Op vrijdag stappen is echt kut.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Iedereen gaat pas na twaalven stappen man.
Ligt er aan waar. Zaterdag is het weer overgoten met kutkinderen die net hun veters hebben leren strikkenquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Op vrijdag stappen is echt kut.
Maar ik ben ook weg, ik ga als een bikkel buiten chillen nu.
Have fun morgen y'all
Ja ik straks ook bij het kampvuur, anders is het niet te doenquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Op vrijdag stappen is echt kut.
Maar ik ben ook weg, ik ga als een bikkel buiten chillen nu.
Have fun morgen y'all

Jij gaat niet?quote:Op zaterdag 19 november 2011 09:09 schreef JackieBrown het volgende:
Wat is het hier ineens hard gegaan![]()
.
Mysterie van de afkomst van du Chocobeer
Phantomesse heeft een leger engeltjesgelukkig.
Mensen die vanavond gaan veel plezier, wel een picje of twee schieten voor het topic/de mensen die niet gaan por favor??
Jullie afhakers breken mijn hart.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik de volgende moet meepakken inderdaad beeritinho.
Aaahwquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jullie afhakers breken mijn hart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat het kan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:49 schreef Posucice het volgende:
Waarom moet er altijd iemand boren of zagen in de achtertuin op zaterdag om 9:00
Pfff deze is veel te herkenbaar.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:49 schreef Posucice het volgende:
Waarom moet er altijd iemand boren of zagen in de achtertuin op zaterdag om 9:00
Net pas wakker? Ik ben al sinds 8 uur wakker, voorbereiden voor ons gevecht en zo.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zo, net een kwartiertje wakker. Lekker man
.
Vroege vogels zo op de zaterdagmorgenquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Net pas wakker? Ik ben al sinds 8 uur wakker, voorbereiden voor ons gevecht en zo.
Pikachu gaat he-le-maal KAPOT!quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vroege vogels zo op de zaterdagmorgen. Pikachu zit wel al in de pokégym sinds vanochtend
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |