quote:Op zondag 20 november 2011 18:06 schreef Juminelle het volgende:
Ik probeerde net mijn fiets te parkeren in de stad, maar het station heeft een nieuw systeem hiervoor. Ik kon daar niet mee overweg () dus een of andere Griekse gast had me geholpen.
Toen ik net bij mijn fiets aankwam vond ik dit:Zo, wat een hosselaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Ik heb ooit in Utrecht ook een keer ergens roti gegeten met 2 koelies, ik weet niet meer waar dat wasquote:Op zondag 20 november 2011 18:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Aaahahaha ik vind het wel schattig.
Ik heb net een mega order bij n surinaamse afhaal besteld, half uur wachten.
Hehe nederlanders hier, ik wil graag een roootie schotel![]()
Nooit wat mee gedaan zeker?quote:Op zondag 20 november 2011 18:17 schreef Phantomesse het volgende:
Als het goed is heb ik ook nog tal van (anonieme) liefdebriefjes liggen rondslingeren in mijn lades, zo schattig
Kloptquote:
Ai!quote:
Precies hetzelfde hier.quote:Ik ben ook bijna altijd te laatEn dan si het óf echt 2 kutminuutjes ofzo, óf gelijk 2 uur/dagen/weken
Ligt het aan mij of krijgt iedereen hier een x-rated beeld bij?quote:[..]
Poolse mannen weten ergens nog best wel hoe ze het aan moeten pakken, ik heb het laatst ook meegemaakt. Werd helemaal verwend door die gasten vanaf het moment dat ik binnen kwam
Ohhh, you fooled me.quote:Op zondag 20 november 2011 18:10 schreef Posucice het volgende:
[..]
Sssh, dat is deel van mijn alterego.![]()
Ik ben 100% Nederlander, zo saai
Wat heb je allemaal besteld dan? Sowieso mad jelly, ik eet niets bijzonders vandaag.quote:Op zondag 20 november 2011 18:10 schreef JackieBrown het volgende:
Ik heb net een mega order bij n surinaamse afhaal besteld, half uur wachten.
Grrrrrrrrrrrrrrrrrr'ings.quote:
quote:Ligt het aan mij of krijgt iedereen hier een x-rated beeld bij?
quote:Op zondag 20 november 2011 18:16 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik heb ooit in Utrecht ook een keer ergens roti gegeten met 2 koelies, ik weet niet meer waar dat wasiets buiten het centrum van de stad wel, achterin ergens. Breng me een keer
Nice! Telo en bakkeljauw ga ik komende week ook maken/eten.quote:Op zondag 20 november 2011 18:41 schreef JackieBrown het volgende:
Bara, roti, broodjes bakkeljauw, baka bana, telogewoon gierigheid omdat ik er toch ben nu.
Mooi, gentlemen hoor, die Polska's!quote:Op zondag 20 november 2011 18:41 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Meer kwa eten, jas werd opgehangen, ik mocht geen ww roken, want ik moest van hun amnesia roken middels waterpijp. White widow was zogenaamd niet goed genoeg voor een vrouwHun aten droge gare koekjes en ik werd gedwongen om Knoppers te eten
Dude, hoe denk jij? Mijn blaka, haar baka natuurlijk.quote:Op zondag 20 november 2011 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wait wut? Zij zegt 'blaka ini baka' en jij zegt "ai" ?!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 november 2011 18:53 schreef krioro het volgende:
Dude, hoe denk jij? Mijn blaka, haar baka natuurlijk.
Tori'squote:
Deze pokuquote:Op zondag 20 november 2011 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Op dat nummer zeker?
[..]
Tori's. Baka ina blaka = back in black/terug in zwart (crew-af), blaka ina baka = black in back/...
.
Haha watquote:Op zondag 20 november 2011 19:04 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Deze poku![]()
En ik moest ook opeens denken aan Black en Decker![]()
Black en Decker, black en lekker, chick met black in back en pun is dubbeldekker. Oke... nevermind:')
Ken je 'm/is dit iets voor jou ja?quote:Op zondag 20 november 2011 19:04 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Deze poku![]()
Black en Decker, black en lekker, chick met black in back en pun is dubbeldekker. Oke... nevermind:')
Wow gruwelijkquote:Op zondag 20 november 2011 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ken je 'm/is dit iets voor jou ja?Je had het over blunts, nu je 't zegt heb ik daar zieke zin in
.
http://www.bluntwrap.com/platinum.html
Mijn stamkroeg-shoppa heeft amper de helft van alle smaken die er zijn![]()
.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Deze moet ik iig nog proberen.
edit: Typisch, allemaal dranksmaken![]()
.
watquote:Op zondag 20 november 2011 19:04 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Deze poku![]()
Die Pina Colada moét ik proberenquote:Op zondag 20 november 2011 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ken je 'm/is dit iets voor jou ja?Je had het over blunts, nu je 't zegt heb ik daar zieke zin in
.
.
.
Tof.quote:

Bakkeljauw is (meestal) gezouten (en gedroogde) vis, zoet heb ik nooit (misschien hadden ze er daar wat zoets bij gegooid). Kan kabeljauw zijn, hoeft niet though, de naam komt van het Portugese Bacalhau.quote:Op zondag 20 november 2011 19:00 schreef Phantomesse het volgende:
Bakkeljauw, das toch onmin zoet?
Ik kocht een ker zo'n broodje in de veronderstelling dat ik gewoon een broodje zou krijgen met kabeljauw erop, kabeljauw
Krijg ik 1 of andere pittige zoete vieze broodje, ik hou totaal niet van zoet tenzij Bonomel of snoepOf blunt
Deze meid.quote:En ik moest ook opeens denken aan Black en Decker![]()
Lijkt me echt ranzig om die smaken te roken eik.quote:[quote]Op zondag 20 november 2011 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |