Een robe van 1057 waarde.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:10 schreef David_ het volgende:
Heeft iemand al wat epic equipment gevonden?Of een bank waar je kan inbreken vol met waardevolle spullen en goud? Ik weet niet of dat wel in Morrowind of Oblivion zat, maar hoop het wel.
in skyrim nog niks gevonden.. maar in morrowind en oblivion waren er genoegquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:10 schreef David_ het volgende:
Heeft iemand al wat epic equipment gevonden?Of een bank waar je kan inbreken vol met waardevolle spullen en goud? Ik weet niet of dat wel in Morrowind of Oblivion zat, maar hoop het wel.
En als je gewoon FXAA aanzet, heb je dan dezelfde performance?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:52 schreef Smoofie het volgende:
Oke, performance fixed. Voor de mensen die geen FXAA willen gebruiken omdat het blurred, ga naar Nvidia control panel en doe Antialiasing - transparacy on. Dit helpt de doorzichtige textures als bladeren veel mooier te maken zonder te blurren, als je PC het aan kan, doe dan supersample 4-8x. Het is een soort FXAA maar dan beter. Ook raad ik aan om Antialiasing - Gamma correction aan te zetten en Texture filtering - High quality te doen voor Skyrim. De Beta drivers + restart fixen SLI performance.
Je wilt weten of het beter eruit ziet en of er en performance hit is. Kun je het zelf niet uitproberen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:21 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
En als je gewoon FXAA aanzet, heb je dan dezelfde performance?
Hé, ik zeg niet dat het tof isquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Joepi, vijftig keer op een andere plek bloemetjes plukken
Nou ja, de mogelijke schokkerige beelden zul je wel merken. En als je het niet merkt en ook niet ziet kun je het beter uit latenquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:25 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nja sommige dingen zie je gewoon niet meteen... Vandaar de vraag...
Bij mij vooral bounties jagen tot dusver, simpele missies inderdaad. Ga naar locatie X, vermoord bandit leader Y, haal reward op bij persoon Z.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Hé, ik zeg niet dat het tof is.
Maar ik heb het spel nog niet gespeeld, geen idee wat voor quests het zijn die oneindig aangemaakt worden. Maar ik verwacht er inderdaad niet veel complexiteit van.
Wortels in een emmer doen en die naast een stal zetten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:30 schreef Simmertje het volgende:
hoe vind ik mijn paard terug als ik hem gewoon ergens gedropt heb?
Maar hoe weet je dat dat random missies waren, en niet vooraf geprogrammeerde missies?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:29 schreef ardi het volgende:
[..]
Bij mij vooral bounties jagen tot dusver, simpele missies inderdaad. Ga naar locatie X, vermoord bandit leader Y, haal reward op bij persoon Z.
Huisgenoot is een n00b.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn huisgenoot heeft het gister gekocht maar we snappen er beiden nog geen flikker van.
Zo vermoord hij een kip komt er opeens een kerel met een bijl achter hem aan.
Gek spel maar het is nooit duidelijk met een waypoint ofzo wat je moet doen.
Hij loopt rond en soms valt iemand hem aan dat is het wel.
Het principe quests is je wel duidelijk?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn huisgenoot heeft het gister gekocht maar we snappen er beiden nog geen flikker van.
Dat College is richting het noorden, net als je volgende doel in de main quest. Goede richting om te beginnen. Draken verschijnen pas na een bepaald punt in de main quest, dus zelf ga ik in ieder geval tot dat punt die verhaallijn volgen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:20 schreef Cara het volgende:
Nog steeds op t werk maar al aan het denken wat ik het beste kan gaan doen zodra ik terug ben. Ik heb net die dragonclaw quest af en ben weer terug in dat dorp.
Is het als mage verstandig zo snel mogelijk richting dat college te gaan? Of zijn er echt must-do dingen in de buurt? Thanks for the tips.
Wat zou jij doen als een wereldvreemde je dorp in komt en je kip vermoord?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Opeten. De kip dan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:32 schreef Cara het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als een wereldvreemde je dorp in komt en je kip vermoord?
grappenmakerquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:31 schreef Cara het volgende:
[..]
Wortels in een emmer doen en die naast een stal zetten.
Ik zou eerst richting white run gaan, moet je wel wat main quest dingen doen maar je kan daar ook veel nieuwe spelltomes kopen. Volgens mij zijn de meeste novice en apprentice spells daar wel te koop.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:20 schreef Cara het volgende:
Nog steeds op t werk maar al aan het denken wat ik het beste kan gaan doen zodra ik terug ben. Ik heb net die dragonclaw quest af en ben weer terug in dat dorp.
Is het als mage verstandig zo snel mogelijk richting dat college te gaan? Of zijn er echt must-do dingen in de buurt? Thanks for the tips.
Dat is inderdaad treurnis van de kant van de entertainmentindustrie. De piratenversies zijn vaak gebruiksvriendelijker dan de legale versies. Dan doe je toch iets verkeerdquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:44 schreef Jeff89 het volgende:
Wat een treurnis weerAlle brave kopers zitten te wachten tot Steam ze hun spelletje gaat geven, en alle Piratbayers spelen gewoon al.
Ik vraag me af of de steam-loze versie weer stabieler is
Epona's songquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:33 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik zou eerst richting white run gaan, moet je wel wat main quest dingen doen maar je kan daar ook veel nieuwe spelltomes kopen. Volgens mij zijn de meeste novice en apprentice spells daar wel te koop.
Dank u dank u. Ik ga denk ik zsm daarheen, spells halen en dan lekker de tovenaar uithangen.quote:Ik zou eerst richting white run gaan, moet je wel wat main quest dingen doen maar je kan daar ook veel nieuwe spelltomes kopen. Volgens mij zijn de meeste novice en apprentice spells daar wel te koop.
Weinig tot geen verhaal omtrend de missie of specifieke informatie anders dan "er is een bounty", verkregen door rumours te checken. Maar ik heb nog niet zo veel gespeeld dat ik precies kan zeggen wat wel of niet willekeurig gegenereerd is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dat dat random missies waren, en niet vooraf geprogrammeerde missies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |