quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Morgen 00:00 voor de deur van P60.
En nu al helemaal.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen wiet? Nice![]()
Ohja, inderdaadquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weet niet of jullie die film hebben gezien Strapped & Strong van die gang uit Haagje Den. Hij zegt zo ja ik heb bommen gehad, kogels gehad alles. Mij maken ze niet kapot. 2 maanden later neergeschoten.
Lekkerquote:
Gaat dat over die crips?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weet niet of jullie die film hebben gezien Strapped & Strong van die gang uit Haagje Den. Hij zegt zo ja ik heb bommen gehad, kogels gehad alles. Mij maken ze niet kapot. 2 maanden later neergeschoten.
Ga dan ook niet naarquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]Ik baaaaaal.
[..]
En nu al helemaal.
Ja zoiets man, idd rare gasten. Het is geen Amerika hier..quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohja, inderdaad. Gare gasten wel eerlijk gezegd. Daarna kwam er nog zo'n docu toch? Over een andere click.
Jep die ja.quote:
Krijg ik ook sowieso spijt van. Ik maak het goed met Wobblelandquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ga dan ook niet naarDuitsland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Krijg ik ook sowieso spijt van. Ik maak het goed met Wobbleland
Ik dacht eerst dat ze een worstje aan het eten was..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Krijg ik ook sowieso spijt van. Ik maak het goed met Wobbleland
Gaat inderdaad snel weg ja, hier heb ik ook al naar geinformeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wou ook de zon en wolken onder mijn voeten, maar dat vervaagt ook heel snel plus het kietelt
Tevens moet ik een beetje kotsen van de hoeveelheid goedkope foundation in haar porien![]()
U bent flamencodanseres?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
zombie verscholen achter de fernandesfles mi mang
quote:
Daghoor!quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:25 schreef Vaseline_ het volgende:
What the fuck ik ga slapen ofzo, moet 6 uur op en ben al té brak van gisterDoeidoeidoei
En terecht.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:26 schreef o.us het volgende:
Ga ik naar de sportschool issie dicht na 9 uur op vrijdagavond.
Iedereen gaat pas na twaalven stappen manquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:28 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
En terecht.
Nee, eigenlijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |