Klopt, die was erg lastig... heb wel 10 minuten om dat tentje heen gelopen om te ontwijken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:37 schreef zatoichi het volgende:
Wat een kutbeest is dat ding waar je nettlebane van moet halen zeg. Een hagraves ofzo? Pas toen ik achter een rots stond en hij/zij/het vast zat op een klein rotspuntje kon ik hem kolkende met honderd pijlen...
Helpt ook niet dat ik level 4 ben natuurlijk...
Ik vind de hoeveelheid geld die ik heb in een singleplayer RPG niet bepaald belangrijk.quote:
Is ook niet belangrijk. Maar kan ik eindelijk eens kijken voor dat ene huisje.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:29 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik vind de hoeveelheid geld die ik heb in een singleplayer RPG niet bepaald belangrijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en geeft die kerel mij een quest omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te zoeken omg omg![]()
Dat had ik ook, het eerste uur dat ik hem had download, nu full speedquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:34 schreef RickoKun het volgende:
Oh nu gaat ie wel, maar wel met 200 kb /s
terwijl ie normaal met 6mb per seconde gaat
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:35 schreef David_ het volgende:
Kom ik een museum tegen vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en geeft die kerel mij een quest omWAAR!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te zoeken omg omgOp woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
Ik verdien er vrij weinig meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., kreeg wel eerst een uitnodiging via de courier op een willekeurig moment maar denk niet dat dat vereist is.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:46 schreef Zolder het volgende:
Valt wel mee op zich. Nog 5 quests zie ik in mijn log.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:46 schreef David_ het volgende:
[..]
InMuseum ligt daar gewoon ergens? Nice, thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., kreeg wel eerst een uitnodiging via de courier op een willekeurig moment maar denk niet dat dat vereist is.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
Kan ik nog geen spullen opslaan hèquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:28 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Doe die quests van de companions dan krijg je je eigen kamer in dat huis van hun
Als je nog niet weet wat je wilt doen zou ik Imperial of Dunmer pakken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:52 schreef Jump het volgende:
Ik heb de reeks nooit gespeeld, welk ras wordt mij dan aangeraden in het begin?
Mijn PS3 is totaal 4x gecrashed.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:56 schreef LasTeR het volgende:
Eerste crash xbox360 tijdens laadscherm.
Ik heb er 8,5 uur op zitten.quote:
Volgens mij is er ook nog "Honed"quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:04 schreef Desunoto het volgende:
Ben level 20 alweer. Maar Hargraves zijn wel lastig ja. Vooral als ze met z'n tweeën zijn. Moest noodgedwongen met een scroll een Storm Atronach oproepen om er eentje bezig te houden.
Jammer trouwens dat je naast trollschedels geen draken- of mammoet schedels hebt die je vast kan pakken en als decoratie in je huis kan zetten.Ik slaap nu met de schedel van een troll op m'n nachtkastje. Is wel tof.
![]()
Weet iemand trouwens of je na "(Fine)" en "(Superior)" nog meer niveaus hebt om je uitrusting te verbeteren? Heb nu een hele set aan (Superior) wapens en armor voor mezelf gesmeden en dat helpt weer enorm. Elk onderdeel met een paar damage of armor punten omhoog.
Maar nog hoger zou wel fijn zijn natuurlijk.
Tof. Nog meer "smithing" om te doen dus.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:12 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook nog "Honed"
Ja daar heb ik ook al op zitten fappenquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bij de Companions hebben ze trouwens ook van die cases met expert lockpick erop met een paar mooie wapens erin, tijd om iets aan lockpick te gaan doen
Heel simpel eigenlijk. Je neemt een aantal wapens en armorstukken mee en er staat exact bij welk materiaal je waarvoor nodig hebt. Of je neemt enkel materialen mee om er wapens van te maken. Materialen kan je vinden, kopen en zelf smeden door bijvoorbeeld twee Gold Ores te veranderen naar een Gold Ingot met zo'n machine in Markath.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:17 schreef Aneurysma het volgende:
Hoe werkt dat smithing eigenlijk..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |