Je ouders supporten je niet ff?quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:18 schreef Phantomesse het volgende:
Waar werd ook alweer om gevochten?![]()
Tevens, ZIN HEBBEN!
GELD NODIG![]()
IEMAND GOUDBAAR KOPEN OF MIJN ENTREEKAART BETALEN?![]()
Kutpinpas![]()
"Ze moeten altijd mij hebben, ik heb ook altijd pech."
Jawel maar half FOK! is mij aan het DM'enquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
krijg je dat niet direct op je scherm
Zozo populairquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jawel maar half FOK! is mij aan het DM'en![]()
Ik krijg nu DM's binnen van kwart over vier.
Bus is klotequote:Op zaterdag 19 november 2011 17:30 schreef Phantomesse het volgende:
Aaaah, okayIk ook niet meer
![]()
Dan pak ik de bus
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:13 schreef Phantomesse het volgende:
Even uitzoeken zo. Ik ga nu eerst even onze wietjes halen voor vanavond![]()
Haastenhaasten!
Dus je komt niet?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:16 schreef Phantomesse het volgende:
Buurjongen heeft geen money, booooooooooooooohhhhhhhhhhhhh.
Even opties bekijken. Vind je het heel heel heel erg (dit gaat zó tegen mijn principes in want je bent een meisjequote:
Voor die p?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Even opties bekijken. Vind je het heel heel heel erg (dit gaat zó tegen mijn principes in want je bent een meisje) om voor die p wat neer te leggen?
Schaam me dóóóód dat ik er uberhaupt aan denk
maar ik heb even geen opties meer verder.
Heb er 5 voor 20, maar dat mag ik hem vandeweek betalen.quote:
Jaweeeell. En dan naar achter lopen en weer uitchecken gewoon jwz.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:34 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Heb er 5 voor 20, maar dat mag ik hem vandeweek betalen.![]()
Of voor sekstoen ging ik een beetje lachhuilen en hem een stomp in zijn buik geven
![]()
Trein en bus, heb echt nog 3.94 ofzo op mijn OVkaart staanDaar kun je niet mee inchecken toch of wel?
In de trein wordt dat 'm nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jaweeeell. En dan naar achter lopen en weer uitchecken gewoon jwz.
haha is echt kut dat je geen geld hebt man..En hoelaat komt chocobeertje dan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
In de trein wordt dat 'm nietMaar die pak ik wel zwart dan
Wauw, ik heb echt veel over hiervoor hahahahahahaha. Al mijn trots en principes overhoop gooien voor een Fok!meet![]()
Een Fok!meet an sich gooit al je principes al overboord tho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |