Ja tuurlijk maar als je dan Batman speelt ofzo heb je een market point weetje wel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:32 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Het principe quests is je wel duidelijk?
Het maakt ook niet uit, het is zeker in het begin fun. Maar als je eenmaal klaar bent dan ga je niet tig van dat soort missies blijven doen, lijkt me.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:38 schreef ardi het volgende:
[..]
Weinig tot geen verhaal omtrend de missie of specifieke informatie anders dan "er is een bounty", verkregen door rumours te checken. Maar ik heb nog niet zo veel gespeeld dat ik precies kan zeggen wat wel of niet willekeurig gegenereerd is.
Je hebt ook een pijltje dat wijst waar je heen moet. Boven in de balk. Als je de knop in drukt waar je alle missies ziet, kun je kiezen welke je als actief wilt hebben. Daarna zie je het icoontje bovenin de balk waar je heen moet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar als je dan Batman speelt ofzo heb je een market point weetje wel.
of een pijltje om te zien waar je heen moet. Hier moet je maar een beetje rondlopen hopen dat je goed loopt.
ga naar je questlog en vink de quest aan die je wilt gaan doen. die verschijnt dat met een pijltje op je map en kompas.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar als je dan Batman speelt ofzo heb je een market point weetje wel.
of een pijltje om te zien waar je heen moet. Hier moet je maar een beetje rondlopen hopen dat je goed loopt.
Zeker. Niet oneindig, wel minimaal vijftig van die misc. objectives voor een trophy.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit, het is zeker in het begin fun. Maar als je eenmaal klaar bent dan ga je niet tig van dat soort missies blijven doen, lijkt me.
Gebruik de kaart. Ook de spell Clairvoyance laat zien waar je heen moet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat helpt wel ja.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:40 schreef Laser. het volgende:
[..]
Je hebt ook een pijltje dat wijst waar je heen moet. Boven in de balk. Als je de knop in drukt waar je alle missies ziet, kun je kiezen welke je als actief wilt hebben. Daarna zie je het icoontje bovenin de balk waar je heen moet.
Je kan favorieten aanwijzen die je via een snelmenu kan kiezen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat helpt wel ja.
En moet je echt altijd via het menu je wapens pakken ? nee toch. hij zegt dat het niet anders kan maar dat is tering onhandig.
Nou, het is toch best wel triest gesteld met de gamers van tegenwoordig. Het handje moet vastgehouden worden en elke centimeter moet worden uitgelegd want stel je voor dat je de verkeerde kant op loopt!quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is dat het huis in Whiterun?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:49 schreef Laser. het volgende:
Ik had net ff gesaved en daarna een klein huisje gekocht. Toen "woonde" er plots iemand bij me, iemand die zegt mij te beschermen etc. Hoe kick ik die mijn huis uit!?
Niet getrouwt btw.
Klopt. Kan ik die er niet uit kicken? :Squote:Op vrijdag 11 november 2011 13:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Is dat het huis in Whiterun?
Als je daar Thane wordt dan krijg je een soort bodyguard.
Als je hem niet wilt kan je met hem praten en zeggen dat jullie ways hier partenquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:53 schreef ardi het volgende:
Companions hebben er volgens mij een handje van om je zomaar te volgen. Heb ik dat gedoe met die brieven in Riverwood opgelost, heb ik opeens een companion dialoogmenu bij die gast zonder dat ie ook maar een woord heeft gezegd over mij te volgen.
Maar wel een pakezel erbij, altijd handig.
Thane?!quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Is dat het huis in Whiterun?
Als je daar Thane wordt dan krijg je een soort bodyguard.
Naja maar kijk bij een gta heb je ook een grote wereld maar het is altijd duidelijk dit is gewoon wat lastigerquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:46 schreef Cara het volgende:
[..]
Nou, het is toch best wel triest gesteld met de gamers van tegenwoordig. Het handje moet vastgehouden worden en elke centimeter moet worden uitgelegd want stel je voor dat je de verkeerde kant op loopt!Doodmoe van al die tot op het bot versimpelde games.
Mocht je dit leuk vinden, laat dan oude voorlopers als Morrowind maar zitten. Daar werd je nog net geen succes gewenst en veel plezier.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hoe pak je trouwens dingen op?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:52 schreef Frankii het volgende:
Je kunt dingen oppakken door A voor 360 of X voor PS3 in te houden. LB + A werkt niet.
Er op richten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hoe pak je trouwens dingen op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |