Klopt, die was erg lastig... heb wel 10 minuten om dat tentje heen gelopen om te ontwijken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:37 schreef zatoichi het volgende:
Wat een kutbeest is dat ding waar je nettlebane van moet halen zeg. Een hagraves ofzo? Pas toen ik achter een rots stond en hij/zij/het vast zat op een klein rotspuntje kon ik hem kolkende met honderd pijlen...
Helpt ook niet dat ik level 4 ben natuurlijk...
Ik vind de hoeveelheid geld die ik heb in een singleplayer RPG niet bepaald belangrijk.quote:
Is ook niet belangrijk. Maar kan ik eindelijk eens kijken voor dat ene huisje.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:29 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik vind de hoeveelheid geld die ik heb in een singleplayer RPG niet bepaald belangrijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en geeft die kerel mij een quest omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te zoeken omg omg![]()
Dat had ik ook, het eerste uur dat ik hem had download, nu full speedquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:34 schreef RickoKun het volgende:
Oh nu gaat ie wel, maar wel met 200 kb /s
terwijl ie normaal met 6mb per seconde gaat
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:35 schreef David_ het volgende:
Kom ik een museum tegen vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en geeft die kerel mij een quest omWAAR!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te zoeken omg omgOp woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
Ik verdien er vrij weinig meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |