Ninja-edit gespot, tevens co-signquote:Op zondag 20 november 2011 20:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik kán ook heel serieus zijn hoor, maar alleen wanneer dat nodig is. Verder ben ik gewoon 1 levensgenietende gek.
quote:Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ninja-edit gespot, tevens co-sign.
Ghehe, te laatquote:Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Herkenbaar.quote:Op zondag 20 november 2011 20:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik kán ook heel serieus zijn hoor, maar alleen wanneer dat nodig is. Verder ben ik gewoon 1 levensgenietende gek.
Editgeschiedenis niet meer kunnen zien als user.quote:Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sardientjes.quote:Op zondag 20 november 2011 21:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Editgeschiedenis niet meer kunnen zien als user.
Mijn kookkunsten leidden zonet tot aardappelen, sla en sardientjes, op een bord geflikkerd met een paar goede squirts Heinz hot ketchup eroverheen.![]()
Slaapkopquote:Op zondag 20 november 2011 22:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ben net in slaap gevallen in de bus en eindigde in de Bijlmer.
Schoolquote:Op maandag 21 november 2011 12:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Slaapkop
Goedemiddag allen! Where you at?
M'n bedquote:Op maandag 21 november 2011 12:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Slaapkop
Goedemiddag allen! Where you at?
De bank.quote:
quote:
Herkenbaar jaquote:Op maandag 21 november 2011 13:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
M'n bed
God bless the woman that can hold petrone.
Ja daar moet ik straks ook maar eens naartoe gaan ja. Rabobank dan, niet chillingsbankquote:
Ik oook! Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar leven zonder school begint me te vervelenquote:Op maandag 21 november 2011 13:48 schreef Phantomesse het volgende:
[..]Goed zo dame. Ik wil ook naar school
Dusdatquote:Op maandag 21 november 2011 13:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik oook! Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar leven zonder school begint me te vervelen
Ik staar meisjes altijd doordringend aan via het raam.quote:Op maandag 21 november 2011 14:01 schreef Phantomesse het volgende:
Je stiekem aan het checken is in het raam, denkende dat je dat niet doorhebt
Het beschaamd wegdraaien van die koppen zodra ze merken dat je het wel doorhebt.
sexyquote:Op maandag 21 november 2011 14:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik staar meisjes altijd doordringend aan via het raam.
Ik ben dan meer van staar me dan gewoon face to face aan en flirt met me, niet als een rasautist in dat raam gaan zitten spiekenquote:Op maandag 21 november 2011 14:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik staar meisjes altijd doordringend aan via het raam.
Ja onder onze namenquote:
Met mijn ogen hun uitkleden en zo. Waarop ze niks anders kunnen dan doen wat mijn ogen ze opdragen.quote:
Gaat een beetje moeilijk wanneer ze achter me zitten.quote:Op maandag 21 november 2011 14:38 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ben dan meer van staar me dan gewoon face to face aan en flirt met me, niet als een rasautist in dat raam gaan zitten spieken
ik?quote:Op maandag 21 november 2011 14:38 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik ben dan meer van staar me dan gewoon face to face aan en flirt met me, niet als een rasautist in dat raam gaan zitten spieken
[..]
Ja onder onze namenWat dacht jij dan?
Viespeuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |