloog _O_ Anders was Phantomesse nu 1 plork geweest.

Ah en we hebben op een haar na een afdaling naar een bijvoegede weghelft gemist waar allemaal auto's nog gewoon in snelvaart voorbij kwamen. Volgens takelmeneer waren we dan niet meer zo heel als nu :')

Immer ongeluk hebben ;( Immer geluk hebben bij het ongeluk _O_

Stiekem hou ik wel een beetje van mijn leven, maar ik hield sowieso al van het leven daarom is het me gespaard gebleven O+

Engeltje op je schouder
pi_104518471
Whoa P. Niemand heel ernstig gewond hoop ik?

Fernandes SC kan niet zonder je hoor, voorziktik doen.
full stops and exclamation marks
pi_104519848
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 november 2011 16:45 schreef aight1 het volgende:

[..]

Engeltje op je schouder
Wel meer :Y
Dat is ook echt iets waar ik nu wel een beetje in begin te geloven gezien ik áltijd ontiegelijk veel geluk heb bij dergelijke dingen. Ben 1 keer aangereden op de fiets met een flinke vaart en ik had helemaal niets terwijl ik wel een stukje gevlogen heb :') Veel mensen zijn van een mindere klap overleden.

Eerste auto ongeluk waar ik in zat hadden we ook helemaal niets, zelfs de auto had geen schade, we zijn toen over elke baan geen gegleden die er was. Beide weghelften, het was nacht dus rustig op de snelweg gelukkig. Een aankomende auto kon nog net optijd remmen voor mijn portier. Anders AUW :')

Deze keer ook weer geluk.

Als baby heb ik op de bodem van een sloot gelegen en ben ik eruit getrokken door een hond die helemaal panish zichzelf lostrok van zijn eigenaar en mij uit de sloot viste. (Had een onoplettende oppas, zij was per direct ontslagen ook)

Het huis heeft een keer in brand gestaan vroeger en voor onze kamer ging het vuur niet verder om 1 of andere reden, zijn er door het raam uit gehaald :')

Later nog een keer onder invloed van weet ik veel wat tijdens het stappen (ik vermoed nog steeds dat er toen iets in mijn drinken gegooid is want ik ben nog nóóit nokkie gegaan van iets en zo achterlijk veel had ik niet gedronken. De glazen in Baja goot ik echter wel achterover zonder te proeven wat erin zat. Ik ging uit van whisky cola) knock out in een sloot gelegen achter Baja :') Geen idee hoe ik daar ben gekomen.

Ik heb een rit afgeslagen met vage kenissen, vroegen of ik mee ging naar Utrecht maar na even twijfelen heb ik toch besloten om niet mee te gaan. Die auto is ook verongelukt en 1 iemand is overleden toen. Moge deze jonge jongen (16 destijds) rusten in vrede <3

Verder nog een keer netaan niét aangereden door een of andere mongool 's nachts in het weekend die het nodig vond om met 120 door een woonwijk te gaan :P

In Rotterdam een keer als kind zijnde duiken voor kogels in Beverwaard toen een of andere mongool random wat aan het rondschieten was. Zijn een steegje in gedoken toen en we vonden het ontzettend cool :')

Deze Phantomesse maakt best heel wat mee :D Soms verdenk ik mezelf ervan dat ik school niet heb afgemaakt omdat ik onbewust weet dat ik niet oud kan worden ofzo :')

Oke, dat laatste was gewoon een slap excuus.

[ Bericht 6% gewijzigd door Phantomesse op 18-11-2011 17:49:02 ]
pi_104520144
quote:
16s.gif Op vrijdag 18 november 2011 17:43 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Wel meer :Y
Dat is ook echt iets waar ik nu wel een beetje in begin te geloven gezien ik áltijd ontiegelijk veel geluk heb bij dergelijke dingen. Ben 1 keer aangereden op de fiets met een flinke vaart en ik had helemaal niets terwijl ik wel een stukje gevlogen heb :') Veel mensen zijn van een mindere klap overleden.

Eerste auto ongeluk waar ik in zat hadden we ook helemaal niets, zelfs de auto had geen schade, we zijn toen over elke baan geen gegleden die er was. Beide weghelften, het was nacht dus rustig op de snelweg gelukkig. Een aankomende auto kon nog net optijd remmen voor mijn portier. Anders AUW :')

Deze keer ook weer geluk.

Als baby heb ik op de bodem van een sloot gelegen en ben ik eruit getrokken door een hond die helemaal panish zichzelf lostrok van zijn eigenaar en mij uit de sloot viste. (Had een onoplettende oppas, zij was per direct ontslagen ook)

Het huis heeft een keer in brand gestaan vroeger en voor onze kamer ging het vuur niet verder om 1 of andere reden, zijn er door het raam uit gehaald :')

Later nog een keer onder invloed van weet ik veel wat tijdens het stappen (ik vermoed nog steeds dat er toen iets in mijn drinken gegooid is want ik ben nog nóóit nokkie gegaan van iets en zo achterlijk veel had ik niet gedronken. De glazen in Baja goot ik echter wel achterover zonder te proeven wat erin zat. Ik ging uit van whisky cola) knock out in een sloot gelegen achter Baja :') Geen idee hoe ik daar ben gekomen.

Ik heb een rit afgeslagen met vage kenissen, vroegen of ik mee ging naar Utrecht maar na even twijfelen heb ik toch besloten om niet mee te gaan. Die auto is ook verongelukt en 1 iemand is overleden toen. Moge deze jonge jongen (16 destijds) rusten in vrede <3

Verder nog een keer netaan niét aangereden door een of andere mongool 's nachts in het weekend die het nodig vond om met 120 door een woonwijk te gaan :P

In Rotterdam een keer als kind zijnde duiken voor kogels in Beverwaard toen een of andere mongool random wat aan het rondschieten was. Zijn een steegje in gedoken toen en we vonden het ontzettend cool :')

Deze Phantomesse maakt best heel wat mee :D Soms verdenk ik mezelf ervan dat ik school niet heb afgemaakt omdat ik onbewust weet dat ik niet oud kan worden ofzo :')

Oke, dat laatste was gewoon een slap excuus.
Damn :'). Flinke hoeveelheid beschermengeltjes heb je :D wel sick allemaal, ik heb een keer m'n arm gebroken met basketbal en dat is het :').
pi_104520429
Holy fuck, je bent een pussy; 9 lives _O_.
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 november 2011 17:51 schreef aight1 het volgende:
wel sick allemaal, ik heb een keer m'n arm gebroken met basketbal en dat is het :').
Ik dat nog nieteens, nog nooit iets gebroken/gekneusd. Mijn enige bijna-doodmomenten zijn in Call of Duty (8>. Ik drink er zo één op RR Phantom, bikkel en lucky bastard van het afgelopen decennium _O_.
pi_104520468
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 november 2011 17:51 schreef aight1 het volgende:

[..]

Damn :'). Flinke hoeveelheid beschermengeltjes heb je :D wel sick allemaal, ik heb een keer m'n arm gebroken met basketbal en dat is het :').
Ik ben 1 pechmagneet, dat weet ik al sinds ik klein ben :') Maar ik heb wel altijd geluk bij mijn pech :Y

Ik weet niet of deze ook in het rijtje thuishoort:

Vroeger op schoolkamp ben ik in het bos een keer bijna aangerend door een hert of ander zulks dier met best een flink gewij. Vriendin riep 'KIJK UIT! EEN HERT!' en toen sprong ik aan de kant. Waar ik stond rende dat ding keihard langs :') Anders gewij in mijn flikker (ik denk op hoofdhoogte want we waren nog niet zo groot).
pi_104520554
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 november 2011 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Ik dat nog nieteens, nog nooit iets gebroken/gekneusd. Mijn enige bijna-doodmomenten zijn in Call of Duty (8>. Ik drink er zo één op RR Phantom, bikkel en lucky bastard van het afgelopen decennium _O_.
Ik ben net gebeld door die mattie die ons gisteren bijna in de prak reed, of ik vannacht Chivas of Dimple wou drinken. Heb gezegd 'Chivas! Maar ik doe niet mee, ik blijf veilig thuis deze nacht.'

Doei :') het kán niet goed gaan!

Tevens was die laatste zin uit mijn BDE post eigenlijk geen grap :') Ik ben al zo vaak bijna dood geweest dat als het ongeluk in dit ratio door blijft gaan ik de 30 niet ga halen, theoretisch gezien.

Lekker vooruitzicht ;( Het werd me vroeger al voorspeld door merdere mensen die mijn hand hebben gelezen :P Er zit 1 zieke breuk in mijn levenslijn, ergens op 1/3de. Echter gaat hij daarna vanaf een ander punt wel verder, er is dus hoop.
pi_104520683
Doe je wel voorzichtig mên, je bent nog kei-jong ;(. Gebruik je Maori-powerz :@.
pi_104520736
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2011 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Doe je wel voorzichtig mên, je bent nog kei-jong ;(. Gebruik je Maori-powerz :@.
Ja... Misschien is het inderdaad tijd om voorzichtig te gaan doen. Echter mijn ego ofzo weet gewoon dat áls er iets gebeurt, het sowieso wel goedkomt. Daardoor ben ik soms wat geneigd om risico te nemen want het komt altijd weer goed met mij :')

Mocht er wel ooit iets gebeuren, dan no worries! Chocolatebear zal het jullie dan wel mededelen als er overlijdensberichten en condoleances op mijn facebook verschijnen, dan weten jullie in ieder geval waarom ik niet meer op Fok! ben. Tevens kun je dan ook dit bericht quoten in mijn overlijdenstopic.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Phantomesse op 18-11-2011 18:22:23 ]
pi_104520898
quote:
16s.gif Op vrijdag 18 november 2011 18:10 schreef Phantomesse het volgende:
Ja... Misschien is het inderdaad tijd om voorzichtig te gaan doen. Echter mijn ego ofzo weet gewoon dat áls er iets gebeurt, het sowieso wel goedkomt. Daardoor ben ik soms wat geneigd om risico te nemen want het komt altijd weer goed met mij :')
Mja, living on the edge :'). Nederland is zodanig luxe en relatief veilig dat sommigen het op gaan zoeken, dunno hoe dat met jou zit? :P Cliché, maar een ongeluk zit in een klein hoekje & tart het lot niet :@.

quote:
Mocht er wel ooit iets gebeuren, dan no worries! Chocolatebear zal het jullie dan wel mededelen als er overlijdensberichten en condoleances op mijn facebook verschijnen, dan weten jullie in ieder geval waarom ik niet meer op Fok! ben.
Hallo, wacht eens even, pinky promise dat jij niet als eerste in #Fernandes de pijp uitgaat :{w :D.
pi_104520970
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 november 2011 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Mja, living on the edge :'). Nederland is zodanig luxe en relatief veilig dat sommigen het op gaan zoeken, dunno hoe dat met jou zit? :P Cliché, maar een ongeluk zit in een klein hoekje & tart het lot niet :@.

Ik zoek het ansich niet op nee, maar ik ga risico ook niet uit de weg. Kijk, lopen op het randje van je balkon :P Dat is gewoon dom. Maar het is niet zo dat ik uit ga wijken voor eventueel heel misschien gevaar dat weleens plaats zou kunnen gaan vinden. Ik zou ook na dit, gewoon nog in een race auto stappen op het Zandvoort cirquit. Als je dood gaat, dan ga je dood. Ik hou van het leven hoor, maar heb inmiddeld geleerd dat je je nooit ergens aan vast moet klampen, ook dus het leven niet. Als ik dood moet gaan accepteer ik dat, het is niet dat je daar een keuze in hebt :P Ik hoop alleen dat ik niet om hoef te komen in een vlammenzee, dat is mijn enige wens.

Tevens ben ik niet suicidaal en heb ik nimmer dergelijke gedachten, leven is te lekker O+ en ik geniet er volop van :Y

Mocht ik doodgaan voor een acceptabele tijd, geniet dan tien keer zo hard voor mij :D

quote:
Hallo, wacht eens even, pinky promise dat jij niet als eerste in #Fernandes de pijp uitgaat :{w :D.
Ik zal mijn best doen. Heb bovennstaande post even geedit, er zit alvast een afscheidsbrief in voor Fok! mocht het toch zover komen :')
pi_104521300
Bedacht me net hoe ironisch het zou zijn als ik opeens doodga deze week nog :')

Eergisteren is er trouwens een fles met purschuim ontploft in ons bijzijn :o Meisje kreeg daarvan een scherf op haar gezicht, ik zat net buiten dat gebied gelukkig. Zij moest wel even langs het ziekenhuis...

Ohmy :')

Ik word autist ^O^ lekker veilig.

Nu weer over op de orde van de dag tho...

Wat zijn de planningen allemaal dit weekend? :D
pi_104521329
Een dikke jonko roken (of twee) en helemaal los gaan.
Doe je verder wel voorzichtig meid. ;(
Fuck your ethnicity, nigga.
pi_104521400
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 november 2011 18:27 schreef Posucice het volgende:
Ik wil ook losgaan ;( maar ik ben een beetje bang geworden voor het leven en al haar verassingen :')

Wellicht dat ik straks alsnog gewoon naar buiten ga hoor :P Mezelf kennende...
pi_104521501
quote:
16s.gif Op vrijdag 18 november 2011 18:29 schreef Phantomesse het volgende:
Wellicht dat ik straks alsnog gewoon naar buiten ga hoor :P Mezelf kennende...
Wel een berenpak2 aandoen hoor.

pi_104521669
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 november 2011 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Wel een berenpak2 aandoen hoor.

[ afbeelding ]
Hahaahahaha. Man, ik wou dat ik die BDE post niet geschreven had. Ik besef me opeens hoe kwetsbaar en unfortunate (weet even het Nederlandse woord niet, daarvan geef ik mijn tijdelijke braindamage maar even de schuld) ik eigenlijk ben :') nu ben ik bang om naar buiten te gaan.

Volgens mij heeft half Fok! gewoon net zoveel ongeluk als ik, waardoor ze zich gaan begeven naar zolders :o daar waar het veilig is!
pi_104521683
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 november 2011 18:27 schreef Posucice het volgende:
Ik join je! Al ben ik van plan vanavond een keer thuis te gaan bankhangen met films, eten en weed.

Hoe gingen je toetsen btw?
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_104521685
Yaaaawww net tattoo gezet bitches! 8-) 8-)
pi_104521714
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 18:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Oeh :D Hoe groot? Wat voor? Tell me tell me!
pi_104521797
quote:
16s.gif Op vrijdag 18 november 2011 18:38 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Oeh :D Hoe groot? Wat voor? Tell me tell me!
*even foto uploaden die vriendin had gemaakt meteen na het zetten*
pi_104521830
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 november 2011 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Ik dat nog nieteens, nog nooit iets gebroken/gekneusd. Mijn enige bijna-doodmomenten zijn in Call of Duty (8>.
Zelfde hier. Ik heb (behalve een kleine operatie en bij m'n geboorte) ook nooit in het ziekenhuis gelegen ofzo. En dat terwijl ik te vaak wasted ben en best wel zieke dingen doe :')
pi_104521864
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 18:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Aaah dope! Zien zien zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')