SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:24 schreef Chocolatebear het volgende:
dWc, gaan we morgen vechten? Om eens en voor altijd te beslissen wie er gelijk heeft.Jijweet broeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
Groen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zit toevallig de roze Fernandes te drinken nu
Nou, welkom dan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zit toevallig de roze Fernandes te drinken nu
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:24 schreef Chocolatebear het volgende:
dWc, gaan we morgen vechten? Om eens en voor altijd te beslissen wie er gelijk heeft.Is cool, ik kom met de Hopi Boys.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom dan met die lange tekkels, ik kom met me yugo's.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is cool, ik kom met de Hopi Boys.
Dan kies ik Pikachu.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kom dan met die lange tekkels, ik kom met me yugo's.
Morgen 00:00 voor de deur van P60.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is cool, ik kom met de Hopi Boys.
Ik ga ze trouwens vanavond ophalen, 5. Redden we wel toch?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Morgen 00:00 voor de deur van P60.
Kunnen die op tegen 50 kalashikovs, ak's, granaten, bommen alles?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:29 schreef Phantomesse het volgende:
Ik kom met de All Blacks en mijn Maori ooms
Ik win dus.
Oeh, 5 wat?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:30 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik ga ze trouwens vanavond ophalen, 5. Redden we wel toch?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Retorische vragenquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kunnen die op tegen 50 kalashikovs, ak's, granaten, bommen alles?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Morgen 00:00 voor de deur van P60.
En nu al helemaal.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen wiet? Nice![]()
Ohja, inderdaadquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weet niet of jullie die film hebben gezien Strapped & Strong van die gang uit Haagje Den. Hij zegt zo ja ik heb bommen gehad, kogels gehad alles. Mij maken ze niet kapot. 2 maanden later neergeschoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |