Ah vertel?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:54 schreef Phantomesse het volgende:
Kut, had ik hem net aan de lijn, vergeet ik te vragen hoelaat hij komt![]()
Maar an sich is het wel geregeld nu.
NO PROB! Ennu, hoelaat voor de deur? Want ik ben er wss eerder dan julliequote:Op zaterdag 19 november 2011 22:59 schreef Phantomesse het volgende:
Nou, hij doet mijn entree. Een maatje van hem paast 5 voor snoepje, als jij ook 5 kunt missen, dan is het ansich geregeld. Geef ik dat tientje weer aan Chocoladebeer, en zullen we die 5 maar afdoen als snoeptegoed
Scheisse ik weet never, ik kom ook nooit in Amstelveen en met de brommer is 't makkelijk. Ik wou dat ik je achterop kon nemen maarja.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:04 schreef Phantomesse het volgende:
Amstelveen heeft geen station?
Beer heeft me net uitgelegd maar ik ben vergeten
Amsterdam zuid moet ik zijn dan zeker?
Ik heb wel geldquote:
Dan doe je dit weekend gewoon rustig aan toch, dan hier en daar bedelen voor geldquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:11 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik heb wel geldMaar mijn pinpas is stuk gegaan door een stel kkkkkkkoelkastmagneten en in het weekend kan ik weinig naar de bank, heb geen internetbankieren ook
Mijn pa is in Limburg, zus bij haar vriend, buurjongen is skerr, buurvrouw is niet aanwezig, oom en tante zijn ook weg en dat waren mijn opties
Mijn ego, wat doe je
Je hebt zeer zeker een puntquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:14 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Dan doe je dit weekend gewoon rustig aan toch, dan hier en daar bedelen voor geld
Van thuis blijven ga je heus niet dood hoor
Ja madame als je zo lang wacht gaat 't nog moeilijker worden hequote:Op zaterdag 19 november 2011 23:16 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Je hebt zeer zeker een punt![]()
Maar shit staat al zo lang geplandChocobeer wil heel graag dat ik kom en ik heb hier 5 snoepjes (waar ik ook gewoon voor moet betalen) die anderen willen.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:23 schreef Phantomesse het volgende:
Ron heeft zo ontiegelijk hard gelijk dat ik nu keihard aan de twijfelings ben
Dit ja.quote:
Gewoon thuis blijven; ik hou je wel gezelschap hier schatquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:23 schreef Phantomesse het volgende:
Ron heeft zo ontiegelijk hard gelijk dat ik nu keihard aan de twijfelings ben
Wie weet kan ik nog een brommer regelen. Ik ga even proberenquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:28 schreef Phantomesse het volgende:
Ben om 00.40 bij amsterdam zuid pasen van daaruit nog naar amstelveen kan niet meer denk
Helm regelen moet je doen. Ik heb de brommer maar niet de 2e helmquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wie weet kan ik nog een brommer regelen. Ik ga even proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |