Op vrijdag stappen is echt kut.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Iedereen gaat pas na twaalven stappen man.
Ligt er aan waar. Zaterdag is het weer overgoten met kutkinderen die net hun veters hebben leren strikkenquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Op vrijdag stappen is echt kut.
Maar ik ben ook weg, ik ga als een bikkel buiten chillen nu.
Have fun morgen y'all
Ja ik straks ook bij het kampvuur, anders is het niet te doenquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Op vrijdag stappen is echt kut.
Maar ik ben ook weg, ik ga als een bikkel buiten chillen nu.
Have fun morgen y'all
Jij gaat niet?quote:Op zaterdag 19 november 2011 09:09 schreef JackieBrown het volgende:
Wat is het hier ineens hard gegaan![]()
.
Mysterie van de afkomst van du Chocobeer
Phantomesse heeft een leger engeltjesgelukkig.
Mensen die vanavond gaan veel plezier, wel een picje of twee schieten voor het topic/de mensen die niet gaan por favor??
Jullie afhakers breken mijn hart.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik de volgende moet meepakken inderdaad beeritinho.
Aaahwquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jullie afhakers breken mijn hart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat het kan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:49 schreef Posucice het volgende:
Waarom moet er altijd iemand boren of zagen in de achtertuin op zaterdag om 9:00
Pfff deze is veel te herkenbaar.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:49 schreef Posucice het volgende:
Waarom moet er altijd iemand boren of zagen in de achtertuin op zaterdag om 9:00
Net pas wakker? Ik ben al sinds 8 uur wakker, voorbereiden voor ons gevecht en zo.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zo, net een kwartiertje wakker. Lekker man
.
Vroege vogels zo op de zaterdagmorgenquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Net pas wakker? Ik ben al sinds 8 uur wakker, voorbereiden voor ons gevecht en zo.
Pikachu gaat he-le-maal KAPOT!quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vroege vogels zo op de zaterdagmorgen. Pikachu zit wel al in de pokégym sinds vanochtend
.
Je ouders supporten je niet ff?quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:18 schreef Phantomesse het volgende:
Waar werd ook alweer om gevochten?![]()
Tevens, ZIN HEBBEN!
GELD NODIG![]()
IEMAND GOUDBAAR KOPEN OF MIJN ENTREEKAART BETALEN?![]()
Kutpinpas![]()
"Ze moeten altijd mij hebben, ik heb ook altijd pech."
Jawel maar half FOK! is mij aan het DM'enquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
krijg je dat niet direct op je scherm
Zozo populairquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jawel maar half FOK! is mij aan het DM'en![]()
Ik krijg nu DM's binnen van kwart over vier.
Bus is klotequote:Op zaterdag 19 november 2011 17:30 schreef Phantomesse het volgende:
Aaaah, okayIk ook niet meer
![]()
Dan pak ik de bus
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:13 schreef Phantomesse het volgende:
Even uitzoeken zo. Ik ga nu eerst even onze wietjes halen voor vanavond![]()
Haastenhaasten!
Dus je komt niet?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:16 schreef Phantomesse het volgende:
Buurjongen heeft geen money, booooooooooooooohhhhhhhhhhhhh.
Even opties bekijken. Vind je het heel heel heel erg (dit gaat zó tegen mijn principes in want je bent een meisjequote:
Voor die p?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Even opties bekijken. Vind je het heel heel heel erg (dit gaat zó tegen mijn principes in want je bent een meisje) om voor die p wat neer te leggen?
Schaam me dóóóód dat ik er uberhaupt aan denk
maar ik heb even geen opties meer verder.
Heb er 5 voor 20, maar dat mag ik hem vandeweek betalen.quote:
Jaweeeell. En dan naar achter lopen en weer uitchecken gewoon jwz.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:34 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Heb er 5 voor 20, maar dat mag ik hem vandeweek betalen.![]()
Of voor sekstoen ging ik een beetje lachhuilen en hem een stomp in zijn buik geven
![]()
Trein en bus, heb echt nog 3.94 ofzo op mijn OVkaart staanDaar kun je niet mee inchecken toch of wel?
In de trein wordt dat 'm nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jaweeeell. En dan naar achter lopen en weer uitchecken gewoon jwz.
haha is echt kut dat je geen geld hebt man..En hoelaat komt chocobeertje dan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
In de trein wordt dat 'm nietMaar die pak ik wel zwart dan
Wauw, ik heb echt veel over hiervoor hahahahahahaha. Al mijn trots en principes overhoop gooien voor een Fok!meet![]()
Een Fok!meet an sich gooit al je principes al overboord tho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |