Onterechte klacht.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:37 schreef Robbiee het volgende:
Vannochtend om 8 uur de download aangezet, nu nog 20 minuten...
Moet je het worden om verder te gaan met the companions of hebben diemaar 2 quests.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:48 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ziet er tof uit.
[..]
Als je system32 verwijdert gaat het sneller.
Jij kunt goed quoten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:49 schreef themole het volgende:
Moet je het worden om verder te gaan met the companions of hebben diemaar 2 quests.
Doe je het uitdunnen wel veilig, met emmers?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Riverwood krijgt steeds minder inwoners...
Nee, met sword & daggerquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:52 schreef ardi het volgende:
[..]
Doe je het uitdunnen wel veilig, met emmers?
Gezien de grootte van de spelwereld wel logisch. Bij Battlefield 3 bijvoorbeeld is alles afgebakend en dus meer mogelijkheden qua graphics.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:38 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Van de filmpjes vond ik het er grafisch inderdaad ook niet echt spectaculair uitzien. Vooral voor een spel dat al 6 jaar in ontwikkeling is.. Ik heb hem ook nog niet man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand hier die van Azura al voltooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
In Oblivion kon je je bounty afkopen in de Thieves Guild. Ik weet niet of dat hier ook kan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:03 schreef Saind het volgende:
Iemand een tip voor bounty? Heb 1 gold bounty maar die pauper guards willen we niet arresteren, constant maar vechten. Dat yielden is toch gewoon wapen weg en proberen te praten? Block en dan praten werkt ook niet...
Loop daar nu rond maar ik zie alleen de fence, als ik vraag naar diensten zeggen ze ook niets over bountyquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:06 schreef ardi het volgende:
[..]
In Oblivion kon je je bounty afkopen in de Thieves Guild. Ik weet niet of dat hier ook kan?
Geen giant? Flying Deathclaw bug?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:10 schreef Laser. het volgende:
Ik zag net een sabre cat 10 meter de lucht in vliegen en toen viel hij dood neer. Niks in de buurt!
Flying Deathclaw bug dan waarschijnlijk. Heerlijk zulke absurde dingen af en toe.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:14 schreef Laser. het volgende:
Denk een bug. Hij vloog recht omhoog de lucht in.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Voor degenen die het spel wat blurry vinden, er is een Sharpen mod hier
Er is geen D3D9 folder. Er is wel een DX10 folder, maar daar staan alleen maar setup bestanden in.quote:To deactive sharpen effect : open shader.fx and scroll till you see : #include "Sharpen.h"
Put 2 // in the begining of the line. = //#include "Sharpen.h"
INSTALL:
Extract the content inside the D3D9 folder to The install dir. Where the executable is.
Usually here: Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\skyrim
NOTE: The d3d10/11 is for later use when the engine uses it.
Changelog :
Updated to version 1.2
This time with a installer so its easier for users to install the mod.
Updated to version 1.1
Removed the sharpen Edges and made the Antiallias look even better
Ja je hebt gelijk! Moest lachen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:16 schreef ardi het volgende:
[..]
Flying Deathclaw bug dan waarschijnlijk. Heerlijk zulke absurde dingen af en toe.![]()
Komt omdat er geen major/minor/misc skills zijn. Alle skills dragen bij voor het bereiken van een level. Hierdoor hoef je je ook geen zorgen meer te maken over het perfecte level.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:14 schreef Gezicht het volgende:
Het levellen gaat echt bizar snel in vergelijking met Oblivion. Heb net een paar uurtjes erop zitten en ben al level 9.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:27 schreef Akwasi het volgende:
Temple of Mara.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |