Herkenbaar.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou mag 320 aan weight hebben, heb nu 390 aan zooi bij, dit gaat een lange rit worden
Idd, zoiets lijkt me goed. Vooral wijnen en boeken worden nogal eens onderschatquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:18 schreef ardi het volgende:
[..]
Alles wat niet vijf keer zijn gewicht waard is laat ik liggen.
En Fur boots, 1 weight, 10 goud. Kassa, soort van.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:21 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Idd, zoiets lijkt me goed. Vooral wijnen en boeken worden nogal eens onderschat
Hmm toch eens tijd dat ik daar meer mee ga doenquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:18 schreef Seam het volgende:
[..]
Je kan veel beter ingredients verzamelen voor potions. Wegen niks en je kan met een beetje ingredients al meer dan 100 gold krijgen. Alleen het magische houden om te verkopen. Zo'n normal armor is waardeloos om bij je te dragen in het begin.
Hoe kan het dat een krab de beste merchant van het land isquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:24 schreef ardi het volgende:
Overigens, Mai'q the Liar al tegengekomen.Hoe die 200 jaar heeft weten te overleven...
Ben hem gister in de eerste paar uur dat ik speelde hem ook tegengekomen toen ik uit Bleak Falls Burrow kwam, ik liep ergens en werd aangevallen door iets, en tegelijkertijd hoorde ik een Khajiit stem, dus ik dacht, laten we eens kijken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:24 schreef ardi het volgende:
Overigens, Mai'q the Liar al tegengekomen.Hoe die 200 jaar heeft weten te overleven...
Die krab.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:26 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoe kan het dat een krab de beste merchant van het land is?
Ja ik ook. Volgens mij is het een vaste plek. Ik vond hem op zijn knieėn met drie bandits om hem heen die zich voordeden als Imperial soldiers. Ze probeerden me 100 goud af te persen per standaard bandieten gebruik, maar dat kon alleen over mijn koude zielloze lichaam( per standaard persoonlijk gebruik).quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ben hem gister in de eerste paar uur dat ik speelde hem ook tegengekomen toen ik uit Bleak Falls Burrow kwam, ik liep ergens en werd aangevallen door iets, en tegelijkertijd hoorde ik een Khajiit stem, dus ik dacht, laten we eens kijken.
Bleek dat het M'Aiq was
Omdattie 2x zoveel geld heeft als een Scamp!quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:26 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoe kan het dat een krab de beste merchant van het land is?
Eerlijk gezegd vind ik de graphics een beetje zwak, als ik op de filmpjes afga.. Ik heb 'm zelf nog niet (vreemd genoeg voel ik nog geen aandrang =/ en m'n moederbord is toch nog steeds bij Asus, dus..) maar als ik op de filmpjes af ga word 't nu toch echt wel tijd dat ze een geheel NIEUWE engine gaan maken, ipv die Morrowind engine steeds weer 'n beetje op te pompen..quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:32 schreef Onmisbaar het volgende:
Vanmorgen begonnen met de PC versie. Wat een vet spel! Goeie sfeer, al zijn de graphics niet zoals Battlefield 3, ze zijn goed genoeg.
graphics zullen me een worst wezen. Zolang het verhaal en de gameplay maar goed zijnquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:36 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik de graphics een beetje zwak, als ik op de filmpjes afga.. Ik heb 'm zelf nog niet (vreemd genoeg voel ik nog geen aandrang =/ en m'n moederbord is toch nog steeds bij Asus, dus..) maar als ik op de filmpjes af ga word 't nu toch echt wel tijd dat ze een geheel NIEUWE engine gaan maken, ipv die Morrowind engine steeds weer 'n beetje op te pompen..
Van de filmpjes vond ik het er grafisch inderdaad ook niet echt spectaculair uitzien. Vooral voor een spel dat al 6 jaar in ontwikkeling is.. Ik heb hem ook nog niet manquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:36 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik de graphics een beetje zwak, als ik op de filmpjes afga.. Ik heb 'm zelf nog niet (vreemd genoeg voel ik nog geen aandrang =/ en m'n moederbord is toch nog steeds bij Asus, dus..) maar als ik op de filmpjes af ga word 't nu toch echt wel tijd dat ze een geheel NIEUWE engine gaan maken, ipv die Morrowind engine steeds weer 'n beetje op te pompen..
Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:15 schreef pagadder het volgende:
Ik krijg de Steam overlay niet werkend ingame. Nog iemand met hetzelfde probleem?
Het is niet dat de graphics het belangrijkste zijn, maar ik vind 't wel kwalijk dat ze nu in principe de ontwikkeling remmen omdat de consoles nog niet zo ver zijn..quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:38 schreef wise het volgende:
[..]
graphics zullen me een worst wezen. Zolang het verhaal en de gameplay maar goed zijn![]()
morrowind![]()
oblivion
jesus, lekker doorheen geraast dusquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:44 schreef Aneurysma het volgende:
Dark Brotherhood en Main Quest klaar in 25 uur.
Viel best wel mee! Was niet mijn bedoeling in elk geval, en heb hier en daar nog wat getraind en sidequests gedaan. De Dark Brotherhood is sowieso erg kort vind ik.quote:
JA HALLO WAS TOCH NIET MIJN BEDOELING.quote:
mods mods modsquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:53 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Viel best wel mee! Was niet mijn bedoeling in elk geval, en heb hier en daar nog wat getraind en sidequests gedaan. De Dark Brotherhood is sowieso erg kort vind ik.
Wat heeft dit ermee te maken??quote:
Die maken het wel langer.quote:
Ik begrijp je wel hoor. Ik wil vaak ook graag zo snel mogelijk de hele game consumeren.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:54 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
JA HALLO WAS TOCH NIET MIJN BEDOELING.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |