quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:22 schreef Luchtkoker het volgende:
Nu Acrobatics weg is, is er nog een manier om belachelijk hoog te springen etc?
Instellingen>downloads>land veranderen al geprobeerd?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Lol, wachttijd is inmiddels 9 uur gewordendan kan ik wel ff koffie halen, kannen vol met koffie.
Jezus, ik haat steam.
55 euro voor 200+ uur aan content vind ik ook nog betaalbaar.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:48 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
En ik maar denken dat 44 euro betaalbaar is
Zijn ze gejat? Dan zullen ze bij eerlijke handelaren inderdaad niet in de lijst verschijnen. Anders moet je waarschijnlijk bij de Thief's Guild zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:41 schreef Laser. het volgende:
Ik heb het al een paar keer eerder gevraagd maar toch nog een keertje.
Ik heb schilden en andere soorten armor en die wil ik kwijt, verkopen natuurlijk. Ik kan ze bij een trade winkel niet uit de lijst selecteren (staan er niet bij). Ook bij een blacksmith lukt dit niet.
Waar kan ik die armor verkopen?
Gejat? Ik weet van niets.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:44 schreef ardi het volgende:
[..]
Zijn ze gejat? Dan zullen ze bij eerlijke handelaren inderdaad niet in de lijst verschijnen. Anders moet je waarschijnlijk bij de Thief's Guild zijn.
55 euro voorquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:44 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
55 euro voor 200+ uur aan content vind ik ook nog betaalbaar.
Bril.Fucking.Jant.quote:
De vraag is natuurlijk hoe lang dat leuk blijft maar het is wel een erg tof iets. In de toekomst zullen ze dan wsl ook complexere random missies kunnen genereren en dan zal het echt interessant worden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:47 schreef Bart het volgende:
[..]
55 euro vooruur content is best betaalbaar.
'Skyrim Will Have Infinite Quests, Director Says'
Joepi, vijftig keer op een andere plek bloemetjes plukkenquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:47 schreef Bart het volgende:
[..]
55 euro vooruur content is best betaalbaar.
'Skyrim Will Have Infinite Quests, Director Says'
Dat is dan ook de reden waarom RPG's een leveling systeem hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Joepi, vijftig keer op een andere plek bloemetjes plukken
Jep, stond op Duitsland met een 256k verbinding. Nu alsnog 2 uur wachten, maar is een hele verbetering >.<quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:43 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Instellingen>downloads>land veranderen al geprobeerd?
Je snapt wat ik bedoel: alles kun je oneindig noemen, maar de lol gaat er dan natuurlijk wel vanaf, als het repetitief isquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:55 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden waarom RPG's een leveling systeem hebben.
200 x dezelfde tegenstander met hetzelfde zwaardje is een beetje jammer he.
Toch komt het eigelijk op hetzelfde neer, maar toch, prachtige game!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |