SPOILER: SysteemeisenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trailers
http://www.gameinformer.c(...)c-dragon-action.aspx
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/137?ch=1
http://www.bethblog.com/i(...)live-action-trailer/
Previews
Fok!Games - http://games.fok.nl/previ(...)crolls-v-skyrim.html
Wired - http://www.wired.com/gamelife/2011/10/skyrim-hands-on/
Gamekings - http://www.gamekings.tv/v(...)er-scrolls-v-skyrim/
Reviews
* IGN!
* Gamekings!
* Game-Informer!
* Tweakers.net
Algemene info
Bron: http://www.gamefaqs.com/b(...)ls-v-skyrim/57934750
Winkels: http://www.budgetgaming.n(...)ls+v:+skyrim_PC.htmlSPOILER: Algemene informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Additionele informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Platform-Poll :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: ardpsiko![]()
Steam zegt dat instalatie nog 6 uur gaat duren o.oI dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson![]()
Skyrim net op de kop getikt voor 39 eu. Zo blijft gamen nog betaalbaar
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dit weekend sociale verplichtingen dus ik kan tot zondag niet meer spelen
Dadelijk mijn laatste uurtjes voorlopig
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
En ik maar denken dat 44 euro betaalbaar isquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Skyrim net op de kop getikt voor 39 eu. Zo blijft gamen nog betaalbaar
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson![]()
Ja, dat ken ik, maar geloof dat het van mij erger is. Ik word vanavond zo'n beetje verplicht (athands ik voel me verplicht) om vanavond de film "justin bieber" te gaan kijken met m'n vriendje en zijn vrienden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:48 schreef Seam het volgende:
Dit weekend sociale verplichtingen dus ik kan tot zondag niet meer spelen
Dadelijk mijn laatste uurtjes voorlopigI dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson![]()
Hier nog een keer de vraag dan:quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:09 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Is het beter om FXAA aan te hebben of niet? Maw is het graphics verbeterend of niet? Heb alles op Ultra staan en dan staat FXAA standaard uit. Zal aanzetten resulteren in mooiere graphics?![]()
Trouwens, ben mijn eerste dragonshout tegengekomen in die dungeon met de claw, maar ik kan er helemaal niets mee. Moet ik wachten tot ik mn eerste draak tegen kom?Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:50 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik, maar geloof dat het van mij erger is. Ik word vanavond zo'n beetje verplicht (athands ik voel me verplicht) om vanavond de film "justin bieber" te gaan kijken met m'n vriendje en zijn vrienden.![]()
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Uitproberen is te veel gevraagd?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hier nog een keer de vraag dan:
[..]Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Je hebt dragon souls nodig om shouts te unlocken inderdaad. Maak je geen zorgen je komt er voldoende tegen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:50 schreef Cara het volgende:
Trouwens, ben mijn eerste dragonshout tegengekomen in die dungeon met de claw, maar ik kan er helemaal niets mee. Moet ik wachten tot ik mn eerste draak tegen kom?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Lol, wachttijd is inmiddels 9 uur gewordendan kan ik wel ff koffie halen, kannen vol met koffie.
Jezus, ik haat steam.I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson![]()
Je kunt dingen oppakken door A voor 360 of X voor PS3 in te houden. LB + A werkt niet.I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
Aha. Dank.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:52 schreef Frankii het volgende:
Je kunt dingen oppakken door A voor 360 of X voor PS3 in te houden. LB + A werkt niet.
PSN: ardpsiko![]()
Wat is dezequote:Op vrijdag 11 november 2011 11:50 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik, maar geloof dat het van mij erger is. Ik word vanavond zo'n beetje verplicht (athands ik voel me verplicht) om vanavond de film "justin bieber" te gaan kijken met m'n vriendje en zijn vrienden.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
En op de PC?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:52 schreef Frankii het volgende:
Je kunt dingen oppakken door A voor 360 of X voor PS3 in te houden. LB + A werkt niet.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Pak de knop waarmee je normaal dingen oppakt, en houd hem in. Zo werkt het in ieder geval bij de consoles.quote:I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
Muhaha, net een of andere elf bedrogen xD![]()
Ben trouwens een vage bug tegen gekomen, ik kon niet slapen in het bed van de kamer die ik net gehuurd had![]()
Maar moet nu naar m'n werk, vanavond pas weer verder![]()
![]()
Ooh, vandaar dat het zo langzaam gaat, ik download over een 256 verbinding via duitslandff anders instellen x3
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:22 schreef Luchtkoker het volgende:
Nu Acrobatics weg is, is er nog een manier om belachelijk hoog te springen etc?PSN: ardpsiko![]()
Ik heb het al een paar keer eerder gevraagd maar toch nog een keertje.
Ik heb schilden en andere soorten armor en die wil ik kwijt, verkopen natuurlijk. Ik kan ze bij een trade winkel niet uit de lijst selecteren (staan er niet bij). Ook bij een blacksmith lukt dit niet.
Waar kan ik die armor verkopen?![]()
Instellingen>downloads>land veranderen al geprobeerd?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Lol, wachttijd is inmiddels 9 uur gewordendan kan ik wel ff koffie halen, kannen vol met koffie.
Jezus, ik haat steam.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
55 euro voor 200+ uur aan content vind ik ook nog betaalbaar.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:48 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
En ik maar denken dat 44 euro betaalbaar isCop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight![]()
Zijn ze gejat? Dan zullen ze bij eerlijke handelaren inderdaad niet in de lijst verschijnen. Anders moet je waarschijnlijk bij de Thief's Guild zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:41 schreef Laser. het volgende:
Ik heb het al een paar keer eerder gevraagd maar toch nog een keertje.
Ik heb schilden en andere soorten armor en die wil ik kwijt, verkopen natuurlijk. Ik kan ze bij een trade winkel niet uit de lijst selecteren (staan er niet bij). Ook bij een blacksmith lukt dit niet.
Waar kan ik die armor verkopen?PSN: ardpsiko![]()
Wat een treurnis weerAlle brave kopers zitten te wachten tot Steam ze hun spelletje gaat geven, en alle Piratbayers spelen gewoon al.
Ik vraag me af of de steam-loze versie weer stabieler is![]()
![]()
Gejat? Ik weet van niets.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:44 schreef ardi het volgende:
[..]
Zijn ze gejat? Dan zullen ze bij eerlijke handelaren inderdaad niet in de lijst verschijnen. Anders moet je waarschijnlijk bij de Thief's Guild zijn.![]()
Thanks, ga ik ff bij ze langs.![]()
![]()
55 euro voorquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:44 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
55 euro voor 200+ uur aan content vind ik ook nog betaalbaar.uur content is best betaalbaar.
'Skyrim Will Have Infinite Quests, Director Says'I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Bril.Fucking.Jant.quote:Cop killer
Kill them, cop killer
De vraag is natuurlijk hoe lang dat leuk blijft maar het is wel een erg tof iets. In de toekomst zullen ze dan wsl ook complexere random missies kunnen genereren en dan zal het echt interessant worden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:47 schreef Bart het volgende:
[..]
55 euro vooruur content is best betaalbaar.
'Skyrim Will Have Infinite Quests, Director Says'Cop killer
Kill them, cop killer
Oke, performance fixed. Voor de mensen die geen FXAA willen gebruiken omdat het blurred, ga naar Nvidia control panel en doe Antialiasing - transparacy on. Dit helpt de doorzichtige textures als bladeren veel mooier te maken zonder te blurren, als je PC het aan kan, doe dan supersample 4-8x. Het is een soort FXAA maar dan beter. Ook raad ik aan om Antialiasing - Gamma correction aan te zetten en Texture filtering - High quality te doen voor Skyrim. De Beta drivers + restart fixen SLI performance.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Joepi, vijftig keer op een andere plek bloemetjes plukkenquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:47 schreef Bart het volgende:
[..]
55 euro vooruur content is best betaalbaar.
'Skyrim Will Have Infinite Quests, Director Says'
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Dat is dan ook de reden waarom RPG's een leveling systeem hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Joepi, vijftig keer op een andere plek bloemetjes plukken
200 x dezelfde tegenstander met hetzelfde zwaardje is een beetje jammer he.
Toch komt het eigelijk op hetzelfde neer, maar toch, prachtige game!![]()
Jep, stond op Duitsland met een 256k verbinding. Nu alsnog 2 uur wachten, maar is een hele verbetering >.<quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:43 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Instellingen>downloads>land veranderen al geprobeerd?I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson![]()
Je snapt wat ik bedoel: alles kun je oneindig noemen, maar de lol gaat er dan natuurlijk wel vanaf, als het repetitief isquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:55 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden waarom RPG's een leveling systeem hebben.
200 x dezelfde tegenstander met hetzelfde zwaardje is een beetje jammer he.
Toch komt het eigelijk op hetzelfde neer, maar toch, prachtige game!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Lol, mensen waarbij dit soort games gaan vervelen. Ik heb Oblivion 10.000+ uur gespeelt XDI dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
Forum Opties Forumhop: Hop naar: