SPOILER: SysteemeisenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trailers
http://www.gameinformer.c(...)c-dragon-action.aspx
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/137?ch=1
http://www.bethblog.com/i(...)live-action-trailer/
Previews
Fok!Games - http://games.fok.nl/previ(...)crolls-v-skyrim.html
Wired - http://www.wired.com/gamelife/2011/10/skyrim-hands-on/
Gamekings - http://www.gamekings.tv/v(...)er-scrolls-v-skyrim/
Reviews
* IGN!
* Gamekings!
* Game-Informer!
* Tweakers.net
Algemene info
Bron: http://www.gamefaqs.com/b(...)ls-v-skyrim/57934750
Winkels: http://www.budgetgaming.n(...)ls+v:+skyrim_PC.htmlSPOILER: Algemene informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Additionele informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Platform-Poll :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: ardpsiko![]()
Steam zegt dat instalatie nog 6 uur gaat duren o.oI dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson![]()
Skyrim net op de kop getikt voor 39 eu. Zo blijft gamen nog betaalbaar
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dit weekend sociale verplichtingen dus ik kan tot zondag niet meer spelen
Dadelijk mijn laatste uurtjes voorlopig
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
En ik maar denken dat 44 euro betaalbaar isquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Skyrim net op de kop getikt voor 39 eu. Zo blijft gamen nog betaalbaar
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson![]()
Ja, dat ken ik, maar geloof dat het van mij erger is. Ik word vanavond zo'n beetje verplicht (athands ik voel me verplicht) om vanavond de film "justin bieber" te gaan kijken met m'n vriendje en zijn vrienden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:48 schreef Seam het volgende:
Dit weekend sociale verplichtingen dus ik kan tot zondag niet meer spelen
Dadelijk mijn laatste uurtjes voorlopigI dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson![]()
Hier nog een keer de vraag dan:quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:09 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Is het beter om FXAA aan te hebben of niet? Maw is het graphics verbeterend of niet? Heb alles op Ultra staan en dan staat FXAA standaard uit. Zal aanzetten resulteren in mooiere graphics?![]()
Trouwens, ben mijn eerste dragonshout tegengekomen in die dungeon met de claw, maar ik kan er helemaal niets mee. Moet ik wachten tot ik mn eerste draak tegen kom?Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:50 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik, maar geloof dat het van mij erger is. Ik word vanavond zo'n beetje verplicht (athands ik voel me verplicht) om vanavond de film "justin bieber" te gaan kijken met m'n vriendje en zijn vrienden.![]()
Uitproberen is te veel gevraagd?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hier nog een keer de vraag dan:
[..]Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Je hebt dragon souls nodig om shouts te unlocken inderdaad. Maak je geen zorgen je komt er voldoende tegen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:50 schreef Cara het volgende:
Trouwens, ben mijn eerste dragonshout tegengekomen in die dungeon met de claw, maar ik kan er helemaal niets mee. Moet ik wachten tot ik mn eerste draak tegen kom?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Lol, wachttijd is inmiddels 9 uur gewordendan kan ik wel ff koffie halen, kannen vol met koffie.
Jezus, ik haat steam.I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson![]()
Je kunt dingen oppakken door A voor 360 of X voor PS3 in te houden. LB + A werkt niet.I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
Aha. Dank.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:52 schreef Frankii het volgende:
Je kunt dingen oppakken door A voor 360 of X voor PS3 in te houden. LB + A werkt niet.
PSN: ardpsiko![]()
Wat is dezequote:Op vrijdag 11 november 2011 11:50 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik, maar geloof dat het van mij erger is. Ik word vanavond zo'n beetje verplicht (athands ik voel me verplicht) om vanavond de film "justin bieber" te gaan kijken met m'n vriendje en zijn vrienden.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
En op de PC?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:52 schreef Frankii het volgende:
Je kunt dingen oppakken door A voor 360 of X voor PS3 in te houden. LB + A werkt niet.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Pak de knop waarmee je normaal dingen oppakt, en houd hem in. Zo werkt het in ieder geval bij de consoles.quote:I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
Muhaha, net een of andere elf bedrogen xD![]()
Ben trouwens een vage bug tegen gekomen, ik kon niet slapen in het bed van de kamer die ik net gehuurd had![]()
Maar moet nu naar m'n werk, vanavond pas weer verder![]()
![]()
Ooh, vandaar dat het zo langzaam gaat, ik download over een 256 verbinding via duitslandff anders instellen x3
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:22 schreef Luchtkoker het volgende:
Nu Acrobatics weg is, is er nog een manier om belachelijk hoog te springen etc?PSN: ardpsiko![]()
Ik heb het al een paar keer eerder gevraagd maar toch nog een keertje.
Ik heb schilden en andere soorten armor en die wil ik kwijt, verkopen natuurlijk. Ik kan ze bij een trade winkel niet uit de lijst selecteren (staan er niet bij). Ook bij een blacksmith lukt dit niet.
Waar kan ik die armor verkopen?![]()
Instellingen>downloads>land veranderen al geprobeerd?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Lol, wachttijd is inmiddels 9 uur gewordendan kan ik wel ff koffie halen, kannen vol met koffie.
Jezus, ik haat steam.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
55 euro voor 200+ uur aan content vind ik ook nog betaalbaar.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:48 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
En ik maar denken dat 44 euro betaalbaar isCop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight![]()
Zijn ze gejat? Dan zullen ze bij eerlijke handelaren inderdaad niet in de lijst verschijnen. Anders moet je waarschijnlijk bij de Thief's Guild zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:41 schreef Laser. het volgende:
Ik heb het al een paar keer eerder gevraagd maar toch nog een keertje.
Ik heb schilden en andere soorten armor en die wil ik kwijt, verkopen natuurlijk. Ik kan ze bij een trade winkel niet uit de lijst selecteren (staan er niet bij). Ook bij een blacksmith lukt dit niet.
Waar kan ik die armor verkopen?PSN: ardpsiko![]()
Wat een treurnis weerAlle brave kopers zitten te wachten tot Steam ze hun spelletje gaat geven, en alle Piratbayers spelen gewoon al.
Ik vraag me af of de steam-loze versie weer stabieler is![]()
![]()
Gejat? Ik weet van niets.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:44 schreef ardi het volgende:
[..]
Zijn ze gejat? Dan zullen ze bij eerlijke handelaren inderdaad niet in de lijst verschijnen. Anders moet je waarschijnlijk bij de Thief's Guild zijn.![]()
Thanks, ga ik ff bij ze langs.![]()
![]()
55 euro voorquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:44 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
55 euro voor 200+ uur aan content vind ik ook nog betaalbaar.uur content is best betaalbaar.
'Skyrim Will Have Infinite Quests, Director Says'I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Bril.Fucking.Jant.quote:Cop killer
Kill them, cop killer
De vraag is natuurlijk hoe lang dat leuk blijft maar het is wel een erg tof iets. In de toekomst zullen ze dan wsl ook complexere random missies kunnen genereren en dan zal het echt interessant worden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:47 schreef Bart het volgende:
[..]
55 euro vooruur content is best betaalbaar.
'Skyrim Will Have Infinite Quests, Director Says'Cop killer
Kill them, cop killer
Oke, performance fixed. Voor de mensen die geen FXAA willen gebruiken omdat het blurred, ga naar Nvidia control panel en doe Antialiasing - transparacy on. Dit helpt de doorzichtige textures als bladeren veel mooier te maken zonder te blurren, als je PC het aan kan, doe dan supersample 4-8x. Het is een soort FXAA maar dan beter. Ook raad ik aan om Antialiasing - Gamma correction aan te zetten en Texture filtering - High quality te doen voor Skyrim. De Beta drivers + restart fixen SLI performance.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Joepi, vijftig keer op een andere plek bloemetjes plukkenquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:47 schreef Bart het volgende:
[..]
55 euro vooruur content is best betaalbaar.
'Skyrim Will Have Infinite Quests, Director Says'
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Dat is dan ook de reden waarom RPG's een leveling systeem hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Joepi, vijftig keer op een andere plek bloemetjes plukken
200 x dezelfde tegenstander met hetzelfde zwaardje is een beetje jammer he.
Toch komt het eigelijk op hetzelfde neer, maar toch, prachtige game!![]()
Jep, stond op Duitsland met een 256k verbinding. Nu alsnog 2 uur wachten, maar is een hele verbetering >.<quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:43 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Instellingen>downloads>land veranderen al geprobeerd?I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson![]()
Je snapt wat ik bedoel: alles kun je oneindig noemen, maar de lol gaat er dan natuurlijk wel vanaf, als het repetitief isquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:55 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden waarom RPG's een leveling systeem hebben.
200 x dezelfde tegenstander met hetzelfde zwaardje is een beetje jammer he.
Toch komt het eigelijk op hetzelfde neer, maar toch, prachtige game!
Lol, mensen waarbij dit soort games gaan vervelen. Ik heb Oblivion 10.000+ uur gespeelt XDI dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson![]()
Heeft iemand al wat epic equipment gevonden?Of een bank waar je kan inbreken vol met waardevolle spullen en goud? Ik weet niet of dat wel in Morrowind of Oblivion zat, maar hoop het wel.
![]()
Een robe van 1057 waarde.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:10 schreef David_ het volgende:
Heeft iemand al wat epic equipment gevonden?Of een bank waar je kan inbreken vol met waardevolle spullen en goud? Ik weet niet of dat wel in Morrowind of Oblivion zat, maar hoop het wel.
ook wat kettingen boven de 800. Weet alleen niet of dat echt veel is.
Museum is maybe interessant, maar ik ben er maar heel kort binnen geweest. Je hebt daar ook een treasure winkel, of wat het ook mag zijn. Misschien is dat iets.![]()
in skyrim nog niks gevonden.. maar in morrowind en oblivion waren er genoegquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:10 schreef David_ het volgende:
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Nog steeds op t werk maar al aan het denken wat ik het beste kan gaan doen zodra ik terug ben. Ik heb net die dragonclaw quest af en ben weer terug in dat dorp.
Is het als mage verstandig zo snel mogelijk richting dat college te gaan? Of zijn er echt must-do dingen in de buurt? Thanks for the tips.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
En als je gewoon FXAA aanzet, heb je dan dezelfde performance?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:52 schreef Smoofie het volgende:
Oke, performance fixed. Voor de mensen die geen FXAA willen gebruiken omdat het blurred, ga naar Nvidia control panel en doe Antialiasing - transparacy on. Dit helpt de doorzichtige textures als bladeren veel mooier te maken zonder te blurren, als je PC het aan kan, doe dan supersample 4-8x. Het is een soort FXAA maar dan beter. Ook raad ik aan om Antialiasing - Gamma correction aan te zetten en Texture filtering - High quality te doen voor Skyrim. De Beta drivers + restart fixen SLI performance.![]()
Je wilt weten of het beter eruit ziet en of er en performance hit is. Kun je het zelf niet uitproberen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:21 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
En als je gewoon FXAA aanzet, heb je dan dezelfde performance?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Hé, ik zeg niet dat het tof isquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Joepi, vijftig keer op een andere plek bloemetjes plukken.
Maar ik heb het spel nog niet gespeeld, geen idee wat voor quests het zijn die oneindig aangemaakt worden. Maar ik verwacht er inderdaad niet veel complexiteit van.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Nou ja, de mogelijke schokkerige beelden zul je wel merken. En als je het niet merkt en ook niet ziet kun je het beter uit latenquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:25 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nja sommige dingen zie je gewoon niet meteen... Vandaar de vraag...
Bij mij vooral bounties jagen tot dusver, simpele missies inderdaad. Ga naar locatie X, vermoord bandit leader Y, haal reward op bij persoon Z.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Hé, ik zeg niet dat het tof is.
Maar ik heb het spel nog niet gespeeld, geen idee wat voor quests het zijn die oneindig aangemaakt worden. Maar ik verwacht er inderdaad niet veel complexiteit van.PSN: ardpsiko![]()
Mijn huisgenoot heeft het gister gekocht maar we snappen er beiden nog geen flikker van.
Zo vermoord hij een kip komt er opeens een kerel met een bijl achter hem aan.
Gek spel maar het is nooit duidelijk met een waypoint ofzo wat je moet doen.
Hij loopt rond en soms valt iemand hem aan dat is het wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wortels in een emmer doen en die naast een stal zetten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:30 schreef Simmertje het volgende:
hoe vind ik mijn paard terug als ik hem gewoon ergens gedropt heb?Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Maar hoe weet je dat dat random missies waren, en niet vooraf geprogrammeerde missies?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:29 schreef ardi het volgende:
[..]
Bij mij vooral bounties jagen tot dusver, simpele missies inderdaad. Ga naar locatie X, vermoord bandit leader Y, haal reward op bij persoon Z.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Huisgenoot is een n00b.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn huisgenoot heeft het gister gekocht maar we snappen er beiden nog geen flikker van.
Hij loopt rond en soms valt iemand hem aan dat is het wel.Amen.![]()
Het principe quests is je wel duidelijk?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij loopt rond en soms valt iemand hem aan dat is het wel.![]()
Dat College is richting het noorden, net als je volgende doel in de main quest. Goede richting om te beginnen. Draken verschijnen pas na een bepaald punt in de main quest, dus zelf ga ik in ieder geval tot dat punt die verhaallijn volgen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:20 schreef Cara het volgende:
Nog steeds op t werk maar al aan het denken wat ik het beste kan gaan doen zodra ik terug ben. Ik heb net die dragonclaw quest af en ben weer terug in dat dorp.
Is het als mage verstandig zo snel mogelijk richting dat college te gaan? Of zijn er echt must-do dingen in de buurt? Thanks for the tips.PSN: ardpsiko![]()
Wat zou jij doen als een wereldvreemde je dorp in komt en je kip vermoord?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij loopt rond en soms valt iemand hem aan dat is het wel.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Opeten. De kip dan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:32 schreef Cara het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als een wereldvreemde je dorp in komt en je kip vermoord?I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
grappenmakerquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:31 schreef Cara het volgende:
[..]
Wortels in een emmer doen en die naast een stal zetten.maar even serieus? Is er geen simpele manier, anders is het een duur grapje gweest
![]()
Ik zou eerst richting white run gaan, moet je wel wat main quest dingen doen maar je kan daar ook veel nieuwe spelltomes kopen. Volgens mij zijn de meeste novice en apprentice spells daar wel te koop.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:20 schreef Cara het volgende:
Is het als mage verstandig zo snel mogelijk richting dat college te gaan? Of zijn er echt must-do dingen in de buurt? Thanks for the tips.![]()
Dat is inderdaad treurnis van de kant van de entertainmentindustrie. De piratenversies zijn vaak gebruiksvriendelijker dan de legale versies. Dan doe je toch iets verkeerdquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:44 schreef Jeff89 het volgende:
Wat een treurnis weerAlle brave kopers zitten te wachten tot Steam ze hun spelletje gaat geven, en alle Piratbayers spelen gewoon al.
Ik vraag me af of de steam-loze versie weer stabieler is
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Epona's songquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:33 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik zou eerst richting white run gaan, moet je wel wat main quest dingen doen maar je kan daar ook veel nieuwe spelltomes kopen. Volgens mij zijn de meeste novice en apprentice spells daar wel te koop.
Nee, serieus, ik heb geen idee.Lopen zal je!
Dank u dank u. Ik ga denk ik zsm daarheen, spells halen en dan lekker de tovenaar uithangen.quote:Ik zou eerst richting white run gaan, moet je wel wat main quest dingen doen maar je kan daar ook veel nieuwe spelltomes kopen. Volgens mij zijn de meeste novice en apprentice spells daar wel te koop.
Niets liever dan gewoon bier drinken tussen sterke beren in een outlaw bar met alleen een robe en een hoedje op wetende dat je iedereen binnen een seconde dood kan maken met het bewegen van je vinger.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Weinig tot geen verhaal omtrend de missie of specifieke informatie anders dan "er is een bounty", verkregen door rumours te checken. Maar ik heb nog niet zo veel gespeeld dat ik precies kan zeggen wat wel of niet willekeurig gegenereerd is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dat dat random missies waren, en niet vooraf geprogrammeerde missies?PSN: ardpsiko![]()
Ja tuurlijk maar als je dan Batman speelt ofzo heb je een market point weetje wel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:32 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Het principe quests is je wel duidelijk?
of een pijltje om te zien waar je heen moet. Hier moet je maar een beetje rondlopen hopen dat je goed loopt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het maakt ook niet uit, het is zeker in het begin fun. Maar als je eenmaal klaar bent dan ga je niet tig van dat soort missies blijven doen, lijkt me.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:38 schreef ardi het volgende:
[..]
Weinig tot geen verhaal omtrend de missie of specifieke informatie anders dan "er is een bounty", verkregen door rumours te checken. Maar ik heb nog niet zo veel gespeeld dat ik precies kan zeggen wat wel of niet willekeurig gegenereerd is.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Je hebt ook een pijltje dat wijst waar je heen moet. Boven in de balk. Als je de knop in drukt waar je alle missies ziet, kun je kiezen welke je als actief wilt hebben. Daarna zie je het icoontje bovenin de balk waar je heen moet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar als je dan Batman speelt ofzo heb je een market point weetje wel.
of een pijltje om te zien waar je heen moet. Hier moet je maar een beetje rondlopen hopen dat je goed loopt.![]()
![]()
ga naar je questlog en vink de quest aan die je wilt gaan doen. die verschijnt dat met een pijltje op je map en kompas.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar als je dan Batman speelt ofzo heb je een market point weetje wel.
of een pijltje om te zien waar je heen moet. Hier moet je maar een beetje rondlopen hopen dat je goed loopt.![]()
Zeker. Niet oneindig, wel minimaal vijftig van die misc. objectives voor een trophy.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit, het is zeker in het begin fun. Maar als je eenmaal klaar bent dan ga je niet tig van dat soort missies blijven doen, lijkt me.
Gebruik de kaart. Ook de spell Clairvoyance laat zien waar je heen moet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
of een pijltje om te zien waar je heen moet. Hier moet je maar een beetje rondlopen hopen dat je goed loopt.PSN: ardpsiko![]()
Dat helpt wel ja.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:40 schreef Laser. het volgende:
[..]
Je hebt ook een pijltje dat wijst waar je heen moet. Boven in de balk. Als je de knop in drukt waar je alle missies ziet, kun je kiezen welke je als actief wilt hebben. Daarna zie je het icoontje bovenin de balk waar je heen moet.
En moet je echt altijd via het menu je wapens pakken ? nee toch. hij zegt dat het niet anders kan maar dat is tering onhandig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je kan favorieten aanwijzen die je via een snelmenu kan kiezen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat helpt wel ja.
En moet je echt altijd via het menu je wapens pakken ? nee toch. hij zegt dat het niet anders kan maar dat is tering onhandig.PSN: ardpsiko![]()
Nou, het is toch best wel triest gesteld met de gamers van tegenwoordig. Het handje moet vastgehouden worden en elke centimeter moet worden uitgelegd want stel je voor dat je de verkeerde kant op loopt!quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
of een pijltje om te zien waar je heen moet. Hier moet je maar een beetje rondlopen hopen dat je goed loopt.Doodmoe van al die tot op het bot versimpelde games.
Mocht je dit leuk vinden, laat dan oude voorlopers als Morrowind maar zitten. Daar werd je nog net geen succes gewenst en veel plezier.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Ik had net ff gesaved en daarna een klein huisje gekocht. Toen "woonde" er plots iemand bij me, iemand die zegt mij te beschermen etc. Hoe kick ik die mijn huis uit!?
Niet getrouwt btw.![]()
Het is 2011, mensen weten nog steeds niet hoe games werken
Is dat het huis in Whiterun?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:49 schreef Laser. het volgende:
Ik had net ff gesaved en daarna een klein huisje gekocht. Toen "woonde" er plots iemand bij me, iemand die zegt mij te beschermen etc. Hoe kick ik die mijn huis uit!?
Niet getrouwt btw.
Als je daar Thane wordt dan krijg je een soort bodyguard.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Companions hebben er volgens mij een handje van om je zomaar te volgen. Heb ik dat gedoe met die brieven in Riverwood opgelost, heb ik opeens een companion dialoogmenu bij die gast zonder dat ie ook maar een woord heeft gezegd over mij te volgen.
Maar wel een pakezel erbij, altijd handig.
Klopt. Kan ik die er niet uit kicken? :Squote:Op vrijdag 11 november 2011 13:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Is dat het huis in Whiterun?
Als je daar Thane wordt dan krijg je een soort bodyguard.![]()
Is er geen dialoog optie om hem/haar eruit te schoppen?das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Als je hem niet wilt kan je met hem praten en zeggen dat jullie ways hier partenquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:53 schreef ardi het volgende:
Companions hebben er volgens mij een handje van om je zomaar te volgen. Heb ik dat gedoe met die brieven in Riverwood opgelost, heb ik opeens een companion dialoogmenu bij die gast zonder dat ie ook maar een woord heeft gezegd over mij te volgen.
Maar wel een pakezel erbij, altijd handig.Dan rot 'ie op.
Of toch du vader?![]()
Thane?!quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Is dat het huis in Whiterun?
Als je daar Thane wordt dan krijg je een soort bodyguard.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Maar ik heb hem nodig als pakezel.
Waarschijnlijk is die bodyguard geen echte volger, maar gewoon een gestationeerde NPC. Of wel? Zeg maar als die huishoudster in je Skingrad huis in Oblivion.PSN: ardpsiko![]()
Naja maar kijk bij een gta heb je ook een grote wereld maar het is altijd duidelijk dit is gewoon wat lastigerquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:46 schreef Cara het volgende:
[..]
Nou, het is toch best wel triest gesteld met de gamers van tegenwoordig. Het handje moet vastgehouden worden en elke centimeter moet worden uitgelegd want stel je voor dat je de verkeerde kant op loopt!Doodmoe van al die tot op het bot versimpelde games.
Mocht je dit leuk vinden, laat dan oude voorlopers als Morrowind maar zitten. Daar werd je nog net geen succes gewenst en veel plezier.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe pak je trouwens dingen op?das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Leuk ineens 3 thugs die je komen halen en gaan vechten. Ik denk dat ik maar eens op zoek moet naar een of andere Moira
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hoe pak je trouwens dingen op?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:52 schreef Frankii het volgende:
Je kunt dingen oppakken door A voor 360 of X voor PS3 in te houden. LB + A werkt niet.
Er op richten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hoe pak je trouwens dingen op?![]()
![]()
Ik speel op het enige juiste platform voor een spel als Skyrimquote:
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Lees de handleiding danquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik speel op het enige juiste platform voor een spel als SkyrimOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ok.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik speel op het enige juiste platform voor een spel als Skyrim
Items activeren ingedrukt houden.PSN: ardpsiko![]()
Ik heb snel ff de handleiding doorgekeken, maar daar staat alleen item activeren.quote:
In Oblivion was het Z, maar dat is nu shouten.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Er is zeker geen Perk dat je mee kan dragen?!
Kom elke keer goeie shit tegen om te verkopen , maar ja dan heb ik weer te veel bij
staminaquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kom elke keer goeie shit tegen om te verkopen , maar ja dan heb ik weer te veel bijOp donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Stamina ophogen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kom elke keer goeie shit tegen om te verkopen , maar ja dan heb ik weer te veel bijAmen.![]()
Ligt het aan mij of is topic #23 overgeslagen?Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Dat kies ik al bijna elke keer als ik level up gaquote:!
Dat klopt, na zeker een half jaar lezen mensen nog steeds niet dat het topicnummer al is opgehoogd. Dus dat passen we even aanquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:08 schreef BB-King het volgende:
Ligt het aan mij of is topic #23 overgeslagen?
Sorry. Ben wat te opgewonden door Skyrim om goed te kunnen lezen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt, na zeker een half jaar lezen mensen nog steeds niet dat het topicnummer al is opgehoogd. Dus dat passen we even aan
Kijk, dat is het betere werk...quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt, na zeker een half jaar lezen mensen nog steeds niet dat het topicnummer al is opgehoogd. Dus dat passen we even aan![]()
Ik speel nu al zo'n 2 dagen non-stop maar ik heb het gevoel dat ik nog geen 5% heb verkend.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Nou mag 320 aan weight hebben, heb nu 390 aan zooi bij, dit gaat een lange rit worden
Gooi dan gewoon je troep weg.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou mag 320 aan weight hebben, heb nu 390 aan zooi bij, dit gaat een lange rit wordenOp donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Say what? Kan je hem volgooien met loot of wat?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:53 schreef ardi het volgende:
Maar wel een pakezel erbij, altijd handig.
Ik heb de mijne ergens in de middle of fucking nowhere neergezet met stay here of iets dergelijks. Ik was hem beu.
Toch maar even op zoek gaan dan indien je loot bij je companion kon mikken; dat wist ik helemaal niet
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Het is geen troepquote:!
Vooral items die Weigt / Value < 0.5quote:
Heb zelf in Oblivion ook veel te vaak 1 of ander harnas meegenomen van 38 weight en value van 60![]()
![]()
Jazeker, ik heb nu ongeveer dubbele draagcapaciteit met hem erbij. Wel handig als stamina niet belangrijk is voor je build.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Say what? Kan je hem volgooien met loot of wat?
Ik heb de mijne ergens in de middle of fucking nowhere neergezet met stay here of iets dergelijks. Ik was hem beu.
Toch maar even op zoek gaan dan indien je loot bij je companion kon mikken; dat wist ik helemaal nietPSN: ardpsiko![]()
Je kan veel beter ingredients verzamelen voor potions. Wegen niks en je kan met een beetje ingredients al meer dan 100 gold krijgen. Alleen het magische houden om te verkopen. Zo'n normal armor is waardeloos om bij je te dragen in het begin.quote:I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Alles wat niet vijf keer zijn gewicht waard is laat ik liggen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:17 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Vooral items die Weigt / Value < 0.5
Heb zelf in Oblivion ook veel te vaak 1 of ander harnas meegenomen van 38 weight en value van 60PSN: ardpsiko![]()
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou mag 320 aan weight hebben, heb nu 390 aan zooi bij, dit gaat een lange rit worden![]()
![]()
Idd, zoiets lijkt me goed. Vooral wijnen en boeken worden nogal eens onderschatquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:18 schreef ardi het volgende:
[..]
Alles wat niet vijf keer zijn gewicht waard is laat ik liggen.![]()
Markarth trouwensWat een prachtige stad en prachtige quests
Kan je alleen niet aanraden om daar in het begin naartoe te gaan
En Fur boots, 1 weight, 10 goud. Kassa, soort van.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:21 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Idd, zoiets lijkt me goed. Vooral wijnen en boeken worden nogal eens onderschat
Overigens, Mai'q the Liar al tegengekomen.Hoe die 200 jaar heeft weten te overleven...
Hmm toch eens tijd dat ik daar meer mee ga doenquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:18 schreef Seam het volgende:
[..]
Je kan veel beter ingredients verzamelen voor potions. Wegen niks en je kan met een beetje ingredients al meer dan 100 gold krijgen. Alleen het magische houden om te verkopen. Zo'n normal armor is waardeloos om bij je te dragen in het begin.. Eens kijken of er ergens een overzichtje staat
Hoe kan het dat een krab de beste merchant van het land isquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:24 schreef ardi het volgende:
Overigens, Mai'q the Liar al tegengekomen.Hoe die 200 jaar heeft weten te overleven...
?
Ben hem gister in de eerste paar uur dat ik speelde hem ook tegengekomen toen ik uit Bleak Falls Burrow kwam, ik liep ergens en werd aangevallen door iets, en tegelijkertijd hoorde ik een Khajiit stem, dus ik dacht, laten we eens kijken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:24 schreef ardi het volgende:
Bleek dat het M'Aiq was
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Die krab.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:26 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoe kan het dat een krab de beste merchant van het land is?
Ja ik ook. Volgens mij is het een vaste plek. Ik vond hem op zijn knieën met drie bandits om hem heen die zich voordeden als Imperial soldiers. Ze probeerden me 100 goud af te persen per standaard bandieten gebruik, maar dat kon alleen over mijn koude zielloze lichaam( per standaard persoonlijk gebruik).quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ben hem gister in de eerste paar uur dat ik speelde hem ook tegengekomen toen ik uit Bleak Falls Burrow kwam, ik liep ergens en werd aangevallen door iets, en tegelijkertijd hoorde ik een Khajiit stem, dus ik dacht, laten we eens kijken.
Bleek dat het M'Aiq wasPSN: ardpsiko![]()
Omdattie 2x zoveel geld heeft als een Scamp!quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:26 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoe kan het dat een krab de beste merchant van het land is?
![]()
Vanmorgen begonnen met de PC versie. Wat een vet spel! Goeie sfeer, al zijn de graphics niet zoals Battlefield 3, ze zijn goed genoeg.
![]()
FUUUUUUUUUUUUU loon nogsteeds niet gestort!!!!
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(![]()
Eindelijk een TES met diepte. Andere games waren toch altijd vlak met een paar gebergtes, maar deze keer zijn er valleien, gebergtes, vlaktes en watervallen! Watervallen, wat een episch gevoel om bij the Rift van al die watervallen te duiken
Eerlijk gezegd vind ik de graphics een beetje zwak, als ik op de filmpjes afga.. Ik heb 'm zelf nog niet (vreemd genoeg voel ik nog geen aandrang =/ en m'n moederbord is toch nog steeds bij Asus, dus..) maar als ik op de filmpjes af ga word 't nu toch echt wel tijd dat ze een geheel NIEUWE engine gaan maken, ipv die Morrowind engine steeds weer 'n beetje op te pompen..quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:32 schreef Onmisbaar het volgende:
Vanmorgen begonnen met de PC versie. Wat een vet spel! Goeie sfeer, al zijn de graphics niet zoals Battlefield 3, ze zijn goed genoeg.
![]()
graphics zullen me een worst wezen. Zolang het verhaal en de gameplay maar goed zijnquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:36 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik de graphics een beetje zwak, als ik op de filmpjes afga.. Ik heb 'm zelf nog niet (vreemd genoeg voel ik nog geen aandrang =/ en m'n moederbord is toch nog steeds bij Asus, dus..) maar als ik op de filmpjes af ga word 't nu toch echt wel tijd dat ze een geheel NIEUWE engine gaan maken, ipv die Morrowind engine steeds weer 'n beetje op te pompen..![]()
morrowind![]()
oblivion
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Van de filmpjes vond ik het er grafisch inderdaad ook niet echt spectaculair uitzien. Vooral voor een spel dat al 6 jaar in ontwikkeling is.. Ik heb hem ook nog niet manquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:36 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik de graphics een beetje zwak, als ik op de filmpjes afga.. Ik heb 'm zelf nog niet (vreemd genoeg voel ik nog geen aandrang =/ en m'n moederbord is toch nog steeds bij Asus, dus..) maar als ik op de filmpjes af ga word 't nu toch echt wel tijd dat ze een geheel NIEUWE engine gaan maken, ipv die Morrowind engine steeds weer 'n beetje op te pompen..
Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:15 schreef pagadder het volgende:
Ik krijg de Steam overlay niet werkend ingame. Nog iemand met hetzelfde probleem?![]()
![]()
Het is niet dat de graphics het belangrijkste zijn, maar ik vind 't wel kwalijk dat ze nu in principe de ontwikkeling remmen omdat de consoles nog niet zo ver zijn..quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:38 schreef wise het volgende:
[..]
graphics zullen me een worst wezen. Zolang het verhaal en de gameplay maar goed zijn![]()
morrowind![]()
oblivion
En toen ik een tijd geleden Morrowind weer 'ns installeerde deed dat toch wel een beetje pijn aan m'n ogen hoorVooral omdat ik die indertijd al met better-texture en better-body mods speelde..
![]()
Dark Brotherhood en Main Quest klaar in 25 uur.
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
jesus, lekker doorheen geraast dusquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:44 schreef Aneurysma het volgende:
Dark Brotherhood en Main Quest klaar in 25 uur.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Viel best wel mee! Was niet mijn bedoeling in elk geval, en heb hier en daar nog wat getraind en sidequests gedaan. De Dark Brotherhood is sowieso erg kort vind ik.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
JA HALLO WAS TOCH NIET MIJN BEDOELING.quote:
Jij bent geil![]()
mods mods modsquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:53 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Viel best wel mee! Was niet mijn bedoeling in elk geval, en heb hier en daar nog wat getraind en sidequests gedaan. De Dark Brotherhood is sowieso erg kort vind ik.
Wat heeft dit ermee te maken??quote:Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Die maken het wel langer.quote:woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Ik heb nu ook zo'n 25 uur gespeeld, moet nog steeds naar de top van de wereld langs die grijsbaarden en heb 27 quests open staan, exclusief die hele waslijst bij Misc. Help me god![]()
![]()
Ik begrijp je wel hoor. Ik wil vaak ook graag zo snel mogelijk de hele game consumeren.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:54 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
JA HALLO WAS TOCH NIET MIJN BEDOELING.
Voor degenen die het spel wat blurry vinden, er is een Sharpen mod hierdas einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Ik begin helemaal nog niet aan de main quest. Wil eerst zoveel mogelijk ontdekken lekker die wereld rondlopen.
Gister al in een aantal grotten geweest damn wat zag dat er mooi uit (natuurlijk geen crysis of battlefield kwaliteit), Maar juist die sfeer maakt het echt goed voor mij.
Mooie belichting in die grotten en je hoort de wind erdoorheen suizen. En dan sneaky die mannetjes en spinnen afschieten, zo kan je dus al een uur kwijt zijn in 1 zo'n grot.![]()
Heb een console en het spel is lang genoeg.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Draken spawnen pas na een bepaald punt in de main quest, dus als je die wilt tegenkomen in het wild zou je het een stukje moeten volgen. Ik weet niet tot welk punt, zover ben ik zelf nog niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:59 schreef FS1986NL het volgende:
Ik begin helemaal nog niet aan de main quest. Wil eerst zoveel mogelijk ontdekken lekker die wereld rondlopen.
Gister al in een aantal grotten geweest damn wat zag dat er mooi uit (natuurlijk geen crysis of battlefield kwaliteit), Maar juist die sfeer maakt het echt goed voor mij.
Mooie belichting in die grotten en je hoort de wind erdoorheen suizen. En dan sneaky die mannetjes en spinnen afschieten, zo kan je dus al een uur kwijt zijn in 1 zo'n grot.
Verder inderdaad zo lang mogelijk de main quest uitstellen.
Lees je een boek, worden er meteen een hoop dingen op de map gezet
Shadow Stone, Ritual Stone en Lover Stone
Niet lang in ieder geval. Ik had er maar een paar gedaan en kwam ze al tegen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:01 schreef ardi het volgende:
[..]
Draken spawnen pas na een bepaald punt in de main quest, dus als je die wilt tegenkomen in het wild zou je het een stukje moeten volgen. Ik weet niet tot welk punt, zover ben ik zelf nog niet.
Verder inderdaad zo lang mogelijk de main quest uitstellen.![]()
![]()
Heb de main quest van fallout 3 nog niet eens uitgespeeld. En heb al 120 uur gespeeldquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:01 schreef ardi het volgende:
[..]
Verder inderdaad zo lang mogelijk de main quest uitstellen.
Ik heb ook altijd dat ik per se elk boek in het spel MOET lezen
Mooi, net als in Oblivion dus. Maar daar ging het om Oblivion gates.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:02 schreef Laser. het volgende:
[..]
Niet lang in ieder geval. Ik had er maar een paar gedaan en kwam ze al tegen.
Handig, ik was al bang die zelf te moeten gaan vinden (eerst honderd uur proberen zonder guide).quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Lees je een boek, worden er meteen een hoop dingen op de map gezet
Shadow Stone, Ritual Stone en Lover StonePSN: ardpsiko![]()
Handig dat je die main quest gewoon voor de helft kan overslaan als je de juiste Vault binnenloopt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:04 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Heb de main quest van fallout 3 nog niet eens uitgespeeld. En heb al 120 uur gespeeld
Ik heb ook altijd dat ik per se elk boek in het spel MOET lezen
Alle boeken in TES games is wel heel erg veel, maar ik pik er wel eens een paar uit die interessant lijken.PSN: ardpsiko![]()
Damn nigga, alles geinstalleert maar internet doet ie niet draadloos, dat had ik niet verwacht.
Moet ik alsnog speciaal een wireless key in de usb poort jenzen![]()
![]()
Haha ja echt he sloeg inderdaad nergens op! Maargoed wel meer dingen in Fallout 3 leken niet helemaal te kloppen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:05 schreef ardi het volgende:
[..]
Handig dat je die main quest gewoon voor de helft kan overslaan als je de juiste Vault binnenloopt.
Alle boeken in TES games is wel heel erg veel, maar ik pik er wel eens een paar uit die interessant lijken.
Ja het is inderdaad een boel, maar aangezien ik pas met oblivion in TES reeks stapte, wilde ik ook wat over die wereld weten dus las ik meteen alle boeken om de geschiedenis te snappen
Welke Daedric Shrines, behalve Azura, hebben jullie al gevonden?Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Uiteindelijk denk ik dat ik de meerderheid ook wel lees, maar ik wissel wel af. Stukje lopen, beetje vechten, boekje lezen, huisje looten, etc. Wel geniaal hoeveel historie en achtergrond in deze serie is verwerkt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:11 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Haha ja echt he sloeg inderdaad nergens op! Maargoed wel meer dingen in Fallout 3 leken niet helemaal te kloppen.
Ja het is inderdaad een boel, maar aangezien ik pas met oblivion in TES reeks stapte, wilde ik ook wat over die wereld weten dus las ik meteen alle boeken om de geschiedenis te snappen
En natuurlijk als je op een berg staat 5 minuten naar de omgeving kijken en je hele tafel onder kwijlenquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:24 schreef ardi het volgende:
[..]
Uiteindelijk denk ik dat ik de meerderheid ook wel lees, maar ik wissel wel af. Stukje lopen, beetje vechten, boekje lezen, huisje looten, etc. Wel geniaal hoeveel historie en achtergrond in deze serie is verwerkt.
Ik wacht al 6 jaar op deze dag en juist nu moet ik zo lang wachten tot mijn loon wordt gestort
Dive Rock in Oblivion.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:27 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
En natuurlijk als je op een berg staat 5 minuten naar de omgeving kijken en je hele tafel onder kwijlen
Ik wacht al 6 jaar op deze dag en juist nu moet ik zo lang wachten tot mijn loon wordt gestortDat soort punten zouden er genoeg moeten zijn in Skyrim.
Voor dat soort dingen moet je Xenoblade spelenHet is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035![]()
Ja maar overal is mist dus je ziet er geen fuck van.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:29 schreef ardi het volgende:
[..]
Dive Rock in Oblivion.Dat soort punten zouden er genoeg moeten zijn in Skyrim.
Jij bent geil![]()
Alleen voor de Wii toch? Dat is wel jammer. Lords of Shadow kon er ook wat van.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:32 schreef Jesse_ het volgende:
Voor dat soort dingen moet je Xenoblade spelenDaedric quests zijn vaak de betere quests. Ben benieuwd wat ze nu verzonnen hebben. Maar geen Umbra meer aub.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:16 schreef Aneurysma het volgende:
Welke Daedric Shrines, behalve Azura, hebben jullie al gevonden?Ik zag al wat verborgen bergtoppen ja, ik had gehoopt hoger dan de mist te kunnen gaan. Dat zou pas mooi zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:37 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ja maar overal is mist dus je ziet er geen fuck van.
Als je steam herstart gaat het sneller.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:37 schreef Robbiee het volgende:
Vannochtend om 8 uur de download aangezet, nu nog 20 minuten...Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Weet iemand hoe ik die pijlenhouder op de rug van m'n character kan verwijderen? Ik heb geeneens pijlen bij me en toch hangt er zo'n houder op m'n rug.![]()
Is een bug volgens mij. Je kunt nu problemen krijgen als je andere pijlen probeert te equippen..quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:39 schreef Onmisbaar het volgende:
Weet iemand hoe ik die pijlenhouder op de rug van m'n character kan verwijderen? Ik heb geeneens pijlen bij me en toch hangt er zo'n houder op m'n rug.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Steam staat helemaal niet aanquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:38 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Als je steam herstart gaat het sneller.![]()
![]()
Waarom pak je draadloos internet op je desktopquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:05 schreef RickoKun het volgende:
Damn nigga, alles geinstalleert maar internet doet ie niet draadloos, dat had ik niet verwacht.
Moet ik alsnog speciaal een wireless key in de usb poort jenzen
Ziet er tof uit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:45 schreef themole het volgende:
Wat zijn de voordelen vsn het weerwolf zijn?Als je system32 verwijdert gaat het sneller.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Onterechte klacht.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:37 schreef Robbiee het volgende:
Vannochtend om 8 uur de download aangezet, nu nog 20 minuten...PSN: ardpsiko![]()
Moet je het worden om verder te gaan met the companions of hebben diemaar 2 quests.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:48 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ziet er tof uit.
[..]
Als je system32 verwijdert gaat het sneller.
Niet altijd serieus![]()
Jij kunt goed quoten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:49 schreef themole het volgende:
Moet je het worden om verder te gaan met the companions of hebben diemaar 2 quests.
Je moet het worden om verder te gaan met de companions.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Riverwood krijgt steeds minder inwoners...
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Doe je het uitdunnen wel veilig, met emmers?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Riverwood krijgt steeds minder inwoners...PSN: ardpsiko![]()
Nee, met sword & daggerquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:52 schreef ardi het volgende:
[..]
Doe je het uitdunnen wel veilig, met emmers?
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Gezien de grootte van de spelwereld wel logisch. Bij Battlefield 3 bijvoorbeeld is alles afgebakend en dus meer mogelijkheden qua graphics.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:38 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Van de filmpjes vond ik het er grafisch inderdaad ook niet echt spectaculair uitzien. Vooral voor een spel dat al 6 jaar in ontwikkeling is.. Ik heb hem ook nog niet manAmen.![]()
Iemand een tip voor bounty? Heb 1 gold bounty maar die pauper guards willen we niet arresteren, constant maar vechten. Dat yielden is toch gewoon wapen weg en proberen te praten? Block en dan praten werkt ook niet...![]()
Ik heb Deadric Quest van Meridia gevonden en voltooid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand hier die van Azura al voltooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
In Oblivion kon je je bounty afkopen in de Thieves Guild. Ik weet niet of dat hier ook kan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:03 schreef Saind het volgende:
Iemand een tip voor bounty? Heb 1 gold bounty maar die pauper guards willen we niet arresteren, constant maar vechten. Dat yielden is toch gewoon wapen weg en proberen te praten? Block en dan praten werkt ook niet...PSN: ardpsiko![]()
Loop daar nu rond maar ik zie alleen de fence, als ik vraag naar diensten zeggen ze ook niets over bountyquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:06 schreef ardi het volgende:
[..]
In Oblivion kon je je bounty afkopen in de Thieves Guild. Ik weet niet of dat hier ook kan?![]()
Die van mij werd geroosterd door een draak die ik daarna doodde. Ik ben maar gewoon verder gegaan.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Geen giant? Flying Deathclaw bug?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:10 schreef Laser. het volgende:
Ik zag net een sabre cat 10 meter de lucht in vliegen en toen viel hij dood neer. Niks in de buurt!PSN: ardpsiko![]()
Het levellen gaat echt bizar snel in vergelijking met Oblivion. Heb net een paar uurtjes erop zitten en ben al level 9.Flesje bier![]()
Flying Deathclaw bug dan waarschijnlijk. Heerlijk zulke absurde dingen af en toe.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:14 schreef Laser. het volgende:
Denk een bug. Hij vloog recht omhoog de lucht in.![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Voor degenen die het spel wat blurry vinden, er is een Sharpen mod hierEr is geen D3D9 folder. Er is wel een DX10 folder, maar daar staan alleen maar setup bestanden in.quote:To deactive sharpen effect : open shader.fx and scroll till you see : #include "Sharpen.h"
Put 2 // in the begining of the line. = //#include "Sharpen.h"
INSTALL:
Extract the content inside the D3D9 folder to The install dir. Where the executable is.
Usually here: Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\skyrim
NOTE: The d3d10/11 is for later use when the engine uses it.
Changelog :
Updated to version 1.2
This time with a installer so its easier for users to install the mod.
Updated to version 1.1
Removed the sharpen Edges and made the Antiallias look even better
Waar zet ik welke files neer?
vosss is de naam,
Ja je hebt gelijk! Moest lachen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:16 schreef ardi het volgende:
[..]
Flying Deathclaw bug dan waarschijnlijk. Heerlijk zulke absurde dingen af en toe.![]()
![]()
![]()
Is dat emmer op hoofdplaats grapje niet een klein beetje valsspelen? Ik hoop dat er een update komt die de npc's de emmer van hun hoofd laat halen ofzo, zoals in het echt zegmaar. Ziet er verder wel hilarisch uit.
[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 11-11-2011 16:33:15 ]Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Komt omdat er geen major/minor/misc skills zijn. Alle skills dragen bij voor het bereiken van een level. Hierdoor hoef je je ook geen zorgen meer te maken over het perfecte level.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:14 schreef Gezicht het volgende:
Het levellen gaat echt bizar snel in vergelijking met Oblivion. Heb net een paar uurtjes erop zitten en ben al level 9.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:27 schreef Akwasi het volgende:
Temple of Mara.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Vision obstruction werkt iets te goed ja.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:26 schreef jogy het volgende:
Is dat emmer op hoofdplaats grapje niet een klein beetje valsspelen? Ik hoop dat er een update komt die de npc's de emmer van hoofd laat halen ofzo, zoals in het echt zegmaar. Ziet er verder wel hilarisch uit.
Technisch gezien is het cheaten zou ik zeggen. Of het leuk is hangt er van af of je serieus probeert te jatten of gewoon aan het kutten bent.
Wat is dat precies?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:29 schreef ardi het volgende:
[..]
Vision obstruction werkt iets te goed ja.Technisch gezien is het cheaten zou ik zeggen. Of het leuk is hangt er van af of je serieus probeert te jatten of gewoon aan het kutten bent.
Kijk even op je kaart.quote:
Jij bent geil![]()
Emmer op het hoofd is dus visie obstructie (vision obstruction) Waardoor je als enige in een bar iemand een emmer op zijn hoofd zet, zijn zus vermoord en naderhand weet ie nog steeds niet dat jij het bent geweest.quote:Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Dit wil ik ook wetenquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:21 schreef seto het volgende:
Weet iemand waar Skyrim de screenshots opslaat? (PC)
Gewoon dat NPCs je niet zien omdat er een muur of iets tussen jouw en de NPC in staat. Blijkbaar geld dat ook voor voorwerpen.quote:PSN: ardpsiko![]()
Haha omg..quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Emmer op het hoofd is dus visie obstructie (vision obstruction) Waardoor je als enige in een bar iemand een emmer op zijn hoofd zet, zijn zus vermoord en naderhand weet ie nog steeds niet dat jij het bent geweest.
Jij bent geil![]()
Bij een luidruchtige moord als die in het Youtube filmpje eerder zou die gast het gewoon moeten kunnen horen. Geluid wordt dus niet toegepast (voetstappen telt niet mee want technisch gezien gaat het spel uit van hoe snel je loopt tijdens het sneaken, niet het aantal decibel van je voetstappen).PSN: ardpsiko![]()
Is gewoon een geluidsdichte emmer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:37 schreef ardi het volgende:
Bij een luidruchtige moord als die in het Youtube filmpje eerder zou die gast het gewoon moeten kunnen horen. Geluid wordt dus niet toegepast (voetstappen telt niet mee want technisch gezien gaat het spel uit van hoe snel je loopt tijdens het sneaken, niet het aantal decibel van je voetstappen).Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Betalen..?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:40 schreef Saind het volgende:
Nog iemand die weet hoe ik van mijn bounty af kom?Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Ik net ookquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:45 schreef seto het volgende:
[..]
Al gevonden, in de map van je Steamapps.
Hier mijn Dunmer:
Hij lijkt op jou!quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik net ook
Hier mijn Dunmer:
[ afbeelding ]
Jij bent geil![]()
Dankjequote:
Ik vind 'm engquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik net ook
Hier mijn Dunmer:
[ afbeelding ].
Amen.![]()
Zo, geïnstalleerd. Maar eerst verder opruimen hier voor ik het ga starten
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Ik had gisteren een SCHATKAART gevonden.
Maar sinds gistermiddag niet meer kunnen spelen, boehoe.
Amen.![]()
![]()
Niet zoveel aandacht aan besteed (behalve de baard), wou gewoon een bruut mannetje die grote 2h-wapens gaat dragen![]()
![]()
omdat ik pauper was bij wehkamp gepreordert voor 45 inc (360)
bij een servicepoint laten bezorgen omdat ik niet de hele dag thuis zou zijn
kom ik er net om te vragen of ze hem al hebben zeggen ze nee en vertellen me dat DHL al is geweest
Na een FUUUUUU van mijn kant naar de FRS gegaan en hem daar gekocht, breng hem morgen wel terug![]()
![]()
Nu ff een dikke Nord of Orc maken met 2h weapon
Jammer dat Steam niet je playtime uit Offline mode meeneemt. Ik had dus ruim 4u gespeeld in Offline mode, ik connect nu net met Online mode, playtime: 1m.
Of toch du vader?![]()
Voor de mensen die problemen hebben met alt-tabben:
Als je terug wil gaan naar het spel even op ctrl-alt-delete drukken, dan annuleren en als hij goed is ga je dan terug het spel in.![]()
Speel als Wood Elf, archer. Heb nu Elven Armor gevonden
[ Bericht 57% gewijzigd door CrazyAces op 11-11-2011 17:06:57 ]![]()
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat favorites menu te voorschijn tover? Want als ik namelijk op Q druk, gebeurd er niets.![]()
Kijk even bij je instellingen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:01 schreef Banaanensuiker het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat favorites menu te voorschijn tover? Want als ik namelijk op Q druk, gebeurd er niets.![]()
Holy crap, die Wounded Frostbite Spider is een taaie klant!
Ik ben nog niet helemaal uit mijn speelstijl. Sowieso iets met magic, maar ik twijfel of ik 1-handed of 2-handed ga. Verder begin ik ieder gevecht met een pijl en boog, ook leuk.
En om in het draken-thema te blijven, heb ik maar een Argonian gemaakt. Die gasten zijn eng.last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.![]()
Video settings have been set for High Quality.
Autodetect al op High,
Zelfde hier, voelt goedquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:15 schreef Jump het volgende:
Video settings have been set for High Quality.
Autodetect al op High,.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:04 schreef Seam het volgende:
Ik heb Deadric Quest van Meridia gevonden en voltooid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand hier die van Azura al voltooid?Is dat iets specials ofzo dat Deadric?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Dit probleem heb ik ookquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:03 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ja en dan? Het is de goede key die ik indruk.Sword & dagger in favo-lijst gezet en kan ze nu nergens meer vinden
Dat is wel tof iddquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:51 schreef Jivis het volgende:
Ik had gisteren een SCHATKAART gevonden.
Maar sinds gistermiddag niet meer kunnen spelen, boehoe.
! Man ik heb er 15 uur inzitten en moet nog steeds aan de eerste draak beginnen
Komt wel goed dus
.
Eerst 5000 gold bij elkaar sparen denk ik, wil gewoon een huisTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Inderdaadquote:Wel eens wat zoeken, de serie nog nooit gespeeld
Doe die quests van de companions dan krijg je je eigen kamer in dat huis van hunquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is wel tof idd! Man ik heb er 15 uur inzitten en moet nog steeds aan de eerste draak beginnen
Komt wel goed dus
.
Eerst 5000 gold bij elkaar sparen denk ik, wil gewoon een huis![]()
Als je op een item staat die je favoriet wil maken, 'F' drukken. Dan zie je hem tijdens het spelen bij 'Q' terug.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:21 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik kan/weet niet hoe je ze in die lijst moet zetten.
Daarin kun je hem dan op 1, 2, 3, 4, etc zetten.![]()
Wat een kutbeest is dat ding waar je nettlebane van moet halen zeg. Een hagraves ofzo? Pas toen ik achter een rots stond en hij/zij/het vast zat op een klein rotspuntje kon ik hem kolkende met honderd pijlen...
Helpt ook niet dat ik level 4 ben natuurlijk...![]()
Boom quest toch?! Ja daar ging ik op lvl 4 ook heen, en ook meteen de eerste keer doodquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:37 schreef zatoichi het volgende:
Wat een kutbeest is dat ding waar je nettlebane van moet halen zeg. Een hagraves ofzo? Pas toen ik achter een rots stond en hij/zij/het vast zat op een klein rotspuntje kon ik hem kolkende met honderd pijlen...
Helpt ook niet dat ik level 4 ben natuurlijk...! Nu bijna lvl 9 en ga hem of zij, weer eens een bezoekje brengen
Hoe droog trouwens, die dragon shout Become Ethreal ofzo voorkomt ook élke vorm van fall damage.Ben net van die hoge kutberg gesprongen zonder ook maar iets van leven te verliezen.
Jij bent geil![]()
Klopt, die was erg lastig... heb wel 10 minuten om dat tentje heen gelopen om te ontwijken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:37 schreef zatoichi het volgende:
Helpt ook niet dat ik level 4 ben natuurlijk...![]()
Ik heb ook net als iemand eerder hier ook een schatkaart gevonden, beetje a la Red Dead Redemption.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Al een quest tegen gekomen die niet juist registreerde waardoor ik hem faalde, een quest tegen gekomen die ronduit gewoon broken is en niet meer te voltooien valt en een npc die a la Oblivion opeens een andere stemacteur kreeg midden in zijn verhaal![]()
Wat een spel![]()
![]()
500 gold om een vrouwtje uit te leveren! Geen probleem
Als je in Whiterun naar de kamer van de Jarl gaat, heb je een kaart met strategisch geplaatst vlaggetjes op een kaart. Activeer deze en je krijgt een boel map markers erbij. Voornamelijk Stormcloak camps.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Prima excuus om op me zolderkamer te zitten zonder last van zingende kinderen.
Wat een heerlijke game is het, kijken of ik hier nog meer uurtjes in kan stoppen dan ik in Oblivion gedaan heb![]()
![]()
Ik vind de hoeveelheid geld die ik heb in een singleplayer RPG niet bepaald belangrijk.quote:Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Is ook niet belangrijk. Maar kan ik eindelijk eens kijken voor dat ene huisje.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:29 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik vind de hoeveelheid geld die ik heb in een singleplayer RPG niet bepaald belangrijk.
Niet dat ik 'm ga nemen, maar toch.![]()
Met alchemy verdien je bakken.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Kwam er net pas achter dat het water ook stroming heeft. Ik ging er even in en werd zo tegen de kant aan geduwd hahaha.![]()
Een beetje van alles eigenlijk. Ik denk toch dat je door grotten en quests, en draken verslaan het meeste krijgt. De eerste 7k had ik verdient door te stelen. Gewoon wat winkels berooft etc. Daarna veel op een farm gewerkt maar dat schoot ook niet super veel op.
Uiteindelijk toch een paar draken weten verslagen (na lange gevechten!) en wat kleine quests gedaan. Zo net had ik een quest gedaan waar ik iets van 10 mannetjes had verslagen en al hun armor had meegenomen, heb daar zo een paar 1000 voor kunnen vangen.![]()
![]()
Kom ik een museum tegen vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en geeft die kerel mij een quest omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te zoeken omg omg![]()
![]()
Dat had ik ook, het eerste uur dat ik hem had download, nu full speedquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:34 schreef RickoKun het volgende:
Oh nu gaat ie wel, maar wel met 200 kb /s
terwijl ie normaal met 6mb per seconde gaat![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:35 schreef David_ het volgende:
Kom ik een museum tegen vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en geeft die kerel mij een quest omWAAR!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te zoeken omg omgOp woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Ik verdien er vrij weinig meequote:. Maar goed nu wel Thane van Whiterun, krijg je ook nog een wapen. En volgens mij een soort slaaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., kreeg wel eerst een uitnodiging via de courier op een willekeurig moment maar denk niet dat dat vereist is.![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:46 schreef Zolder het volgende:
Valt wel mee op zich. Nog 5 quests zie ik in mijn log.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:46 schreef David_ het volgende:
[..]
InMuseum ligt daar gewoon ergens? Nice, thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., kreeg wel eerst een uitnodiging via de courier op een willekeurig moment maar denk niet dat dat vereist is.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Kan ik nog geen spullen opslaan hèquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:28 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Doe die quests van de companions dan krijg je je eigen kamer in dat huis van hunen je krijgt geen eigen kamer, want moet gewoon met 6 man daar slapen
!
Maar er staat 1 cupboard waar je alles op kan slaan, en de rest zou stelen zijn! Dus thx!
[ Bericht 8% gewijzigd door Nick-GizMo op 11-11-2011 19:02:42 ]Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik heb de reeks nooit gespeeld, welk ras wordt mij dan aangeraden in het begin?
Als je nog niet weet wat je wilt doen zou ik Imperial of Dunmer pakken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:52 schreef Jump het volgende:
Ik heb de reeks nooit gespeeld, welk ras wordt mij dan aangeraden in het begin?Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Speel zelf een Imperial good guy.
Mijn tweede char zal een rogue dark elf worden denk ik.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Eerste crash xbox360 tijdens laadscherm.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Mijn PS3 is totaal 4x gecrashed.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:56 schreef LasTeR het volgende:
Eerste crash xbox360 tijdens laadscherm.![]()
![]()
Waarom besluit steam Skyrim te downloaden als ik hem via de DVD probeer te installeren?das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Ik heb er 8,5 uur op zitten.quote:Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Nog geen crashes hier na een uur of 10.Cop killer
Kill them, cop killer
Ben level 20 alweer. Maar Hargraves zijn wel lastig ja. Vooral als ze met z'n tweeën zijn. Moest noodgedwongen met een scroll een Storm Atronach oproepen om er eentje bezig te houden.
Jammer trouwens dat je naast trollschedels geen draken- of mammoet schedels hebt die je vast kan pakken en als decoratie in je huis kan zetten.Ik slaap nu met de schedel van een troll op m'n nachtkastje. Is wel tof.
![]()
Weet iemand trouwens of je na "(Fine)" en "(Superior)" nog meer niveaus hebt om je uitrusting te verbeteren? Heb nu een hele set aan (Superior) wapens en armor voor mezelf gesmeden en dat helpt weer enorm. Elk onderdeel met een paar damage of armor punten omhoog.
Maar nog hoger zou wel fijn zijn natuurlijk.![]()
![]()
Lol! Lees ineens een boek, The Legend Of Red Eagle, best grappig en als je het boek dan weg legt, krijg je ineens een quest om dat zwaard van die gast te gaan zoeken![]()
Volgens mij is er ook nog "Honed"quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:04 schreef Desunoto het volgende:
Ben level 20 alweer. Maar Hargraves zijn wel lastig ja. Vooral als ze met z'n tweeën zijn. Moest noodgedwongen met een scroll een Storm Atronach oproepen om er eentje bezig te houden.
Jammer trouwens dat je naast trollschedels geen draken- of mammoet schedels hebt die je vast kan pakken en als decoratie in je huis kan zetten.Ik slaap nu met de schedel van een troll op m'n nachtkastje. Is wel tof.
![]()
Weet iemand trouwens of je na "(Fine)" en "(Superior)" nog meer niveaus hebt om je uitrusting te verbeteren? Heb nu een hele set aan (Superior) wapens en armor voor mezelf gesmeden en dat helpt weer enorm. Elk onderdeel met een paar damage of armor punten omhoog.
Maar nog hoger zou wel fijn zijn natuurlijk.![]()
Tof. Nog meer "smithing" om te doen dus.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:12 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook nog "Honed"![]()
![]()
Bij de Companions hebben ze trouwens ook van die cases met expert lockpick erop met een paar mooie wapens erin, tijd om iets aan lockpick te gaan doen
Hoe werkt dat smithing eigenlijk..?Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Ja daar heb ik ook al op zitten fappenquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bij de Companions hebben ze trouwens ook van die cases met expert lockpick erop met een paar mooie wapens erin, tijd om iets aan lockpick te gaan doenHeb de rest ook al leeg gejat, helaas is de eerste quest van de Companions nog te moeilijk voor me.
Cop killer
Kill them, cop killer
Ik kan EINDELIJK spelen! Hele dag gewerkt en net pas thuisSnel snel gegeten, ben nu Skyrim aan het installeren
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Heel simpel eigenlijk. Je neemt een aantal wapens en armorstukken mee en er staat exact bij welk materiaal je waarvoor nodig hebt. Of je neemt enkel materialen mee om er wapens van te maken. Materialen kan je vinden, kopen en zelf smeden door bijvoorbeeld twee Gold Ores te veranderen naar een Gold Ingot met zo'n machine in Markath.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:17 schreef Aneurysma het volgende:
Hoe werkt dat smithing eigenlijk..?![]()
Is er toevallig iemand die gisteren via die VPN connectie eerder geunlocked heeft aanwezig?
Ik heb sindsdien mijn Steam in offline modus draaien en durf eik niet online te zetten omdat ik bang ben dat het dan misgaat
Iemand dat al gedaan toevallig?
vosss is de naam,
Ja, gaat prima.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:30 schreef vosss het volgende:
Is er toevallig iemand die gisteren via die VPN connectie eerder geunlocked heeft aanwezig?
Ik heb sindsdien mijn Steam in offline modus draaien en durf eik niet online te zetten omdat ik bang ben dat het dan misgaat
Iemand dat al gedaan toevallig?Of toch du vader?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: