Heb een console en het spel is lang genoeg.quote:
Draken spawnen pas na een bepaald punt in de main quest, dus als je die wilt tegenkomen in het wild zou je het een stukje moeten volgen. Ik weet niet tot welk punt, zover ben ik zelf nog niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:59 schreef FS1986NL het volgende:
Ik begin helemaal nog niet aan de main quest. Wil eerst zoveel mogelijk ontdekken lekker die wereld rondlopen.
Gister al in een aantal grotten geweest damn wat zag dat er mooi uit (natuurlijk geen crysis of battlefield kwaliteit), Maar juist die sfeer maakt het echt goed voor mij.
Mooie belichting in die grotten en je hoort de wind erdoorheen suizen. En dan sneaky die mannetjes en spinnen afschieten, zo kan je dus al een uur kwijt zijn in 1 zo'n grot.
Niet lang in ieder geval. Ik had er maar een paar gedaan en kwam ze al tegen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:01 schreef ardi het volgende:
[..]
Draken spawnen pas na een bepaald punt in de main quest, dus als je die wilt tegenkomen in het wild zou je het een stukje moeten volgen. Ik weet niet tot welk punt, zover ben ik zelf nog niet.
Verder inderdaad zo lang mogelijk de main quest uitstellen.
Heb de main quest van fallout 3 nog niet eens uitgespeeld. En heb al 120 uur gespeeldquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:01 schreef ardi het volgende:
[..]
Verder inderdaad zo lang mogelijk de main quest uitstellen.
Mooi, net als in Oblivion dus. Maar daar ging het om Oblivion gates.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:02 schreef Laser. het volgende:
[..]
Niet lang in ieder geval. Ik had er maar een paar gedaan en kwam ze al tegen.
Handig, ik was al bang die zelf te moeten gaan vinden (eerst honderd uur proberen zonder guide).quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Lees je een boek, worden er meteen een hoop dingen op de map gezet
Shadow Stone, Ritual Stone en Lover Stone
Handig dat je die main quest gewoon voor de helft kan overslaan als je de juiste Vault binnenloopt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:04 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Heb de main quest van fallout 3 nog niet eens uitgespeeld. En heb al 120 uur gespeeld
Ik heb ook altijd dat ik per se elk boek in het spel MOET lezen
Haha ja echt he sloeg inderdaad nergens op! Maargoed wel meer dingen in Fallout 3 leken niet helemaal te kloppen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:05 schreef ardi het volgende:
[..]
Handig dat je die main quest gewoon voor de helft kan overslaan als je de juiste Vault binnenloopt.
Alle boeken in TES games is wel heel erg veel, maar ik pik er wel eens een paar uit die interessant lijken.
Uiteindelijk denk ik dat ik de meerderheid ook wel lees, maar ik wissel wel af. Stukje lopen, beetje vechten, boekje lezen, huisje looten, etc. Wel geniaal hoeveel historie en achtergrond in deze serie is verwerkt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:11 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Haha ja echt he sloeg inderdaad nergens op! Maargoed wel meer dingen in Fallout 3 leken niet helemaal te kloppen.
Ja het is inderdaad een boel, maar aangezien ik pas met oblivion in TES reeks stapte, wilde ik ook wat over die wereld weten dus las ik meteen alle boeken om de geschiedenis te snappen
En natuurlijk als je op een berg staat 5 minuten naar de omgeving kijken en je hele tafel onder kwijlenquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:24 schreef ardi het volgende:
[..]
Uiteindelijk denk ik dat ik de meerderheid ook wel lees, maar ik wissel wel af. Stukje lopen, beetje vechten, boekje lezen, huisje looten, etc. Wel geniaal hoeveel historie en achtergrond in deze serie is verwerkt.
Dive Rock in Oblivion.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:27 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
En natuurlijk als je op een berg staat 5 minuten naar de omgeving kijken en je hele tafel onder kwijlen
Ik wacht al 6 jaar op deze dag en juist nu moet ik zo lang wachten tot mijn loon wordt gestort
Ja maar overal is mist dus je ziet er geen fuck van.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:29 schreef ardi het volgende:
[..]
Dive Rock in Oblivion.Dat soort punten zouden er genoeg moeten zijn in Skyrim.
Alleen voor de Wii toch? Dat is wel jammer. Lords of Shadow kon er ook wat van.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:32 schreef Jesse_ het volgende:
Voor dat soort dingen moet je Xenoblade spelen
Daedric quests zijn vaak de betere quests. Ben benieuwd wat ze nu verzonnen hebben. Maar geen Umbra meer aub.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:16 schreef Aneurysma het volgende:
Welke Daedric Shrines, behalve Azura, hebben jullie al gevonden?
Ik zag al wat verborgen bergtoppen ja, ik had gehoopt hoger dan de mist te kunnen gaan. Dat zou pas mooi zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:37 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ja maar overal is mist dus je ziet er geen fuck van.
Als je steam herstart gaat het sneller.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:37 schreef Robbiee het volgende:
Vannochtend om 8 uur de download aangezet, nu nog 20 minuten...
Is een bug volgens mij. Je kunt nu problemen krijgen als je andere pijlen probeert te equippen..quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:39 schreef Onmisbaar het volgende:
Weet iemand hoe ik die pijlenhouder op de rug van m'n character kan verwijderen? Ik heb geeneens pijlen bij me en toch hangt er zo'n houder op m'n rug.
Steam staat helemaal niet aanquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:38 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Als je steam herstart gaat het sneller.
Waarom pak je draadloos internet op je desktopquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:05 schreef RickoKun het volgende:
Damn nigga, alles geinstalleert maar internet doet ie niet draadloos, dat had ik niet verwacht.
Moet ik alsnog speciaal een wireless key in de usb poort jenzen
Ziet er tof uit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:45 schreef themole het volgende:
Wat zijn de voordelen vsn het weerwolf zijn?
Als je system32 verwijdert gaat het sneller.quote:
Onterechte klacht.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:37 schreef Robbiee het volgende:
Vannochtend om 8 uur de download aangezet, nu nog 20 minuten...
Moet je het worden om verder te gaan met the companions of hebben diemaar 2 quests.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:48 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ziet er tof uit.
[..]
Als je system32 verwijdert gaat het sneller.
Jij kunt goed quoten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:49 schreef themole het volgende:
Moet je het worden om verder te gaan met the companions of hebben diemaar 2 quests.
Doe je het uitdunnen wel veilig, met emmers?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Riverwood krijgt steeds minder inwoners...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |