Ik helemaal niksquote:Op zondag 20 november 2011 15:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Aight!
Ik moet nog zo veel huiswerk maken. Op zo'n brakke zondagmiddag echt geen zin gewoon..
Juh, half Fernandes zou ook komen, echter haakten ze allemaal op het laatste moment af als een ware zolderkamerautist.quote:Op zondag 20 november 2011 15:09 schreef o.us het volgende:
[..]
http://nl-nl.facebook.com/pages/FYAH/154684307920950
Allochtonen he. Maar als er eten op de planning staat staan ze een half uur van te voren voor je deur te wachtenquote:Op zondag 20 november 2011 15:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Juh, half Fernandes zou ook komen, echter haakten ze allemaal op het laatste moment af als een ware zolderkamerautist.
quote:Op zondag 20 november 2011 16:07 schreef Chocolatebear het volgende:
Ach, ik was toch met matties er heen dus het was niet erg of zo.
Fernandes-eetfestijn.quote:Op zondag 20 november 2011 16:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Allochtonen he. Maar als er eten op de planning staat staan ze een half uur van te voren voor je deur te wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sinds vandaag ben ik ook weer gewoon volk hier ja. Te druk met het echte leven en zo. Baka ini blaka!full stops and exclamation marks
quote:Op zondag 20 november 2011 16:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Fernandes-eetfestijn. [ afbeelding ]
Krio is nooit te laat, krio komt wanneer hij gaat.HerkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sinds vandaag ben ik ook weer gewoon volk hier ja. Te druk met het echte leven en zo. Baka ini blaka!. Spreek je om vier uur af, vertek je pas rond 4 uur
. Te druk? Alsof MUZ zo veel tijd kost
.
Feyenoord Rotterdam
MUZ is groot hoor, iets minder druk dan KLB wel ja.quote:Op zondag 20 november 2011 16:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Herkenbaar. Spreek je om vier uur af, vertek je pas rond 4 uur
. Te druk? Alsof MUZ zo veel tijd kost
.
quote:
Wat deed je voor PR dan? Toch niet alleen rondbellen en mailen voor prijzen @ prijsvragen?quote:Op zondag 20 november 2011 16:31 schreef krioro het volgende:
MUZ is groot hoor, iets minder druk dan KLB wel ja.Maar ik deed ook nog PR hè, da's een hoop werk met mensen buiten FOK!
Honderden mails per dag doornemen en het opzetten en afhandelen van die zaken is meer werk dan je denkt.quote:Op zondag 20 november 2011 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat deed je voor PR dan? Toch niet alleen rondbellen en mailen voor prijzen @ prijsvragen?
quote:
Ook waarheidquote:Op zondag 20 november 2011 16:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Allochtonen he. Maar als er eten op de planning staat staan ze een half uur van te voren voor je deur te wachten.
Gelukkig! Ik rock nu hier mijn kimono swaquote:Op zondag 20 november 2011 16:07 schreef Chocolatebear het volgende:
Ach, ik was toch met matties er heen dus het was niet erg of zo.
quote:Op zondag 20 november 2011 16:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Fernandes-eetfestijn. [ afbeelding ]
Krio is nooit te laat, krio komt wanneer hij gaat.Blaka ini baka?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sinds vandaag ben ik ook weer gewoon volk hier ja. Te druk met het echte leven en zo. Baka ini blaka!![]()
Ik ben ook bijna altijd te laatEn dan si het óf echt 2 kutminuutjes ofzo, óf gelijk 2 uur/dagen/weken
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op zondag 20 november 2011 18:06 schreef Juminelle het volgende:
Ik probeerde net mijn fiets te parkeren in de stad, maar het station heeft een nieuw systeem hiervoor. Ik kon daar niet mee overweg () dus een of andere Griekse gast had me geholpen.
Toen ik net bij mijn fiets aankwam vond ik dit:Zozo, wat een hosselaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck your ethnicity, nigga.
Sssh, dat is deel van mijn alterego.quote:Op zondag 20 november 2011 15:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar jij bent Pools, pure levensgenieters zijn dat.
Ik probeerde net mijn fiets te parkeren in de stad, maar het station heeft een nieuw systeem hiervoor. Ik kon daar niet mee overweg () dus een of andere Griekse gast had me geholpen.
Toen ik net bij mijn fiets aankwam vond ik dit:Aaahahaha ik vind het wel schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb net een mega order bij n surinaamse afhaal besteld, half uur wachten.
Hehe nederlanders hier, ik wil graag een roootie schotel![]()
![]()
Hou ons niet zo voor de gek jaquote:Op zondag 20 november 2011 18:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Aaahahaha ik vind het wel schattig.
Ik heb net een mega order bij n surinaamse afhaal besteld, half uur wachten.
Hehe nederlanders hier, ik wil graag een roootie schotel![]()
Toen ik net bij mijn fiets aankwam vond ik dit:Poolse mannen weten ergens nog best wel hoe ze het aan moeten pakken, ik heb het laatst ook meegemaakt. Werd helemaal verwend door die gasten vanaf het moment dat ik binnen kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |